We zijn vandaag naar een kinderstoel weesten kijken. En hoe lelijk ik het ding ook vond!! Naar de uitleg ben ik toch voor de trip trap gevallen. We hebben hem nog niet gekocht want het is best een stevige prijs. Maar denk dat het hem wel wordt. Wie heeft er ook al een kinderstoel en welke?
@ Jacky,..ja het kan natuurlijk ook dat ze 's nachts gewoon meer wakker is door de sprong. Vannacht wilde ze zelfs drinken. Dat was een tijd geleden. Amy ook al in de 26 weken sprong?? @ Sophia,..thx!! Hier zijn boontjes ook niet zo'n succes. Wortel en bloemkool wel! @ Acnaib,..hier ook de Tripp Trapp. Moet zeggen dat wij hem wel mooi vinden. De prijs is idd aan de hoge kant. We hebben een groene. Snijboontjes hier geen succes. Vindt Evy niet lekker! Vanmorgen naar een basisschool geweest voor een intake. Echt een superleuke school, dus daar gaan we Evy inschrijven. Wel gek hoor,...ze is pas 6 maanden.
Acnaib Wij hebben ook de tripp trapp. De koloniaal bruine. Vindt het een heerlijke stoel. Amy zit er af en toe al in. Ze eet dan echt mee bij ons aan tafel (ipv aan zo'n blad dat vaak aan de kinderstoel vast zit). En als ze weer klaar is schuif je hem zo goed aan dat het GEEN sta in de weg meer is! Judith Zo Evy die nog een keer 's nachts wil drinken... dat zal wel even rar geweest zijn?! Wij hebben her vermoeden dat ze net de 26 weken sprong gehad heeft. Vorige week was ze wat 'zeurderig', maarja dat kan dan ook weer door het tandje komen. Soms weet je het gewoon niet.... Zo en al een intake bij de basisschool. Heb er ook al aan zitten denken om er eens achteraan te gaan, het lijkt allemaal nog zo ver weg, maar het is zover voor je het weet!
Judith, Zeker druk zo met je werk erbij! Fijn dat het verder goed gaat hoor meid! Wow een hele banaan? Gaat goed hoor! Kleine snoepkont ! Fotos zijn ook echt super meid! Echt aan het smullen. En dat je niet altijd Rapley wil snap ik ook best eigenlijk, zeker de eerste tijd had ik er een schurft hekel aan! Wow nu al voor de basisschool gaan kijken en inschrijven? Hier doe je dat als je kindje 3 is ! Haha! Jacky, Fijn dat er weer een tandje komt! En idd te hopen dat ze er geen/weinig last van gaat krijgen verder! Gelukkig weer aan het opknappen jij! Acnaib, Oei vogeltje er niet meer is niet fijn zeg! Maar idd gelukkig een goed leventje gehad! Sterkte met je konijntje ook! Haha die kinderstoel, toch voor een lelijke gegaan? Nouja je moet gewoon kiezen wat jij mooi en fijn vind denk ik. Wij hebben PrimaPapa stoelen van PegPerego, ideale stoelen vinden wij. Nu 2 stuks staan en weet nog niet goed of er een derde bij gaat komen of dat Malou/Ruben maar op een gewone stoel gaan moeten. Twijfel nog in ieder geval, maar als we dus een nieuwe kopen voor Benthe word het dezelfde! Sophia, Ach 2-3 hapjes is ook prima toch? En volgende keer gewoon weer proberen. Anders misschien gewoon een boontje in zn hand geven, misschien vind ie dat wel lekkerder. Voeding, We hebben besloten om geen voeding minder te gaan geven. Ze drinkt alle voedingen nog goed, 15/20 minuten ene borst, 10 minuten andere borst. Dus blijkbaar heeft ze er best wel zin in. Als ze nou echt gaat vervelen tijdens de voeding of echt na 10 minuten al vind dat ze klaar is, dan gaan we kijken wat een voeding minder voor effect heeft. Nu 1 dagje geprobeerd 1 voeding minder te doen en resultaat was snachts om half 2 en half 4 wakker. Normaal alleen rond 3 uur ! Kortom snel gekozen natuurlijk! Verder hebben we eindelijk meubeltjes besteld voor het kamertje van Benthe! Er komt natuurlijk een moment dat het wiegje niet meer past en dan moeten we wel een ledikantje hebben natuurlijk! Hier voel ik me wel weer aardig goed, maar temp blijft erg hoor, vandaag dus bloed laten prikken en bij de huisarts geweest, is het over 3 dagen nog niet minder krijg ik een antibiotica kuur om te kijken of dat werkt. Ow en ook best wel grappig, gekke Ruben heeft vandaag weer geprobeerd om tiet te lurken heb het niet toe gelaten verder ofzo en had ook gedacht dat ie het allang weer vergeten was dat hij daar ook kon drinken (of het komt omdat we altijd zeggen dat Benthe even wat gaat drinken en dat drinken uit de borst komt). Maar vooruit, wel even grappig, vooral dat ie zelfs een beetje nijdig werd dat ie niet mocht van mij. Liefs, Hanneke!
Hallo Dames.... Fijn dat al die kindjes groente en fruit gaan eten, hier idem dito. KJ lust best alles en heeft zijn neusje nog nergens voor opgetrokken. Ik probeer wel mee te lezen maar -jullie raden het al- heb het zo druk. En nu komt er ongevraagd en ongewild ook nog een ex om de hoek kijken die zijn kinderen niet meer wil zien Zaterdag was de ochtend dat hij ze 3 uurtjes zou hebben, de kids zijn "gewoon" weggestuurd, hij zei ik hoef jullie niet meer te zien. Gelukkig waren mijn man en ik er ook, mijn man heeft geprobeerd om te praten met hem en ik heb de kids opgevangen. Ook nog zo vlak voor de verjaardag van de oudste.... Nu wordt het helaas weer advocaat inschakelen en wat al niet meer. De oudste slaapt slecht en heeft erg veel vragen die wij helaas niet kunnen beantwoorden... Ik heb respect voor elke mama die hier regelmatig typt, ik hou het gewoon niet meer bij, af en toe lees ik wel mee... Judith1982 heeft volgens mij dezelfde keuken als wij hebben, ook het mondje van je kleine meid lijkt op KJ als hij worteltjes eet Hanneke, ook voor jou een pluim hoor. Jij probeert altijd iedereen te beantwoorden, dat is best een compliment waard. Ik ga KJ even in bad doen om daarna de advocaat te bellen. zucht....
Goedemorgen!!! @groente/fruit; Liam vind wortelen met aardappel niet geweldig,, de rest gaat er heel makkelijk in,, vooral de bruine bonen met appel zijn favoriet,, kwa fruit maakt het hem niet uit haha alles is lekker! @Hanneke; haha Ruben weet het dus nog precies! geweldig! Je blijft dus lekker zow door gaan met Benthe,, gelijk heb je! @Fairy; he bah meis!! Rustig aan doen he! is oowk logisch dat je niet altijd alles bij kunt houden,, Hopelijk komt alles nog goed met je ex! Haha hier is de enige reden dat ik alles beetje bij kan houden omdat Liam nog heel veel slaapt overdag,, Hahahahaha Liam mocht net van mij even baby tv kijken op Jetix,, hahah in the night garden was erop,, nou jah leuk toch! haha niet dus meneer begon gelijk te huilen toen dat popptje wat zei!! ik denk nou jah toeval en nog een keer haha dus maar naar nickelodeon gegaan en daar was Diego op en dat was wel leuk! hij meej aan het kletsen en doen! Gisteren weer eens wezen sporten nou moet zeggen dat viel tegen! ga nu 2x in de week fitnessen en dan 1x zumba,, dat valt op donderdag morgen dus gaat Liam naar de creche daar,, donderdag morgen voor de eerste keer,, het is een uurtje maar jah Liam is nog nooit bij iemand anders dan oma geweest en al helemaal niet bij een creche dus wie weet Liefsz
Humby, tja ik hoop het ook voor de kids dat het weer goed komt tussen hun (bio)vader en de kids. Het nadeel is alleen dat hij dit al voor de 2de x heeft geflikt.
--->> Fairy Jah moeilijke situatie,, zelf heb ik geen contact met mijn vader en Liam niet met zijn vader,, Maar jou situatie is natuurlijk heel anders! Hopelijk komen jullie er nog uit want geen contact is oowk niets alles natuurlijk Liefsz
Fairy, Leuk weereens van je te lezen! Fijn dat het met de kleine allemaal goed gaat! En de vader van je andere kindjes, tjonge, lastig hoor! Pfff! Zeker gezien de kinderen er waarschijnlijk ook weinig van snappen. Nouja hoop dat het goed komt of dat ze in ieder geval toch bij hun biologische vader terecht kunnen als er iets is (wat ze nu dus niet kunnen)! Sterkte ermee! Humbly, Tja idd de rotzak is het echt niet vergeten! En Liam dus een beetje bang van een bepaald poppetje (diego ken ik wel (als ie van dora is tenminste..., maar dat andere wat je zegt ken ik niet ). Tja ach niks aan te doen, hebben wij met Malou een tijdje gehad, die moest echt niks van 2 vrienden van ons hebben. Die ene dan ook wel zo donker van huid dat je hem in het donker niet ziet als ie zn mond niet open doet maar vooruit, ze moet hem gewoon niet. En de ander is blank van huid en heeft naar mijn mening ook een gewoon kapesel enzo nergens wat vreemds, maar zogauw ze hem ziet dan is het zover ! Inmiddels overigens niet meer krijsen hoor (tenzij ze te dicht bij komen) maar toch. Blijkbaar hebben kinderen gewoon ook 'voorkeur'. Liefs Hanneke!
Hallo maart mama's, Ik kom eens even buurten hoe het met jullie is... Nog leuke nieuwtjes hier?? Gaat alles goedmet de kleintjes? Hier gaat ook alles goed! Ben bijna 22 weken, dus de spannende periode breekt bijna aan. Gaat nu naar mijn idee sneller, als bij Robin*. Geboortekaartjes zijn al uitgezocht en besteld, babykamertje wordt in oktober geleverd, en verder wekelijks of 2 wekelijks ziekenhuisbezoekjes voor controle's. Nou, ik ga eens verder.Dag meiden! Liefs, Florida
heey florida. gelukkig dat alles nu zo goed gaat. en dat het voor je gevoel ook sneller gaat. dus alles is bijna klaar. (kamertje, kaartjes enz)
FLORIDA! Wij kennen elkaar nog niet, ik ben blij te lezen dat je je goed voelt. Maar jouw zwangerschap in deze topic maakte nieuwsgierig en ik heb juist je verhaal huilend zitten lezen...... ach meid ik heb echt vreselijk met je te doen! Gelukkig gaat nu alles goed, kan je het nu allemaal een plekje geven of is het ook wel moeilijk tijdens deze zwangerschap, ik kan me voorstellen dat je veel angstmomenten hebt!
oh ja Amber is morgen alweer een half jaar. Waar is mn kleine meisje gebleven pffff. Ze kijkt zo wijs uit haar ogen zegt iedereen. en ze lacht naar iedereen. zonet bij het avond eten heeft ze zelfgemaakte appelmoes gehad, ze keek wel vies maar ze at het wel op haha.
Goedenavond! --->> Fairy He bah meis,, misschien is het beter om toch naar de advocaat te luiseren ivm regelingen enz,, hoe moeilijk het is oowk is,, --->> Hanneke Haha jah erg he dat kinderen nu al een voorkeur hebben naar iets toe terwijl ze helemaal niks kennen,, of na 2 keer proeven bepaalde groente en of fruit niet meer eten hahaha Jah is van Dora haha Diego heeft een eigen serie --->> Florida Heey meis!! Wat super dat het goed gaat!! ( was stiekem bij januari mama's soms beetje aan het lezen hoe het ging ) Hele fijne zwangerschap toegewenst,, Owjah hier gaat alles super! --->> Lovely De tijd gaat snel he! Hahaha Amber is dus oowk lekker populier,, Liam heeft vandaag 3/4 potje fruit gehad en een heel potje groente ( 4 maand ) dit ging super!! hij vond het heerlijk hahaha ( de flessen gingen oowk heel goed naar binnen,, dat blijft het belangrijkste ) Meneer ligt in bed,, hopelijk snel in slaap,, het is nog stil,, ssssst!! Liefsz
@ Hanneke,..haha die Ruben,..hij herrinnert zich misschien niet eens alleen de melk, maar ook het lekker keuvelen met elkaar. Ik vind bijvoorbeeld die avondvoeding zo heerlijk. Dan ligt Evy lekker dicht tegen mij aan en zitten we echt te tutten. Super! En geen voeding minder,...ach het is ook niet te sturen als je wilt en als het niet hoeft verandert Benthe misschien wel weer. Dat was hier tenminste zo haha. Van 5 voedingen in maand 3 naar 8-9 voedingen in maand 4/5, naar nu 4 voedingen. En meubeltjes voor Benthe. Als ze uit de wieg groeit wordt dat idd wel tijd. Alweer een hele fase verder. @ Fairy,..wat een kl*te situatie zeg. Sterkte met het gedoe,..daar zit niemand op te wachten, zeker met een babytje en een "nieuw gezinnetje" en alles op de rit, is dit wel naar. Voor de kids niet leuk,.. Wat betreft de keuken,..zou zomaar kunnen, geen Soesters topdesign hierzo . En leuk he die wortelgezichtjes. @ Humbly,..een kieskeurig tv kijkertje. Haha wel grappig lijkt me om te zien. Niet leuk voor Liam,...beetje bang voor het tv poppetje. Succes met het sporten,..fanatiek hoor 3 x in de week. @ Florida,..ik had stiekem ook al even gespiekt bij de januari mama's. Ik ben zo blij voor jullie dat alles goed gaat. Ik kan me voorstellen dat het wel een hele enge periode is. Probeer te genieten van de zwangerschap en kijk uit naar de komst van een prachtig broertje of zusje voor Robin*. Veel plezier met het inrichten van het kamertje. Geniet van die kleine dingen. @ all,..hier weer een werkdag erop zitten. Evy had al een paar dagen geen ontlasting gehad en ik had ergens gelezen dat ze elke dag moet poepen met kv. Maar ze had 4 keer banaan op, dus dat hebben we vandaag maar even niet gedaan. Gelukkig vanmiddag met wat pijn en moeite wel gepoept. Wel zielig hoor. Arm popje. Toch maar wat minder banaan.
JEEJ goed nieuws, Rick heeft geen fles gehad om 23.30 uur en heeft lekker geslpaen tot 07.00 uur. Ben helemaal blij, nou kijken of ie dit volhoudt natuurlijk
Hoi hoi, Heb nu twee keer gelezen dat de flessen het belangrijkste blijven naast de hapjes. Maar tegen ons zei de cb arts juist dat ze vanzelf minder van haar flessen gaat drinken. Dat moet ook wel, want ze moet nu langzaam aan steeds meer van de hapjes gaan eten, lijkt me? De groentepotjes gaan hier sinds twee dagen helemaal op. Fruit met moeite de helft. We hebben nog 4 maanden potjes. Groetjes tante
Amber heeft vandaag voor het eerst een potje op. Een potje worteltjes voor 4 mnd. Ze heeft vanmorgen een paar lepeltjes gehad en rond half 6 ook weer een paar. Ze vond het redelijk lekker volgens mij. Ze heeft natuurlijk voor het eerst echt iets anders als mamamelk gehad, dus dat was ook wennen natuurlijk. liefs ons