spannend mamavandaan. ik heb een pendel staan die zegt maart 2010 en eind feb. moet ik ongi worden. dus we zullen zien.
@mamavdaan; ooh spannend!!! @lovely; haha ik heb ook 2 pendels die zeggen maart 2010 jongen en heb geen eens een vriend Liefsz 8)
Snap je het dan niet Humbly? Jij gaat onbevlekt ontvangen worden... En word 25 december geboren! ha ha Ik zag dat er gevraagd werd wat we doen voor de eerste verjaardag. Wij geven gewoon een feestje. Hele woonkamer word versierd en hij gaat de hele dag het middelpunt van de belangstelling zijn. Gewoon zoals het hoort dus
@verjaardag ja ik vroeg het over de verjaardag omdat amber op een dinsdag jarig is. en haar ene opa en oma op anderhalf uur rijden bij ons vandaan wonen.
WHAHAHA JAH DAT ZAL HET ZIJN net zow als Maria kun je lachen als het werkelijk gebeurd lol Verjaardag,, ik doe denk ik uitnodigingen naar familie leden en verder maak ik kwarktaart en een klein taartje voor L.iam. Kado heb ik nog een idee van hahaha,, natuurlijk nieuwe kleren en hele kamer versierd! Liefsz 8)
wij houden verjaardag gewoon op de dag zelf. de hele dag door komt er visite, ik stuur geen uitnodigingen maar vraag gewoon wie er komen wil. de hele kamer word versierd en haar stoel en ze krijgt een mooie hoed. en natuurlijk zelf een taartje.
Evy is op een zaterdag jarig, dus dat komt hartstikke goed uit. We vieren het dus op de dag zelf. In de middag vanaf een uur of 15:00. Oja, ik ga zelf taarten maken,...Een mooie kleine nijntje taart voor Evy!
Mamavandaan,...spannend!!! Ik merk dat ik ook graag voor een tweede kindje zou willen gaan. Helemaal niet verwacht eigenlijk. Maar rationeel gezien weer niet zo'n goede timing, dus we wachten nog even. Maar dat is moeilijker dan gedacht merk ik.
MamavanDaan, Hmmm spannend hoor! Jullie dus altijd het bed op het laatste moment, nouja prima toch ! Wij doen het juist altijd meteen bij het uit bed gaan, dan in de wasmachine, in de droger en weer op het bed ! Ook een vorm van lui-heid dus ! Druk aan het werk geweest dus van de week jij, nouja fijn dat je je werk kon helpen zo. Lees dat het vieze oogje al minder word, fijn. Judith, Hele dikke knuffel! Vervelend dat je gewoon even helemaal niet lekker in je vel zit. Word hoogste tijd voor ook wat mooier weer geloof ik! Haha, dat van de fiets en de volgorde vond ik wel even grappig, kan ik me heel goed voorstellen namelijk! Enne hmmmm zo slapen wil ik ook wel ! Bij jou dus toch ook wel kriebels. Prima toch. En gewoon rustig wachten tot een wat beter moment (voor zover je dit soort dingen kan plannen als het ware) is uiteraard niks mis. Gewoon lekker doen wat goed is voor jullie ! Lynnami, Heel veel sterkte voor jullie. Hoop dat jullie het toch rustig een plaatsje kunnen geven. Wel heel erg fijn dat je lekker met de kleine naar familie en vrienden kon, lekker even jullie laten verwennen! Jammer dat hij het nederlandse eten niet echt waardeerde. Efina, Heel begrijpelijk, is ook zeker heftig spul. Hoop dat je lichaam er snel aan zal wennen. Hoop dat de verkoudheid al een beetje over is! Lovelyengeltje, Wij houden de verjaardag van Benthe gewoon op de dag dat ze ook echt jarig is, dit komt voor ons neer op vrijdag. Wij bellen een aantal mensen wel, maar verder sturen we geen uitnodigingen (das leuk voor andere mensen, maar niks voor ons zeggen we altijd ). Verder komt hier iedereen gewoon verspreid over de dag, en slaapt ze net, dan hebben ze gewoon even pech hoor. Taart heb ik nog geen idee wat we gaan doen eigenlijk, slagroom taart voor de fam enzo dat wel, maar voor de kleine meid? ik weet het echt nog niet eigenlijk... Gem, Idd natuurlijk, maar ik dacht dat wat ik schreef er haast op neer kwam dat dit gevoel er alleen voor Benthe was. En idd, nog even en al het baby is eraf, zucht...! Hier gaat het weer redelijk goed, klachten zijn een heel eind over gelukkig. Met onze kleine meid die nu toch wel echt groot word, gaat het ook super. Dinsdag heeft ze voor het eerst brood gegeten, was lekker vond ze, heeft lekker een paar hapjes op. Vandaag weer een paar hapjes brood en ze vond het weer lekker. Helemaal prima dus, onze knappe meid. Malou en Ruben vinden het overigens ook op een of andere manier geweldig dat Benthe nu ook een broodje eet. Hebben beide keren de grootste lol gehad met zn twee tijdens het brood eten. En dat terwijl er mi totaal niks anders is dan savonds bij het avond eten met de groenten. Tja behalve dat het dan groenten zijn en het nu brood is. Nouja het zal wel, ze eten in ieder geval beide heerlijk (en zelfs snel) hun broodje op, en hebben tussendoor samen de grootste lol, dus we vinden het prima! En stiekem toch ook wel heel grappig! Poeh, wat een rijkdom toch zeg...!!!!!! Liefs, Hanneke!
Wow dat is inderdaad een rijkdom he zo'n moment waarop je denkt,..wat geweldig zo met z'n allen en zo'n lol om niets! Super zeg! Heerlijk genieten. Hier ook hoor met Evy die nu dingetjes na gaat zeggen en dan heel trots kijkt. Smelt,... Mamavandaan nog geen nieuws?
Idd, echte rijkdom hoor! Drie van die prachtige mormeltjes hebben mogen krijgen en ervoor mogen zorgen dat het gewone mensen worden als het ware ! Ow en idd die smelt momenten. Heerlijk hoor! Of van die mega simpele dingen, waar ze zo bewonderd over zijn, deze mama kan dan zo vol schieten met tranen, dat ik denk, mens doe normaal! Maar ach zal er wel bij horen !
Haha herkenbaar hoor Hanneke. Als ik bijvoorbeeld samen met Evy een broodje eet en er is iets waardoor ze in een deuk ligt, hou ik het ook niet droog hoor. Of als ik lekker aan het fietsen ben en ze is aan het kletsen en lachen en mensen zeggen aahhh dan schiet ik ook vol van trots .
Ow, nou gelukkig dat ik dus niet de enige ben. Fijn dat er toch weer die herkenning is ! En geeft volgens mij alleen maar aan hoe trots en blij je met je meisje bent ! Leuk trouwens hoor, dat samen fietsen, echt een lekker relax momentje eigenlijk voor samen denk ik (nee idd we hebben geen fiets, haha, haat zelf fietsen namelijk )!
effies snel. ga namelijk zo naar mn bedje. ben moe. maar we hebben getest,maar was negatief. dus afwachten wanneer ik ongi word. waarschijnlijk ligt mn cyclus een beetje door de war. erg jammer,maar op naar een nieuwe poging. xxx
Jammer MamavanDaan.. Maar misschien nog eens testen na het weekend als je nog niet ongi bent? Kan soms langer duren heb ik wel eens begrepen.
ja hou het nog even in de gaten. ben namelijk nog niet ongi geworden. dus het blijft nog steeds spannend.
heb trouwens op de test van gisteren wel een vaag lijntje. las iets van dat kruidvat 2 voor 5 geen indrooglijntje heeft. dus..... nee ik ga nergens vanuit. maak mezelf alleen maar gek zo. na 5 min geen lijn dus is de test nega. (wilde ik effies nog kwijt )