Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    --->> lovely

Wees blij :) Liam is hier niet te genieten als hij koorts heeft,,
    Normaal is Liam oowk heel warmbloedig maar als hij toch net iets te warm aan voelt temp ik hem,, anders oowk nooit,,

Liefsz:)

2. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Voor liam dan ook maar beterschap...

Ik wil niet te vaak beterschap wensen hoor ;)

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw

haha Liam is verder niet ziek hoor :p maar toch bedankt :p lol Liam heeft heel vaak koorts opvliegingen :p

Liefsz

4. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    :) hahaha

Dan Bewaar je de Beterschap maar voor Liam als het echt nodig is ;)

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    JA MEIDEN HIJ KOMT EINDELIJK VOORUIT,, LIAM TIJGERD! :D:D:D:D:D

haha de achteruit deed hij allang niet meer maar nu gaat meneer de kamer door,, hahaha geweldig!!!!!!

Liefsz

6. Rick is ook warmbloedig ihihi denk ook vaak dat hij verhoging heeft.

HUMBLY! wat goed, Rick is nog in de rolfase. En alleen naar links:)

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    haha gaat snel genoeg joh! zow is Liam oowk begonnen ;) het heeft hier oowk bijna een maand geduurd voordat het hem lukte,,

Liefsz
    :)

8. ach ja het gaat toch al zo snel.......

ik ga hier afronden en dan lekker naar huis

DOEIIIIII

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    byebye :p:p

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Gaby,
    Als eerst zie pb’s haha! En fijn dat je het stukje niet erg bv gericht vond, maar hoopte al dat je daar wel doorheen kon kijken. Roken, maakt toch niet uit ;) zijn er genoeg met je! Vroeg het me gewoon af! En idd echt leuk dat ie de kleine mee nam naar zijn werk! Wiskunde leraar dus. Ooit was ik er erg goed in maar een tijd geleden moest ik 5+6 ‘uitrekenen’ en ik wist absoluut niet wat het nu was ;) whaha! Blunder! En die foto, oke ik dacht al ;) maar op die foto leek het net of er een achterzitje was en dat Ronja daarachter zat met haar maxi cosi, maar zal wel gewoon blind gekeken hebben. Hmm dat cb is lekker zeg! Grrrr! Niet te geloven! Lekker doen wat voor jou/jullie goed voelt hoor! Tsja, weet meteen weer waarom wij er bijna niet komen :D! Haha! En kleine Ronja ook al aan het draaien dus, super! Alvast heel veel plezier in de efteling :)! Tenen in de mond doet Benthe overigens altijd als ze in bad ligt, vind blijkbaar dat ze die zelf schoon moet sabbelen ofzo *gniffel*!

Humbly,
    Fijn dat ie de granen gewoon door de speen drinkt en nu niet meer zo een honger heeft smorgens. Maar word ie dan niet wakker dat ie honger heeft normaal? Balen van die opleiding! Je ging toch iets van thuiszorg doen eigenlijk? Nouja hoop dat je snel een stage plaats vind en lekker aan de gang gaat! Joepie, lekker aan het tijgeren :D!

Lovelyengeltje,
    Idd op datum is wel handig natuurlijk ;)! Haha! En maar toeval van die sokjes dus! Wij komen er bijna nooit, eerst wel omdat ze van die soort croisantjes hadden met ham erin en kaas eroverheen (weet niet meer hoe ze die noemde) en die vonden wij heerlijk! Maar die hebben ze niet meer dus komen we er eigenlijk niet meer.

Fairy,
    Beterschap voor de kleine! Maar lekker wat extra knuffelen nu dus ;)!

Muppie,
    Idd als hij bij iemand in het onderschrift staat is het natuurlijk gewoon prima terug te vinden! Hmm beterschap voor Daan dan maar. Niet fijn zo! En het schilderen/verven met de handjes/voetjes gelukt? Wij hebben het eens bij Malou en Ruben gedaan, bleek de paarse verf helemaal roze in de huid te trekken……!

Wishgirl,
    Hoe is het bij jullie? Alweer een tijdje geleden dat ik je langs zag komen ;)! Haha! Met de kat ook alles nog goed?

Temp van de kleine,
    Hier eigenlijk nog iemand die nooit temperatuurt. Laatste keer dat we bij Benthe temp gemeten hebben is in de weken geweest nadat ze thuis kwam uit het ziekenhuis en we dat in de gaten moesten houden omdat ze ook standaard paracetamol kreeg toen. En Malou en Ruben, daarbij is het echt al wel meer dan een jaar geleden geloof ik! Haha! Hoewel geloof Ruben vorig jaar december ofzo nog een keer omdat ie toen zo mega overstuur was en alsmaar de borst wilde wat niet kon omdat ik toen natuurlijk zwanger was en met veel harde buiken zat.

Liefs, Hanneke!

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    --->> hanneke

Neej Liam word niet wakker als hij honger heeft,, normaal slaapt hij sochtends gewoon door als hij honger heeft,, dat is oowk het hele probleem,,
    Dat was eerst de bedoeling maar ging niet door en nu ga ik dus weer wat anders,,,, pfft word soms zelf moe van,,
    Jep jep lekker aan het tijgeren geslagen,, gaat de hele kamer al door :p

oooowjah er begint hier een puntje onderin zijn mond omhoog te komen,, nog niet door maar het duurt nu niet lang meer :D

12. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    zo amber slaapt lekker.
    denk dat ze met een uurtje weer wakker word
    en dan rond 9 uur weer drinken en hup op bed.
    vanavond heeft amber eerst rijstschotel met bloemkool en kip gehad, dat potje was op en ze had nog meer honger.
    dus toen heeft ze daarna nog worteltjes met aardappeltjes en rundvlees (uit potje) gehad.
    daarna wou ze nog meer, dus toen maar mamamelk gehad. en nu slaapt ze haha.
    morgen en zaterdag moet ik weer werken.

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    pfft klein vreetzakje :p Liam heeft vandaag groente met kip gehad dit ging oowk leeg met danoontje na :p
    Meneer ligt nu voor doodop in bed :p van tijgeren word je moe ;)
    Is dat rijstschotel owk een potje of iets? of vers?

14. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Vind ik helemaaaaaaaal niet erg....
    :D

15. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @hanneke: haha het verven is niet helemaal gelukt. het eerste voetje leek een vlek en de 2e is heel breed maar heeft wat van een voet weg. heb er maar bij gezet dat het zijn voeten zijn. haha. maar opa was er helemaal trots op. aan iedereen geshowd. het gaat om het idee.
    wat voor verf had jij dan gebruikt. haha. had witte voetjes op blauw papier en het wit zat wel onder zijn nageltjes maar gelukkig met een billendoekje heel goed schoon te krijgen.

tempen: hier ook iemand die eigenlijk nooit tempt. alleen in het begin. om te weten of de kruiken nodig waren. en heb gisteren dan getempt omat hij zo'n kleur had en warm voelde. toen was hij 37,7.
    hier ook een warmbloedig mannetje. als ik het koud heb en hij komt bij me liggen dan ben ik zo warm. heerlijk.

@all: gisteravond dus verjaardag gehad. daan had daar geslapen en we hebben hem uit bedje gehaald om hem weer mee naar huis te nemen. zo zielig,maar ik kan hem nog echt niet achterlaten. stiekem in de auto op de arm gehad. het was maar een klein stukje gelukkig. zo vervelend om hem als hij zo dik ingepakt is in de maxi cosi te krijgen. thuis gekomen in zijn bedje gelegd en na wat keutelen is hij in slaap gevalle tot vanmorgen 9 uur. en nu ligt hij alweer een tijdje te slapen.
    heb trouwens luuf gehaald en hem daar gisteravond mee ingevrewen. vanacht heeft hij in ieder geval een stuk rustiger geslapen dan vorige nacht. gelukkig maar.

16. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    :(:(:(:x:x:x
    wil een foto hier neerzetten,maar het lukt niet. elke keer krijg ik de melding dat het uploaden mislukt is.

17. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    ben ik weer. las laatst op een receptensite voor baby's over vlees wat ze mochten. nu stond daar ook tartaar bij. deze heb ik gisteren gekocht met sperziebonen. maar hoe maak ik nou die tartaar klaar. kun je dit koken? weet iemand dat toevallig. kip kook ik wel en dan pureer ik alles,maar weet niet of ik de tartaar kan koken of gewoon moet bakken.
    denk misschien weet iemand het hier.

ben trouwens druk geweest met mn nieuwe site. onder mn tekst staat een link. ik hoop dat het wat word. maar zal wel niet.

18. tartaar kan je volgens mij ook koken, in het caribisch gebied wordt gehakt ook gekookt en tartaar is toch een zelfde structuur!

19. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    ik ga het dan maar gewoon proberen. ja het is hetzelfde ongeveer als gehakt.

20. succes

Deel Deze Pagina