Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Jacky,
    Prima hoor! Kijk maar of je iets overzichtelijks kan bedenken :D! En nu dus duidelijk waar jullie heen gaan! Lekker de bossen in en het strand op is ook heerlijk natuurlijk! En een kamer incl eten en drinken is ook super zeg! Hoop dat jullie een paar lekkere dagen gaan hebben samen en dat het weer ook een beetje mee zit! En niet zo heel erg ver weg is misschien ook juist wel handig. Las pas nog van iemand die waren een weekje op vakantie en kindje werd hardstikke ziek, die waren blij dat ze weer snel thuis konden zijn. Maar aan de andere kant zijn wij naar spanje geweest toen M&R bijna 9 mnd waren en ook prima gegaan dus het kan allemaal ;)! Haha! Nouja nogmaals hele fijne dagen gewenst!

Leander idd ongetwijfeld trotse papa ;)! Haha! Heb er verder nog niks over gehoord hoor ;)! Maar trots is ie toch wel ;)! Denk dat elke papa trots is op zijn kindje(s) toch? Geloof dat er anders toch iets niet helemaal in orde is :)!

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nee hoeft toch niet! Heb nu net besteld en betaald! Ze hebben die 2 bedragen waar ik 5-7 dagen op zou moeten wachten vandaag over gemaakt :D! Ben benieuwd of het goed gegaan is ;)!

3. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    #2743 GL013, 23 sep 2009
    Laatst bewerkt: 23 sep 2009
    Ik ben echt zó erg...
    Ben dus de hele tijd bezig geweest om iets van een tabel te maken voor op deze pagina, maar dat lukt me niet.
    Heb wel dit gemaakt, maar dat is een externe link. Is dat wat, of vinden jullie het helemaal nix? Ik wil het best bijhouden hoor!
    Maart mama's 2009

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ja handig he ;);), je kan hier gewoon niks van een tabel plaatsen/plakken/invoegen, want je moet het gewoon heel klein maken en onleesbaar dan! En zo een aparte site vind ik best, maar was daar vorige keer niet wat negatieve reacties op?
    Ik vind het verder prima op een losse site ;)!

Staat Benthe trouwens echt op 47cm in de geboorte lijst :)!
    Wat erg! Toch eens veranderen dan, ze was namelijk 51cm, haha!

5. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Hanneke: Ik vond het wel meevallen, met BV gericht. We gaan het zo gewoon doen! Inderdaad, erin proppen doe ik niet! Ja, ik rook idd... Ik weet het, slechte gewoonte, maar ik kom er maar niet vanaf... :)
    Ja, leuk hè, dat Simon mee mocht?! Chris geeft wiskunde, op de (middelbare) Vrije School. Heeft het daar goed naar z'n zin!
    Dank voor het compliment over de foto's! Nee, ze zitten niet samen achterop. Simon zit nog voorop, en Ronja achterop in de Babymee, een Maxicosi houder voor achterop de fiets. Heerlijk, kan ik er gewoon op uit met 2 kids!
    Hmmm... Mijn PB'tje naar jou is er weer eens bij ingeschoten, met al dat ge-probeer voor 'de lijst'. Komt goed hoor! :D

Jacky: Lekker naar Bergen! Luxe hoor, met alles erop en eraan, geniet!

Hier een paar lekkere dagen gehad. Maandagavond naar de film geweest --> de Storm. Mooi & janken! Dinsdag CB. Die arts vertelde trouwens nog meer rare dingen... Dat Ronja wat zwaar zou zijn omdat ze Forte (dus voor hongerige babies) kreeg... Jaja, van 5 flesjes met 165 cc erin en verder helemaal niets worden babies écht te zwaar! :$ Ik had eigenlijk maar structureel standaard voeding moeten geven en dan 6 flessen van 180... Echt belachelijk! :x Heb dus ook nog met de Kruidvat voedinglijn gebeld, om het toch te checken. Natuurlijk grote onzin, en ze gingen toch eens bellen met het CB om te vertellen dat dat écht onzin is! Warrig verhaal misschien, maar was best een beetje (veel) pissig!!

Verder lekker bij mn mama geweest gisteren, lekker geluierd. Ronja rolde 's middags nog een keer van buik naar rug, super dus!
    Vanochtend naar een baby-massage-mede-cursist geweest, was ook leuk. Vanmiddag moest ik om 15.10 bij de tandarts zijn, maar daar aangekomen bleek dat dat pas volgende week is... ;) Oeps! :)

En net besloten dat mn mama komende zondag op Ronja mag passen, wat ze nu al helemaal geweldig vind, zodat Chris en ik met Simon lekker een dagje naar de Efteling kunnen! Helemaal leuk dus!

Maarreh, zie dat het alweer donderdag is... Ga dus maar eens mn bed opzoeken! Morgen weer een dag, beetje poetsen en natuurlijk hier spieken! Truste!

6. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg

Inderdaad, errug fijn dat je hier tabellen kan plaatsen! ;);)
    Ik zie wel wat voor reacties een aparte site geeft, is het niks is het ook prima, geen probleem!
    Enne, ik kan Bente ook vast verkeerd hebben overgetypt hoor... Heb niet eens naar de geboortelijst gekeken, zal ik morgen meteen doen! Kan ik ook de andere baby's aanvullen, 't was nu even voor het idee!

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wel nog even gelezen Gaby, maar ook wij gaan ons bedje opzoeken ;)! Schrok er net ook van dat het al weer over 12 was. Dus truste! En tot morgen maar weer (of anders overmorgen, maar denk gewoon morgenavond ;))

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Errug handig idd! Ow ja dat zou ook kunnen ;)! Haha! Nouja maakt verder ook niet uit en dat het voor het idee was snap ik, maar zo als ik het las klopte er echt een hoop ;) dus dacht dat ik het gewoon verkeerd in de lijst hier had staan! Ow en die pb, dat kan volgende week ook nog hoor! Rustig aan meid!

Nou ga nu echt afsluiten, Benthe heeft zelfs dr laatste fles nog niet gehad :$! Haha! Word tijd dat er 26 uur in een dag komen ofzo :p!

Truste!

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Super!! nu moet ze nog draaien als papa thuis is :p haha de vaders zien het oowk altijd als laatste he :p
    Liam kan gelukkig de tenen nog niet in de mond krijgen,,,,, zou er oowk nog eens bij moeten komen lol :p
    Haha je kent het dus oowk van Simon :p leuk he :p

Ik heb vandaag een geprobeerd om meneer op de buik neer te leggen tijdens het aankleden en het ging een stuk makkerlijk hahah dan kan hij beter bij zijn speeltjes komen :p
    :D daar gaat het dus wel goed met jbpm,, hier oowk wel alleen de laatste 30 word vaak lastig,,

GL013 --->>
    jah leuke die site!!
    10 november 2009 heeft Liam zijn nieuwe afspraak :p en owjah je mag mijn naam oowk wel tussen haakjes erbij zetten ( nicole ) :p :D

zooooow,,,
    Gisterenavond heb ik eens geprobeerd om 2 schepjes fijne granen door de fles te doen en dan 1 schepje jbpm minder en meneer dronk de fles zow leeg en sliep tot vanmorgen 8 uur :$ ik moest hem wakker maken en zijn maag knorde niet!! ( normaal heeft hij dan hele erge honger dat je zijn maag kunt horen knorren )
    en om 8 uur vanmorgen 1 schepje er door en ook leeg de fles :$ hij krijgt het er wel door :p

Liefsz :)

10. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    die lijst ziet er goed uit.
    maar is het niet "makkelijker" dat het op datum staat wanneer de kindjes geboren zijn??
    voor de rest geen "commentaar". hihi.

@hanneke ik zag ze toevallig bij de aldi liggen die sokjes en had ze er ook nog nooit eerder gezien.
    ik kom ook bijna nooit bij de aldi alleen voor shag voor mn vriend.

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Heb net de intake gehad,, blijkt dat de opleiding die ik graag wil doen niet meer aangeboden word,, balen maar nu heb ik wel een andere opleiding gevonden die mij oowk heel leuk lijkt!
    Woonbegeleider niveau 4 :)
    Als ik hier voor kies, moet de gemeente goed keuren en dan kan ik gelijk beginnen mits ik een stage plaats heb gevonden,, dus oowk dat nog,, moet je zelf regelen,, zucht,,
    maar jah er zit in ieder geval begin in!! :D

Liefsz :)

12. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    mooie lijst GLO:)

Nu KJ er toch tussen staat....:p

04-03-09 3.7 kg en 50cm
    02-04-09 4.6 kg en 53cm
    20-04-09 5.1 kg en 56cm
    18-05-09 5.8 kg en 60cm
    22-06-09 6.5 kg en 63cm
    24-08-09 7.7 kg en 68cm
    12-10-09 ?.? kg en ?? cm

KJ is nog steeds een beetje hangerig en veel snot...
    nu is hij ook nog eens aan de diarree:(

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey heey

--->> Fairy

Oooowh KJ groeit oowk lekker door :D
    Griepje?? heeft hij koorts?

Liefsz:)

14. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @glo13: ik vind de lijst die je gemaakt hebt wel mooi. maakt me niet uit dat het niet op dit forum staat. als je de link als onderschrift zet kun je er altijd bij.
    het idee van lovelyengeltje is misschien wel handig. in volgorde van geboortedatum.

hier een snotterige daan. hele nacht liggen hoesten. elke keer wakker. heel zielig. nu haalt hij even de slaap in. moet straks nog even de stad in. verf halen. opa is jarig vandaag en wil graag zijn handjes of voetjes op papier zetten met tekst erbij. is wel leuk. moet ik alleen nog even geschikt verf zoeken.
    ga nu even eten.

15. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0

iets verhoging, verder huilt hij wat meer en dan ook echt heel zielig...
    KJ huilt namelijk bijna nooit.
    Misschien toch de tanden alhoewel er nog helemaal niets te zien of te voelen is.

16. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    voor Daan trouwens ook beterschap!

17. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
  18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    :( is nooit leuk zieke kinderen,,
    Liam had vanmorgen weer eens koorts,, van het weekend oowkal maar verder wel goed te pas,,

Muppie oowk beterschap!

Liefsz:)

19. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    amber heeft gelukkig hier nog nooit koorts gehad.
    (ik temperatuur haar bijna nooit, eigenlijk)
    en ze voelt altijd lekker warm aan nooit te warm.
    ze is warmbloedig hihi en ik koudbloedig.
    ik heb het altijd koud

20. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    alle zieke kindjes en zieke mama's en mama's van zieke kindjes

BETERSCHAP

Deel Deze Pagina