Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik had er 18 abbonementen in staan heb er nu nog maar 6 waarvan 2 ofzo nu "nieuw" zijn.
    pffff hopelijk kom ik ze nog eens "zomaar" tegen haha.

hier heeft amber een half potje aardappel, spinazie en kip op ( potje van 200 gram)
    daarna nog een cupje met toetje erin (zo'n goedkoop danoontje)
    en lekker dat ze het vond haha
    kleine vreetzak hihi.

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Fairy,
    Haha! Dankjewel meid :D!

Humbly,
    Ook jij dankje! Fijn dat je nu over mag op gewone kunstvoeding! En hij groeit lekker dus ;)! Haast groter dan Malou en Ruben :D!

Lovelyengeltje,
    Geen idee, er is iets met een storing van hotmail ofzo? Ik heb zelf nergens een abbonement op dus weet het verder niet! Fijn dat ze lekker eet!

Liefs, Hanneke!

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hee allemaal...

Door Kaja (ons katje) ben ik helemaal uit het ritme hier... qua huishouden dan en dingen als de pc enzo....
    2x per dag op ziekenbezoek bij ons katje...

Ik heb niet kunnen meelezen met jullie... sorrie daarvoor!

Het ging steeds een stukje beter met Kaja... steeds maar hele kleine stapjes en het herstel duurde een stuk langer dan dat gebruikelijk is. Volgens de dierenarts was dat ook best logisch... Hij moest van zover komen door die mislukte narcose en tegeninjectie...

Maaaar vanmorgen kwam het verlossende telefoontje: Kaja klom tegen de tralies op van het deurtje van zijn hokje... hij spinde... gaf koppies en kusjes en miauwde om aandacht...
    Jaaaaaa das onze Kaja!!!!!
    Hij mocht dus naar huis aan het eind van de dag...
    Maar ik ben dus wel op ziekenbezoek geweest nog vanmorgen en toen mocht ik ons ventje al meteen mee naar huis nemen...

Wat heeerlijk om hem hier weer gewoon thuis te hebben en wat heerlijk dat alle zorgen in principe gewoon voorbij zijn!

Bij de dierenarts vond iedereen het jammer... ze waren allemaal gehecht geraakt aan hem... En dan net nu hij zo lekker begon te knuffelen moest ie naar huis... Tja... What can I say? ;)

Aankomende woensdag moet ie nog even op controle en krijgt hij de hechtingen eruit...

Nu moet ie 2x per dag een drankje voor de diarree en een antibioticatabletje....

Zal ik hem zo eens even gaan geven....

Dank jullie wel voor jullie medeleven!!!

Ik zal snel even weer gaan bijlezen...

Ik kreeg wel mee dat Hanneke jarig is geweest?!?

HANNEKE GEFELICITEERD!!!

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

@ Hanneke,.. nog gefeliciteerd! En het gaat gelukkig een stuk beter met Evy! Ze heeft 2 mooie tandjes die aan het doorkomen zijn! Dat zal vast een beetje de boosdoener zijn geweest. Ze hoest nog wel vrij heftig. Maar het kan natuurlijk niet meteen over zijn.

@ Wish,..kaja weer thuis gelukkig. Komt het weer een beetje tot rust.

Hier ook de abonnementen kwijt.

@ Humbly,..wat fijn dat Liam geen KMA heeft!! Super zeg.

5. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    zoo ik leef ook nog. Ben te druk om het bij te houden.
    Humbly wat fijn dat hij geen koemelkallergie heeft.
    Whis, wat fijn dat jullie kat weer thuis is.
    Hanneke nog van harte!
    Hier alles goed. Ze krijgt nog 4 flessen opvolgmelk, fruithapje en warme hap. Soms een broodkorstje tussen de middag. Gaat prima. Ze eet erg goed en alles lijkt ze te lusten wat ik voor haar klaarmaak. Ik vind het leuk om weer nieuwe recptjes voor haar klaar te maken, hahaha. Vooral als ze dan lekker er van smult!

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wishgirl,
    Fijn dat jullie poesje weer thuis is! Beterschap nog voor hem (of was het nu een haar, weet het niet meer :$).

Judith,
    Aha, twee tandjes, dat is super natuurlijk! Hoop dat het daardoor kwam idd en nu gewoon weg blijft. Nu lekker poetsen dus ;)! Haha!

Hartewens,
    Fijn dat het allemaal goed gaat en dat de kleine lekker overal van smult.

En natuurlijk ook jullie bedankt voor de felicitaties!
    Liefs, Hanneke!

7. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Lieve allemaal,

Ik leef ook nog! Mag ik weer met jullie meeschrijven?
    Heb vandaag een hele hoop bijgelezen, en lees allemaal leuke heerlijke dingen over onze kindjes!
    Ook een vreselijk bericht van Florida... Kippenvel, sterkte meid!

Met mij gaat het allemaal steeds beter. Een hele heftige tijd achter de rug, maar het gaat de goede kant op. Voor degenen die het niet (meer) weten: ik ben (gelukkig) herstellende van een postnatale depressie. Heb medicijnen en een hele lieve psychologe waar het goed mee klikt en die me goed helpt.
    Ik merk nu dat ik weer meer mezelf word, en dat het langzaam beter gaat. Een aantal heftige beslissingen genomen, en heb besloten dat ik dit forum en in het bijzonder dit topic weer wil oppakken. Lekker kletsen met mama's!

Met Ronja gaat het goed! Alweer bijna 6 maanden, de tijd gaat zo snel! Ik zie dat veel kindjes al een hoop eten! Ronja nog niet hoor... Die zit nog op 5 voedingen van 150/5, en regelmatig een nachtvoeding. Komende week met bijvoeden beginnen, we willen de Rapley variant gaan doen. Ben benieuwd! Nog meer mama's die Rapley-en? Zo ja, hoe doen jullie dat op het kdv? Ga zo eens naar ervaringen zoeken in het voedingsgedeelte.

Verder ontwikkeld Ronja zich goed. Haar 2 ondertandjes heeft ze al een hele tijd, ze was net 4 maanden. Ze vind het heerlijk om op haar buik te liggen, is vorige week van rug naar buik gedraaid en deed het gisteren andersom. Dus die mijlpaal gaat ook goedkomen! Na die paar keer rollen heeft ze het overigens niet meer gedaan, ach, komt vast goed!
    Brabbelen en kraaien kan ze ook als de beste, en speeltjes vastpakken en overpakken doet ze ook goed.
    Dinsdag weer naar het CB, ben erg benieuwd!

Zo, een beetje bijgepraat vanuit mijn kant, vanaf nu pak ik het reageren ook weer op!

Liefs van Gaby

8. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    #2628 Jacky78, 18 sep 2009
    Laatst bewerkt: 18 sep 2009
    Humbly
    Super dat Liam GEEN koemelkallergie heeft. Kan niet beter toch?

Wish
    Fijn dat Kaja weer bijna de oude is. En tsja ze hadden zich gehecht aan Kaja?! Ja dat moet je niet doen als dierenarts, je weet immers dat ze weer weggaan.....
    Nu al die spenen opbergen, zodat dit niet nog een keer kan gebeuren!
    Wat heeft Amber besloten over het paardrijden?

Gaby
    Fijn dat het weer wat beter met je gaat en je alles een beetje op een rijtje krijgt!
    Ronja doet het dus ook super!

Wij zijn gisteren even wezen kijken bij onze nieuwe boot in aanbouw. Dat was wel weer eens leuk om te zien. Nog een weekje of 6, dan zou hij klaar moeten zijn.
    Mijn nieuwe laptop is echt super, prachtig beeld en lekker snel.
    Heb alleen nu nog even het ´probleem´ dat sommige toetsen niet weergeven wat zou moeten )het vraagteken zit bv op een heel andere plaats..' Misschien dat iemand van jullie zo 1-2-3 weet wat dit is.

Dadelijk komt er een vriendin langs met haar zoon die 10 dagen ouder is dan Amy, hij blijkt de kamer al door te kruipen, nou ik ben benieuwd!

Heb zo´n last van mijn stuitje. Er is niets gebeurd, maar ik kan niet meer op of om. Gaan zitten en gaan staan, omdraaien etc het doet allemaal zeer en echt heel erg... wat dit nou weer is?

9. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Jacky, probeer eens of het helpt om om shift en ctrl tegelijk in te drukken!

10. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

Nee, dat was het niet....
    Ben mijn configuratiescherm ingegaan en heb daar de toetsenbord-taal op USA gezet, nu is het goed! Hopen dat hij er nu ook op blijft staan....
    Vooralsnog lijkt het verholpen.

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Goedemorgen

--->> GL

Welkom terug :D mooi dat het nu een stuk beter gaat :D heerlijk toch :D
    Ronja moet de zelfde dag naar het cb als Liam :) Ronja gaat ineens hard zeg! haha dat rollen komt vanzelf weer terug,, toen Liam het ontdekt had was het oowk een tijdje niet meer interresant en nu is het ineens heel erg interesant,,

--->> Jacky

Jah ben er echt super blij meej dat hij het niet heeft,, kan hij straks alles gewoon eten pffft,,,
    Ik merk wel dat hij meer gaat boeren en spugen van deze voeding nu dus even aankijken en anders maar een schep nutriton meer,,

--- >> de rest

THNX voor de felicitaties! ben echt super blij :D vandaag ging de fles friso oowk weer helemaal leeg :D

Liefsz :)

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Net gehoord dat mijn nichtje vandaag wordt geholpen met een keizersnee...

Ik heb gependeld op een jongentje... Dus ik ben benieuwd... ;)

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw

Spannend!!!

14. shenoby

shenoby Niet meer actief

ha ik heb jullie weer gevonden.
    alles verdwenen uit de abbo's.ivm die storing.
    begreep al niet dat er niks geschreven werd.
    nu zie ik dat ik heel wat bij te lezen heb

15. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Heel irri die storingen, is nu al de zoveelste keer dat ik geen mailtjes meer krijg...

Hier alles prima.

Niet veel te melden.

@humbley: gelukkig heeft Liam geen kma!

Liefss

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    --->> Tante

Jah erg he!, hier precies het zelfde probleem,,

Mooi dat het daar allemaal goed gaat :D

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Nog meer goed nieuws vanaf hier! Liam hoeft oowk geen helmpje!! :D:D

18. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    super nieuws.

geen helmpje en geen kma!!
    dubbel feest bij jou dus

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Jah echt heel erg hahaha ben super blij ,, als het wel zow was geweest was het oowk wel goed gekomen natuurlijk maar nu helemaal trots :D
    Het is maar goed dat Liam een hekel heeft aan op de rug liggen en dus hele dagen op de buik speelt,, daardoor is het mooi recht getrokken :D

20. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Humbly, goed nieuws! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina