Ik gebruik een aventspeen en dan zelf een goed gaatje in geknipt iemand vroeg mij of ik een leuke bruiloft had gehad, en ja we hebben het heel gezellig gehad!
Allereerst sorry, ik ben gister helemaal vergeten het lijstje langs te laten komen. Fairy/Klaas Jelle & Judith en Evy, voor jullie dus sorry! Overigens mogen jullie ook gewoon de lijst plaatsen als je denkt dat ik het vergeet hoor ! Maar vooruit de cb afspraken zijn ook zonder lijstje gewoon wel door gegaan. Fairy, Fijn dat KJ weer is goed gekeurd op het cb! Zoals het hoort ! Jacky, Ook voor jou sorry! Namen lijken ook zo op elkaar *gniffel*! Nee ik heb het gewoon verkeerd gedaan en bedoelde Amy natuurlijk ! Fijn dat ze beter is en niet meer gespuugd heeft! Nu dus zonder boot, wel wennen natuurlijk , maar gelukkig is de nieuwe boot al snel weer af! Judith, Fijn dat Evy weer helemaal opgeknapt is! En zeker door dat ziek zijn zal ze wel wat afgevallen zijn. Pap hoeft niet hoor, dat is alleen maar vezels en eigenlijk geen callorien, daarvoor kan je beter wat extra slokken melk laten drinken. Maar als ze gewoon lekker brood eet is pap echt gewoon niet nodig, zeker omdat ze het niet lust, zou het zielig vinden als ze het dan toch op moest eten en lijkt mij niet een goede manier ! Eten als jij vind dat het met een half uur klaar is dan is dat prima vind ik, hier ook een half uur en soms drie kwartier of een uur, maar eigenlijk is de afspraak een half uur, en wat dan nog niet op is, dat is dan maar gewoon nog niet op. Volgende keer etenstijd hebben ze dan weer tijd om te eten. Lovelyengeltje, Toch super dat ze na even gedronken te hebben weer lekker verder slaapt. Is hier ook zo en vind het heerlijk hoor ! Super mooi fimpje idd! Knap zeg! Gaby, Gecondoleerd en sterkte deze tijd! Heel begrijpelijk dat je even niet hier kan/wil zijn! Ronja weer helemaal opgeknapt? Thanx voor de pb, zal hem nu niet meer weggooien, maar morgen netjes beantwoorden! Dikke knuffel! Niet roken, echt super joh! Toppie!!! Ik niet ziekjes, gewoon even te druk gemaakt en een te volle buik en dan komt het eruit dus ook maar eenmalig geweest gelukkig. Hier alles goed! Ik ben vandaag lekker een dagje naar een vriendin geweest. Eigenlijk wel lekker, maar toch ook erg vermoeiend en vreemd de hele dag zonder kindjes! Ook wel even slikken toen ik net thuis kwam en ze alle drie al in bed lagen Benthe ligt savonds NOOIT in bed, dus die had ik nog lekker willen knuffelen, maar ging even niet door! Zo en dan gaan we zo lekker naar bed, kan ik toch nog even knuffelen met ons popje !! Liefs, Hanneke!
@judith; is toch netjes haar gewicht en lengte? Liam krijgt oowk geen pap, hij heeft het niet nodig,, Liam drinkt juist super snel dus srry geen ervaringen meej @speen; Hier de dodie 123 pap speen er werkt perfect! zelfs de dikke pap krijgt Liam eruit als hij niet te moe is,, @Lovely; wauw zeg! en een mooi filmpje en oowk zow knap met dat zand @gaby; Gecondoleerd! heel veel sterkte toegewenst! @hanneke; lekker een gezellig dagje gehad dus hahaha inderdaad raar thuis komen als alle kinderen al in bed liggen Iedereen vandaag dus maar extra knuffelen Liefzs
hoi hoi, even ego berichtje, mag he als je jarig bent haha. vanmorgen bij de fysio geweest. blijf gewoon echt pijn houden. het is net de aanhechting bij de bekken. krijg nu elke keer stroomstootjes die zorgen dat de boel tot rust komt. maarja zodra ik weer een dag heb gewerkt is het weer mis. dus heb nu 2x fysio in de week. met daan gaat het goed. heb vanmorgen een tekening van hem gehad. heeft hij gisteren op het kdv gemaakt. zijn hand en zijn voet. echt het leukste kado. had nooit verwacht dat ik dat zo leuk zou vinden,maar zou vanmorgen bijna janken. haha. hoort nog een leuk verhaal bij: ik bracht daan gistermorgen naar kdv en zou vragen of ze samen wat wilden maken voor me. maar toen ik weer in de auto zat kwam ik erachter dat ik het vergeten was te vragen. maar ik heb geen telefoon nummer van hun in mn mobiel staan en mn mannetje wel. dus ik die gebeld en hij zou wel even bellen naar kdv. kom ik smiddags daan weer ophalen zegt de leidster. nou zo lief je man had gebeld of we wat wilden maken voor je met daan, haha denk laat ze maar in de waan. verder krijg ik een wii van mn man en heb al geld enzo gehad. nou ga effe verder met gebak snijden haha. neem allemaal een lekker taartje en een glas drinken op me.
muppie gefeliciteerd!! Sam is vandaag 7 maanden En ze heeft vanmiddag voor het eerst boterham op met smeerleverworst. Het ging haar een beetje te langzaam, maar ze at het goed. Natuurlijk nog lang niet heel de boterham, maar ze vond het wel lekker. Liefs!
Muppie, Ja het is vandaag dinsdag dus het mag eindelijk, al is het onbedoeld een beetje laat geworden, eerder kon ik gewoon echt niet, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een super verhaal van dat kdv, heerlijk toch! Zou ze ook gewoon lekker laten denken dat het zo was ! En wat heb je gekregen? (wat stom, ik heb er eigenlijk ook bij M&R met mijn verjaardag niet aan gedacht wat te laten maken , maar ach komt wel een keer)! Humbly, Tja idd was echt raar thuiskomen, maar wel een fijne, drukke en vermoeiende dag gehad. Maar had er gewoon helemaal niet aan gedacht dat ie Benthe op bed had liggen. Wat natuurlijk heel normaal was gezien hij mij op kwam halen en een vriend van ons even op zou passen ! Verder maar stilletjes hier vandaag idd, maar vooruit, kan allemaal toch! Kan je tenminste even bijlezen van een paar dagen als je wat gemist hebt ! Hier gaat alles wel prima eigenlijk. Flesjes met het poedertje worden nog altijd gewoon lekker gedronken door mevrouw! De nachtvoeding weg gaan laten hebben we trouwens toch besloten niet te doen. We laten het voorlopig nog zoals nu, dus gewoon rond 23.00/24.00 de laatste, rond 03.00 de nacht en rond 06.00 de ochtend voeding, gaat prima zo voor iedereen dus waarom veranderen ! En we hebben haar vandaag voor het eerst kennis laten maken met wat anders dan melk ! Ze heeft 2 hapjes/stukjes klein gesneden spercieboon gegeten en dat ging wel goed, of tenminste, ze hapte naar het lepeltje en slurpte het naar binnen...hoezo een lurkster ...toen een paar kauw bewegingen maar volgens mij op niks en toen gewoon het hele stukje doorgeslikt naar mijn idee. Toen maar gewoon gestopt, meer hoeft ook nog niet natuurlijk, eerst maar eens wennen en erachter komen dat je wel op het stukje groente moet kauwen en dat het geen hap-slik-weg principe is met groente en fruit ! Morgen maar een wat groter stukje proberen en gewoon lekker zelf laten happen van een stukkie! Liefs, Hanneke!
Afsprakenlijst: 22/10/2009 Ladylittleangel & Fay - Consultatiebureau 02/11/2009 Hanneke & Benthe - Consultatiebureau 03/11/2009 Gaby & Ronja - Consultatiebureau 04/11/2009 Muppie & Daan - Consultatiebureau 10/11/2009 Humbly & Liam - Consultatiebureau 23/11/2009 Lovelyengeltje & Amber - Consultatiebureau 01/12/2009 Wishgirl & Sven - Consultatiebureau 10/12/2009 Wishgirl - IVF verpleegkundige.
Afspraken voor morgen: Jacky & Amy - Consultatiebureau ================================================= Amy en Jacky, veel plezier en succes morgen op het cb !
zo even weer bijgelezen. @glo nog gecondoleerd. het spijt me had er eerst helemaal overheen gelezen. @ tante de eerste boterham vandaag wat leuk! nikki vind brood ook heerlijk zij krijgt 2x per dag brood. gisteren had ze voor de eerste keer bijna het hele broodje op. ze zat er zo lekker van te eten. @ hanneke, benthe dus een boontje gehad.leuk dat ze het zo makkelijk eten wou. en als jij geen problemen hebt met de nachtvoedingen gewoon zo laten. ik geef er ook nog steeds 1. ik geloof sofia en glo. moet het even nakijken wie het precies was, maar jullie pb tje komt eraan.
Owja Shenoby, Jou/jullie was ik vergeten, maar kon je eigenlijk niet helpen met dat 'gedoe' rond je moeder/zusje/krijsende Nikki. Hoop dat jullie er samen uit komen. Fijn dat Nikki het brood lekker vind, fijn toch! Lekker smikkelen! Bijvoeding ging idd prima, maar ook niet anders verwacht ! En nachtvoeding heb ik geen probleem mee idd, dat is gewoon iets wat erbij hoort, dat weet je mi als je aan kindjes krijgen begint. Aan de andere kant waren die paar weken voor de bevalling dat we 'nachtvoedingloos' geweest zijn ook best lekker, maar oke, het hoort er gewoon bij.
amber net drinken gegeven. zal me zo ff aankleden en eten en dan om 8 uur moet ik alweer op weg naar mn werk. ben half 7 weer thuis. zie jullie vanavond weer veel plezier vandaag allemaal @oh ja glo helemaal vergeten heel veel sterkte en gecondoleerd
Muppie Het is ietsjes te laat, maar alsnog van harte met je verjaardag! Hanneke, Ah, lag Benthe al in bed toen je thuis kwam?! Ja, dat kan dan wel een beetje een domper zijn als je dat niet verwacht.... En wat las ik, al aan de boontjes?! Super hoor dat ze wist wat ermee te doen! Wij gaan dadelijk naar het CB, ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is (volgens mij niet zo heel veel.....) Oh, mevrouw is wakker hoor ik, ga ik er even uit d´r bedje halen, flesje geven en nog even lekker knuffelen! Meld me vanmiddag weer.
@ Hanneke,..wat leuk Benthe aan de boontjes. Wij hebben het ook zo gedaan, steeds een beetje meer. Nu eet ze een boterham uit het vuistje, dus een beetje geduld levert vaak veel op! En het gaat best snel vind ik. in 2 maanden al een hele dame hierzo . Ja een half uur is max. Ik geef idd geen pap. Misschien probeer ik het nog eens in een fles, maar ik het idee met een tussendoortje erbij en een goede lunch en avondeten dat pap niet nodig is. Mevrouw heeft alweer 2 nachten doorgeslapen. Heerlijk! En de kleintjes allemaal op bed. Dat is gek als je het niet gewend bent! @ Muppie,..gefeliciteerd!! Sorry beetje laat. Taart was lekker . Die heb ik nog wel gepikt. En het lijkt mij ook super iets zelf gemaakts te krijgen! @ Jacky,..succes bij het CB! @ Lovely,..werkze! Evy hoest nog altijd best erg. Gisteravond had ze een hoestbui en moest ze zelfs overgeven. Ik hoop zo dat dat snel over is. Verder slaapt ze gelukkig wel goed. Inmiddels ben ik sinds deze week gestopt met de borstvoeding . Het liep ineens helemaal terug. Geen stuwing of iets. Heb maandagochtend evy voor het laatst gevoed. Nooit verwacht dat ik zo lang bv zou geven en nu ik ben gestopt vind ik het toch ook wel jammer. gek he. Ik merk dat ze echt te weinig kreeg,..ze komt 's nachts niet meer omdat ze honger heeft. Dus toch wat te weinig voeding waarschijnlijk.
Zo Amy is weer door de controle geweest... ze doet het supergoed, was alleen idd niet zo heel veel gegroeid. Mag meer gaan ´experimenteren´ met wat ze wil. Verder doet ze het dus heel goed. Omdraaien, achteruit tijgeren en ze probeert echt te kruipen.
Hee hallo meiden, Even zeggen dat ik jullie niet vergeten ben hoor, ben alleen best druk en moet deze week veel werken. Dussss, zodra ik weer wat rust heb kom ik uitgebreid reageren enzo...ik ga me nu omkleden en dan rond 14u wegfietsen naar mijn werk, Fay is net opgehaald door mijn vader... Fijne dag allemaa!! xxx Margje