Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Owja enne fijn dat je lekker wat kleertjes hebt toch :D! Nu weer lekker in de nieuwe kleertjes stoppen hem :D!

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Even opgezocht, Evy was 48cm bij haar geboorte! Zal het eens even aan proberen te passen :D!

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wow dat ging in een keer goed! Haha! Het is aangepast :D!

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    yyyyyeeeeyyyy goed zow hanneke!! haha oefening baard kunst :p of hoe dat gezegde oowk gaat,,

Liefsz:)

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ja idd dat ja ;)! Oefening baard kunst idd.

Heb alleen vanmorgen wel de lijst verprutst! Haha!
    Gaby had als datums voor het cb bijv 16 okt staan, en nu staat er dan 16/10/2009 omdat ik het niet goed krijg als ik 16 okt schrijf, dan loopt alles door elkaar ineens...

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Even het overzichtje van Sven....

Leuk zo een grafiek erbij...
    en ik had nog geen pb...dus hier komt ie:

01-04-2009 3960gr 52cm
    23-04-2009 4905gr 56cm
    06-05-2009 5470gr 58,5cm
    19-05-2009 5980gr 59cm
    16-06-2009 6665gr 61,3cm
    23-07-2009 7405gr 66,5cm
    18-08-2009 7745gr 68cm

En Hanneke... Ik ben niet boos hoor dat de geboortelijst er niet meer is... Integendeel... ik vind dit veeeeel leuker!
    De geboortelijst was leuk toen iedereen aan het bevallen was vind ik... maar wanneer welk kindje van wie geboren is, komt ook weer terug in deze lijst... Dus echt ik ben niet boos hoor ;)

Ik vind het ook leuk om een beetje te vergelijken op deze manier...

En met de afspraken... Ik vind het fijn dat de afspraken voor de volgende dag voorbij komen zodat je ook mee kan leven en wat interesse kan tonen...
    En ja.. I know... moet ik echt weer es gaan laten blijken dat ik wel geïnteresseerd ben in iedereen en dat ik echt met iedereen meeleef hier en al die verhalen van die kleintjes ontzettend leuk vind om te lezen...en alle foto's helemaal leuk vind!

Ik ben benieuwd naar de grafiek!

Je kan toch ook veel meer toevoegen op deze sites?
    Meer tabs bedoel ik...
    Dan zou je bijvoorbeeld de sterrenbeelden erbij kunnen zetten (zie ik ook bij bijna allemaal)... een aparte agenda etc...
    toch?

7. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Hé meiden!

FF snel, de gegevens die ik heb gehad (of al had) heb ik verwerkt, nu te zien op maartmamas2009.web-log.nl
    Voor de rest... De lengte-curve is wel gemaakt, maar krijg ik niet geplaatst. Ga nu met mannetje tv-kijken, en morgen naar de Efteling, dus ga er maandag weer mee verder als jullie dat goed vinden!

Voor nu wens ik iedereen een fijn weekend en maandag lees ik alles bij!

Liefs, Gaby

PS Wish, klinkt ook leuk, kijk ik maandag verder naar!
    PS2 Hanneke, heb je de meest verse bestanden gemaild! Enne, die data type ik gewoon... :)

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hoi meiden!

Gaby,..super die lijst en de weblog met de maartkindjes.

Haha Evy was wel een popje, maar niet zo klein,..

Ik ben moe,..dus ik ga weer. Lekker naar bed!

9. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Trusten!

Mooi werk GLO!

Geniet van je dagje uit ;)

10. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Hee meiden,

Sorry, ik ben echt al lang niet geweest bij jullie:)

Ben echt druk met werken enzo, bovendien heeft Fay ws iets van Astma, ze krijgt nu Ventolin pufjes 3 keer per dag, en verder is ze erg aan het kwakkelen, veel snot en slijm enzo....
    Dussss, dokter, apotheek, weer dokter, enz enz, maar ik mag een afspraak maken bij de KA, ben ik wel blij mee.

Maar verder doet ze het heeeeeel goed, ze rolt al een paar weken om, ze heeft er een dagtaak, en ik ook want ik moet haar weer terugrollen als ze het zat is:D

Ikzelf zit ff niet zo heel lekker in mijn vel, veel stress en troubles met het stomme UWV....stomme lui.
    Maar dat vergt gewoon veel tijd en energie en levert behoorlijk wat stress op....

Ik heb een klein beetje terug gelezen, maar lang niet alles, maar ik kom er wel weer in:)

Heb jullie wel een beetje gemist hoor:)

Ik las ook ergens een hoop pagina's terug dat er ge-hyved werd door jullie, vind t ook wel leuk om te hyven!

SgaaphoOfd in Zeist ben ik (ja beetje gekke bui gehad en mezelf schaaphoofd genoemd;))

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    --- >> GL013

Mooi lijst!! :D
    De grafiek is oowk heel duidelijk ;) :)

--->> Ladylittleangel

Pffftt mooi dat je nu naar de ka mag,, mischien dat er dan meer duidleijkheid komt :)
    owjah hyves :p haha jah was even te sprake maar verder :p
    Zal je toevoegen ;)

Gisteren begin bij meneer een puntje door te komen en vanmorgen was het dan eindelijk zow ver,, het eerste tandje is helemaal door!! nu alleen nog groeien dat hij zichtbaar word maar het eerste streepje staat er dan eindelijk na 1.5 maand van bulten en bijten,,:D:D

Liefsz!

12. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    margje ik heb je toegevoegd.
    humbly je mag mij ook wel toevoegen

Wendy Profile - hyves.nl

hier ligt amber net te slapen en als voetbal is afgelopen gaan we nog even zwemmen

13. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    14-09-2009 8.835 69
    27-08-2009 8.46 69
    06-08-2009 8.175 68
    23-07-2009 7.89 67
    09-07-2009 7.64 64
    02-07-2009 7.44 64
    11-06-2009 6.825 63
    28-05-2009 6.34 61
    07-05-2009 5.575 59
    23-04-2009 5.17 58
    16-04-2009 4.94 57
    07-04-2009 4.66 57
    26-03-2009 4.29 53
    09-03-2009 3.94 50(geboorte)

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    lovelyengeltje toegevoegd ;) :)

Liefsz!:)

15. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ja had ik gezien.
    muppie is ook bij mij toegeveogd

16. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Hoi hoi,

Mijn dochtertje wil steeds omhoog komen als ze op haar rug ligt (net alsof je buikspieroefeningen doet).
    Ze doet dat al een tijdje, maar nu komt ze steeds hoger en wil ze het de hele tijd doen als ze op haar rug ligt. Na een tijdje begint ze te jengelen, omdat ze nog niet omhoog kan komen tot zit.

Doen jullie kindjes dit ook of hebben zij dit gedaan en hoelang heeft dat geduurd? Want het is voor haar heel frustrerend.

Ik vind het best vreemd, want omrollen doet ze nog niet. Hoort het niet andersom te gaan?

Liefs Tante

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Liam doet dit oowk,, nu ongeveer een maand,, is heel erg lastig,, nu heeft hij gelukkig door dat het niet altijd wil lukken dus vind hij het niet erg maar jah komt er moeilijk door in slaap,,,

Liefsz

18. shenoby

shenoby Niet meer actief

hey mama's ik wilde even zeggen dat ik tijdelijk niet zo actief meer deel zal nemen aan het forum.
    ik lees elke dag altijd alle berichten die zijn bijgeschreven maar van het schrijven komt weinig.
    jullie hoeven me niet van de lijst te halen want zodra mijn gezondheid het weer een beetje beter toe laat ga ik weer mee schrijven.
    ik kom al wel alvast even melden. dat de prikpil die ik okt zou nemen. niet meer doorgaat.
    wij gaan langzaamaan proberen voor een 2e kindje.
    zodat als wij na onze evt 2e het gevoel hebben dat ons gezinnetje compleet is mijn rechtereierstok verwijderd kan worden.
    heel veel succes dames.. ik blijf bij lezen en ook het leuk lijstje in de gaten houden,
    en af en toe zal ik even laten weten hoe het gaat aan deze kant.

19. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    heel sterkte shenoby
    en hopelijk horen we af en toe nog wel iets van jou
    en succes met het proberen voor het 2e kindje.
    hopelijk "lukt" het snel

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wishgirl,
    Ik heb geen idee, maar meerdere pagina’s op die site is volgens mij wel mogelijk ja. Ik weet dus alleen niet hoe het moet. Sorry als het zo over kwam, maar ik had niet het idee dat je boos was oid hoor meid :D! Alleen was jouw vraag of de afspraken voor morgen erin konden blijven in het topic, en ik vind dat absoluut geen moeite om die weer gewoon bij te houden. Ik neem dan gewoon de info over van die weblog site.

Gaby,
    Inmiddels heb je alweer een aantal mailtjes, maar ik heb dus die grafiek erin gezet. Kijk maar hoe je het zo vind :D! En die data, ik heb je de printscreen gemaild! Hoe is jullie dagje weg geweest? En hoe heeft Ronja het gedaan bij oma?

Judith,
    Haha, ja ze was ongetwijfeld een heerlijk klein poppetje, maar dus idd niet zo klein! Gelukkig was het weer snel aangepast :D! Verder alles goed? Evy weer helemaal opgeknapt trouwens? Of nog altijd een beetje kwakkelen?

Humbly,
    Joepie, gefeliciteerd met het eerste tandje! Nu kan ie lekker mama in de vingers bijten! Haha! Flauw ;)!

Lovelyengeltje,
    En lekker wezen zwemmen? Vond Amber het leuk en lekker in het water? Hoop dat jullie een hele fijne dag gehad hebben. Weet jij trouwens al hoe lang je de kleine bv wil blijven geven? Of heb je nog geen idee en zie je wel wanneer dat komt?

Ladylittleangel,
    Fijn dat je nu eens naar een kinderarts toe mag met Fay. Verder is ze dus lekker aan het rollen, leuk hoor!

Tante,
    Ja hier hebben Malou en Ruben het wel gedaan, Benthe (nog) niet. Ik ging ze altijd afleiden als ze dat aan het doen waren, want ik had echt het idee dat dat maar iets raars was ;)! Haha! Dus als ze dat deden, dan ging ik lekker met ze spelen en een beetje oefenen met rollen en lekker met ze spelen, en dan waren ze dat gekke weer vergeten en gingen ze lekker verder spelen. Geen idee dus ook waarom ze zo doen, want zitten zo vanuit lig hebben ze hier nooit gedaan. Altijd vanaf op de rug, naar op de buik, dan een beetje op de zijkant op de kont en dan dus je lijf omhoog doen, zo zijn ze hier altijd gaan zitten (nu doen ze het wel anders, maar das niet te vergelijken natuurlijk ;))!

Shenoby,
    Heel veel stertke met alles! Hoop dat je je snel weer een stuk beter voelt! En ondanks alles, succes met het klussen voor nog een klein wondertje!

Onze nieuwe maart mama’s lijst,

Ik ben Gaby even voor geweest en heb de lijst met de gewichten van de kleintjes erin gezet dat ie gewoon groot in beeld staat. Is ie zo goed vinden jullie? Of is ie te onduidelijk? Dan moeten we toch weer even op Gaby wachten omdat die het originele bestand heeft :D!

Hier alles prima! Vandaag lekker helemaal niks gedaan! Tenminste je doet met 3 kindjes in huis natuurlijk nooit niks, maar ik bedoel we hebben vooral lekker op de bankgehangen, lekker de kleintjes vermaakt en heerlijk even gewandeld vanmiddag! Morgen zal ik waarschijnlijk hier niet zijn, maar misschien dat ik smiddags of savonds laat nog even bij jullie kom spieken!

Liefs, Hanneke!

Deel Deze Pagina