Humbly, Beterschap voor Liam, hoop dat zn oortjes snel weer beter zijn en Liam zich weer beter voelt. Wel vervelend dat ie een antibiotica kuur heeft gekregen. Lovelyengeltje, Daar dus iets minder tevreden met je buik nu, straks dan idd maar weer aan de Sonja en de oefeningen om het weer strak te krijgen ! Succes met het tandje. Elleboogjes macaroni hoef je ook niet te pletten, dat zijn juist prima stukjes om te eten en ook super om lekker zelf met de handjes te pakken en op te smikkelen ! Vervelend dat ze zo aan het overgeven was vandaag, hoop dat het nu weer over is. Muppie, Fijn dat je buik weer gewoon plat is, wel vervelend dat er net iets teveel vanaf is eigenlijk. Sterkte met je bekken, hoop dat er iets aan te doen is, hier gelukkig geen last van mn bekken (althans, alleen sinds ong 20/25 weken zwangerschap dat mn heupen dus echt kop/kom knakken en zeer doen met een bepaalde beweging, maar verder niet). Met de hoeveelheid kunstvoeding kan ik je helaas niet helpen. De stampot zou ik gewoon maken en er niets speciaals mee doen. Vlees zou ik persoonlijk nog even mee wachten, maar af en toe kan het best natuurlijk. Olly, Idd wat Judith ook al zegt, rauwe groenten mag wel, ze mogen ook komkommer, tomaat, radijs, paprika, etc dat kook je ook niet (of tenminste meestal niet ). Maar ach iedereen doet het weer anders geeft niks ! Sophia, jammer dat ie de zuurkoolstamp niet zo lekker vond, maar ach, ze moeten alles nog leren kennen en leren waarderen he ! Als je bami gaat maken, kan je gewoon wat groenten die je gebruikt voor in de bami apart houden en ze eventjes wat koken of even wat roerbakken en de mie die je gebruikt voor de bami doe je daar wat bij en dan heeft de kleine een bordje eten. Maar je kan bijv ook even een paar boontjes doppen en een klein pannetje water opzetten naast jullie bami, zodat jullie bami eten en de kleine sperciboontjes (en wat overblijft kan altijd nog bij jullie bami )! Succes met de nieuwe vloer enne tot over 2 weken dan he ! Liefs, Hanneke!
gisteravond na het douchen haar de borst weer gegeven. 1e borst was leeg en hup alles kwam er bij haar weer uit. dus toen voorzichtig nog beetje uit de andere kant gegeven. dat bleef er gelukkig wel in zitten. 4 uur werd ze wakker dus haar een paar slokjes gegeven en hup alles kwam er weer uit. als het vandaag zo doorgaat dan belt mn moeder de dokter. ik moet vandaag werken wil eigenlijk zo niet werken maar ja.
@lovelyengeltje: wat vervelend dat overgeven. hoop dat ze vandaag wat binnen krijgt. ik zou het ook nie fijn vinden als ik dan zou moeten werken. kun je niet wat regelen. @hanneke: heb de andijvie heel even gekookt. hij at het in ieder geval met smaak. @sophia: ik vind het ook wel eens lastig hoor om hem met de pot mee te laten eten. ik weet nog niet zo goed of hij alles mag en hoe hij het mag. nouja in ieder geval zonder zout en heb trouwens altijd een potje achter de hand. succes met de nieuwe vloer en tot over 2 weken. kom net van de fysio. mijn spieren rond mn bekken zijn overbelast. alles doet zo zeer. nu moet ik het een tijdje rustig aan doen. dus werkzaamheden aanpassen. pfff. gelukkig ben ik nu tot maandag vrij. maarja en dan. ga zo eerst maar eens het werk bellen. zie hier als een berg tegenop. maar goed het moet. verder gaat het met daan super goed.
lovely hoe is het vandaag gegaan? wat gebeurt er als je bv om het uur een klein beetje geeft? toen wij dit hadden hebben wij 1 dag om het halfuur/uur 30-60cc gegeven.
4 uur vanacht had amber voor het laatst bv gegeven en dat had ze daarna allemaal uitgespuugd. daarna heeft ze rond 9 uur ofzo pas weer gedronken 50 cc geloof ik. daarna van half 11 tot half 1 geslapen. daarna weer 60 cc gehad en 3uur weer 50 cc. en rond half 7 80 cc alles is erin gebleven. ze heeft over de hele dag een half broodje gehad. ze heeft een heel klein beetje gespuugd. een mondje vol ofzo
gaat dus ietsjes beter.... blijf gewoon regelmatig kleine beetjes aanbieden! let er wel op dat ze niet te lang te weinig drinkt, ivm uitdrogen... succes vannacht
@sophia; hij heeft veel last van de antibiotica smiddags vooral,, vannacht heeft hij wel doorgeslapen van 7 tot half 8 vanmorgen dus gaat al een stuk beter hopelijk binnen een paar dagen overdag oowk en blijft hij natuurlijk doorslapen,, nog steeds wel koorts hele dag,, Liefsz
nu is alles met amber goed en ben ik ziek. vanacht 4x overgegeven en de hele nacht wakker geweest. warm/koud zweten bibberen nu spierpijn, hoofdpijn en rugpijn
Lovely Beterschap Gelukkig gaat het met Amber weer beter! Nu jij nog. Gek he, wij hebben een week of2-3 hetzelfde gehad. Eerst AMy die ging spugen, 2 dagen daarna ik, 2 dagen daarna was mijn man niet lekker (niet psuge, maar wel raar in zijn maag/buik). Weer 2 dagen later mijn broer en mijn ouders.... er heerst echt iets volgens mij!
Hey meiden, Alles goed hier? Hier is het rustig. Maar ik heb ook nog niet veel van me laten horen. Liam is flink ziek en ook Amber ziek geweest lees ik. Evy hoest nog altijd. Soms blijft ze er in hangen en spuugt ze al haar melk uit. Dus morgen maar weer even de huisarts bellen of we er echt niets aan kunnen doen. Verder gaat het heel goed. Ze is lekker aan het ontdekken en tijgeren. Regelmatig moet ik d'r onder de eettafel vandaan halen haha. De plant is heel interessant, maar dat mag van mij niet. Dus dat is een strijdpuntje haha
Afsprakenlijst: 26/10/2009 Hanneke & Benthe - Kinderarts 02/11/2009 Hanneke & Benthe - Consultatiebureau 03/11/2009 Gaby & Ronja - Consultatiebureau 04/11/2009 Muppie & Daan - Consultatiebureau 10/11/2009 Humbly & Liam - Consultatiebureau 23/11/2009 Lovelyengeltje & Amber - Consultatiebureau 01/12/2009 Wishgirl & Sven - Consultatiebureau 10/12/2009 Wishgirl - IVF verpleegkundige.
Afspraken voor morgen: Ladylittleangel & Fay - Consultatiebureau ================================================= Fay en Ladylittleangel, veel plezier en succes morgen op het cb!
Humbly, Beterschap voor Liam nogmaals! Lovelyengeltje, Fijn dat Amber weer opgeknapt lijkt te zijn! Nu beterschap voor jezelf! Judith, Ook nog een beetje beterschap voor Evy, vervelend dat ze nog zo hoest en er soms van moet spugen. Fijn dat het verder allemaal goed gaat! En dingen doen die van mama niet mogen zijn juist extra leuk ! Jacky, Bij jullie ging het dus heel de fam rond, nu weer allemaal opgeknapt dus. Hier met de kids alles oke! Maar nu mama hier weer blaasontsteking...en daarbij natuurlijk meteen weer een temp die ruim in de 39 is. Maar vooruit, voel me eigenlijk gewoon wel prima. Liefs, Hanneke!
Judith, Dankje en idd wat een ziekenboeg lijkt het hier ! Haha! Nouja gelukkig komt het allemaal wel weer goed!