@shenoby Ze lijken idd heel erg op elkaar echte zussen Mooi dat jullie eindelijk kunnen verhuizen Liefsz
Shenoby Wat een lekkere meiden heb je. En inderdaad geen twijfel dat dat zusjes zijn... Amy gaat sinds juni naar de peuterspeelzaal en vindt het echt helemaal geweldig! Ze wordt er ook echt wel geprikkeld. We merken dat bv al met praten en dingen die ze wil doen. Mamavandaan We liggen bij De Buitenhaven. Morgen gaan we weer verder, de randmeren op. Dan gaan we rustig aan de terugweg inzetten. Humbly Wat een mooie bruine kijkers! Judith Het valt dus niet mee met 2 kleintjes.... Maar het zal allemaal wel makkelijker worden hoor. Vervelend dat Roan zoveel huilt. Hoe is het verder met Evy, is ze de laatste tijd niet meer zoveel ziek?
Sorry dames dat ik al een tijdje niet op heb zitten letten ! Jacky, Heftig meid, zo een kindje moeten verliezen. Sterkte met het verwerken van het verlies. En hoop echt dat het andere kindje dat nu nog lekker bij jou zit daar mag blijven zitten. Fijn dat Amy het zo leuk vind op de peuterspeelzaal! Leuk dat je ook echt ziet dat ze er weer extra dingen leert. Judith, Hoop dat de rust en regelmaat wat helpt voor Roan, hoop dat het jullie een beetje lukt dat toe te passen. Leuk dat jullie iig wel 'alleen' dingetjes doen met Evy, denk zelf dat dat heel belangrijk is. Mooi dat die kleine vent zo lekker drinkt en goed groeit. Humbly, Mooie grote ogen heeft die vent van jou he ! Prachtig hoor! Fijn dat het verder goed gaat met hem mede door de medicijnen. Haha, is zen hello kitty pyama ook roze, of heb je een ander kleurtje kunnen scoren ? Ach wat maakt het uit toch! Shenoby, Mooi dat het met jullie dame's ook goed gaat! Mooie meiden hoor! Vind vooral dat ze in het 'oog-gedeelte' erg op elkaar lijken als ik het zo zie op de fotos nu. Hoop dat je snapt wat ik bedoel anders denk je waar heeft die rare het nou toch over . Leuk dat Nikki straks lekker naar de peuterspeelzaal mag, zal ze vast leuk vinden met kindjes spelen! Succes met de verhuizing! Hier inmiddels al lang terug van vakantie, lijkt al weer eeuwen geleden. Maar hebben het prima naar ons zin gehad! De eerste dagen waren we in disneyland, hebben daar prachtig weer gehad, niet te warm maar wel lekker een zonnetje. Op vrijdag gingen we naar een camping in een stacaravan maar hebben daar behalve de laatste paar dagen van de 10 dagen alleen maar regen gehad. En dan zit je dus behoorlijk opgesloten in zo een kippenhok (hij was voor 6-8 personen, maar vond het echt inieminie hoor). Laatste dagen dus gelukkig wel wat zon gehad. Maar verder gewoon een aantal binnendingen gedaan enzo, we zijn het prima doorgekomen. Met de kinderen gaat het helemaal prima! Benthe is op het moment ineens een stuk meer aan het praten, dat stond voor ons gevoel al een tijdje een beetje stil, kwamen weinig nieuwe woorden/zinnetjes bij, wel heel erg leuk weer moet ik zeggen. Malou en Ruben die gaan over ruim een maand naar de basisschool, ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. En geloof zelfs dat ik het spannender vind dan die twee zelf. Maar eerst nog een maandje genieten dat ze lekker thuis zijn . Ben ook stiekem wel benieuwd hoe Benthe het zal gaan vinden, de 'hele' dag alleen thuis. Malou en Ruben wegbrengen en zelf mee naar huis moeten. We wachten maar rustig af! Stiekem lijkt het me ook wel prettig nu wat meer tijd voor haar te hebben, of ja hoe moet je dat uitleggen. Liefs Hanneke.
@hanneke Haha nee de trui is wit en de broek rood dus het kan er nog mee door ach en anders had het me ook niet veel uitgemaakt, zolang hij er gelukkig mee is ben ik het ook Oeh spannend!! ik denk dat ze het erg naar hun zin zullen hebben, eerst alles wel eng natuurlijk maar ook leuk Haha denk dat het voor Benthe idd ook nog wel even tegenvalt. Snap heel goed wat je bedoelt, even alleen tijd is ook lekker Liefsz
Bekijk bijlage 177475 beetje donkere foto(met telefoon gemaakt in het donker) maar yannieck aan het lachen anderhalve week geleden.
Spannend hanneke! Ik dacht dat het augustus was, maarik zie nu september dat malou en ruben jarig zijn . Weer een hele nieuwe fase!