Jeetje wat een nieuws he?Moet er niet aan denken dat er ooit iets met Tigo zou gebeuren. @Humbly Tigo doet meestal 3 slaapjes op een dag.2 slaapjes van 3 kwartier / een uurtje en s'middags 1.5/2 uur.Maar gisteren dus ruim 2.5 uur.En nog had hij moeite om tot 18.30 wakker te blijven haha.
Het is verschrikkelijk! Wij wonen ook niet ver van Kampen. Veel kinderen hier uit het dorp zitten daar op school, ook hier zijn we er mee bezig. Maar ik denk dat heel veel mensen er mee bezig zijn. Kijk b.v. naar Arnemuiden in 2007 (dacht ik) Ook hier kippenvel, dit wens je je ergste vijand niet toe. Voor de rest gaat het hier goed, KJ drinkt goed en heeft gister voor het eerst pap met rijstebloem gehad. Aanstaande maandag mag hij naar het CB, zal mij benieuwen of hij veel is gegroeid. Ook kan KJ al omrollen, Onze kinderen worden steeds groter. Hier gaan mijn oudste 3 kids al weer naar school, nu is het wat rustiger thuis. Zo kan ik aan mijn project werken. Ik las van iemand dat ze zeepkettingen had gemaakt, ook ik ben daarmee bezig. Erg leuk om te doen! Oja, ik ben gister naar de kapper geweest en na jaren mijn "handelsmerk" er af laten knippen. Ik ben nu echt heel heel kort, staat wel pittig liefs aan jullie allemaal en veel sterkte voor diegene die er dichtbij betrokken zijn (Kampen)
Goedemorgen dames! Sterkte voor de mensen die bij Kampen betrokken zijn! Het is echt afschuwelijk nieuws! Ik ben wel erg benieuwd naar die zeepkettingen hoor, ik weet niet goed wat ik me er bij kan voorstellen Rick is hier ook flink aan het rollen, alleen dat ene armpje he dat zit maar in de weg Hij heeft wel erg last van de warmte hoor, gelukkig drinkt hij prima! LIEFS
Heey meiden,, Bah voel me toch moe!! die stomme tijd van de maand oowk weer,,, heb het al wel mooi op regel dusss 4e keer alweer,, net alsof het nooit weggeweest is,, 1 ding scheelt heb geen buikpijn meer!! had ik voor de zwangerschap wel heel erg,, Vanmiddag weer werken en dan weekend!! vanmorgen heb ik oowk gewerkt dus doe vanmiddag lekker rustig aan! veel te warm om veel te doen,, Liam drinkt nog steeds niet goed,, hij drinkt wel maar zow rond de 150 per fles,, volgens mij heeft hij last van de warmte want slapen gaat oowk met moeite en hij heeft het zweet op zijn lichaam staan plasluiers zijn er nog wel,, 1 nadeel als Liam minder gaat drinken zijn zijn luiers oowk haast gelijk droog,, @zeepketting; ken ik oowk niet,, Liefszzzzz
HUMBLY! Ik heb dat met Rick ook (alhoewel hij nu wel heel goed drinkt), maar de vorige keer dat het zo heet was dronk hij ook weinig en dus ook haast geen plasluiers. Wat je kan doen is hem net voor je hem naar bed brengt wat water laten drinken. Al zijn het meer 2 slokjes dan zit er toch weer vocht in! Dat werkte bij ons wel iig
Net even op het cb geweest en meneer woog 6900 gram en was 69,5 cm. Mega gegroeid dus Nu mag ie 2 keer per dag pap en fruit met liga erdoor. Zijn gewicht is ietsje lager als het gemiddelde en hij is gewoon een hongerlap, vandaar! Ik ben ook mega benieuwd naar die zeepkettingen.
Hier gelukkig een goede drinker. Met de Difrax fles en speen M gaat het super. Nog maar een paar mondjes terug. Gelukkig. Evy krijgt wel wat extra en wat water tussendoor met dit weer. Evy slaapt weer sinds deze week hele nachten door. Dat betekent wel dat ik om 23:00 niet meer voed en dus tegen de ochtend heb ik heeeele pijnlijke boobies. Meestal duurt dat maar een paar dagen gelukkig. De middag voeding gaat beter. Daar heb ik niet zo'n last van stuwing. Ik zit inmiddels op 2 borstvoedingen en 2 voedingen uit voorraad. En tussendoor een beetje wat er staat of water. Heb vanmorgen Amersfoort leeg geshopt. Kevin heeft een lang weekend, dus die is met Evy thuis gebleven. Kon ik even winkelen. Vind ik fijn in m'n eentje. En veel aanbiedingen nu!
fijn dat het nu weer goed gaat! ik weet niet of je dit al doet, maar wij stoppen tussendoor gewoon even (als het moet wel 3x) zodat ze even en boertje kan laten en het eten kan laten zakken. misschien kun je zo de mondjes terug ook nog wegkrijgen.... maar in ieder geval fijn dat ze weer goed drinkt. Hier gaat het ook weer super hoor.
@ Jacky,..we laten haar boeren zodra ze ook maar even loslaat, maar met de Difrax blijft ze zowaar drinken. Ze drinkt ook veel beter nu. Is idd fijn! Amy ook weer als vanouds,..gelukkig maar! Ik denk dat we ook weer richting de 26-weken sprong gaan. Jullie ook denk ik.
hallo allemaal vandaag weer van 8:20 tot 21:00 gewerkt dus geen puf meer om ergens op te reageren. morgen weer van 8:20 tot 18:00 werken dus waarschijnlijk ben ik er zaterdag weer. digi knuffel voor iedereen die er een nodig heeft.
Volgens mij heb je zelf een knuffel nodig, sjee wat een lange dagen maak jij! Ik moet vandaag van 09.30 uur tot 20.00 uur en ik vind het vreselijk, dus ik voel met je mee!
hey lieverds, hier ben ik weer we zijn eindleijk overgehuisd en zitten nu lekker op ons nieuwe stekkie heeeeeeeeeeeeeeerlijk !!! sherena op een eigen kamertje was wel even wennen maar ze vind het prachtig. gister op t cb geweest en ze woog 8850 gram en was 70,5 cm. ze mag nu ook aan het brood. dat wordt me een indeling zeg 07.00/08.00 uur pap 10.00 uur fruithap 13.00 uur brood met melk 15.00 beetje diksap met een korstje brood of een stukje liga 18.00 warm eten en om 20.00 een fles en dan naar bed. donderdag de 27e wordt ze geopereerd aan de fistel bij dr keeltje :'( vind het echt helemaaaaaaal niet leuk. ik zal zo even proberen een beetje terug te lezen want ik loop wel heeeeeeeeeeeel ver achter. een hele dikke knuffel voor iedereen
TWIGGER! He daar ben je weer, fijn dat het bevalt in jullie nieuwe huisje! Watnaar van die fistel zeg, hoe heb je dat ontdekt? Begint al een flinke dame te worden zeg, 8850 gr wauw! Het begint op een grote mensen menu te lijken
Heerlijk zo'n flinke meid. En al lekker aan het brood en warme hap! Verschilt echt veel per kindje wat ze al eten of niet! net naar een nieuwe keuken weesten kijken. Wat heb ik daar een hekel aan, zeg Je ziet een mooie keuken maar dan ben je er niet,he?! Dan vragen ze allerlei dingen en zeggen ze allerlei dingen waardoor de keuken die je gezien hebt helemaal niet meer lijkt op de keuken die ze dan vertellen. Wat ik zie wil ik gewoon Niet andere handvaatjes of andere kookplaat of wat dan ook! Pfff, een heel karwei hoor een nieuwe keuken kopen. Ik zou voor de gein niet even 10 zaken aflopen want je zit er al snel 2 of 3 uur binnen, pffff. Maar , ja, het eindresultaat mag er wel wezen natuurlijk.
zo weer thuis, gegeten, amber drinken gegeven en schone kont gegeven. nog even gespeeld en geknuffeld. ga zo nog ff tv kijken en dan lekker vroeg op bed. ik ben kapot.
Heee allemaal.... Twigger Ooh lekker verhuist inmiddels... Iedereen lekker eigen kamertje!!! Ik loop met het idee te gaan verhuizen.. maar moet me dan eerst inschrijven... en dan duurt het weer een tijd voordat er een woning vrij komt natuurlijk... Flinke meid heb je al zeg! Hier gaan we volgende maand beginnen met brood... acnaib Vervelend is dat he... zie je een leuke keuken en voor je het weet is het een heeeeeel andere keuken... grrr Maar als ie straks eenmaal staat dan ben je er vast heeeeeel erg blij mee! buren Dank je wel iedereen... Je zit hier in je uppie dan toch te twijfelen of het dan misschien toch niet aan mijzelf ligt he... tja... dat zou nl. ook nog kunnen he hahahah... Maar jullie vinden het ook niet normaal wat ze doen en ik ben blij dat het dan niet aan mij ligt! Maar het plezier om hier te wonen is wel even flink ver te zoeken hoor... Ik merk ook dat ik het steeds minder leuk vind om hier in de straat te wonen, maar ook hier op het dorp... Iedereen kent je hier en het roddelen over je gaat dan snel he.... Als ik naar een ander dorp of stad ga verhuizen kent niemand me he... En dus ook geen vooroordelen meer... tenminste... geen geroddel... Want dat ik hier nu over straat ga das wel duidelijk...
zoooow hier gaat alles weer super! Liam drink weer normaal dus denk dat het gewoon aan het weer gelegen heeft gisteren,, hij slaapt nu alweer een uur dus heerlijk @sophia; Liam kan geen water drinken ivm reflux,, spuugd hij gelijk weer uit,, @twigger; wat is dat precies dan? zooo ze is goed gegroeid zeg!! Liefzs
Humbly Kan heeel goed hoor dat Liam last gehad heeft van het weer... Sven had dat gisteren ook... vandaag nergens meer last van! En gelukkig maar... toch?!?
slapen: daan slaapt overdag erg weinig. soms als ik met hem ga lopen dan valt hij in slaap. maar als we gewoon thuis zijn dan slaapt hij misschien een half uur tot 3 kwartier. daar tegenover slaapt hij wel 12 uur snachts en dan moet ik hem zelfs wakker maken. @fairy: waar woon jij dan? of wil je dat liever hier niet vertellen. onze kinderen worden zeker groter. jeetje wat vliegt de tijd. nog effies en dan alweer een half jaar. zeg trouwens liever 6 maand. klinkt korter haha. stom he. @lovelyengeltje: jeetje wat een lange dagen. snap dat je geen puf hebt om te reageren. heb van de week een keer van 8 tot 17 moeten werken maar ik was het zo zat. maar goed werk in 10 dagen 65 uur. dus ben het zoiezo zat. bah. @twigger: he leuk dat je er weer bent. heerlijk je nieuwe stekkie. sherena al aan het brood. lijkt me toch wel een beetje eng. ben bang voor stikken. lees ook veel dat mensen liga dopen in diksap ofzo,maar ik weet niet goed hoe ik dat moet aanpakken. bang dat hij er grote stukken afhapt. veel sterkte de 27e. kan me voorstellen dat je het echt niet leuk vind. zo eng als ze zo klein zijn. hoe ben je erachter gekomen dat ze een fistel had? @acnaib: leuk een nieuwe keuken,maarja die voorbereidingen he. haha. @wishgirl: ik snap je heel goed wat je met je buren meemaakt. hier gaat het namelijk ook niet lekker met mn buren en wil ook heel graag verhuizen maar dit is natuurlijk niet de oplossing. wie weet wat voor buren je dan weer krijgt. maar het voordeel bij mij is dat andere buren waar we mee praten vanuit hun zelf zeggen dat we wel een heel vreemd stel naast ons hebben wonen. en als ze dat zeggen dan geef ik dit ook toe,maar zal er zelf niet over beginnen omdat ze naar alle buren gaan en een grote bek hebben. niet leuk meer. @humbley: fijn dat het weer goed gaat met liam. het was dan gisteren ook echt wel erg warm. heb er hier eigenlijk niet zo'n last mee gehad. meestal geef ik dan de melk niet warm. @ al: daan slaapt nu de hele nacht op zijn buik. dus het kale plekje op zijn hoofd kan mooi gaan groeien. haha. heb nog een onsmakelijke vraag, maar hoe ziet de poep van jullie kindjes eruit. eigenlijk tot aan vandaag was het toch vrij dun en gelig van kleur,maar vandaag is het echt een keuteltje en bruin met oranje. oranje van de worteltjes van gisteren haha. lekker onsmakelijk he. verder gaat het hier goed. daan eet een potje groente en we gaan nu over op verse groente. ook krijgt hij overdag een klein flesje diksap. deze kan hij zelf vasthouden en drinkt dus zelf. fruit heb ik van laatst weer geprobeerd maar daar krijgt hij veel last van. (opboeren) misschien dan toch mengen met liga ofzo. oja nog 1 vraagje. waar bewaren jullie de schone flessen? nou ik ga eens stoppenw ant het is alweer een heel verhaal. slaapse en tot gauw