Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

@ Hanneke,..ja ik dacht ook al aan het kdv als oorzaak. Dit is al de tweede keer, dus laten we hopen dat ze gaandeweg wat meer weerstand opbouwt. Ze zeggen ook dat de ouders ook veel vaker ziek zijn. Ben dus nooit ziek,..dus ben benieuwd.
    Alles goed met jullie kids? Benthe is ook al weer bijna 5 maanden.

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    --->> Hanneke;

Whahahaahah dat is inderdaad heel vaag :p die heb ik al een eeuwigheid niet meer gebruikt lol :D:D
    Ja als Liam vanaaf weer last heeft dan laat ik het fruit gewoon weer zitten en eerst de groente want die gaan super!
    Misschien had hij oowk gewoon beetje last van buikpijn :) hij slaapt nu heerlijk dus wie weet :)
    Hoe is het daar?? alles goed?

Liefsz :)

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Judith,
    Klopt, mama's en papa's worden weer aangestoken door de kindjes ;)! Maar met de borstvoeding maak jij dan wel weer extra antistoffen aan waar Evy dan weer van profiteerd! Haha! Ik ben wel een aantal keer ziek geweest toen Malou en Ruben net naar het kdv gingen, maar hun hadden eigenlijk niets...dus waarschijnlijk was ik niet ziek door het kdv...haha!

Hier is alles goed met de kleintjes idd! Malou en Ruben alweer bijna 2 :$! En Benthe idd alweer 5 maanden. Evy alweer 6 maanden zeg! Tjonge gaat hard als ik er weer eens echt naar kijk. Voor mij is Benthe echt nog ons baby'tje, terwijl het al een hele baby is natuurlijk ;)! Zelfs al een kindje begint te worden, haha! Hebben vorige week een afspraak gemaakt voor de eerste vaccinatie, dacht dat dat nog eeuwen zou duren maar is ook alweer bijna zover....

Humbly,
    Tja geen idee hoe ik er toch bij kwam! Heel raar! Maar geeft verder niet. En idd misschien heeft het wel niks met het fruit te maken, kan ook best toch ;) maar gewoon afwachten. Hier met de kindjes alles goed meid, dankje voor het vragen (zie bij Judith een stukje ;) en Judith idd ook bedankt :D)

Liefs, Hanneke!

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    ---> Hanneke;

Haha neej dat maakt niet uit,, vond het wel grappig ;) :p
    Zal je op de hoogte houden of hij vanaaf weer zow raar gaat doen of niet :)
    Alweer 2 bijna :$ poeh!! kleine kindjes worden groot,, gaat ze oowk naar de peuterspeelzaal?
    Benthe alweer 5 maand,,, :D mooi dat het verder allemaal goed gaat :D haha Benthe is en blijft het kleine baby'tje thuis ;)

Liefsz :)

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    #2425 Hanneke, 30 aug 2009
    Laatst bewerkt: 30 aug 2009
    Humbly,
    Is goed hoor! We horen wel hoe het gegaan is ;)! Hoop voor jullie (vooral voor Liam) dat het allemaal goed gaat :D! En idd al bijna 2 niet te geloven hoe snel dat allemaal gaat hoor. Maar wel super natuurlijk. Ze gaan niet naar de peuterspeelzaal, maar ze gaan sinds een maand of 15/16 (weet het nu niet eens meer uit mn hoofd, aanpassing, even nagekeken bijna 16 maanden waren ze ;)) op woensdag naar het kinderdagverblijf. Peuterspeelzaal hebben we hier wel 1 maar daarvan staat de leiding me niet aan ;), zo netjes verwoord? Haha! Laat ik het erop houden dat ze een nogal andere mening hebben dan wij hebben kwa eten en drinken (wij vinden dus dat je kinderen geen zoetigheid geeft en hun vinden dat er elke dag een koek gegeten moet worden en daarbij sap gedronken moet worden;) en zo nog veel meer). En met het kinderdagverblijf geen problemen omdat die eigenlijk over de meeste dingen hetzelfde denken als wij ;).

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    --->> Hanneke;

Ooooh op die manier,, elke dag koek???? hier eten ze juist bijna alleen maar fruit op de peuterspeelzaal omdat het gezonder is voor de kinderen,, tuurlijk wel eens een koekje maar daar houd het oowk meej op :$ en als dat zow lekker kan met het kdv is dat toch oowk super! :D ;)
    Hahaha jah tijden gaan snel :$

Liefszzzz:)

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Wish
    Tsja niemand kan voor jou de keuze voor nog een kindje maken! Maar ach de molen loopt al voor je en je kunt er altijd nog vanaf zien <toch?>. Nu goed er overnadenken en ondertussen lekker genieten van Sven en Amber!
    We waren vandaag nog redelijk in de buurt bij je (emmen).....

Humbly
    had gaat eigenlijk best goed met de groentehap. Ze hapt er echt al naar en zit soms lekker te smullen. Ik maak een half potje voor haar klaar en hiervan eet ze echt de helft op. Knoeien doet ze niet veel, ze slikt het echt goed door!
    Voor het feit dat we nog geen week bezig zijn vindt ik dat ze al lekker eet!

Judith
    Evy dus een beetje ziekjes.... he getver! Elke dag gaat het weer een beetje beter, zullen we maar zeggen!

Hanneke,
    Naar zo'n peuterspeelzaal zou ik mijn kind ook niet brengen. Elke dag koek en sap tssss. Dat doe je thuis niet eens!

Hier zit de vakantie (4 weken) er alweer op. Jee, vroeger ging het snel, maar nu lijkt het wel 2x zo hard te gaan!
    Vandaag nog even lekker een dagje naar de dierentuin (emmen) geweest! Amy heeft d'r ogen uitgekeken en vindt het geluid van de olifant wel een beetje vreemd....

Voor nu zeg ik: welterusten!

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

@ Jacky,..dat is idd snel gegaan zeg die 4 weken. En al naar de dierentuin! Leuk hoor. Wij wilden dat ook eens gaan proberen. Amersfoort zit hier heel dichtbij.

Weet niet of ik het nou had verteld,..maar Kevin en ik gaan trouwen! :):):) op 6/8/10 in het Beauforthuis in Austerlitz. Ga ik voor een keer in een jurk ;). En Evy is natuurlijk bruids/ringenmeisje!

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Heey heey meiden,

-->> Jacky;
    :D Mooi dat Amy zow goed haar fruit eet :D heerlijk he als je kunt zien dat ze er gewoon van genieten!
    Is inderdaad lekker snel 8)
    Hahah leuk de dierentuin :D mooi dat het geslaagd is :D

---> Judith;
    Gefeliciteerd!! leuke datum zeg! haha en natuurlijk Evy als bruismeisje/ringenmeisje :D

Owjah Hanneke --->>
    Gisterenavond ging het goed! Ik legde Liam na de laatste fles op bed en meneer sliep lekker tot half 8 vanmorgen,, :D
    Denk dus niet dat het door het fruit kwam maar door het feit dat hij verkouden begint te worden,,,
    Hij roggeld als hij ademt en veel niezen/hoesten,, hij heeft gelukkig geen koorts en drinkt oowk goed :D

Liefsz!:)

10. JUDITH! gefeliciteerd hoor, grappige datum!

Wij zitten hier met een lek, :x, straks komt er iemand kijken. Ik ben benieuwd. Mijn houten vloer is in ieder geval niet echt blij!

11. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    zo weer de hele dag gewerkt.
    van 8:20 tot 18:00.
    morgen even als overblijfmoeder werken.
    van kwart voor 12 tot half 2
    en woensdag weer werken van 8:20 tot 18:00
    pffff zie er nu al tegenop maar ja

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het 2e tandje is hier alweer een feit.

Vandaag heeft Vanisha haar eerste Danoontje gehad. Vond ze echt lekker.

13. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Judith
    Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Heeft deze datum voor jullie een speciale betekenis?
    Dus nu moet je een keer gaan kijken voor een jurk (je hebt nog wel even de tijd,maar je kunt wel al kijken welke stijl je zou willen) En je kunt het zo gek maken als je zelf wilt hoor. Sommige dingen is echt niet normaal zo duur als het is.
    Het lijkt wel of alles met een 'B' zo duur moet zijn. Bruiloft, Baby's & Boten......
    Wij zijn een paar jaar terug getrouwd op 06-07-06. Vonden wij wel een geinige datum!

Sophia
    Wat voor lek hebben jullie?
    Hopelijk is het snel verholpen en gaat de vloer ook weer lachen....

Lovely
    Zo dat was weer een flinke dag, maar morgen heb je het gelukkig wat rustiger!

Zo hier zit de eerste werkdag er weer op. Nou het viel me mee. Er is een rommeltje van gemaakt, maar gelukkig geen puinhoop!

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

@ Sophie,..oh wat is er lek?

@ Jacky,..ja die prijzen zijn best erg. Maar ik heb het geluk dat ik de jurk van mijn moeder krijg. Maar ik hou helemaal niet van tierelantijntjes (of hoe je het ook schrijft). Dus simpel, maar wel elegant zeg maar.
    De datum vonden we wel geinig, maar niet iets speciaals hoor. Maar dan hopen we dat Evy kan lopen. :)

@ Lovely,..dat zijn lange dagen. Hier morgen weer werken van 8:30 - 17:00. Echte kantoortijden ;)

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Goedeavond!!

--->> Sophia;

Is er al iemand geweest? viel de schade nog meej of was het toch erger dan je verwachte?

--->> Lovely;

Bah echt lange dagen heb je zeg!

--->> Mupkuh;

Wauw het 2e tandje al! hier nog steeds een bult,, tandjes zijn nog niet door,,
    Lekker danoontje!!

Liefsz:)

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Wij hebben eigenlijk weinig bult gehad;) Denk dat ze de tandjes gewoon vlug heeft doorgebeten.

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    --->> Mupkuh;

Wees blij ;) hier zitten er al 3 weken 2 grote bulten onderin zijn mond en nog geen tandje te zien,,, hopelijk snel want hij krijgt er steeds meer last van :(

Liefsz:)

18. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Hee meiden,

Pfff, sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen...
    Ben echt enorm druk met me werk enzo...veel afspraken en verjaardagen gehad de laatste tijd, dus elke avond moe..

Maar t gaat prima hier, ow shit, Fay wordt nu wakker en ga haar ff een flesje geven en lekker spelen...

Kom later verder schrijven hoor!

xxxx
    Margje

19. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Hoi hoi,

Gisteren voor het eerst weer gaan werken .. na bijna zes maanden!!

Ik had er echt zin in en het was ook super gezellig.

Maar ik vond het erg moeilijk om Sam achter te laten en heb haar erg gemist.

Gelukkig hoef ik nu pas donderdag weer.

Sam had het wel heel goed gedaan bij de oppas.

Gisteren belde mijn zus: die heeft de bof!! Sam heeft pas nog met haar geknuffeld. Het is erg besmettelijk en Sam is nog niet ingeent (krijgen ze pas met 14 mnd geloof ik). Volgens de huisarts is er een grote kans dat Sam de bof krijgt. Als ze 38.5 koorts krijgt, moet ik meteen langskomen, het staat daar in de computer. Helaas is er verder niets tegen te doen. Dus hopelijk krijgt ze het niet!

@tandjes: wij denken dat ze er al een tijdje last van heeft, maar nog geen puntje te zien..

Judith gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk!

Liefs tante

20. DAMES! Het lek is een gaatje in de waterleiding ca. 10cm in het beton. DUs dit lekt waarschijnlijk al heeeeeel erg lang! Het lek zit tegen de muur, als je vanuit daar een halve cirkel zou trekke met een straal van ca. 2m.... tot daar is het nat wat ik met het blote oog kan zien!
    Laat staan verder in de grond. Dus JA het is een vette lekkage ;)

Ach ja, verzekering dekt schade. Vandaag wordt het gerepareerd en nu afwachten tot de expert belt voor een afspraak!

Deel Deze Pagina