Gefeliciteerd met jullie dochter! ha ik dacht dat ze vandaag jarig was Liam word maandag 2 dit weekend vieren we de verjaardag, vanmiddag, morgen vroeg en morgen middag..
Dank je wel! Jullie gefeliciteerd met LIAM! Lekker druk hé, al die verjaardagen. Wij zijn ook al vanaf donderdag bezig Zo ik doe ook even gek met kleurtjes
Humbly, Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jouw ventje! Hopelijk hebben jullie heerlijke dagen gehad afgelopen weekend en is Liam heerlijk verwend en hebben jullie genoten. Mupkuh, Ook voor jou uiteraard gefeliciteerd met de verjaardag van de kleine meid! Hoop dat ook jullie en fijne dag gehad hebben. Liefs Hanneke.
Deze foto moest ik even laten zien haha @hanneke, thnxx! zijn hele gezellige maar vermoeiende dagen geweest.
hahaha ja helemaal gek van bumba. Hij moest eerst niks van de knuffel weten maar nu zijn het dikke vrienden
Hier is dat precies hetzelfde. De knuffels vond ze niks maar de serie helemaal geweldig NU is het meer anders om
haha kinderen kun je niks van op aan hier morgen om half 12 naar heb cb. Zal tijdens Liam zijn middag slaapje even doorgeven wat hij nu weegt en zijn lengte. nog een vraagje, welke maat truien, broeken en schoenen hebben jullie kindjes? Liam: shirts: 104 broeken: 92 schoenmaat: 24 liefs
@ Hymbly, wij moeten 12 april naar het CB. Vanisha's maten: Truitjes: 92 Broekjes: 86/92 Schoenen: 22
hahaha dank je wel ik moet normaal of altijd veel te vroeg en of veel te laat en toevallig nu een dag na Liam zijn verjaardag. Liam heeft wel een hele grote maat als ik dat zo zie....
Wat een schattige foto humbly! En Evy heeft 86 kledingmaat en 22/23 schoenen. Wat een groot verschil met Liam.
hey meiden, tijdje terug alweer dat ik gereageerd heb geloof ik. ik wil iedereen even van harte feliciteren met jullie kindjes. wat gaat het toch snel. hier de maten: truien: 92/98 broeken: 92 schoenen:24 liam valt best mee met zn schoenen geloof ik haha. af en toe heeft hij kleding aan wat groter is. maar ligt echt aan waar je het koopt. soms dus ook truien 104. hier nog geen oproep voor cb. ben benieuwd. donderdag moeten we er heen voor milan.