nee niet echt hahaha eigelijk vind ik het wel beetje lollig zo PRTTTTT ie ook soms als ie net een hap groente in zijn mond heeft dan zit ie echt me aan te kijken en dan hoef ik maar even een rare bek in zijn ogen te trekken en hij ligt dubbel van lachen en dan schatert ie echt
hahaha jaaah dat is helemaal een kliederboel zeg!! word nog wat straks hahaha hij lacht hier super vaak maar echt slappe lach nog niet gehad Liefsz
ja levi wel en vooral als ik met een vinger alleen al naar zijn zij wijs en prtttt zeg tegen hem wordt ie helemaal gek
hahaha geweldig!! Heb een topic geplaatst bij Alleenstaand en moeder zouden jullie misschien oowk even kunnen lezen? Het heet alleenstaand en school,, Liefsz
Jah over 2 weken een jaar alweer,, pfft gaat de tijd toch super snel zeg! Myn ex wil niks met Liam te maken hebben en we zijn uitelkaar gegaan toen ik 10 wk zwanger was,, Ik heb het uitgemaakt omdat we uit elkaar groeiden en ik geen ruzie wou om Liam want dat het ik met mijn ouders meej gemaakt voordat ze uitelkaar gingen en daar heeft hij op gereageerd owkey krijg maar een miskraam,,, net 1 keer neej oowk nog een keer tegen mijn moeder toen ik 28 wk was,,, ( mijn moeder bleek hem nog in zijn msn te hebben vandaar ) Liefsz
Even heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg OFF topic en ego.. hihhi Morgen gaan we ons katje Kaja halen!!! Yoehoe! Te bewonderen op mijn hyvespagina.. Ik ben net weer lid geworden van de kattenvereniging en mijn catterynaam is hersteld... dus in de toekomst misschien nog wel een keer een nestje... maar ik wil ook wel even spammen hoor
AAAAAAAAAAAAAAAH WISHHHHHH wat een lekkerding!!! wil ik oowk!! heerlijk!! oooooowh als ik mijn eigen huis hebt komt er echt een kitten hoor wie weet ooit een katje van Kaja Liefszz
Dank je! Hahaha wie weet... Kaja is een Heilige birmaan trouwens... een Chocolate point... Dit is een half broertje van Ceyran... De kat die we eerst hadden en helaas veeeeels te vroeg overleden is... In maart volgend jaar waarschijnlijk krijgen we er nog een birmaantje bij... een blue pointje.. (moeten nog verwekt worden hahaha)... Maar dit wordt dan een volledig broertje of zusje van Ceyran... Voor een poesje heb ik nu de naam: En-Joy (betekent genieten... en de roepnaam wordt dan Joy) En voor een katertje El Xandor. Roepnaam Xandor Ik zal even foto spammen van Ceyran...
wat leuk jah!! nog een kat erbij volgend jaar!! echt een katten mens dus Ceyran was echt een super mooie kat Leuke namen voor de eventuele nieuwe poes of kater wat wil je zelf graag hebben? kater of poes? wij hebben een poes maar iedereen zegt dat een kater zachtaardiger is,, Liefszs
Vroeger perzen gefokt.. hahaa... met recht een kattenmens dus....! hahah Ceyran was een superlieve en mooie kater idd. Over of een kater of poes liever is verschillen de meningen nogal.. Zo zegt een fokker die poezen kwijt wil dat poezen liever zijn en fokkers die katers moeten verkopen dat zij liever zijn... En wat dan echt zo is... ??? Het ligt per kat anders... Net als bij mensen... Daar zijn mannen ook niet persé liever dan vrouwen... Je hebt heeeeel lieve vrouwen, maar ook krengen... En je hebt heeeeeeeeeeeeeel lieve mannen, maar ook varkens! Zo is het ook bij katten... Ga je een kat halen... let dan op hoe de moederpoes reageert op jou. Is ze aanhalig... komt ze nieuwsgierig bij je kijken? Of blijft ze op een afstand? Mag je haar aaien en hoe reageert ze daarop? Hoe reageren evt. andere katten op je aanwezigheid? Welk katje komt naar je toe.... Welk katje laat zich makkelijk aaien... Neem een katje op schoot... kijk welke wel een beetje wil blijven zitten. (zal niet makkelijk zijn hoor.. ze zijn klein en willen spelen... hahaha). Kijk vooral naar de gezondheid van de katten... Zit er veel ruimte tussen de huid? Valt de huid makkelijk terug? (Zo niet... dan is er vochtgebrek) Glanst de vacht... glanzen de ogen... Oogt het katje levendig? Zijn ze schoon? Kijk of je vlooien ziet lopen... Als je ze nl. heen weer ziet springen hebben ze wel redelijk een privé vlooientheater bij zich... Geen kat kopen daar! Je moet alle katten mogen zien. Als de dekkater aanwezig is die ook zien... Anders misschien foto! En het is belangrijk dat de kittens in huiselijke kring opgroeien... Ze moeten geënt en ontwormd zijn... chippen hoeft niet... En 3 maanden oud... jonger niet... Nou dat was even wat info hahaha
Het fokken wil je weer proberen of gewoon een eenmalig nestje? PPFFTT nou jah ik neem jou wel meej als ik ooit een kat neem poeh dat komt daar veel bij kijken zeg!! Ja dat klopt,, mensen verschillen oowk als dag en nacht dus jah katten natuurlijk oowk haha Met honden doen ze het oowk op die manier ongeveer Liefsz
Eerst eens een nestje... kijken hoeveel werk het ook weer is hahahaha... En dan later misschien weer fokken... Hahaha is goed hoor... Ik ga wel met je mee... Maar als je dan gewoon bij mij een kitten haalt ben je klaar toch.. Dan ben ik er al!!! En dat wordt waarschijnlijk wel over anderhalf jaar ofzo hoor... 2 jaar misschien eer hier een nestje ligt Honden en katten maakt niet veel verschil denk ik
haha jah denk oowk nog wel dat het een tijdje gaat duren voor ik een eigen huisje heb duss we hebben nog even,, haha jah dan doen we dat zow net zow makkelijk haha slim idee of even af te wachten aaaaah Liam is zow ongelovelijk moe, dat hij zelfs te moe is om te drinken KRIJSEN EN HUILEN EN SPUGEN alleen maar omdat hij zow ongelovelijk moe is,, dus jah even kijken hoe dat gaat vanacht,, Nadeel dat hier de nutriton er niet uit kan ging het wat makkelijker voor hem,, Liefsszzz
Kijk ben ik mijn eerste kitten al kwijt hahahahahaha Och arme... tis wat als je zoooo moe bent... Misschien helpt het om hem weg te leggen met een speentje... Als ie het er net zo hard weer uitspuugt nu heeft het ook geen zin immers... Sven ligt heerlijk tevree in zijn wipstoeltje voor baby-tv... Zijn buikie nog mooi vol van de groente Straks nog een laatste fles en dan lekker slapen...