Wat zie ik nu: Judth, judith-man en evy, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon/broertje! Dan kom ik ook meteen maar leuk nieuws vertellen: Wij zijn ook weer zwanger! Even onduidelijk, maar tussen de 4 en de 8 weken! Verder moet ik nog even bijlezen.
@ jacky gefeliciteerd! dus de kleintjes zijn straks vlak bij elkaar jarig. nog een paar dagen en dan is het hier alweer een jaar geleden dat ik zwanger raakte van kirsten. @ lovelyengeltje. het mannetje zit dus nog lekker in jouw buik. nou het kan nu in ieder geval niet lang meer duren
@judith: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!! geniet ervan @jacky; gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!
Heey meiden, Hoe gaat het hier? ik heb bericht voor Liam voor het audiologisch centrum. Er staat een wachtrij van 12 tot 16 weken.... hopelijk krijg ik snel een afspraak. Verder moet ik deze foto even showen haha Liam geeft Elmo een kusje! en lief dat hij dat deed Verder gaat het hier goed Woensdag is het mijn verjaardag.. wordt dan alweer een jaartje ouder..
Dankjulliewel meiden voor de felicitaties. We hebben al een hele ziekenhuistoestand achter de rug. Maar sinds dinsdag zijn we lekker met z'n 4-tjes thuis. Roan bleek een ontstoken traanzak en verstopte traanbuis te hebben. 7 dagen antibiotica via infuus. op de 8ste dag toch gesondeerd en mri gehad. Toen was alles weer goed. Jacky,..van harte! Ben je dan weer in feb/maart uitgerekend? Dat zijn superkindjes Humbly,..spannend voor jou en Liam dus. Hanneke,..nou dat valt wel mee hoor. En jij mag ook wel eens moe zijn of je dag niet hebben. Voor je kindje hoef je niet perfect te zijn. Boos zijn hoort bij het leven en is een hele normale emotie !
Gefeliciteerd mupkuh!!!! Haha iedereen is inmiddels alweer voor de 2e keer mama of zwanger heb het gevoel dat ik achterloop lol. Vind het prima zo kan me lekker op Liam en school richten al geef ik eerlijk toe dat ik ook wel eens kribbels heb en graag een 2e wil maar nu is de tijd er nog niet voor
@ mupkuh ik had je al gezien bij het nieuwe maart topic. hier zou ik ook voor de 2e keer maart mama worden., alleen werd ik op de valreep toch een febr mama. (28 febr werd kirsten geboren) @lovely hoe ist met jou? nog geen tekenen van een aankomende bevalling?
Heey meiden, Op lovely haar hyves staat dat ze inmiddels bevallen is van een gezonde zoon Lovely gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! liefsz
Lovelyengeltje, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Wow wat een gewicht joh! Hoop dat alles goed en voorspoedig is verlopen en jullie lekker van jullie gezinnetje kunnen genieten! Judith, Echt heel fijn dat jullie weer thuis zijn! Had het al gelezen, maar dacht wacht nog even met een berichtje tot alles weer wat rustiger word. Erg fijn dat jullie weer lekker thuis zijn als gezinnetje! Wel jammer dat er zo een relatief lange ziekenhuis periode en operatie aan vooraf zijn gegaan, maar hoop toch dat jullie nu rust zullen krijgen zodat jullie heerlijk als gezinnetje kunnen genieten van elkaar! En precies ook 'boos' hoort bij het leven, de kinderen zijn soms 'boos' en zo kunnen mama's/papa's soms ook 'boos' zijn ! Maar toch voelt het zo fout ofzo, haha. Humbly, Nou zeg, 12-16 weken is nog een behoorlijke tijd zeg! Jaks! Maar vooruit positief is iig dat je op die lijst staat en dat er aan word gewerkt! Mooie foto hoor, lief dat zelfs de kattenbeestjes kusjes krijgen ! Enne ik hoop dat er voor jou, wanneer de tijd daar is, ook nog een wondertje zal zijn! Mupkuh, Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Prettige zwangerschap gewenst en hopelijk een prachtig wondertje over een poos. Even voor een keertje een fotoje van ons miepje, doe het niet erg vaak en hij is lekker anoniem maar vooruit voor een keertje kan het dus wel -> Bekijk bijlage 163958