Owja enne fijn dat je lekker wat kleertjes hebt toch ! Nu weer lekker in de nieuwe kleertjes stoppen hem !
Ja idd dat ja ! Oefening baard kunst idd. Heb alleen vanmorgen wel de lijst verprutst! Haha! Gaby had als datums voor het cb bijv 16 okt staan, en nu staat er dan 16/10/2009 omdat ik het niet goed krijg als ik 16 okt schrijf, dan loopt alles door elkaar ineens...
Even het overzichtje van Sven.... Leuk zo een grafiek erbij... en ik had nog geen pb...dus hier komt ie: 01-04-2009 3960gr 52cm 23-04-2009 4905gr 56cm 06-05-2009 5470gr 58,5cm 19-05-2009 5980gr 59cm 16-06-2009 6665gr 61,3cm 23-07-2009 7405gr 66,5cm 18-08-2009 7745gr 68cm En Hanneke... Ik ben niet boos hoor dat de geboortelijst er niet meer is... Integendeel... ik vind dit veeeeel leuker! De geboortelijst was leuk toen iedereen aan het bevallen was vind ik... maar wanneer welk kindje van wie geboren is, komt ook weer terug in deze lijst... Dus echt ik ben niet boos hoor Ik vind het ook leuk om een beetje te vergelijken op deze manier... En met de afspraken... Ik vind het fijn dat de afspraken voor de volgende dag voorbij komen zodat je ook mee kan leven en wat interesse kan tonen... En ja.. I know... moet ik echt weer es gaan laten blijken dat ik wel geïnteresseerd ben in iedereen en dat ik echt met iedereen meeleef hier en al die verhalen van die kleintjes ontzettend leuk vind om te lezen...en alle foto's helemaal leuk vind! Ik ben benieuwd naar de grafiek! Je kan toch ook veel meer toevoegen op deze sites? Meer tabs bedoel ik... Dan zou je bijvoorbeeld de sterrenbeelden erbij kunnen zetten (zie ik ook bij bijna allemaal)... een aparte agenda etc... toch?
Hé meiden! FF snel, de gegevens die ik heb gehad (of al had) heb ik verwerkt, nu te zien op maartmamas2009.web-log.nl Voor de rest... De lengte-curve is wel gemaakt, maar krijg ik niet geplaatst. Ga nu met mannetje tv-kijken, en morgen naar de Efteling, dus ga er maandag weer mee verder als jullie dat goed vinden! Voor nu wens ik iedereen een fijn weekend en maandag lees ik alles bij! Liefs, Gaby PS Wish, klinkt ook leuk, kijk ik maandag verder naar! PS2 Hanneke, heb je de meest verse bestanden gemaild! Enne, die data type ik gewoon...
Hoi meiden! Gaby,..super die lijst en de weblog met de maartkindjes. Haha Evy was wel een popje, maar niet zo klein,.. Ik ben moe,..dus ik ga weer. Lekker naar bed!
Hee meiden, Sorry, ik ben echt al lang niet geweest bij jullie Ben echt druk met werken enzo, bovendien heeft Fay ws iets van Astma, ze krijgt nu Ventolin pufjes 3 keer per dag, en verder is ze erg aan het kwakkelen, veel snot en slijm enzo.... Dussss, dokter, apotheek, weer dokter, enz enz, maar ik mag een afspraak maken bij de KA, ben ik wel blij mee. Maar verder doet ze het heeeeeel goed, ze rolt al een paar weken om, ze heeft er een dagtaak, en ik ook want ik moet haar weer terugrollen als ze het zat is Ikzelf zit ff niet zo heel lekker in mijn vel, veel stress en troubles met het stomme UWV....stomme lui. Maar dat vergt gewoon veel tijd en energie en levert behoorlijk wat stress op.... Ik heb een klein beetje terug gelezen, maar lang niet alles, maar ik kom er wel weer in Heb jullie wel een beetje gemist hoor Ik las ook ergens een hoop pagina's terug dat er ge-hyved werd door jullie, vind t ook wel leuk om te hyven! SgaaphoOfd in Zeist ben ik (ja beetje gekke bui gehad en mezelf schaaphoofd genoemd)
--- >> GL013 Mooi lijst!! De grafiek is oowk heel duidelijk --->> Ladylittleangel Pffftt mooi dat je nu naar de ka mag,, mischien dat er dan meer duidleijkheid komt owjah hyves haha jah was even te sprake maar verder Zal je toevoegen Gisteren begin bij meneer een puntje door te komen en vanmorgen was het dan eindelijk zow ver,, het eerste tandje is helemaal door!! nu alleen nog groeien dat hij zichtbaar word maar het eerste streepje staat er dan eindelijk na 1.5 maand van bulten en bijten,, Liefsz!
margje ik heb je toegevoegd. humbly je mag mij ook wel toevoegen Wendy Profile - hyves.nl hier ligt amber net te slapen en als voetbal is afgelopen gaan we nog even zwemmen
14-09-2009 8.835 69 27-08-2009 8.46 69 06-08-2009 8.175 68 23-07-2009 7.89 67 09-07-2009 7.64 64 02-07-2009 7.44 64 11-06-2009 6.825 63 28-05-2009 6.34 61 07-05-2009 5.575 59 23-04-2009 5.17 58 16-04-2009 4.94 57 07-04-2009 4.66 57 26-03-2009 4.29 53 09-03-2009 3.94 50(geboorte)
Hoi hoi, Mijn dochtertje wil steeds omhoog komen als ze op haar rug ligt (net alsof je buikspieroefeningen doet). Ze doet dat al een tijdje, maar nu komt ze steeds hoger en wil ze het de hele tijd doen als ze op haar rug ligt. Na een tijdje begint ze te jengelen, omdat ze nog niet omhoog kan komen tot zit. Doen jullie kindjes dit ook of hebben zij dit gedaan en hoelang heeft dat geduurd? Want het is voor haar heel frustrerend. Ik vind het best vreemd, want omrollen doet ze nog niet. Hoort het niet andersom te gaan? Liefs Tante
Liam doet dit oowk,, nu ongeveer een maand,, is heel erg lastig,, nu heeft hij gelukkig door dat het niet altijd wil lukken dus vind hij het niet erg maar jah komt er moeilijk door in slaap,,, Liefsz
hey mama's ik wilde even zeggen dat ik tijdelijk niet zo actief meer deel zal nemen aan het forum. ik lees elke dag altijd alle berichten die zijn bijgeschreven maar van het schrijven komt weinig. jullie hoeven me niet van de lijst te halen want zodra mijn gezondheid het weer een beetje beter toe laat ga ik weer mee schrijven. ik kom al wel alvast even melden. dat de prikpil die ik okt zou nemen. niet meer doorgaat. wij gaan langzaamaan proberen voor een 2e kindje. zodat als wij na onze evt 2e het gevoel hebben dat ons gezinnetje compleet is mijn rechtereierstok verwijderd kan worden. heel veel succes dames.. ik blijf bij lezen en ook het leuk lijstje in de gaten houden, en af en toe zal ik even laten weten hoe het gaat aan deze kant.
heel sterkte shenoby en hopelijk horen we af en toe nog wel iets van jou en succes met het proberen voor het 2e kindje. hopelijk "lukt" het snel
Wishgirl, Ik heb geen idee, maar meerdere paginas op die site is volgens mij wel mogelijk ja. Ik weet dus alleen niet hoe het moet. Sorry als het zo over kwam, maar ik had niet het idee dat je boos was oid hoor meid ! Alleen was jouw vraag of de afspraken voor morgen erin konden blijven in het topic, en ik vind dat absoluut geen moeite om die weer gewoon bij te houden. Ik neem dan gewoon de info over van die weblog site. Gaby, Inmiddels heb je alweer een aantal mailtjes, maar ik heb dus die grafiek erin gezet. Kijk maar hoe je het zo vind ! En die data, ik heb je de printscreen gemaild! Hoe is jullie dagje weg geweest? En hoe heeft Ronja het gedaan bij oma? Judith, Haha, ja ze was ongetwijfeld een heerlijk klein poppetje, maar dus idd niet zo klein! Gelukkig was het weer snel aangepast ! Verder alles goed? Evy weer helemaal opgeknapt trouwens? Of nog altijd een beetje kwakkelen? Humbly, Joepie, gefeliciteerd met het eerste tandje! Nu kan ie lekker mama in de vingers bijten! Haha! Flauw ! Lovelyengeltje, En lekker wezen zwemmen? Vond Amber het leuk en lekker in het water? Hoop dat jullie een hele fijne dag gehad hebben. Weet jij trouwens al hoe lang je de kleine bv wil blijven geven? Of heb je nog geen idee en zie je wel wanneer dat komt? Ladylittleangel, Fijn dat je nu eens naar een kinderarts toe mag met Fay. Verder is ze dus lekker aan het rollen, leuk hoor! Tante, Ja hier hebben Malou en Ruben het wel gedaan, Benthe (nog) niet. Ik ging ze altijd afleiden als ze dat aan het doen waren, want ik had echt het idee dat dat maar iets raars was ! Haha! Dus als ze dat deden, dan ging ik lekker met ze spelen en een beetje oefenen met rollen en lekker met ze spelen, en dan waren ze dat gekke weer vergeten en gingen ze lekker verder spelen. Geen idee dus ook waarom ze zo doen, want zitten zo vanuit lig hebben ze hier nooit gedaan. Altijd vanaf op de rug, naar op de buik, dan een beetje op de zijkant op de kont en dan dus je lijf omhoog doen, zo zijn ze hier altijd gaan zitten (nu doen ze het wel anders, maar das niet te vergelijken natuurlijk )! Shenoby, Heel veel stertke met alles! Hoop dat je je snel weer een stuk beter voelt! En ondanks alles, succes met het klussen voor nog een klein wondertje! Onze nieuwe maart mamas lijst, Ik ben Gaby even voor geweest en heb de lijst met de gewichten van de kleintjes erin gezet dat ie gewoon groot in beeld staat. Is ie zo goed vinden jullie? Of is ie te onduidelijk? Dan moeten we toch weer even op Gaby wachten omdat die het originele bestand heeft ! Hier alles prima! Vandaag lekker helemaal niks gedaan! Tenminste je doet met 3 kindjes in huis natuurlijk nooit niks, maar ik bedoel we hebben vooral lekker op de bankgehangen, lekker de kleintjes vermaakt en heerlijk even gewandeld vanmiddag! Morgen zal ik waarschijnlijk hier niet zijn, maar misschien dat ik smiddags of savonds laat nog even bij jullie kom spieken! Liefs, Hanneke!