@ Hanneke,..haha die buik is hier nog niet echt strak hoor.Dat wil zeggen,...mijn spieren zijn als vanouds strak, maar je ziet nog een klein hobbeltje zeg maar. Ben wel al bijna 5 kilo meer kwijt dan dat ik woog voor de zwschap. Ik denk dat het ook wel aan je figuur ligt. De een kan eten wat ie wil en komt niet aan. Die zijn vaak ook weer heel snel slank. Nou ik moet echt opletten, anders wordt ik een tonnetje . Maar ben nu 1,63 lang en 65,5 kilo, dus ik ben niet ontevreden. @ Humbly,..hoe is het vandaag? @ Jacky,..wintersport,..leuk! Wij zijn ook echt fervente snowboarders, maar ik ga denk ik skieen de volgende keer. Wij gaan dit jaar niet, maar misschien volgend jaar. Veel plezier met het uitzoeken,...is ook al leuk! Het gaat hier gewoon hartstikke lekker. Mevrouw heeft helemaal heet draai weer gevonden. We doen nu het volgende: Rond 7:30 fles 180/6 9:30 fruit met sinaasappelsap 12:00 1 boterham met appelstroop/perenstroop of jam (bio, dus geen suiker) en 180/6 15:00 Liga met thee 17:30 avondeten 19:00 180/6 Alles gaat schoon op! We gaan nu naar de 1,5 boterham, want het lijkt wel of ze nog honger heeft na een boterham en fles. Gisteren heeft ze als avondeten couscous op met 2 tomaten en 1/3 courgette. Helemaal opgegeten! Ik denk dat we wat zwaarders erdoor moete doen. Kikkererwten ofzo. Deze week had ik snert gemaakt en ze vond het heerlijk! Wel zonder zout en peper enzo natuurlijk. Echt super dus. Onze hollebollegijs. En ze gaat zitten. Ze staat dan in kruipstand, doet een been onder d'r lijf en gaat naar achteren. Nog een beetje onwennig, maar echt schattig.
@hanneke; haha hier nog echt een verzakte buik,, hij word al wel minder want de kilo's gaan eraf maar hij zit er toch nog echt hoor Kwa temp gaat het nu redelijk,, nu nog steeds 37 nog iets,, niet hoog dus,, @judith; vanacht werd hij om kwart over 2 wakker,, ik snel speen erin,, half 3 wakker huilen, speen erin,, weer weg en weer wakker,, kwart voor 4 heb ik hem aan oma gegeven en ben ik weer gaan slapen,, ben zow verkouden als het maar kan dus oma mocht het verder doen binnen 5 min sliep hij Wauw gaat goed daar joh! haha lief! kan niet wachten tot Liam gaat zitten Eten gaat hier weer eens rampzalig,, hij wil niet meer dan 90cc per fles drinken,,, fruit en groenten zijn wel goed,, Liefsz
raar of niet? zow ineens kunnen ze hun schema omgooien en gaat het ineens heel anders dan je gewent bent,, Liefsz
Judith, Fijn dat het zwangerschapsbuikje bij jou toch aardig weg is alleen nog een beetje een bobbeltje ! Dat had ik bij Malou en Ruben ook, maar verder alweer helemaal strak. En nu na de tweede zwangerschap weer. En lekker blond misschien, maar ik ging er gewoon vanuit dat dat eigenlijk bij iedereen gewoon weer was Nooit bij stil gestaan dat het ook anders kon zijn. Fijn dat je in ieder geval wel tevreden bent moet ook toch, en als je ziet wat je lijf heeft laten groeien, kan dat hobbeltje/bobbeltje er wel bij ! Fijn dat het eten weer lekker gaat, klein vreetzakje ! Lekker toch! Heerlijk genieten en lekker laten smullen! 1.5 boterham al? Dat gaat goed hoor! Humbly, Daar dus toch iets minder tevreden met je buik na de zwangerschap. Fijn dat dat nu met het afvallen toch minder word. Fijn dat de kleine weer gewoon normale temp heeft. Beterschap voor jezelf! En vannacht dus niet zo een lekkere nacht gehad als een nacht eerder. Nouja gelukkig heb je oma in de buurt ! Als ie honger/dorst heeft zal ie vast wel weer meer gaan drinken hoor ! Gelukkig regelen kindjes dat allemaal prima zelf. Hier vandaag een rustig dagje gehad. Leander is met Malou en Ruben naar het zwembad geweest en ik ben lekker met Benthe thuis gebleven. Lekker samen ruim een uur in de douche geweest , daarna even beneden gezeten en daarna weer lekker in bed gekropen samen! Heerlijk genieten en slapen samen ! Liefs, Hanneke!
pfft vanacht weer een rot nacht gehad,, weer om 1 uur wakker en om 4 uur weer slapen,, nou hebben hij en ik weer koorts zucht,, en hij gaat aan zijn oortje zitten dus ga vandaag naar ha aan voor de zekerheid,, Liefsz
hier ook nog steeds een buik(je) hoor en ik lijkt net een zebra zo ziet mn buik eruit. als ik geen bv meer geef ga ik aan de sonja bakker dan ben ik paar jaar geleden 10 kg mee afgevallen in 9 weken amber haar 2e tandje is nu ook aan het doorkomen
hoi meiden, hier ben ik ook weer eens. is geloof ik al weer een paar dagen geleden. buikje: hier eigenlijk direct na de bevalling weer plat.en eigenlijk te veel er weer vanaf. qua lengte vind ik mn gewicht te weinig en dit merk ik ook. @humbley: wat vervelend allemaal. hopen dat de dokter iets weet. zodat je er wat aan kan doen. @judith: wouw al gaan zitten. helemaal super. hier is het nog tijgeren. het kruipen wil nog niet zo. probeert dit wel. hoeveel flesvoeding in totaal krijgen jullie kindjes nu? ik wil vanavond stamppot rauwe andijvie eten,maar hoe kan ik dit het beste voor daan klaarmaken. denk gewoon koken,maar weet het niet heel zeker. met mij gaat het watminder. had geloof ik al eerder geschreven over mn bekken. heb zaterdag half gewerkt omdat het niet meer lukte. het is gewoon te zwaar op de woning. en gisteren en vandaag moest ik ook maarheb kunnen regelen dat iemand anders werkt. net fysio gebeld en nu kan ik morgen half 9 terecht. zit nu aan de ibuprofen. dit haalt de scherpe kanten eraf maar werkt zeker niet optimaal. baal dervan,maarja kan er niks aan doen natuurlijk. zit er trouwens wel mee hoe het nu verder moet met mn werk. heb dan ook best zwaar werk. zijn er nog meer die nog last hebben van de bekken?
@ Muppie,..wat balen dat het zo slecht gaat met je bekken. Hopelijk kan de fysio helpen. Al denk ik ook dat rust op dit moment belangrijk is aangezien het overbelast is. Toevallig heeft Evy gisteren stampot rauwe andijvie op. Gewoon gestampt met een klontje margarine. Ze vond het middelmatig lekker haha. En voor het eerst volle yoghurt toe. Dat vond ze wel lekker.
Heey meiden,, Was ik weer,, Liam heeft een zware oorontsteking aan allebei de oren,, vandaar dat hij steeds koorts heeft en snachts wakker word,, hij gaat snachts ijlen van de pijn/koorts,, hij krijgt nu een antibioticakuur en neusspray en voor de nacht een zetpil,, @muppie; srry geen ervaringen meej,, hopelijk kan de fisio morgen wat betekenen voor je! Liam krijgt 3 flessen van 210/7 en drink meestal maar rond de 180/210 leeg soms de hele fles vandaar,, nu drinkt hij 90 hooguit 120cc leeg,, Andijvie hier geen ervaringen meej,, Liam krijgt de potjes niet weg en vers nog niet geprobeerd,, Liefsz
@judith: ja klopt. daarom wil ik ook met fysio overleggen en kijken wat zij zegt en dan maar tijdje ziektewet. kan er ook niks aan doen. maar ik weet nog wel dat ze toen in mn zwangerschap ook zo ontzettend moeilijk deden op mn werk. dus wil wel mn fysio achter me hebben. oke dus wel gewoon rauw de andijvie. had je er ook vlees door?
@humbley: fijn dat je nu weet wat er aan de hand is en dat je er iets aan kan doen. wel zielig hoor voor liam. beide oren ook nog eens. jakkie. hopen dat de kuur snel werkt.
@ Humbly,..oh wat zielig voor Liam. Hopelijk slaat de kuur snel aan en wordt de pijn snel minder. @ Muppie,..nee geen vlees hier, daar wachten we nog even mee. Maar aardappel is goed vullend en een stampotje al helemaal. Beetje boter maakt het wel smeuig, of wat opvolgmelk erdoor. Dat is beter weg te kauwen zeg maar.
oke, nouja had wel een stukje kip om erdoor te doen. maar zie wel even vanavond. ben benieuwd of hij het gaat lusten haha.
hoi, ik lees nog altijd (op de achtergrond) met jullie mee en ik las over de rauwe andijvie, maar ik had van het CB begrepen dat ze het eerste jaar geen rauwe groenten mogen!?
Tomaat mag ook hoor. Maar als je andijvie sampt wordt het zacht. Net als alle bladgroenten heeft het maar heel even nodig om zacht te worden.
hier heeft amber laatst macaroni gehad. dat vond ze eerst wel raar. ik heb de elleboogjes zo gegeven niet geplet ofzo(dat lukte ook niet zo geod) heel veel heeft ze er niet van gehad. maar gewoon beetje magere yoghurt na en daarna lekker melk van mama. amber haar 2e tandje komt door. en zitten kan ze al heel lang rechtop. ze blijft zo 20 minuten zitten.
amber is de hele dag al aan het overgeven ik haalde haar rond kwart voor 8 van bed af spuugde ze mij, haarzelf en de hele vloer eronder. en ook niet een beetje echt super veel. en daarna was ze helemaal aan het beven. rond half 9 precies hetzelfde verhaal alleen dan iets minder veel. dus ze heeft geen avond eten gehad. ik wou haar soort pap geven maar dat hoefde ze niet. dus ze krijgt zo nog bv en hopelijk slaapt ze een beetje goed. ze staat nu met papa onder de douche. zo lekker drinken en dan hopelijk slapen. koorts heeft ze niet. 36,7 graden. liefs
Dit hebben wij een paar weken terug ook weer gehad..... Heb je iets nieuws gegeven? Groente / fruit / papje? Dan kan het zijn dat het maagje hier van streek van is. Een keer (of 2) overgeven maakt niet uit, maar let wel op uitdroging. Onze Amy heeft destijds de fles van 19.30uur uitgespuugd en haar groentehapje. Daarna idd lekker gedouched, toen wilde ik de fles maken, maar ze sliep al. Ik heb haar laten slapen met het idee, als ze vannacht trek heeft laat ze het wel horen. De volgende morgen om 08.uur was ze pas wakker.... heeft ze dus om 16.00 uur d'r laatste voeding gehad! Als het aanhoudt, dan natuurlijk even de HA raadplegen. Hopelijk gaat ze dadelijk lekker rustig slapen!
Meiden, ik hou het kort! BUIKJE! Bij is er nog 5kg aan, maar voor mijn lengte is het prima. Ben nog steeds een magere lat. Maar nu ietsje beter MET DE POT MEE! Ik vind dat zo moeilijk he meiden. Ik weet gewoon niet hoe ik dat moet doen! Wij eten morgen bijv. bami, dat gaat toch niet! En vanavond zuurkoolstamp, maar dat vondt hij vies hihihih Ben er de komende 2 weken weinig meiden, we krijgen hier een nieuwe vloer beneden en alles moet eruit FIJN en we gaan texen dus probeer te lezen!!!!