Thx meiden voor de felicitaties! Heb er ook wel zin in moet ik zeggen. @ Wish,..Evy past nog makkelijk in de maxicosi en zelfs nog in de wandelwagenwieg, dus nog geen ervaringen hier. @ Iggilover & Rythem,..wat een leuke foto's van jullie kids. @ Hanneke,..ja Evy kan opzich wel goed uit de fles drinken alleen nummer2 gaat te langzaam en 3 te snel. Dus nog een beetje oefenen. Hier ook niet uit logeren hoor. Ik denk dat ik alleen maar meer met Evy bezig zou zijn in mijn hoofd, dus dan liever live bij me. Kdv begint te wennen. Het scheelt als je met iets bezig bent, want toen ik thuis zat en ze ging wennen vond ik het verschrikkelijk. Vanmiddag hebben we avocado geprobeerd in grote stukken (Rapley). Evy hapte er lekker op los. Ze vind het heerlijk! Ze was wel helemaal groen haha. En er is bewijs dat ze ook echt eten binnenkrijgt,...in dezelfde vorm en grootte komt het er ook weer uit
dat dacht ik al ik was al gaan kijken maar ik dacht dat ze niet zo'n diep zitvlak hadden. Maar ik zie dat jij heerlijk zit Wat een leuke zwemfoto trouwens, jij hebt sprekende ogen! Enne je kereltje lijkt op je hoor Heb ik trouwens iets gemist hier met gekat etc...... ben niet nieuwsgierig hoor LIEFS
ja hij zit erg fijn hoor.... moet eerlijk zijn ik vind hem erg goedkoop voor wat je ervoor terug krijgt!!! wij hadden een hele duren hoekbank maarre mijn hond vond die niet mooi!!! dus dat was van korte duur hihihi bedankt voor het compliment van mijn ogen (*bloos*)
zijn hier overigens nog meer meiden met honden??? ik heb der dus 3 en ik ben benieuwd hoe jullie honden het met de baby's doen??? die 3 van mij (3 bakbeesten, 2 labradors en 1 mengelmoes met een labrador) zijn zo voorzichtig en lief voor levi ik sta soms echt versteld....
@Iggy; aaah het is inderdaad heel slaapverwekkend hahaha lieve foto!! oowk een leuke foto van het babyzwemmen hij ligt oowk zow lief te kijken he! lekker tegen mama aan @wish/Iggy;Ja soms komt het er hier oowk verkeerd uit en dan denk ik achteraf van neej dat was niet de bedoeling,, meestal verander ik dan snel het bericht en soms heb ik het oowk niet eens door,, @Judith; haha heerlijk toch!! weet je oowk dat ze het goed kan eten kon ze na het eten dus even lekker gepoetst worden haha,, Liam past niet meer in de wandelwagenbak dus ligt op de laagste stand in de wandelwagen zelf,, hij kan hier bijna liggen dus oowk geen druk op zijn ruggetje @honden; hier 1 hond en een kat en gaat geweldig samen met Liam,, de hond is heel lief tegen hem en de kat vind het helemaal geweldig maar jah blijf toch altijd beetje voorzichtig,, Owjah onze hond is een poedel omdat mijn moeder allergisch is voor honden haar vandaar Zoooow weekend pffft vanmiddag was zow ongelovelijk saai,, ben blij dat ik nog maar 1 keer naar die vrouw hoef hoor echt waar! Liam ligt weer helemaal tevreden in bed Liefsz!!
zo mama is aan het koken, witlof, aardappel en appel voor meneer smurfje en wij eten stampot sla... lievelingseten van mijn man..... hahaha poedels hebben mijn ouders ook altijd gehad.... de laatste is 2 maanden terug ingeslapen, had een ernstige ziekte.... en afgelopen januari is gizmo de jack russel ingeslapen...ze hebben nu nog 4 jack russels en een herdershond... hahaha jullie snappen nu wel waarom ik 3 honden heb he??? hahaha ben er mee opgegroeit met veel honden
misschien een leuke tip voor de mama's die zelf hapjes willen gaan maken mij bevalt het heel goed en levietje ook www.keukenkikker.nl
effe4 snel, ga zo naar huis, wij hebben ook 3 hondjes en een poes. Gaat fantastisch met Rick! Ik reageer op de rest misschien vanavond anders morgen DOEI
@iggy; haha neej dat is het oowk niet raar neej poedels zijn van die schatten! echt zit geen kwaad in Herdershonden ooooowh prachtige dieren!!!!! Zow de site in mijn favorieten zetten Liefszz Hier had ik vanaaf pizza jammieee
ja ik ben ook dol op honden voor degene die op mijn hyves willen rond snuffelen Ramona & Roy & Levi Profile - hyves.nl veel foto's van levi (heel veel hihihi) maar ook van onze trouwdag en honden
He meiden, Wij zijn weer terug van een heerlijk weekje vakantie in duitsland! We hebben prachtig weer gehad, veel gereden en rondgelopen in de diverse plaatsjes rond de moezel! Wat hebben we een aanspraak gehad met Amy, tsonge ze keken haar zowat de kinderwagen uit..... af en toe maar express even het muskietennetje over de kinderwagen gedaan! Amy heeft het voortreffelijk gedaan, alsof we thuis waren! Ze heeft haar eerste tandje gekregen!!!!!! Gelukkig heeft ze er geen last van gehad! Zag dat jullie aan het spammen waren met foto's, dan kan ik niet achterblijven!
@jacky; mooie fotos zeg!! haha leuk op de buik in het gras eerste tandje super zeg!! en gelukkig heeft ze er geen last van gehad Mooi dat Duitsland geslaagd is @Iggy; toegevoegd op hyves Liam wil niet slapen vanaf dus ligt lekker in de box te klieren hij is beetje weer aan het spugen gelukkig normale temp van 37.0,, even aankijken of het erger word,, Liefsz
hier ligt er ook een te klieren hij heeft het keihard PRTTTTTTTTT schreeuwen uitgevonden met nodige speeksel wat ermee uitkomt hahahaha ben iedere keer smurfje zijn mond aan afvegen ook gromt ie heel zwaar hahaha je ziet dan echt mijn honden kijken van watte is dit???
hahaah jah hier oowk!! en bellen blazen!! en haal je al het kwijl weg met een spuugdoek en is het oowk niet goed lol tijdens de fles word het hier oowk gedaan dat is soms nogal lastig Liefsz