nee hij heeft alle tanden al een tijdje. met 1.5 jaar was hij klaar met alle tanden. bij mij heeft het krijgen van buisjes geholpen om van de oorontstekingen af te komen dus hoop voor Liam ook. liefsz
Humbly en Lovely, Beterschap voor de zieke kids! Hopelijk knappen ze toch eens goed op! Judith en Lovely, Hoe is het met jullie buikwondertjes? Alles goed is te hopen! SLC, Fijn dat je het gevoel hebt dat de chamodent het gewenste effect heeft. Judith, Hoe is het eigenlijk afgelopen met die tja hoe moet ik het noemen 'aanval' van toen? Is daar nog verder onderzoek na gedaan oid? Verder hoe is het met jullie? Hier met de kids alles super! Verder gewoon zn gangetje. Weinig te vertellen geloof ik ook . Liefs Hanneke.
op het feit dat Liam ziek is gaat het hier super! school gaat lekker, voel me super, kan alles goed combineren Liam is inmiddels een maand speen vrij en begint in een razend tempo te kletsen haha
we hebben hier maar een potje gekocht want die andere weigert ze :-s Best jammer want ze plaste echt op een potje in november. Op naar het blote billen weer!!! JEEEE!!!!!!!!!
Liam heeft ook een periode op het potje gezeten maar wil nu ook niet meer. ach ja steeds weer proberen. idd op naar het blote billen weer
hier gaat alles met de kleine in mn buik goed. maar met mn meisie minder goed. heeft nu 39,9 koorts en drinkt amper
Hier alles wel oke. Heb wat moeite om rustig aan te doen en dan bestraft mijn bekken me de dag erna. Woensdag krijg ik de uitslag van het onderzoek naar de aanval. ben benieuwd! Fijn dat het goed gaat bij jullie!
heerst het? Liam was afgelopen week ook zo ziek, hij drinkt inmiddels wel weer maar eten is nog niks.. beterschap met je meisje!
Humbly, Fijn dat hij geen speen meer heeft joh! En lekker aan het kletsen is natuurlijk ook erg fijn. Super dat je alles met school etc lekker kan combineren, das immers ook de bedoeling toch, dat het te doen is voor je. Hopelijk is ie inmiddels wel weer opgeknapt trouwens. SLC, Succes met het potje, hopelijk accepteerd ze dit potje wel. Wij hebben voor Malou en Ruben nooit een potje gehad en Benthe, die is daar voorlopig echt nog niet mee bezig! Afwachten of ze toch weer op het potje gaat bij julie dus . Lovelyengeltje, Hopelijk is Amber inmiddels weer beter en anders beterschap! Wel mooi dat alles met de baby gewoon goed gaat, begint al aardig op te schieten, 30 weken weer bijna zie ik. Judith, Ook bij schiet het al aardig op zeg! Al haast 31 weken. Hmm kan me voorstellen dat het rustig aan doen, zeker met Evy om je heen en dit heerlijke weer steeds niet zo makkelijk is hoor, maarja last van je bekken is ook wel heel erg balen. Vandaag de uitslag dus, heel veel succes hopelijk niks ernstigs... Mupkuh, Kijk aan, mooie cijfertjes toch? Verder alles goed daarzo dus? Jacky, Voor als je ook nog leest hierzo, hoe is het bij jullie en de kleine dame? Verder volgens mij het vaarseizoen voor jullie weer begonnen (vertelde je vorig jaar niet dat dat op of rond de verjaardag van onze jongste dame was??), veel plezier op het water iig. Hier inmiddels ook een zieke kleine meid, of nouja ziek? Ze is gewoon niet lekker, gister haast de hele dag in bed gelegen of op de bank gelegen of in de box en dan gaan slapen...Alles wat ze at gooide ze er weer uit dus daar had ze al snel genoeg van. Alle drinken kwam er ook uit, wel heeft ze 3x bij mij gedronken wat er wonderbaarlijk genoeg wel in bleef. Vannacht heeft ze gewoon geslapen, net gedronken en daarna is ze weer gaan slapen. Maar lekker even bijkomen ze zal het nodig hebben denk ik. Liefs Hanneke.
@ Hanneke, hier gaat het verder wel goed. Al is Vanisha niet 100% fit. Hoesten, snotteren en gisteravond wat overgegeven. Fijn dat je meissie de bv wel binnenhoud. Knap hoor dat je dat nog steeds geeft.
goh wat zijn er toch veel kindjes ziek. hier ook hoor. nikki is al twee en halve week ziek. hoesten koorst overgeven. gelukkig knapt ze de laatste 2 dagen weer op. verder hier alles wel heel goed. onze kleine meid doet het goed. ze is inmiddels al over de 4 kg. dus ze doet het goed op de bv.
Meiden, ik lees nog wel mee hoor, maar zit momenteel met mijn hoofd even bij andere dingen. Ik vertelde ten tijde van mijn verlof al dat het niet zo goed ging op mijn werk, maar nu hebben wij als personeel dus toch de stap moeten zetten en het faillissement wordt door ons aangevraagd..... helaas, maarja als je niet meer uitbetaald wordt kun je niet anders.... Hanneke Inderdaad het vaarseizoen is voor ons weer begonnen. Afgelopen zaterdag ging de boot weer te water en Amy vond het echt geweldig. Die wilde de hele tijd 'faren'! Prachtig hoe ze dat dan zegt. Vervelend zeg dat Benthe zo ziek is. Als je niets binnen kunt houden, dan wil je ook wel lekker in je bedje liggen, geef haar eens ongelijk! Wij mogen tot nu toe niet klagen met ziektes. (even afkloppen), Amy heeft eigenlijk nergens last van.. Nee, die kleine donderstraal gaat als een trein! Shenoby Die kleinste van jou doet het dus prima, 4 kilo alweer. Hoe gaat het met de 2 meiden samen? Een trotse grote zus?
@ jacky, de 2 meiden samen gaat prima. het is echt nikki haar klein zusje (haha ze kan nog geen kirsten zeggen dus is het klein zusje) laatst zat ze op de bank een paar chipjes te eten en wou ze kirsten ook wat geven. was zo lief
@hanneke, ja gelukkig gaat het alweer beter hopelijk is hij niet over een week weer ziek. @mupkuh; lekker gegroeid @shenoby; aaaah wat een leuke foto! Kirsten doet het goed zeg! super. @jacky; oh dat is minder leuk dat het vaarseizoen weer is begonnen liefsz
Shenoby, Mooie meiden hoor! Zal maar uitkijken met die chips hahaha! Fijn dat het met de bv zo goed gaat joh! Mupkuh, Fijn dat het verders gewoon allemaal goed gaat. Hopelijk is de kleine dame niet erger ziek geworden? Jacky, Ahhh hoe schattig die kleine dame bij jullie! Het zit er duidelijk al helemaal bij haar in dat varen en de boot ! Wat balen van je werk zeg....succes en sterkte daarmee, kan me voorstellen dat je daar best druk mee bent. Humbly, Hopelijk is Liam inmiddels gewoon nog altijd lekker opgeknapt en niet weer ziek geworden. Zieke kindjes is niet prettig. Hier dacht Benthe, als ik dan ziek ben, laat ik dan eens gewoon goed ziek zijn en de hele boel op stelten zetten. In het kort, heb ik donderdag de huisarts gebeld, die is om een uur of 3 gekomen en om een uur of 4 zaten we al in het ziekenhuis. Ze was volgens hem te suf en keek te glazig enzo, bijna geen contact mee te maken. Dus ja dat was behoorlijk schrikken even dat hij het blijkbaar zo erg vond, ik vond het nog wel meevallen . Nouja vooruit, we zijn weer naar huis gemogen met het advies temp in de gaten te houden, ORS te proberen erin te krijgen zoveel en zovaak mogelijk en bv te geven waar mogelijk. Nouja en kan vandaag wel zeggen dat ik er echt vooruit gang in zie, ze heeft gister bijv 200cc van die ORS op en een paar hapjes croissant. En vandaag heeft ze ors, verse sinasappelsap en bv op en zelfs een stuk suikerbrood. Verder is het nog veel slapen en veel gewoon lekker in dr bedje liggen, gelukkig geeft ze goed aan wat ze prettig vind. Al vind ik het wel sneu, zo een uk boven laten liggen, wakker in dr bedje, maarja, ze wil er niet uit, ze wil niet beneden, ze wil lekker liggen en wat mutsen met dr tutlap. Kortom we rommelen hier even wat aan met ons jongste dametje. Liefs Hanneke.