Evy heeft net wortel en bleekselderij gegeten ala rapley. Echt leuk haha Er ging nog niet zoveel in hoor een paar hapjes.
@judith: Wat een prachtige oogjes zeg! Maar goed! Ik ben een enorm trotse mama van Damien sinds 19 maart Geen papa in het spel, maar wel heel erg gelukkig met mijn kleine wondertje! Ik heb gezien m'n leeftijd ( 18 ) helemaal geen vriendinnen met kindjes, en daarom vind ik het echt heel erg leuk om op dit forum met andere mama's te kunnen praten, en ervaringen uit te kunnen wisselen!
Meiden, wilde even zeggen dat de foto's echt super zijn! Geniet van de wondertjes he ! Ik ga er weer vandoor, van mij nog even geen reacties verder ! Liefs en dikke knuffel Hanneke!
Moet even spammen hoor Vandaag voor de 2e keer wezen zwemmen! ze vond het GE-WEL-DIG!!!! \ @Nieuwe maart-mama's: Welkom! @all, druk hier maar probeer gauw uitgebreid te reageren en vertellen enzow!
@shaddix; aaah wat is Damiën eeen schatje!!! Hier oowk nog jong,, nu 20,, 19 toen Liam geboren is,, oowk geen vader in het spel en oowk geen vriendinnen in real life met kinderen dus ben blij dat ik hier oowk gewoon gezellig meej kan kletsen zonder dat mensen een vinger wijzen @Lady; aaaah wat is Fay een mooie meid zeg toekomst vrouw van Liam he ff nog een foto van hier dan Liam heeft een klein grijs streepje boven op zijn neus zitten wat waarschijnlijk nooit meer weg trekt,, hahaha hier heeft hij zich gestoten in de baarmoeder en zijn neus stond oowk iets schuin toen hij geboren werd na 2 dagen was het weer normaal maar jah nou blijft het streepje staan
Ahw, jouw mannetje is 2 dagen jonger dan mijn mannetje! Lentekindje! Het is natuurlijk heel logisch in een 'Maart 2009' topic, maar elke keer denk ik weer van 'Hee, wat leuk! Dat kindje is vlak voor/na Damien jarig!' Moeten jullie trouwens met 6 maanden of met 7,5 maand weer naar het CB? Toen ik de laatste keer op het CB was vertelde ze me dat ik pas met 7,5 maand weer terug hoefde te komen, maar toen ik vanmorgen belde om de afspraken te maken bleek dat ik met 6 maanden al moet komen
@shaddixx; jaja precies op de eerste lente dag haha jah leuk toch!! heb ik oowk ow die is ouder dan Liam, ow haha Liam is nu ouder,, haha blijft grappig Damiën is oowk heel mooi geschreven! vind deze persoonlijk mooier dan de standaard met een A @Daisy; aaaaaaaaaaah wat lief!! bril staat haar goed Hier even naar de hema geweest vanmiddag,, 2 rompers 74 gehaald,, zeeman heeft hier niet groter dan 68 dus jah iets duurder uit nu 2 truitjes 74 gehaald en 1 80 en 1 86 ( waren allemaal maar 2 euro duss meeeeeej nemen!!! ) De rompers en kleding 68 zijn de kast uit,, Truitjes 74 hangen sinds een week in de kast,, en de rompers vandaag 74/80,, zitten nog beetje ruim maar jah 62/68 werd veel te kort,, hij had gewoon een streep op de schouders waar de romper zat,, Broeken nog wel 62/68,, hahaha heeft nou eenmaal lang boven lichaam Zow nu de laatste fles doen!! Liefsz
@ Humbly,..wow,..Liam wordt groot. Hier nog 62 soms 68 haha. Heb je een Wibra in de buurt? Die hebben ook voor weinig soms best leuke kleertjes. Ik vind alleen wel dat na vaak wassen de vorm eruit gaat.
@judith; jah daar haal ik oowk vaak kleertjes de truitjes daar zijn oowk super leuk!! alleen hebben ze hier oowk geen rompers grote maten bij de wibra,, heel raar,, alleen de hema heeft ze,, achjaaah Evy heeft een mooie maat vind ik,, had hier zow veel leuke kleertjes in maat 68,, haha nou jah hij heeft vanaf 2 maand al 68 dus toch nog 2.5 maand aangehad,, Vind je? heb ik geen last van,, blijft hier altijd heel mooi,, met een bepaalde stof heb ik dat alleen,, vooral van de zeeman sommige stoffen,, Liefsz
@Humbly89: Day van die verschillende maten hebben wij hier ook. Broekjes zit 62 nog ruim (soms zeer ruim), maar shirtjes en rompertjes dat is nu echt 68 soms 74, ligt er maar net aan welk merk. Die bril was van papa, hij was even lekker met zijn meisje aan het spelen.
@daisy; jah gaat snel he!! het baby zijn is er echt vanaf haha oowkey papa's bril heerlijk toch samen spelen @Lovely; aaaaaaaaaaaah wat een mooie foto's zeg!! vooral die eerste lekker meisje!! Liefsz Owjah @cb; hier met 6 maand en dan met 7.5 maand weer,,
sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. alles gaat niet helemaal zoals het moest gaan afgelopen donderdag met Amber naar het cb geweest. ze was 67,5 cm en 8175 gram. dus ze groeit echt nog steeds super goed op mama's melk. ze vroegen zelfs of ik slagroom had haha. mn vriend vind het niet zo leuk dat ik op deze site zit, daarom ben ik hier niet zo heel vaak meer. afgelopen zondag was amber alweer 5 mnd. de tijd gaat zo ontzettend snel. ik vind haar echt al een peuter. ze wil niks anders dan staan. @de foto's. wat een mooie baby's zag ik voorbij komen. we mogen allemaal trots zijn op onze schatjes.
Hallo, Een tijdje geleden mezelf al voorgesteld, maar geen tijd meer gehad om mee te schrijven. Ik ben dus Lesley, 26 jaar en kom uit Nieuwegein. Mijn dochtertje heet Naomi en is geboren op 16 maart. Het is echt een super vrolijk en lief meisje. Eten is een groot drama. Met moeite komen we op 700 cc uit verdeeld over 5 flessen.Vier flessen ook al geprobeerd maar dat is echt drama...... Fruit en groente hapje vind ze wel erg lekker, maar daarna weigert zij echt de fles omdat ze het veel te leuk vind om van een lepel te eten. Hebben jullie tips welke in kan proberen??? Groetjes, Lesley
@meles; dit heeft Liam oowk gehad,, misschien een schepje rijstebloem met vanille smaak door de fles? Liam vond dit heerlijk en ging beter drinken hierdoor @lovely; dat is minder haha jah tijd gaat snel he!