Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvonnee

yvonnee Lid

18 feb 2008
    67
    0
    0
    Hallo mama´s

Ik vraag me af hoe jullie schema´s eruit zien qua eten? Nali wil zijn flessen niet meer leeg drinken. Hij krijgt nu 3x 180+6 en 1x 210+7. Hij krijgt nog niet regelmatig fruit en groente maar vanaf volgende week moet dat wel. Iemand misschien ideetjes?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Florida,
    Fijn dat alles goed gaat met jullie! Hier nog al zo een nieuwsgierig aagje dat af en toe met je mee leest hoe het gaat ;)! En zeker spannend voor jullie!

Humbly,
    Gelukkig is Diego van Dora ;) anders had ik ook weer mooi een blunder gemaakt ;)! Haha! Fijn dat de groenten lekker gaan meid!

Lovelyengeltje,
    Fijn dat het met de hapjes goed ging. Wel fijn natuurlijk dat ze sowieso door de borstvoeding al aan veel verschillende smaken gewend is, dat maakt de nieuwe smaken kennen gemakkelijker zeggen ze.

Judith,
    Idd, misschien is dat ook wel wat ie nog weet, maar dat doen we toch nog elke dag met de fles minstens 1 keer en geregeld 2 keer ;)! En jullie lekker samen tutten dus bij de avond voeding, fijn toch! Fijn dat Evy nu toch weer met wat minder voedingen kan ;)! Haha! Met kunstvoeding moeten ze idd eigenlijk elke dag of anders om de dag ontlasting hebben. Maar geef je er nog borstvoeding naast? Dan word het toch al weer minder. Maar 4 dagen banaan kan natuurlijk ook stoppend werken. Misschien maar een paar dagen niet meer doen en verder ook niet meer zoveel achter elkaar ;) maar dat is lastig als ze het zo lekker vinden he?

Sophia,
    Fijn dat ie lekker heeft doorgeslapen zonder nachtvoeding! Hoop voor Jullie dat ie dat gaat doorzetten!

Tante,
    De melkvoeding blijft idd het belangrijkste, daarom is groente en fruit ook bijvoeding. De naam zegt het al, voor erbij. Na een tijdje gaat er meer van de groenten en het fruit gegeten worden en dan gaat er idd minder gedronken worden van de melkvoeding. Gebeurd dit voor de 6 maanden dan zeggen ze eigenlijk altijd minder groenten/fruit geven omdat dat nog niet belangrijk is verder. Maar het moment dat ze echt minder melk gaan drinken en echt meer de bijvoeding gaan nemen is meestal rond de 9 maanden heeft een lk mij uitgelegd.

Yvonnee,
    Ook als de kleine 6 maanden is maakt het niet uit als ze nog niet elke dag groente of fruit krijgen hoor ;). Ook groente en fruit op een dag is helemaal nog niet zo belangrijk. Gewoon rustig aan doen en de bijvoeding gewoon voor erbij houden. Ons schema is nu gewoon 8x per dag aan de borst, en straks als we met de bijvoeding gaan beginnen gaan we bij de voeding van rond 15.00 of 18.00 eerst aan de borst laten drinken, dan 2-3 hapjes groente en dan verder aan de borst. Er veranderd dus helemaal niets, alleen tussen 1 voeding in doen we dan wat hapjes groente.

Jacky,
    Bij jullie alles goed meid?

Zo ik ben weer bijgelezen ;)! Hier eigenlijk niets te melden verder! Gaat allemaal prima met de kinders! Temp van mama wil nog niet echt naar beneden, gisteravond nog 39.6, maar komt vast ook weer goed. Voel me verder prima, zondag niet, toen ook van de trap gevallen, gelukkig Benthe niet vast. Maar dat is gewoon weer over.

Liefs, Hanneke!

3. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    KJ krijgt om 07:30 een fles van 200ml (180 water + 6 nutrilon1) dan speelt hij tot een uur of 9 en gaat dan tot 10:30 slapen.
    Om 11:00 krijgt hij een half potje fruit, om 12:30 krijgt hij een potje groente en als toetje een kleine fles (90ml water + 3 nutrilon2).
    Dan gaat hij lekker naar bed om tot 15:30 te slapen, om 16:00 krijgt hij dan weer een fles van in totaal 200ml.
    Om 19:30 krijgt hij een heerlijk pyjamapapje (150ml water + 5-nutrilon-schepjes poeder)
    Daarna lekker naar bed om vervolgens om 00:00 de laatste fles te krijgen van in totaal 200ml.

KJ zit nu in deze week naar de overgang van Nutrilon1 naar Nutrilon2

voor diegene die me gesteund hebben door middel van een reactie, dank jullie wel...Doet me goed...:)

Judith, ik zit er aan te denken om de keuken bordeauxrood te verven:)

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

@ Voedingen,.. 7:00 bv, 11:00 kv 180 + 6 schepjes Nutrilon 2, 15:00 kv 180 + 6 schepjes Nutrilon 2, 19:00 bv. Soms 23:00 een bv.
    Om 9:30 fruit en om 16:30 groenten.

@ Fairy,..bordeauxrood dus,..zou hier ook wel staan denk ik ;).

Gelukkig heeft Evy vandaag 2 keer gepoept. Het was wel zielig. Voorlopig even geen banaan en rijstwafel hier. Wat wij wel raar vinden is dat ze 's avonds en 's nachts een beetje schreeuwend huilt. Soms is ze wakker, maar meestal ligt ze met haar ogen dicht. Hebben jullie kindjes dat ook? Evy heeft het nu al een week achter elkaar.

5. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ja, herkenbaar...

Ik denk dat ze dan dromen, de dag opnieuw beleven enz.

KJ is vandaag een paar uurtjes bij de buurvrouw geweest samen met onze andere kindjes, zelf hebben ze ook 3 kindjes.
    Ik verwacht het dus vannacht ook weer.
    ;)

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Liam krijgt sochtends 1 fles van 190/6 met 6 nutriton waar hij ongeveer 180cc van drinkt,,
    Dan om 10 uur,, half 11 krijgt hij een half tot 3/4 potje fruit,,
    Om 12 uur fles 190/6 met 6 nutriton waar of maar 120 cc opgaat en anders 180cc,, soms 210cc ( haha is per dag verschillend )
    Dan om 4 uur weer een fles 210/7 met 7 schep nutriton en hier drink hij meestal zow rond de 200cc tot 240cc op,,
    Dan om 6 uur half 7 heel potje groente ( 4 maand )
    8 uur fles 210/7 met 7 nutriton en hier gaat er meestal maar van de 150cc tot 180 cc op ( oowk zonder groente en fruit drinkt hij deze flessen slecht,,, )

@opvolgmelk; wanneer begin je precies dan en hoe werkt dat? met hoeveelheid flessen,, hoeveel flessen?? snap niks dan die melk,, moet je daar vitamine D bij geven?

@Judith; Jah hier oowk heel erg,, gisteren avond wou meneer pas om kwart voor 11 slapen terwijl hij normaal al om half 9 slaapt,,,, pfft was gewoon even weer helemaal omschakelen,,
    Owjah hier poepen ging hier oowk helemaal niet goed,, nu krijgt hij 1x ( was 2x ) perdag een theelepel maiskiemolie door de fles en gaat het super!

Hier alles super!! hahaha vandaag gaat de zumba niet door,, Liam is niet helemaal zichzelf,, niet ziek of zow maar toch niet helemaal zich zelf,, Zit er weer een sprong aan te komen?;)

Liefsz:)

7. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Aaron zit op het volgende schema al vanaf 6 maanden toen hij overging op opvolgmelk.

7:00 pap fles 150 + 5 en 3 scheppen fijne granen
    10:00 water/sap en koekje
    12:00 boterham en sap/water
    13:00 fles 150 + 5 scheppen
    16:00 fruit en sap/water
    18:00 groente en sap/water
    19:30 pap fles 150 + 5 en 3 scheppen fijne granen

Dit gaat prima en hij drinkt/eet niet alles op hij groeit als kool dus dat gaat prima. Fruit eet hij 1 a 2 stuks op en groente 3 volle eetlepels en alleen vers want potjes eet hij echt niet haha eigenwijs. Aaron kwam met 6,5 maand in de sprong en die is niet gezellig! Hij wilde van alles en het lukt niet. Tegelijk kreeg hij een tweede tand nou een lol dat wij hadden haha Hij rolt/tijgert nu door de kamer en kan al redelijk zelf zitten en de tand is door. Nu rommelt hij alleen nog met zijn slaapjes van overdag en die zijn op het kdv maar 2 keer van 10:00 tot 11:00 en van 14:00 tot 15:45 dus hoop dat hij nog wel iets langer gaat slapen want dit is wel erg weinig maar goed nog even wachten tot de hele sprong over is. Hij brabbelt nu echt de oren van ons hoofd dada baba tata en soms per ongeluk papa mama haha en zwaaien probeerd hij hand omhoog en da da zo grappig om te zien. Nu is het huis niet meer veilig en meneer komt overal echt leuk om te zien hoe snel dat allemaal gaat en ik vind het steeds leuker worden met hem je krijgt zoveel reactie.

Probeer deze week nog wat meer op iedereen te reageren maar heb weinig tijd sorry! Lees nog steeds wel mee hoor met iedereen!

@fairy11 sterkte in deze lastige tijd

@florida leuk om wat van je te lezen meid fijn om te lezen dat het goed gaat.

Nu moet ik aaron bevrijden onder de bank vandaan :D

8. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Hanneke,
    Jahoor, het gaat hier super (lief dat je het even vraagt!)
    Maar heb weinig te melden (alles gaat hier van een leien dakje zullen we maar zeggen). Alleen gaat het bij ons op de zaak dus niet goed, dat vreet aan me.....
    En jij van de trap gevallen... kijk je wel uit! En nog steeds die onverklaarbaar hoge temperatuur. Jeetje, wat zou het nou toch kunnen zijn?!

Humbly
    Liam is dus ook lekker aan de groentehap!

Sophia
    Hoe is het met het slapen gegaan vannacht:(

Fairy
    Jeetje, wat een verhaal zeg. Dat is niet leuk voor de betrokken kindjes! Hopelijk kan een advocaat er goed bij helpen en komt het tot een goed einde.

Lovely
    Leuk he die eerste hapjes die ze eten. :) Voor je het weet gaat er een halve pot in hoor. HIer is het echt een sipgezicht als het halve potje op is. Amy zou best nog meer lusten, maar we willen het rustig aan opbouwen.

Yvonnee
    Ons schema is alsvolgt;
    07.30 fles (180 / 6)
    11.30 fles (180 / 6)
    15.30 fles (180 / 6)
    18.00 half potje groente
    19.30 fles (180 / 6)
    En hierna lekker slapen tot de volgende ochtend!

Judith
    Idd, dan maar even geen banaan meer geven. Is zielig als ze daarna zoveel moeite hebben met poepen!
    Hier ook regelmatig dat gillen/schreeuwen in de slaap. Denk dat ze dan echt de dag verwerken. Ben weleens naar boven gerend omdat ze echt in paniek leek te zijn, daar aangekomen ligt ze gewoon lekker (wel onrustig) te slapen....

Humbly
    Het zou de 6 maanden sprong kunnen zijn...
    Opvolgmelk geef je vanaf 6 maanden (ipv de zuigelingenmelK)

Ilona
    En heb je hem onder de bank vandaan gekregen :D

Amy heeft ondertussen tand 2! Haha, en weer bijna niets van gemerkt. Denk dat hier de 6 maandensprong alweer voorbij is, want madam ligt al 2 dagen alleen maar hardop te lachen.
    Verder eigenlijk niets te melden.....

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Haay haay

--->> Ilona

Aaron heeft oowk een mooi schema zeg! hahaha kan niet wachten tot Liam vooruit komt en de kamer door gaat,, druk aan het oefenen hier maar als het niet lukt heb je gelijk een driftbui,,
    Doe maar lekker rustig aan met reageren :)

--->> Jacky

Owkey haha heb namelijk het idee dat Liam deze melk niet meer lekker vind,, vandaar,,
    Donderdag ( niet vandaag ) komt de verpleegkundige van het cb toch hier thuis voor de kma test dus vraag het haar oowk nog wel even,,
    Hahaha jah groente is hier zow weg! een heel potje gaat er nu al in haha,,

Pffft hoop dat die sprong dan snel voorbij is want meneer is niet te genieten soms,,

Liefsz:)

10. GOEDEMORGEN!!!!

JEEJ hij heeft weer doorgeslapen!!!!
    Hij is alleen niet helemaal lekker denk ik, drinkt zijn flessen niet goed leeg in de ochtend. Gelukkig wel de middag en avond!

SCHEMA:
    07.30 uur fles 200ml
    08.30 / 09.00 uur naar bed
    11.30 uur 1/2 potje fruit, na 15 min de fles 200ml
    13.00 / 13.30 uur uur naar bed
    15.30 uur groente 1 hapje BAH ;) en dan 200ml fles
    17.00 / 17.3.0 uur naar bed
    19.30 uur papfles 200ml met 4 scheppen rijstevlokken
    21.00 naar bed

HANNEKE! Heb je je geen pijn gedaan met die val?

JACKY! Hier ook werkperikkelen, wij gaan nu de deeltijd ww in! Natuurlijk een voordeel dat ik meer tijd met Rick krijg voor min. 26 weken! Sterkte voor jou!

ILONA! Dus jij loopt nu de hele dag achter Aaron aan, geweldig dat hij zo vooruit gaat! DADA

HUMBLY! Jij doet Zumba, wat leuk. Wij hebben het thuis als DVD, moeten het alleen nog gaan doen. Maar kijken naar het hoesje is ook al vermoeiend :D

Voor diegene die ik vergeet, niet zo bedoeld!!!!

LIEFS

11. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hoi hoi,
    tijdje geleden alweer. ik lees wel mee hoor,maar soms echt geen tijd om te reageren.

eten:
    08.00 fles 180/6
    10.00 fruit
    12.00 fles 180/6
    14.00 rijstwafel met flesje water of diksap.
    16.00 fles 180/6
    18.00 potje groente
    20.00 fles 180/6 met 4 schepjes rijstebloem.
    zo was onze schema,maar we zijn gisteren naar het cb geweest. we moeten over naar opvolgmelk. en mogen beginnen met broodkorst. en er moet een fles vanaf en groente ervoor terug.

@jacky: jeetje 2e tand al. hier nog niks te bekenen.

@ilona: wouw wat een mooi schema heb jij of eigenlijk aaron. haha
    wij moeten het ook zo ongeveer gaan krijgen.
    jeetje wat gaat het hard. als ik dit zo lees. daan is nog niet zo ver,maar natuurlijk ook wat jonger. super tijd lijkt het me. echt elke leeftijd heeft wat. maar kijk er best naar uit.

@humbley: met 6 maand begin je met opvolgmelk. moest gister naar cb dus direct even gevraagd hoe je dat aanpakt. maar het advies was om het op te bouwen. dus moet zo effe naar de super o een pak te halen en dan krijgt hij vanmiddag zijn 1e fles opvolgmelk. ben erg benieuwd. volgens mij hoef je er geen vitamine d bij te geven. pas als je minder dan 200 cc opvolgmelk geeft. (staat op lijstje van cb)

@judith: hier van de week wel huilend wakker geworden.maar geloof dat dit was omdat hij het koud had. zijn nekje voelde koud. nadat we hem wat warmers aan hadden gedaan en even de speen in de mond viel hij weer in slaap. misschien toch dromen.

@hanneke: jeetje wat raar da je koorts niet zakt. heb je niet ergens een ontsteking? zou het wel even in de gaten houden.
    hoe krijg je het voor elkaar om van de trap te vallen. nergens last van dan? nee gelukkig had je benthe niet vast.

@lovelyengeltje: dat gaat goed daar met de groente. lekker he. had ze niet een lekkere oranje toet door die wortels. haha.

@tante: volgens mij is het als ze voor de 6 maand groente en fruit krijgen dat het bijvoeding is. maar bij 6 maand moet je volgens mij overgaan naar 3 flessen en dan de 4e fles vervangen voor groente. fruit is dan nog wel bij. tenminste zo heb ik het gisteren begrepen bij het cb. maar goed denk dan wel dat ze de 3 overige flessen wel leeg moeten drinken. dus dat is nog wel nodig.

@sophia: hopen dat rick het zo volhoud. lekker een fles minder en een hele nacht slapen.

@florida: wat super om te horen dat het zo goed met je gaat. geniet er lekker van.

@all:
    nou gisteren dus bij cb geweest. daan is weer goed gekeurd. haha. hij is nu 70 cm lang en weegt 8230gr. hij zit net iets boven het gemiddelde. verder mogen we dus beginnen met een broodkorst. maar dan mijn vraag - hoe pakken jullie dit aan? snij je een stuk van brood af en geef je hem dit in de handen of doe je het in stukjes? heb het net effe geprobeerd en heb hem een stuk in de handen gegeven,maar dit ging in zijn mond en deed net of hij de speen had. hij zoog het helemaal naar binnen. had een heel groot stuk in zijn mond en dit zat aan zijn gehemelte geplakt.
    ga zo even naar de super de boer. even verse groente halen en dan eens even wat prakjes maken voor daan.

oja haha heb nog iets te vertellen. echt erg. :)
    ik heb daan zijn kamer al veranderd. ja echt waar. heel stom misschien,maar tijdens mn zwangerschap stonden we te twijfelen wat voor kleur we de ene muur zouden doen. we twijfelden tussen blauw en bruin. maar wij wisten dat het een jongen zou worden en verder niemand dus besloten we maar bruin te doen omdat het anders zo op zou vallen. maar uiteindelijk had ik toch liever blauw gewilt. dus dat heb ik vorige week gedaan. daan heeft toen bij ons op de kamer geslapen en het was eigenlijk ook zo klaar. nu heb ik witte letters gekocht en heb gisteren de d,a en de a al geplakt,maar met mn stomme kop heb ik de lijm op de verkeerde kant van de n gedaan dus die is verpest. dus effe nieuwe kopen en ook op de muur plakken. het staat in ieder geval al super. heb wel een foto zonder letters dus die zal ik effe plaatsen.
    nou ga ik effe stoppen,want ik heb al teveel getikt. :p

12. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    hallo meiden

hier ben ik weer even snel
    momenteel heb ik geen internet thuis dus kan ik niet veel meelezen en schrijven, maar ik probeer het wel.
    alles goed met iedereen ?? ik hoop t wel.
    sherena is geopereerd vorige week en alles is goed gegaan :D
    sinds 2 dagen draait ze eindelijk van haar rug naar dr buik, vind ze helemaal geweldig.
    en wat betreft eten:

08.00 uur fles pap 210/7(opvolgmelk)
    11.00 uur fruithapje
    14.00 uur brood met melk 210/7 (opvolgmelk)
    17.00 uur groente
    20.00 uur de fles en naar bed 210/7

momenteel is ze helemaal uit dr hummetje, dr tantjes komen door en daar heeft ze veel last van, heb druppeltjes maar die helpen haar niet echt.
    overal ligt ze op te knauwen (bijten)

Sow ff snel van me laten horen, ik moet nu weer verder.
    ik ga proberen snel even wat bij te lezen.

dikke knuffffffffffff vooe iedereen

13. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    ben eigenlijk heel erg benieuwd hoe degene die al op 3 flessen zit zijn overgestapt.
    zijn ze met opvolgmelk langer verzadigd zodat de tijd ertussen langer word? want nu krijgt hij ook al hapjes tussendoor enzo maar de flessen moeten echt om de 4 uur. (ben nog niet over op opvolgmelk)
    zo om 4 uur krijgt hij zijn eerste fles opvolgmelk.

en is het beter om smorgens een papfles te geven? heb nu fijne granen gekocht en geen rijstebloem meer.

doe doen jullie dit???? ga dit ook maar eens in het forum vragen.

@twigger: jammer dat die druppels niet helpen. zo zielig als ze er zo'n last van hebben. en zo'n bijtring de je in de koelkast kan doen. verzacht dat niet iets?
    jij zit al op 3 flessen. ons schema moet ook zo ongeveer worden. hoe heb jij dat aangepakt?

14. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    de blauwe kamer. was het bijna vergeten.

15. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Langer verzadig met opvolgmelk.. nou nee, dat kan ik niet zeggen. Ik zit hier ook nog steeds met voedingen om de 4 uur!
    Ligt meer aan de hoeveelheid (grote) van de flessen die je geeft.

papfles heb ik zelf ook nog steeds niet gegeven... Amy krijgt hier gewoon 4 gewone flessen per dag en een half potje groente (ga volgende week eens proberen of ze echt meer zou willen eten)

16. wat leuk!!! vind het heel fris staan!

17. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo mensen
    het spijt me heel erg dat ik weinig reageer op iedereen.
    maar sept is voor ons zo'n drukke maand dat ik er maar weinig aan toe kom (elke week wel 2 of meer verjaardagen)

vandaag een extra geplande afspraak bij het CB gehad.
    ivm het eten van nikki.
    Nikki heeft nog steeds een nachtvoeding nodig en daar mag ze eingelijk wel af.
    Nikki maakt zo'n enorme groeispurt en ze is zo'n actieve baby dat ze veel nodig heeft.
    Nu gaat mijn schema er als volgt uit zien.

tussen 7 en 8 1 fles Nummer 1
    smorgens liga of bambix koekje met een beker drinken.
    iets later brood met beleg. dus geen korst.
    12.00 fles pap.met opvolg melk
    smiddags fruit en beker drinken
    groente en toetje.

19.00 fles

dan in de nacht de fles pap langzaam afbouwen.

nikki woog nu 9420 gram
    en was 71 cm
    ze heeft dus elke keer enorme groeispurten.

dit moesten we even aankijken en als het niet goed lukt maken we weer een afspraak.
    daarnaast moesten we nikki veel stimuleren omdat het een baby was die erg leergierig en actief was.
    ze tijgert/kruipt de hele kamer al zowat door.
    en zit overal aan wat niet mag lol

de arts verwachtte dat als nikki zelf omhoog kon komen en zelf goed kon zitten dat alles wel weer wat rustiger werd en dat ze ook meer ging slapen.
    ze is namelijk nu zo gefrusteerd van alles wat ze wil maar nog niet kan dat ze daarom zulke haze slaapjes doet.

als de maand sept voorbij is kom ik even weer lekker reageren.
    ik lees wel dat het bij iedereen zijn gangetje gaat.
    houden zo.

arrivideci vanaf hier en tot schrijfs!

18. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Ik zit met dezelfde vragen als jullie.

Sam krijgt nu nog vier flesvoedingen en groente en fruit hap. Maar ze is een stuk meer gaan spugen. Nu net liet ze veel van haar papfles staan, terwijl ze die eerst in een teug leeg dronk.
    Als ik van vier naar drie flessen ga, welke fles laat ik dan vervallen?

Ons schema is nu:

7.00 uur fles 180 + 6

10.00 uur fruithapje 4 mnd

11.00 uur fles 180 + 6

15.00 uur fles 180 + 6

17.00 uur groentehapje 4 mnd

19.00 fles 180 + 6

Ik heb de laatste fles vanavond voor het laatst met een klein lepeltje rijstebloem gegeven. Nu dat is afgebouwd, wil ik volgende week 's ochtends pap met fijne granen gaan geven.
    De fruit en groente eet ze nu goed op. De arts op het cb zei dat ze vanzelf meer fles zou gaan laten staan. Ik denk dat het spugen is, omdat ze te veel eet. Als ze zoveel blijft spugen, zal ik thebe eens bellen of dinsdag naar het inloopspreekuur gaan.

Groetjes tante

ps. morgen voor het eerst babyzwemmen!!

19. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @tante: dat spugen is hier dus ook. ik dacht ook dat het komt door teveel voeding. maar moest wel gewoon zo doorgaan.
    maar straks wel over naar 3 flessen.
    ik denk dat je dan als je kijkt naar jouw tijden komt op
    7 uur fles
    13.00 fles
    19.00 fles.
    en dan ertussen door de hapjes. dacht ik!!

20. Arti13

Arti13 Niet meer actief

@ Jacky,.. wow tand nummer twee al weer. Hier nog geen tand te bekennen. Grappig he die verschillen. Dus ook weinig gemerkt van de 6 maanden sprong. Hier dus ook weinig idd. heerlijk he die vrolijke meid!

@ Muppie,..ik vind de kamer van Daan erg mooi! En het gaat dus allemaal goed met jullie kleine man.

@ Sophia,..lekker hoor dat lange slapen van Rick.

Wat gaan sommige kindjes al hard met eten. Hier nog niet. Beetje vers fruit en groenten. Geen pap of brood. Daar beginnen we volgende maand denk ik mee.

Zo nu lekker relaxen op de bank!

Deel Deze Pagina