zo en deze kan ik jullie echt niet onthouden. ik was aan het tv kijken met nikki bij me op de bank. toen pakte ze mijn bril af. even opgezet en snel een foto gemaakt (want tis natuurlijk slecht voor de ogen) maar dit was het resultaat
@shenoby: echt leuke foto's! Vanmiddag zijn we op het cb geweest, het was heel goed! Sam woog 7220 gr. en was nu 64.4 cm lang . Ze zag er prima uit vond de arts. En.... we mogen met hapjes beginnen. Meteen met fruit en groente. Dus heeft ze daarstraks haar eerste groentehapje gehad: wortel. En: ze vond het super lekker en gezellig. Ze hapte van het lepeltje en deed af en toe zelf haar mondje al open voor nog een hapje. Ze was er idd dus echt aan toe. Ze heeft meteen een half potje op! Als het goed gaat, mag ik na de 4 mnd potjes ook snel 6 mnd potjes gaan geven. Ook mag ik opvolgmelk gaan geven en 's ochtends granenpap. Week bij week kijk ik hoe het gaat en of ik iets nieuws kan toevoegen, want alles ineens, is niet goed. Liefs tante!
@ Shenoby, een 2e voor mij nog even niet hoor! Ik riep altijd dat ik er 2 wilde en mijn vriend maar 1. Maar nu is het aardig omgedraaid. Moet er echt nog niet aan denken.
--->> Shenoby Leuke foto's!! --->> Tante Sam groeit super zeg! Fruit en groente gaan dus oowkal goed zeg! lekker he als je ziet dat ze genieten van de potjes Liefsz!
Humbly, Gelijk heb je hoor! Volgende keer beter ! Judith, Haha, heel onromantisch in bed, in bed kan toch ook behoorlijk romantisch zijn hoor ! Haha! Nee maar prima toch ! Succes met de voorbereidingen idd! Gelukkig was het bij de huisarts eigenlijk allemaal redelijk goed! Een druppeltje bv doet wonderen voor ontstoken oogjes trouwens hint, hint. En tja, die koek ik hou er maar over op, haha, naar die speelzaal gaan ze gewoon niet. Hier krijgen ze touwens idd ook gewoon water en thee en heel soms verdunlimonade of verdund sap. Shenoby, Lastige vraag, denk dat jullie dat alleen zelf kunnen beslissen. Maar ik vind dat je toch op zn minst inkomen moet hebben zodat je voor je kindjes kan zorgen. En als je geen inkomen hebt, al is het maar tijdelijk, dan zou ik niet aan nog een kindje beginnen. Verder geldt dus hetzelfde wat ik laatst typte aan wishgirl ivm haar wens. Jacky, Fijn dat de groente zo goed gaan zeg! Lekker samen smullen ! En vanmiddag droog gebleven? Hier wel hoop bij jullie ook! En hoe je ten huwelijk gevraagd word doet er eigenlijk weinig toe idd, maar toch is het een moment dat bij sommige erg leuk en nog bijzonderder is dan dat het al is ! Ik zal alleen niet gevraagd worden, haha, wij gaan niet trouwen, wij vinden dat het geen meerwaarde heeft voor ons. (maarja zeg nooit nooit he ) Shenoby en Wishgirl, Leuke fotos meiden! Hier alles prima met de kleine ukkepukken! Zit te denken om Benthe misschien een voeding minder te gaan geven, maar weet het eigenlijk nog niet goed. Ergens denk ik gewoon doen zoals we het altijd doen en aan de andere kant denk ik maar gewoon anders proberen, doen we dat niet dan zullen we het nooit weten natuurlijk! Verder is ze ook eindelijk aan het rollen van rug naar buik (andersom nog niet, op dr buik vind ze het veel te lekker om weer terug te draaien ). En anders niks te melden eigenlijk! Liefs, Hanneke!
We zijn vanmiddag naar de Hiswa geweest en het was weer gezellig. We kwamen gelukkig net NA een hevige bui. Alleen waren dus alle boten nat (het was zo heftig dat ze niet eens de tijd hadden om diverse boten dicht te maken.... Maar het was heel leuk. Nog even bij onze leverancier een bakkie gedaan en even technisch het een en ander besproken. Shenoby Leuke foto's. Sven lijkt een stukkie ouder (groter). Tante Sam is dus een flinke meid. Ze weegt nagenoeg net zoveel en is net zo lang als onze Amy met 6 maanden.... Hanneke De hiswa is dus voor ons idd droog gebleven. Ben zo blij dat Amy het goed doet op de bijvoeding. Ze vindt het echt niet leuk als het potje (half potje) op is. eigenlijk lust ze nog wel meer, maarja ik wil rustig aan beginnen. Fijn dat het bij jullie zo lekker loopt. En tjsa je kunt natuurlijk altijd een fles minder proberen. Als het niet gaat, kun je er weer een extra geven <toch?>. Hoeveel voedingen krijgt Bente nu dan?
Jacky, Fijn dat het gezellig was! En droog gebleven dat is natuurlijk ook super! Gelukkig net na de bui aangekomen is ook mooi meegenomen ! Benthe krijgt nog 8 voedingen, 7 aan de borst en 1 gekolfde bv of anders kv uit de fles. En idd we kunnen er een af doen en er alsnog weer bij doen, maar ben eerlijk gezegt een beetje bang dat we weer drama's gaan krijgen als toen we haar op haar verzoek aanlegden !
@ Jecky,..leuk dat de Hiswa leuk is geweest! Jullie zijn echt wel gek op water en boten volgens mij . @ Hanneke,..opzich ljikt me 7 voedingen wel te doen, maar met bv kindjes is het zo verschillend. Je zou het idd kunnen proberen. Want nu zit er 3 uur tussende voedingen? Of wisselt het nog sterk? Jullie hebben nu toch ook zelf de regelmaat erin gebracht ipv op Benthe's verzoek? Ik vond het zelf zwaar om zoveel voedingen te geven, maar volgens mij heb jij daar geen moeite mee. Ben benieuwd wat het plan wordt.
We hebben idd zelf de regelmaat er weer ingebracht omdat ze toen ze zelf kwam heel prikkelbaar was (heel de tijd meteen krijsen enzo) en gewoon ook vaak niet voor een voeding kwam, omdat ze die prikkel blijbaar gewoon niet krijgt, wat natuurlijk ook door de slechte start gekomen is en waardoor ze ook niet dronk in het begin. Nu zit er idd ong 3 uur tussen de voedingen (af en toe doen we wel een half uurtje eerder of later hoor, net hoe het uit komt, ga echt niet op de minuut zitten kijken !). Maar de tijden zijn ong 06.00, 09.00, 12.00, 15.00, 18.00, 21.00, 23.00-24.00, 03.00. Verder heb ik idd echt geen problemen met 8 voedingen en vind het zelf ook niet veel ofzo maar gewoon heel normaal. Kortom ik weet nog niet wat ons plan zal zijn! Zei in een ander topic al anders maareens gewoon hier op het forum aan de lk vragen ! Of gewoon even lk bellen, dat kan ik ook doen. Maar we zien nog wel! Denk zelf dat ik eerst binnenkort nog eens ga wegen en kijken hoe het gewicht is voor dat ik een besluit neem. Zo lekker ego stukje ! Nu ga ik zo weer naar bed, maar zit ff op msn ! Heb bijna heel de dag in bed gelegen en om de voedingen heen geslapen. Ben niet zo lekker, maar komt wel weer! Liefs, Hanneke!
Goedemorgen meiden,, --->> Hanneke Hahaha oowkal een eigenwijsje,, Liam kan wel terug draaien maar vind de buik oowk te lekker liggen dus je ziet hem bijna nooit terug draaien,, --->> Jacky Een geslaagde middag dus mooi dat het droog gebleven is Liam heeft een nieuw schema bedacht Sochtends een uur slapen en dan de hele middag ( dus van 12.00 tot 16.00 uur ) dan savonds oowk een uur en dan lekker na de fles nog even spelen en dan lekker slapen tot 08.00 uur hahahah Groente en fruit is wel zow weg haha en de flessen heeft hij nog wel eens moeite meej want spelen is belangerijker dan drinken,, hahaha heb een nieuwe houding gevonden dat wel werkt nou jah nog werkt Liefsz
@ Hanneke, zie dat ik niet de enige ben die nog zoveel voed. Hier zit het ook ongeveer om de 3 uur. Ik voed op verzoek. En snachts word ze meestal ook wakker. Maar soms slaapt ze ook door. Ik wil gaan proberen langzaam aan om de 4 uur te gaan voeden. Schijnt wel te kunnen voor kindjes op deze leeftijd.
Judith IDD het draait hier grotendeels om water en boten. Humbly Haha een nieuw schema... tjsa de kindjes regelen het allemaal zelf wel! Hanneke Denk dat het wel goed gaat komen hoor als je 1 voeding minder doet. Benthe is toch ook alweer 5 maanden.... Ze heeft een moeilijke start gehad, maar volgens mij doet ze het nu al een tijdje super. Nou eerst nog even wegen en dan beslissen is misschien wel handig. Kun je bv 1 week later nog eens wegen en dan kijken of het goed gaat qua gewicht. Jij ook een beetje ziekjes?! IK ben ook al niet lekker.... Ik ben al een paar dagen niet zo lekker. Hoesten, niezen, keelpijn en hoofdpijn, maar koorts ofzo heb ik niet. Is lang geleden dat ik ziek ben geweest. Ik ga er vanuit dat het een gewone verkoudheid/griep is, als het maar niet die mexicaanse is (maar volgens mij voel je je dan wel wat slechter). Ben alleen zo bang om Amy aan te steken. Probeer er zoveel mogelijk rekening mee te houden en knuffel veel minder met haar
Heey heey --->> Jacky Ik vind het wel makkelijk dat Liam dat zelf allemaal regeld hahah als ik het doe is het toch nooit goed He bah!! ik ben er nu bijna vanaf en hier jmmr genoeg Liam wel aangestoken maar gaat een stuk beter nu Griep/verkoudheid heerst nu voroal omdat het weer ineens omslaat,,, Beterschap!!! Liefsz
Hier ook een hoestende, nou ja kuchende, Rick hoor.Al een paar dagen. Lijkt alleen vanmorgen wat meer te zijn. Hij heeft ook al een paar dagen steeds verhogong, maarals ik de voeding erna weer temp dan is het weer normaal. Het schommelt nogal........ weet nietgoed os ik hier iets mee moet doen? HUMBLY! Makkelijk dat hij hetzelf regelt hihih. Ik heb hier ook het idee dat hij wil omslaan maar de laatste 2/3 dagen is het weer het oude ritme. HANNEKE! Zo dat is nog een fiks schema, ben eigenlijk dan wel blij dat Rick er nog maar 5 heeft. Maar ja de borstvoeding en ontegelmatige tijden hebben mijin het begin echt genekt! Gaat zo stukken beter! JACKY! Beterschap!
--->> Sophia Raar he! maar oowk wel makkelijk,, misschien dat Rick ineens omslaat en een ander ritme aan neemt He bah,, ik zou het even in de gaten houden en als je het niet vertrouwd gewoon even naar de huisarts heen gaan met Rick,, Beterschap met Rick!! Liefsz
Ja ik hou het maar in de gate, maar ik denk dat het een koutje is! Overigens ben ik een site aan het maken voor Rick, jullie kunnen klikken op de balk hieronder. Als je het wilt zien dan moet je mij even PB/en want er zit een wachtwoord op! Het is nog niet klaar hoor, ben er druk mee bezig!