goedemorgen mama´s zo was er weer vroeg uit!!! levi heeft gebadderd met mama samen en hij had weer grootste lol met de douchekop in bad hihi..... nu kijkt hij babytv en ik heb het huis alweer gezogen en gedweild, honden uitgelaten, knijnenhokken verschoond nu even fruithapje maken en dan ga ik even met levi bij me op de bank mcleods daughters kijken 2 afleveringen komen er iedere ochtend hoest met jullie??? groetjes ramona
@iggy; Liam is met mijn moeder en mijn oma naar de dokter mijn oma moest bloedprikken en ik moet over 10 min werken dusss mocht hij meej hahaah heerlijk vind hij prachtig als hij meej mag haha lekker druk geweest al vanmorgen weg,, poeh,, ben net een uur het bed uit en heb alleen Liam nog maar de fles gedaan en gegeten Komt mcleods daughters nu sochtends? hoe laat, welke zender? vind het jmmr dat het afgelopen is Liesfzz
hallmark zender in het ziggopakket zit dat... 's ochtends half 10 2 afleveringen en mis je die komen ze kwart voor 4 's middags weer.... hihihi levi heeft een dagtaak aan omrollen... ga hem nu uit de box vissen voor zijn fruithapje (vandaag banaan, appel, kiwi en een sinaasappel) ik heb al even voorgeproefd en was erg lekker hoest weer bij jullie??? die liam is al weer op stap dus hahahah heerlijk hoor.... xxx ramona
goedesmorgens! Ik vind het zo grappig om te zien, dat een paar weken zoveel verschil maakt. Qua bewegen en qua hapjes hahaha Rick gaat nu wel haast per dag vooruit hoor, je ziet echt dat hij aan het ontwikkelen is. Maar ga maar niet te snel hoor....... pff het is cliché, maar het gaat echt heel snel Ik heb met CB nogmaals overlegd, hij gaat pas met 6 mnd op de fruit en groenten! En hij ligt vaak wakker in bed een beetje rond te kijken en te brabbelen, ik wist niet goed of ik hem dan moest laten liggen of lekker beneden leggen. Maar ze zeggen dat hij toch wel lekker rust als hij in zijn eigen bedje ligt rond te kijken en brabbelen! Vandaag weer werken, het is echt erg ik krijg er steeds meer moeite mee om hem weg te brengen LIEFS
@iggy; lekker!! haha kan niet wachten tot Liam 6 maand is en begint met groente jaah hij heeft zich super gedragen mama is trots @sophia; jah hier oowk met 6 maand,, als Liam in bed ligt te kletsen en doen laat ik hem altijd lekker liggen tot hij gaat mekkeren/huilen dat hij er geen zin meer in heeft en dan lekker in de box,, ze rusten dan oowk idd en wennen natuurlijk oowk aan hun eigen bedje Hier weer een ochtend erop zitten,, vanmiddag nog 3 uur werken en dan weekend heerlijk Liefsz
zo wasje opgehangen en levi lekker ff op zijn bed gelegd hij was zo moe begon in oogjes te wrijven mijn schatje ga even een berg was vooral uniformblousen van mijn man en van mij wegstrijken jakkie
@iggy; Heerlijk toch!! heb vanmorgen oowk nog gestreken hoort er allemaal bij Liam ligt hier oowk lekker te pitten haha nog een half uur en dan doet mijn moeder hem de fles weer,, moet om half 1 weer weg dus kan hem zelf de fles niet doen jmmr genoeg Hij slaapt al lekker vanaf 10 uur,, Slaapt Levi nog veel? andere kindjes dan? heb namelijk het gevoel dat Liam nog super veel slaapt vergeleken bij andere kindjes Hij slaapt van; 09.00 tot ongeveer 10.30/11.00 12.30 tot ongeveer 15.00 16.30 tot ongeveer 18.30 en dan dan 20.30 tot 08.00 Hij is hooguit een uurtje wakker en dan al weer in slaap,, Liefsz
HUMBLY! Dat is een goeie wat je zegt, zo went hij ook aan zijn eigen bedje! Daar had ik nog niet aan gedacht, maar dat is wel zo inderdaad! Werk ze vanmiddag! IGGY! Succes met de trijk, ik heb hem gisteren al gedaan Ik zit vandaag alleen op het werk en het is stil (reisburo) zo duurt de dag wel lang natuurlijk....... LIEFS
oh ik heb wel wat te doen hihihi de strijk bleghhh eigelijk mag ik niet zeuren want sinds kort heb ik een strijkijzer stoomgenerator en de was wordt binnen no time helemaal mooi glad wat me eerst 2 uur kostte aan was strijken doe ik nu in 40 min
Jeetje Iggylover, Ik wordt al moe als ik lees wat jij allemaal doet in een ochtend! Doe jij trouwens aan baby zwemmen in N'gein? Ben namelijk benieuwd naar ervaringen van het babyzwemmen in Merwestein. Vind het nogal prijzig dus wil eerst weten of het wel leuk is. Groetjes
hoi meles nee ik ga in ijsselstein!!! 2 ochtenden in de week kun je gaan woensdag en donderdag en nu is helaas vakantiestop tis een soort opa figuur badmeester, zo giga leuk doet ie het!!! ik was beetje bang met levi maar hij heeft me echt over de angst heen geholpen... ben met 8 of 9 weken voor eerste keer wezen zwemmen en hij vond het prachtig!! helaas was ie de kleinste van de groep en mocht ie nog niet afzwemmen voor de zomerstop
Hanneke Ik proef uit jouw verhaal een beetje dat er hier iets in het topic was/is wat je niet prettig vindt???!!!??? Ik ben er dan voorstander van om het uit te spreken hoor... Iedereen moet zich hier prettig voelen vind ik en er moet niemand wegblijven omdat er iets speelt... Maar das mijn mening... En over het steeds maar weer discussies ontstaan over dit forum... Ik heb mijn buik er een beetje vol van en vind het niet leuk meer.. Je kunt geen letter typen of er struikelt wel iemand over... pffff... En vaak denk ik dan ook: zit ik hier met de moeder op een forum of met een van haar kinderen....?!?! Sorrie... maar dat idee heb ik wel eens Maar goed... wat jou betreft... Ik hoop dat je weer meer komt schrijven meid! En als er iets is... maak van je hart geen moordkuil en gooi het eruit! Iggylover Das heeeeeeel vermoeiend! Ik vind het ook vermoeiend hoor hahahahaha... Leuke foto!!! Maxi-cosi... Kennelijk niet zo heel veel ervaring mee hier... Shenoby Pas op wat je zegt hoor meid hahahaha... voor je het weet gil ik... hahaha Ik heb trouwens helemaal nog geen telefoonnummer, emailadres, gewoon adres van je..... Heb jij die van mij nog wel? Zou je mij het eea willen mailen?
ja slaapverwekkend he??? denk dat je op een forum je mening moet kunnen uiten uiteraard met respect... helaas wordt dat vaak verkeerd opgevat, maar dan denk ik waarom begin je een topic je kunt niet verwachten dat iedereen het met je eens is.... vind het erg jammer dat er zoveel gekat word... ik betrap me der zelf ook wel op hoor, dan lees ik het terug en denk sjee dat bedoelde ik helemaal niet zo bot
ikea, serie ektorp, alle kleuren hoezen te verkrijgen tot en met roze bloemetjes aan toe.... wij hebben 2 en 3 zitter!!! enne hij zit heerlijk en hij ligt ook zalig!!! ook niet geheel onbelangrijk he we waren overal wezen kijken maar bij ikea kon je terecht met een beetje normaal budget....