Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    jaaaa
    er komt een tandje door bij amber.
    eindelijk.

gisteravond rond kwart over 8 had amber flesje bv van 90 gehad.
    rond kwart over 10 140cc met 2 schepjes rijstebloem en daarna nog bv van mij.
    maar ze was vanmorgen mooi om 5 uur wakker.
    grrr.
    dus het helpt niks
    vanavond nog maar eens proberen.

oh ja AMBER IS VANDAAG 7 MAAND.

margje ook gefeliciteerd met fay. het gaat snel he

2. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Jaaa Fay vandaag 7 maanden!!! Amber ook!!!!

Had me gisteren weer betergemeld op me werk maar heb sinds gisteravond vreselijke rugpijn....baal ik echt zooooo erg van....
    En ik werk vanavond met een nieuwe leerling die nog maar 1 avonddienst heeft gehad en dus nog bijna niks weet...plus dat ik alle pillen mag doen....zucht...

Fay is trouwens al de hele ochtend keihard aan het lachen!!! gewoon uit zichzelf...haha, en dan kom ik bij d'r en dan wordt ze helemaal wild :d

Kunnen jullie kindjes soms ook zo hard gillen? Fay doet het vooral tijdens de boodschappen midden in de winkel...lol

Ga even douchen enzo en de tas van Fay klaarmaken, ze wordt om 12.30 u opgehaald door de vriend van me moeder en Bas haalt haar uit zijn werk weer op.
    Ik moet om 14.00 weg, misschien kom ik nog even lezen en anders waarschijnlijk tot na het weekend!!!
    xxxx

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey meiden,,

Even snel wat laten horen dat ik nog leef,, heb geen puf om op iedereen te reageren srrrry!!

Gefeliciteerd mama van de kindjes die alweer 7 maand zijn,,

Liam wil niet meer slapen,, zodra hij zijn bed zit of in bed ligt is het krijzen geblazen,,, wiegen is de enige manier hier nog en daar word je gewoon soms moe van,,,,,

Liefsz :)

4. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @hanneke: tja klopt van die 250cc. maar goed als het lekker is dan doe ik dat liever. haha.
    wat stom had vergeten het fruit erop te zetten,maar die krijgt hij hier ook smorgens. zoiets als dat schema hebben wij ook. alleen doen wij bij het brood meestal wat thee. en dan 14 ongeveer weer een fles.
    haha ja behaarde benen heeft natuurlijk ook wel wat. echt mannelijk en dat staat waarschijnlijk ook super op een foto.
    fijn dat ze het in ieder geval drinkt met die poeder door de melk. voor hetzelfde geld zat er 1 of ander smaakje aan en wilde ze het niet. fijn zo.

@lovelyengeltje: wouw een tandje. haha wat worden ze groot he.
    en ook alweer 7 maand. vorig jaar iets van 3 maand zwanger ofzo. haha. gek idee. kun je er dan geen fijne granen door de fles doen. misschien dat dat beter helpt. dat mag vanaf 6 maand toch? tenminste doen wij hier wel en niks geen problemen.

@ladylittleangel: fay ook al weer 7 maand. gefeliciteerd.
    balen dat je moet werken met een nieuwe leerling. dat is zeker niet prettig. gewoon haar het zware werk laten doen. haha. :)
    daan heeft een periode gehad dat hij zo aan het gillen was. echt niet normaal. haha. volgens cb was hij echt aan het uitproberen wat hij allemaal kon met zn stem. :$
    werkse vanmiddag. hoop dat het je allemaal meevalt en dat het zo weer 23 uur is. haha.

@humbley: jeetje meid. zit niet mee. snap dat je er moe van word. mischien een heel stom idee en weet ook echt niet of dat nog kan,maar is inbakeren dan niet een optie? weet niet of het nu ook nog kan op deze leeftijd. maar dat bedacht ik me zo.

hier gaat het allemaal nog hetzelfde. zo even naar de stad vlaaien kopen voor vanavond. vanmiddag komt mn parfum ruikpakket. haha. ben heel benieuwd. komt mooi op tijd dan kan ik vanavond mooi klanten werven op mn feestje.
    weet niet of ik hier nog kom. even kijken of ik het red vandaag nog.
    groetjes

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Neej inbakeren kan niet meer,, Liam kan zich al heel lang omdraaien en dan mag het absoluut niet meer,, ach ik red me er oowk wel weer meej,, volgens mij is het een fase dat hij niet wil slapen en wakker wil blijven maar oowk wil slapen omdat hij te moe word,,,, hij zit met zichzelf in de knoop,,

Toch bedankt voor het meej denken :D

Liefzs :)

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo dames,
    ik kom bij de HA vandaan
    zij maakte zich er geen zorgen om,het ruisje was minimaal volgens haar. maar ze zei ook,
    tja zo'n arts op het cb hoort natuurlijk elke dag kinderhartjes dus ze zal wel een reden hebben gehad om je door te sturen.
    we mochten kiezen.
    of met 2 en 3 maanden weer controleren. of naar de KA.
    wij hebben voor het laatste gekozen.
    dan weten we gelijk of alles goed zit.
    nikki ligt nu op bed dus ik ga ook even slapen.
    heb de hele nacht liggen woelen,

7. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @humbley: mm oke haha. ja heb zelf nooit hoeven inbakeren en hoorde het hier wel eens. dus wist er ook niet heel veel van af. maar goed had gekunt. :D

@shenoby: hopen dat het bij de ka ook verder goed is. vaak hoor je wel dat ze er over heen groeien.
    meid effe lekker rusten. knuff

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik heb Liam wel ingebakerd gehad in het begin en dat hielp toen wel vandaar dat ik oowk wist dat het niet meer mag,,

@shenoby; goede keuze! ik zou oowk gelijk naar de ka gaan omdat zeker te weten hoe het in elkaar zit,, succes!

MENEER SLAAAAAAPT!!! waarschijnlijk was het mijn eigen stomme schuld dat hij niet sliep;) ik legde hem altijd op bed als hij in de ogen wreef maar dan was hij nog niet moe en dus word hij geïrriteerd en wil dan helemaal niet meer slapen,,,, zucht kinderen,,, net een paar leuke truitjes voor de winter gekocht bij de takko,, 25% korting haha daar schuif ik wel even voor naar de winkel,, ow en mezelf even weer verwend,,

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ judith hoe is het mer evy

10. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hey meiden,

We zijn gisteren toch naar de huisartsenpost gegaan. We maakten haar wakker en had opeens 36.0. Dus ruim 3 graden minder en ze wilde weer niet drinken. Dus ze is even gecheckt, maar alles was goed zo ver ze konden beoordelen. Was een hele lieve arts. Hij nam ons heel serieus.
    Om 1:00 vannacht lagen we er eindelijk erin. Gelukkig toen we thuis waren wilde Evy nog 100 cc drinken.

Vandaag houdt het niet ovet wat eten en drinken, maar het gaat een stuk beter. Ze heeft nu rond de 400 cc gedronken en ze krijgt nog 1 voeding straks. Ze heeft zelfs banaan en brood op.
    Ze had toch weer 39 graden koorts, maar dat was net einde van de dag. vanmorgen was het 38.3.

@ Hanneke,..ja ik weet dat Evy waarschijnlijk wel iets meer drinkt, maar ik kolf niet meer en ze wilde niet drinken, maar ik had totaal geen stuwing of volle borsten. Het einde is wel in zicht denk ik. Ze heeft net nog leker gedronken en dat is toch nog wel heel fijn hoor dat tutten. Ze is dan altijd helemaal rustig.
    En Benthe vindt de zakjes poeder dus best,..wat een liefie is het toch. Gelukkig geen geworstel daarmee.

@ Shenoby,.Ik zou ook naar de ka gaan idd. Maar als de huisarts het niet vertrouwde was het allemaal wel wat meer spoed geweest, dus ik denk dat jullie wel rustig kunnen ademhalen ;). Jullie trouwens ook nog een nachtvoeding? Hier eigenlijk net weer afgebouwd en gaat goed!

@ Gaby,..wat goed dat je gestopt bent met roken! Ben ik ook nu ruim 1,5 jaar geleden en heb het ook van de ene op de andere dag gedaan! Is volgens mij het beste. Maar ik mis het soms wel of als ik het ruik, maar ik kan me dit keer bedwingen! Succes en veel plezier morgen in de kroeg. Het scheelt dat je er niet meer mag roken.

@ Humbly,..ja wij hebben ook zo'n niet slapen fase achter de rug. Gelukkig gaat het over ;).

Later meer,..ga lekker snacken nu ;)

11. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Hanneke
    Fijn dat Benthe geen probleem maakt van de zakjes. Dat scheelt een hoop gestress met het drinken!

Muppie
    Succes met de verkoop!

Shenoby
    FIjn dat het ruisje waarschijnlijk niet zoveel voorstelt, dat moet wel een beetje een geruststelling zijn. Wel prettig dat jullie de keuze hadden om naar de KA te gaan.

Judith
    Nou het houd maar aan he met Evy.... Goed dat jullie naar de HAP geweest zijn! Hopelijk is de koorts nu een beetje op z'n retour en gaat het nu elke dag weer een beetje beter!

Hier lijkt het vandaag weer wat beter te gaan met Amy. Tot nu toe nog maar 1 poepbroek gehad vandaag (en niet zo waterig als de afgelopen dagen) en ze heeft net haar potje groente heerlijk op zitten smullen!
    Ze ligt nu even lekker bij pappa uit te buiken en gaat dadelijk weer lekker slapen!

Morgen wordt onze boot dus overgevaren van Aalsmeer naar Loosdrecht. Nou echt lekker weer hebben ze niet.... Maarja, dan hebben we dat vast gehad. Dan maar hopen op veel mooi weer voor volgend jaar! Dit jaar hebben we in ieder geval niet mogen klagen!

12. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    zo weer de hele dag gewerkt.

volgende week van dinsdag tot zaterdag werken.
    (donderdag ook nog van 8:20 tot 21:00) dus lange week volgende week.
    maar wel weer lekker extra centjes

jaaa het tandje komt echt goed door bij amber het is echt heel erg scherp maar nog niet zichtbaar(het tandje zelf dan)
    ze slaapt nu lekker vanaf 8 uur straks rond 10 uur ofzo nog een keer drinken geven.

@hanneke
    amber zou langer moeten slapen van die rijstebloem, maar ze was vanmorgen om 5 uur:$ alweer wakker.
    terwijl ze ook nog extra veel melk had gehad

@judith gelukkig dat ze nu wel weer "goed" drinkt en dat de koorts al iets minder is.

@humbly lekker he 25% korting
    ik heb altijd liever 50% korting hahahahaha

@jacky hier gelukkig geen dunne luiers gehad vandaag(of de laatste dagen) terwijl amber haar tandje toch aan het doorkomen is.
    ze heeft eigenlijk helemaal geen last van het tandje lijkt het.
    geen kapotte kont of koorts of wat dan ook
    en hopelijk is het volgend jaar ook weer mooi weer om met de boot te varen

@margje
    Amber is soms ook gewoon keihard aan het lachen om "niks"
    laatst had ik haar op een stoel gezet en de kat erbij en die liep over haar beentjes heen en ze was keihard aan het lachen en praten tegen de kat.
    die kat vind alles best.
    en het gaat snel he alweer 7 mnd waar is mn kleine meisje.
    soms denk ik wel eens heeft ze echt in mn buik gezeten!!??

@muppie parfum vind ik altijd "zonde" van mn geld en vind het altijd zo duur.
    heb meestal goedkope geurtjes:)

@shenoby hopelijk is er niks ernstigs met het hartje van nikki

zo volgens mij heb ik op iedereen gereageerd.
    als ik iemand vergeten ben sorry sorry sorry

13. HOI MEIDEN, ik ga proberen op veel van jullie te reageren. Schaam me dood met die kleine reacties van mij!

LOVELY! Jee, jij werkt hard zeg. Maar net wat je zegt. Zo toch weer wat extra centjes.

JACKY! Hoe gaat het nu met Amy? Ik wens jullie alvast weer een mooi vaarseizoen voor volgend jaar! Ligt hij nu de hele winter in een haven of in een soort loods/opslag?

JUDITH! Hoe is het nu met Evy? Zakt de koorts al? Wat heeft ze eigenlijk, is het een griepje of zo?

HUMBLY! Ik leg Rick ook op bed als hi jwrijft in zijn oogjes, hij legt dan trouwens ook altijd zijn knuffeltje op zijn hoofd :D. En dan slaapt hij zo hoor!

SHENOBY! Gelukkig dat het allemaal meevalt!

SLAPEN! Effe een vraagje aan jullie. Waarin slaapt jullie kindje? Ik leg Rick in een slaapzak onder een dekentje wat ik helemaal instop. Hij kan dus niet draaien. Nou, lees ik vaak hier dat jullie kindje rolt in bed en in de meest vreemde posities ligt. Ik heb niet het idee dat Rick dat wil, maar hij is wel vaker met zijn beentjes aan het trappen ;) Doe ik iets niet goed? Is het de bedoeling dat ze kunnen rollen etc???

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Liam slaapt in een romper, truitje en slaapzak en dan idd gewoon onder de deken,, gewoon lekker instoppen,, Liam ligt niet vast,, vanmorgen zat meneer bijna in bed dus kan wel bewegen,,
    Of ze moeten kunnen rollen weet ik niet,,

--->> lovely

yeeey tandje bijna erdoor :D leuk he :D

Liam werd vanacht om half 3 wakker,, om 3 uur nog een keer en toen moest ik hem wiegen tot half 4,, meneer viel dus lekker weer in slaap en heeft tot vanmorgen 7 uur geslapen :D
    Overdag slaapt hij nu nog 2 keer,,
    Zie schema;

08.00 uur; fles 190/6 met 5 nutriton
    09.30/09.45 uur; fruithapje ( heel potje 6 maand of fruitpura )
    09.45/10.00 uur; slapen tot 12.00/12.30 uur
    12.00/12.30 uur; fles 190/6 met 5 nutriton
    14.00/14.30 uur; danoontje met klein stukje liga of broodkorst
    14.45/15.00 uur; naar bed tot 16.00/16.30 uur
    16.30 uur; heel potje groente ( 6 maand )
    19.00 uur; fles 190/6 met 5 nutriton

15. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Onze boot hebben we ingeruild 8) (voor een grotere :D) Vandaar dat hij nu overgevaren moet worden. Normaal gaat hij bij onze 'thuishaven' de winterstalling in (in een loods dus).
    Nu hebben we deze winter even geen boot .... Die andere gaat als hij klaar is bij de leverancier in opslag, omdat het niet mogelijk meer is hem dan nog in bij onze thuishaven in de loods te krijgen.

Tot nu toe hebben ze het droog gehouden! Gisteravond ging het hier even zo te keer dat ik eigenlijk dacht dat ze vandaag niet konden varen... zoveel regen, dan zinkt hij :D.

Amy ligt hier ook in een slaapzakje en nog onder een dekentje, maar ze woelt/draait zich gewoon los hoor. 's morgens vindt ik haar regelmatig verkeerd om ondersteboven in bed!!
    Is toch juist lekker dat Rick zo rustig ligt!

16. Ja, maar ik heb de onderkant van de slaapzak ook ingestopt zitten :) misschien moet ik dat losdoen? Hij heeft nu vaak wel de deken los hoor, maar ligt zelf niet gedraaid of zo, alleen te trappelen!

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Je kunt proberen of hij oowk goed slaapt zonder dat je hem vast maakt maar als hij toch goed slaapt laat je het toch lekker zow ;) hij is er oowk aangewend natuurlijk en ach Liam ligt oowk nooit verkeerd om in bed,, ligt niet altijd meer onder de deken maar altijd goed :)

18. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

Ik zou de onderkant niet meer mee in stoppen hoor... als hij draait kan hij wel eens heel raar komen te liggen en kan dan zelf geen kant meer op.

19. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    @sophia: Sam trappelt ook alleen met haar voetjes en speelt idd met haar handjes/knuffel. Verder ligt zij altijd op haar rug en nooit schuin of andersom. Nu komt dat o.a. ook omdat ze nog niet kan omrollen en Sam heeft best lang ingebakerd gelegen en is het daardoor misschien gewend geraakt om stiller te liggen?

liefs!

20. TANTE! Rick heeft ook ingebakerd gelegen! Hij draait ook niet encht en huilt ook niet van frustratie of zo. Ach ik kan het eens proberen!

THANXXXXXX

Deel Deze Pagina