Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OK, maar hoe laat is hij dan van te voren wakker?

2. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    zondag heeft amber haar eerste echte woordje gezegd.
    PAPA dat is haar eerste woordje.
    grrrr
    waarom geen mama haha.
    maar ja.

zo eerst even naar de "stad" (groot dorp)
    even zoogcompressen halen en billedoekjes.
    laatst bij de kruidvat(volgens mij)
    een doosje met 26 wegwerpslabbetjes voor 50 cent.
    makkelijk als je ergens heen moet en dan bv fruit of groente hapje geeft.

vanmiddag komt de foto van de ketting echt waar.
    mn vriend is nu ff weg met de camera

3. het is altijd PAPA! Maar als het erop aankomt zijn ze toch het liefste bij MAMA :D :p

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Sophia
    wij hebben inderdaad een eigen boot (een sloep) en hebben zelfs onlangs een nieuwe gekocht (deze is nu in aanbouw).
    Amy vindt dat prachtig... dat bewegende water, daar kan ze continue naar blijven kijken!
    Zwemmen... in een badje in de tuin vond ze wel leuk, maar het grote zwembad, dat weten we morgen pas!

Hier gaat Amy meestal rond 19.30uur naar bed. Dit zal dadelijk in het nieuwe schema betekenen: direct na de laatste fles (en bedtijd zal dan dus rond 20.00uur uitkomen denk ik). We zitten nu op het 'vakantieschema', dit is met uitslapen en de laatste laatste fles komt daardoor dus ook 2 uur later uit!

Lovely
    Hier is er volgens papa ook al 'papa' gezegd, maar ik zit gewoon in de ontkenningsfase hahaha, ik gellof het pas als ze mama zegt!

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    hij is dan meestal om half 7 wakker en dan word hij om half 8 moe dus in bad en dan de fles en naar bed,,

Liefsz

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    haha hier nog geen woorden te bekennen,, het is alleen maar aaaaaaaaaaaah :p en papa hopelijk hier niet ;) die is er namelijk niet dus zal wel lullig zijn he ;)

Hallow Verenbotje :D

Liefszs

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

haha dan heeft ie van mij al grote verhalen.
    en zegt ze al vanaf 3 maanden oud "mama"als ze verdrietig is.
    ik doe er echt helemaal niks op want op deze leeftijd is het gewoon puur toeval als ze iets zeggen.
    echt praten kunnen ze toch nog niet.

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Haay haaay

@lovely; dat zijn wel leuke dingen ja! heb ze nog nooit eerder gezien moet ik zeggen,,

Zow Liam is weer schoon, en heeft zijn buikje vol en ligt in bed te kletsen met de stickers aan de muur hahaha wat heel knap is want zijn kamer is ongelovelijk donker ( luxaflex en verduisterende gordijnen )
    Weer een half potje groenten op en hij heeft weer 160cc gedronken,, word steeds iets meer haha hij heeft als hij groente heeft gehad niet altijd zow veel honger meer dus jah :p :)

Liefsz

9. LOVELY! Wat ontzettend leuk zeg, heb je de zeepjes dan ook zelf gemaakt? En dan gebruik je dit als sier of zo?

Vandaag heeft Rick 4x 200ml op :D Ben super trots, eens kijken hoe hij de nacht doorkomt. HIj ligt nu net in bed!

10. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    wat vinden jullie van de zeepketting en wat zouden jullie ervoor willen geven als jullie zoiets zouden kopen??

11. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    thx humbly en sophia.

die zeepjes (hartjes) maak ik zelf.
    en dan rijg ik dat met hout, schelpen, kralen enz als een ketting.
    en die hang je bv in de wc of in de hal voor de sier neer.
    ruikt nog lekker ook

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Haay Haay,,

@sophia; :D:D Goed zow Rick!! nou is het afwachten haha als de nacht goed gaat is het helemaal super of niet ;)
    Liam slaapt hier nu oowkal weer een uur 8) heerlijk gewoon,, lekker de avonden vrij :D

@Lovely; uhm jah hoeveell,, dat is een goede vraag,, ik denk zow rond de euro dat ik er wel voor uit wil geven maar meer oowk niet,, vind ik net iets te,, maar jah dat is mijn mening he,, ik ben nogal op de centen kijkend,, heb het niet zow breed vandaar ;)

Liefszz :)

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Afspraak voor morgen:

10.00 uur - Jacky met Amy - Consultatiebureau.
    26 augustus - 10:10 uur - Jacky78 met Amy - Consultatiebureau

=================================================

Jacky en Amy, Succes op het consultatiebureau!

Geen lijst gedaan, die is net pas geweest eigenlijk ;!

14. Als ik dit in een leuke winkel zie hangen en dan bedoel ik een leuke interieurzaak of zo. Nou, voor € 7,95 bijv. neem ik hem mee! Vind hem echt heel erg leuk!

Weet je, ik ben dol op dit soort dingen maar heb zelf de fantatsie niet :)

15. shenoby

shenoby Niet meer actief

jeeeeej ik ben een klein beetje tante geworden :)
    mijn beste vriendin is 25 aug om 21.21 bevallen van een dochter.
    heeft een hele zware bevalling gehad maar is supergelukkig.
    ben net terug van het ziekenhuis om de kleine te bewonderen.
    oh als ik er aan denk..... ik wil ook weer! ondanks de K#t zwangerschap die ik heb gehad.

16. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

Thanks....
    Ben er een beetje 'klaar mee'.
    Heeft Amy gisteren (om 17.00uur) heerlijk worteltjes gegeten. Ze vondt het echt leuk en lekker.
    Om 18.30uur kreeg ze lekker een fles. deze ging er gewoon goed in.
    Om 22.00uur kreeg ze de laatste fles en om 22.15uur gaat het weer helemaal mis hier. Weer alles eruit gespuugd! Zag zelfs nog een beetje oranje terugkomen...
    Mijn man helemaal ondergespuugd.... Daarna wilde ze niets meer drinken en is ze bij mij in mijn armen in slaap gevallen.
    Ze heeft de hele nacht geslapen (slaapt nu dus nog) op NIETS.
    Hoop dat ze me bij het CB een beetje kunnen helpen (maar vrees van niet).

Ga me nu klaarmaken om dadelijk heen te gaan.

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Haay haay,,

@shenoby; Gefeliciteerd!!!! hoe heet ze?

@jacky; aah dat is oowk niet de bedoeling :( hopelijk kunnen ze je op het cb helpen zodat ze het wel binnen houdt :)
    Wat laat kwam het er weer uit zeg,, je zou denken dat het dan gelijk weer terug komt als ze het niet lekker vind,, :(
    Liam heeft oowk idd wel eens 13 a 14 uur op een lege maag geslapen,, kinderen kunnen je verassen,,

Succes bij het cb!!

Liefsz :)

18. Arti13

Arti13 Niet meer actief

@ Jacky,..Wat ze eruit spugen lijkt meer dan dat het is. Echt hoor,..wij dachten ook die hele fles is eruit. Maar er zit zoveel vocht/speeksel bij, dat is al de helft. Het is echt vervelend,..hier ook een aantal verkleedsessies van moeder vader en dochter per dag. En het stinkt zoooo bah! Succes bij het cb! Ben benieuwd hoe Evy''s beetje tweelingszusje het doet ;)

19. EGO

Rick heeft het vanacht niet zo goed gedaan, wilde toch drinken...... vanavonds maar weer een fles erin hoor. Heb geen zin in gebroken nachten!

Deel Deze Pagina