Nou zeg, ik was nog helemaal niet klaar met schrijven...en mijn schema'tje moest onderaan komen....naja... Nog even voor degene die ik vergeten ben: sorry....hoop dat het bij jullie ook goed gaat!!!! Ff spammen hoor, papa geeft Fay eten, ALTIJD een kliederboel!!!!! als ik t doe is ze altijd nog heel schoon..hihi 19092009902.jpg
Vandaag voor het eerst wat diksap gegeven en wat ik al dacht, bleek te kloppen. Sam heeft dorst tussendoor. De laatste keer dat ik haar iets anders dan melk probeerde te laten drinken (maand of twee geleden), moest ze er niets van hebben. Maar nu bleef ze drinken! Ik heb op een gegeven moment zelf de fles uit haar mond gehaald, omdat ik bang was dat ze anders te veel zou drinken. Ben blij dat ik drinken heb gehaald, vond het zielig om te zien dat mijn meisje dus blijkbaar dorst heeft gehad. Nu ga ik afwisselend diksap, thee of water geven. Twee momenten, een klein beetje, op een dag. Verder alles prima hier.
Ik geef de danoontje vanaf 4 maand met opvolgmelk dus die voor baby's,, school gaat niet door,, de opleiding die ik zou volgen bieden ze niet meer aan dus moet ik wat anders zoeken en daar hebben ze geen stage plekken voor in de middag en of avond,, alleen vanaf sochtends en dat is jmmr genoeg geen mogelijkheid,, was idd in de zorg Neej heb je niet kunnen vinden op hyves Zow Liam ligt weer op bed,, moest hem wel even wiegen maar viel gelukkig snel in slaap Haha 1e keer tanden poetsen ging heel goed,, meneer vond het heel fijn,, Liefsz
hhhm, ging net bij Fay kijken en ze lag op d'r buikje, dus draai haar voorzichtig terug zoals elke avond en normaal slaapt ze op de rug verder. Nu niet! ze draaide slapend weer naar d'r buik! Ik vind het nog een beetje eng, overdag niet want dan kijk ik wat vaker, maar s'nachts heb ik liever op de rug... Zal ik haar nu maar op de buik laten slapen? ze begon ook beetje te huilen en toen ze op de buik draaide was ze stil en sliep weer.... Heb geen aerosleep oid...kan niks gebeuren toch?
@ littlelady. even gauw om je gerust te stellen (ja dames ik lees nog steeds) nikki slaapt al vanaf 4 maand op haar buik. wij hebben ook geen aerosleep. vond het in het begin ook eng. maar ben toen een keer blijven staan kijken en ze draaide haar hoofd goed in haar slaap. ik laat haar nu gewoon liggen.
Dank voor je snelle reactie! Kunnen ze ook niet in hun slaap stikken oid? dat ze niet in de gaten hebben dat ze geen lucht krijgen? Sorry hoor, ben echt onzeker....beetje bang ook....hihi
ik vind het ook altijd wat eng op de buik slapen. maar gelukkig slaapt amber altijd op haar buik. soms op haar zij maar dan draait ze vanzelf terug op haar rug
Humbly, Prima dus! En het poetsen van de tanden is dus prima gegaan, dat is fijn! Hopen dat het zo blijft ! En leuke foto, net pas wakker? Haha! Muppie, Heel veel plezier op de jonge gezinnen beurs. Ben er zelf nog nooit heen geweest, het lijkt mij echt helemaal niets, haha! Maar hoop dat jullie een fijne dag hebben! En vervelend dat ie zo een snotneusje heeft, hoop dat dat weer snel over gaat. Sophia, Poeh, zomaar ontslag gekregen is niet niks. Sterkte! En hoe is het tandenpoetsen gegaan? Sanne1234, Welkom hier! Tenminste, ik heb je nog nooit gezien geloof ik? Sorry als ik gewoon vergeetachtig ben! Fijn dat jullie kleintje erg tevreden is. Succes met het klussen voor een tweede. Hier gelukkig nog niet ongesteld geworden na de bevalling, van mij mag het nog wel een jaar ofzo weg blijven ! Dat mis ik echt niet ! Lovelyengeltje, Leuke fotos! En dat haarspeldje, haha, het heeft maar net houvast in dr haartjes ! Ladylittleangel, Nogmaals beterschap! Pb is aangekomen ! We kunnen ook wel een lengte en gewicht lijst van de mamas maken *gniffel*! Maar dat lijkt me niet zo leuk ! Whaha wat een knooiert met eten zeg ! Buikslapen, tja ik zou er gewoon geen probleem van maken. Je kindje slaapt gewoon zoals het voor haar fijn is. Hier ligt Malou al sinds ze 2-3 dagen oud is op haar buik te slapen, (Ruben slaapt al sinds zijn geboorte op zn zij en soms op zn buik), Benthe die slaapt afwisselend op haar zij en op haar buik, dit hebben we al gedaan toen ze in het ziekenhuis lag (en ze zeikende zusters het niet in de gaten hadden) en toen we thuis waren lekker mee door gegaan. Wij vinden dat je een kindje niet mag verplichten om plat op de rug te slapen als ze zelf aangeven op een andere manier gewoon lekkerder te slapen/liggen. Zelf lig je ook niet plat op je rug, maar op een manier hoe jij het lekker vind, en wij vinden dat dus voor kindjes precies zo. Tante, Fijn dat het drinken goed ging en ze het lekker vond. Rijbewijs, Zag dat het daarover ging, maar dat zou ik/zouden wij echt niet meer kunnen missen (hoewel ik al bijna driekwart jaar niet meer gereden heb geloof ik ). Maar openbaar vervoer is hier in dit gat gewoon niet te doen. Er is 1x per uur een bus en op zondag maarliefst 1x in de 2 uur een bus. Hier nog altijd prima! Weet niet of ik het hier verteld had, maar sinds een week ofzo kolf ik savonds rond 20.00/20.30 een keer, heb dan meestal rond de 200cc/250cc als ik stop en daarvan geeft Leander 2x een voeding aan Benthe. Dus de voeding van 21.00 en 23.00/24.00 zijn tegenwoordig papa momentjes ! De rest van de dag is het lekker genieten voor Benthe samen met mama ! Maar nu dus ook al een tijdje geen flesje kunstvoeding meer savonds, en dat vind ik toch wel weer een heel lekker gevoel eigenlijk ! Verder willen we van de week eens gaan proberen om de nachtvoeding over te slaan. Gewoon even proberen, kijken hoe het dan gaat, en is het niks, dan doen we hem lekker weer terug, ook niks mis mee natuurlijk ! Enne, dat was het wel weer ! Helemaal niks te klagen hier! Het gaat gewoon prima! Liefs, Hanneke!
ze gooien iedereen er hier uit omdat er geen geld meer is,, en nemen daarom dus oowk geen nieuwe mensen aan,, was idd een optie geweest maar nu dus niet meer,, ze nemen over 5 jaar pas weer mensen aan dus ik en mijn moeder worden allebei ontslagen,, hahahaahah neej hij was al 3 kwartier wakker had fruit en al al gehad,, ziet hij er dan zow moe uit??? Liefsz
GOEDEMORGEN! Het is hier half feest RICK IS EEN HALF JAAR VANDAAG! Wat gaat het toch snel, vanmorgen kreeg hij lekker de fles en een half jaar terug lag ik te persen. HANNEKE! Tandenpoetsen ging goed, hij keek heel vies. Maar al snel leek hij het erg fijn te vinden! Ik ga nog effe plat, heb de strijk al achter de rug......... was mij effe te vroeg!
@sophia; gefeliciteerd met Rick half jaar verjaardag Haha tanden poetsen daar dus oowk een succes Liam vond het heerlijk! Liefsz
Ladylittleangel Wij waren op het strand van Bergen aan Zee. Hanneke Zo dat is dus een lekkere kolfopbrengst! Toch fijn dat je dan weer volledig bv kan geven zeg maar! En ja papa momentjes zijn altijd leuk om in te bouwen. Hier is het papa moment meestal het spelen na het eten en de laatste fles (19.00-19.30uur). Gaby Zag dat beide groeicurves gelukt waren. SUPER! Leuk hoor om zo de ontwikkelingen van al die kleintjes in één keer te kunnen zien! Judith Hoe is het met de verkoudheid van Evy? @all Las dat er best wat meiden zijn die een (beetje) ziekjes zijn. Beterschap allemaal. Hier gelukkig geen kwaaltjes. Wat gaat het hard he. Las net dat er vandaag weer een halve verjaardag gevierd werd (sophia). Dan bedenk ik me meteen dat Amy alweer RUIM 7 maanden is.... jeetje voor je het weet krijgen we de eerste echte verjaardag. Wat gaat het toch allemaal snel! Verder weinig te melden hier. Het loopt allemaal lekker. Oh, mijn meisje is wakker, die ga ik even lekker halen! Spreek jullie later weer.
@sophia, gefeliciteerd met Ricks halve verjaardag! Toen Fay een half jaar was heeft mijn vriend een half liedje gezongen lan za ie lev, lan za ie lev...enz enz... @Humbly, ow da's wel vervelend ja! ik hoop dat je gauw wat anders kunt vinden!! @All, ik heb bij Baby en Dreumes een topic geopend: Verkoudheid zorgjes! willen jullie ff lezen? Ik ben ook zooooo verkouden, sinds vannacht ook heel erg hoesten....bah bah bha, en dan vrijdag nog sollicitatiegesprek!!!!
@sophia: gefeliciteerd met rick zijn half jaar. gaat echt hard he. hier hebben we de half jaar alweer gehad en bijna de 7 maanden. jeetje. @tandenpoetsen: super dat het goed gaat bij iedereen. hier ook een succes. @hanneke: ben ook nog nooit op die beurs geweest. maar eens moet de eerste keer zijn. haha. het is wel lastig om van de snotneusjes af te komen. iedereen in de omgeving is snotterig. jak. wat fijn om weer volledig bv te geven. pfff best een beetje jaloers ach ja heb me best gedaan. @ladylittleangel: hier ook een buikslaper. ondertussen alweer een flinke tijd,maar de eerste keer vond ik het ook super eng. maar echt ze draaien hun hoofdje echt om. ze zijn sterk genoeg in de nek. en ze hebben een overlevingsdrang. ben benieuwd hoe het je is bevallen vannacht. ik ga daan waarschijnlijk wel meenemen. leuk om foto's te maken met bv woezel en pip enzo. maar heb ook geen oppas en papa moet dan werken en oma gaat mee. haha. hier ook altijd als papa eten geeft zit daan er van top tot teen onder. bij mij niet. @humbley: haha super foto. zie wat bekends. die olifant van de kruidvat??? @all: hier nog steeds snotterig en hoesterig. vanmiddag moet ik werken tot kwart voor 11. geen zin in maar goed. hierna weer 2 vrij en dan weer 2 werken en dan een weekje samen met mn mannetje vrij. dus heerlijk een weekje met ons drieen. daan gaat zo aan het brood. had een tijdje geleden al een broodkorst gegeven maar die zoog hij helemaal naar binnen alsof hij aan de fles zoog. dus nu maar gewoon stukjes brood. nog even en dan is de wipper niks meer voor daan. hij gaat helemaal rechtop zitten of helemaal schuin erin zitten omdat hij wat op de grond ziet. ben bang dat de wipper zo achter hem aan gaat. vanmorgen probeerde hij in zijn bedje te kruipen. knieen onder de kont maar met zijn hoofd in het matras. als hij dan zijn handen eronder wilde doen zakten zijn knieen weer terug. zo komisch. tot hij het niet meer leuk vond.
@humbley: haha super foto. zie wat bekends. die olifant van de kruidvat??? hahahaah jah idd kadotje van mijn oom en tante
hier is hij er geliefd haha. daan heeft net een boterham op. hij vind het heerlijk. heb wel de korstjes eraf gehaald. dus hou je niet heel veel over.maar goed. toch wel aardig wat gehad. daarna lekker een kopje thee. vond hij ook lekker. ga hem nog even op bed leggen en dan ga ik alle spullen even bij elkaar zoeken. ga meestal rond half 2 naar oma. kan ik nog even daar een bakkie koffie drinken voordat ik aan het werk moet.
Ik zie jou al helemaal staan en in een deuk liggen en hij wordt steeds bozer. Dat moment gaat hier ook komen, heb er nu al pret over