Efina, Ik zou zeggen welkom! En nee hoor, je hoeft niks speciaals te doen om hier te mogen binnenvallen ! Je kindje hoeft zelfs niet eens in maart geboren te zijn er zijn hier namelijk ook februari en april kindjes ! Maar we waren toch allemaal in maart uitgerekend ! Humbly, Vervelend van die vlekjes/plekjes! Nu dus stoppen met de kuur en afwachten of het weg gaat. Hoop van wel voor de kleine! Hopelijk heeft hij er geen last van! Vriendin van mij heeft eens vurige rode uitslag gekregen van een ab kuur en die had echt mega veel jeuk (was wel al na 1 dag meteen), geen aanrader ! Haha! Tante, makkelijke of moeilijke kindjes, het is denk ik ook maar net hoe je er zelf onder bent, maar oke! En regelmaat bieden kan ik me wat bij indenken, maar ik vind regelmaat bieden, toch iets heel anders dan een klein kindje zo lang laten huilen omdat de ouders 'vinden' dat het moet slapen, maar das mijn mening, hoop dat ik dat ook gewoon mag zeggen. Hoop dat ze niet al te vaak meer zo overstuur hoeft te zijn. En fijn dat het in ieder geval een beetje beter lijkt te gaan. Zo ondertussen heeft Benthe haar buik weer vol! Lekker verantwoord achter de pc voeden, maar op een of andere manier kan ze als ze lekker aan de borst ligt toch hier de kleurtjes enzo zien en drinkt ze dan wat 'beterder' ! Haha! De voeding van 18.00 drinkt ze sinds ze die poederzakjes krijgt (geen idee of het daarvan komt hoor maar alleen tijdsaanduiding) niet zo goed meer. Maar nu gaan we weer lekker afsluiten en kunnen wij zelf onze buikjes vol gaan maken ! Dan de hele bups in bad, nog even spelen en dan de oudste twee naar bed en Benthe lekker bij papa op de borst liggen en even slapen als ze wil. Liefs, Hanneke!
Heey heey Welkom Haha je mag gelijk meej praten hoor Ik ben mama van Liam,, hij is geboren op 21 maart 2009 --->> Hanneke Daar oowk de buik weer vol hier ligt er oowk 1 op bed,, morgen vroeg mag hij er weer uit hele buik zit lekker vol en meneer is al lekker in dromenland,, Have fun daar haha Nou ben ik gestopt met de antibiotica kuur,,, ik keek Liam aan en denk goh hij krijgt wel weer rode wangen,,, jaaah hoor meneer weer koorts :x:x 38.3,,,,,,, 3 dagen al geen koorts meer gehad,, ik stop met de antibioica en meneer heeft weer koorts,,,,,,, hij zit weer de hele tijd aan zijn oor,,,,,,, Even afwachten morgen en anders bellen we van het weekend de aardige ha weer,, Als hij de oorontsteking van mij heeft overgenomen dan is hij er nog wel even zoet meej,, ik liep zow 2 weken met antibiotica en oorontsteking,, Liefsz
@efina welkom hier. @de rest hier vandaag weer gewerkt en morgen weer werken. pff ben echt moe. woensdag en donderdag lekker rustig aan gedaan en lekker wat uitgerust en uitgeziekt op bed. liefs
Bedankt voor het welkom! Humbly> Isabella heeft 6 weken geleden ook antibiotica gehad voor een oorontsteking, heeft ook 8 dagen koorts gehad, ook zij kreeg op dag 4 allemaal rode vlekken, echt het zag er niet uit! gelijk de dokter gebeld en hij zei kan niet van de antibiotica komen want dan was het direct gekomen, het lijkt meer op de 5de of 6 de ziekte of een uiting van de koorts, mocht echt niet stoppen met de ab kuur, omdat de oorontsteking niet weg zou gaan dan, dus heb doorgezet na twee dagen waren de vlekken weg en had ik weer een koortsvrij kind, zou dus niet te snel stoppen met de kuur want dan heeft het geen zin gehad..... hier ook allemaal de buik weer vol alleen wil Isabella niet slapen....al 3 weken niet, pfff ben een beetje ten einde raad, vuur rode exceem op der wanger, helemaal vol van slijm, zowel neus als borst, paars aanlopen, weer ab kuur gehad helpt niet, nu pufjes, helpt ook niet....we zijn doodmoe inmiddels ook isabella en weten eigenlijk niet meer zo goed wat we moeten... vanmiddag huisarts gebeld voor verwijzing naar kinderarts, hij zou terug bellen maar heeft dit niet gedaan..misschien morgen maar naar de huisartstenpost misschien eens goed dat er dan een ander kijkt! ga maar weer eens naar boven, Isabella huilt wel erg hard...rennennnnnn
Hee meiden, @humbly, ow jakkes, vlekjes, stoppen met AB kuur en nu weer kkorts....arme Liam, en mama... @efina, WELKOM!!!! mooie naam ook!!! @hanneke, tuurlijk mag je dat zeggen! ieder zijn menig toch! t zou ook saai zijn als iedereen maar hetzelfde zou denken/vinden Wat betreft het laten huilen vind ik ook niet prettig/goed, kindjes huilen niet voor niets natuurlijk, en mamahonger hoort erbij en daar moet je gewoon aan toegeven. Maar wat Fay betreft, ze sliep dus s'nachts niet meer en overdag bijna de hele dag, vond het vooral voor haar vervelend dat het dag en nachtritme omgedraaid was, het was zo verwarrend en daardoor was ze overdag helemaal ook uit haar doen. Ik ben wel naast haar gaan zitten gisteravond hoor, heb d'r lekker geaaid enzo en gezongen voor haar en ze is uiteindleijk in slaap gevallen tot 8 uur vanmorgen! Ik ging om half 7 al de deur uit maar mijn moeder kwam vandaag hier oppassen. Ik heb haar net na de fles van 19u op bed gelegd en ze heeft even liggen kletsen en ze is in slaap gevallen! ik hoop voor haar (en voor mezelf ook wel een beetje) @Lovelyengeltje, jep we gaan kijken of er nog een kindje wil komen! maar wel rustig aan hoor... Jullie dus ook begrijp ik? zou wel grappig zijn als we tegelijk zwanger worden, en op dezelfde dag bevallen, net als nu!!! haha, zou wat zijn zeg... Wat goed van de tandjes bij Amber! hier nog niks hoor.... @All, ik moet van t weekend even uitgebreid bijlezen....maar voor nu, fijn weekend!!! xxx Margje
ladylittleangel> is de tweede naam van mn eerste dochtertje hihih zij heet Sofia Efina Rosa, de tweede heet Isabella Thalita Romy.
WELKOM! Ik ben mama van Rick 30-03-2009 !!!! Effe snel een vraag, heeft iemand tips hoe je moet omgaan met het verzetten van de klok???????????????
Gewoon met de tijd meegaan....dat doen wij tenminste. Ik zie vanzelf wel hoe het gaat. Haaaaaaallooooo Dames, Hier ben ik weer We hebben het heerlijk gehad, Volgende week weer school, dus begint de vakantie voor mij...hahaha Ik was nog niet thuis of het werk riep al van alle kanten. Moest weer hoofdredacteurtje spelen Wasvrouwtje en politieagentje hihi Is maar goed dat ik mijn vaste telefoon niet heb doorgeschakeld en mijn mail niet heb bekeken..... Efina, voordat je hier mag meepraten moet je een liedje zingen. Welkom meid! Ik hoop voor diegenen die volgende week vakantie hebben dat het weer een beetje meezit, wij hadden heerlijk hollands weer. Ik heb verder nog niet terug gelezen, zal ik dat maar even doen?
Vader jakob, vader jakob slaapt gij nog slaapt gij nog.. Alles klokken luiden alle klokken luidennnn bim bam bom, bim bam bom! hardop meegezongen!! ((wanneer moet de klok terug? zaterdagnacht??)) groetjesssssss
Wat raar jah!! ik moest hier gelijk stoppen want hij dacht dat het er nog wel eens door kon komen en zo niet gingen we verder kijken,,, ik bel denk ik vandaag of morgen want meneer krijgt weer meer koorts, speen is hele dag weer nodig,, zit weer aan de oren,, pfft doktoren kun je soms oowk niks van op aan zeg,, Klok moet vanaaf terug dusss iedereen is weer van slag,, -->> Fairy Leuk gehad dus yeeeey Liefsz
Hanneke Gisteren lekker alles en iedereen gebadderd? En tsja misschien krijgt benthe gewoon wat minder trek in d'r flesjes? Heet wordt natuurlijk ook al een grote meid . Humbly Nu Liam weer onder de uitslag. Tsja daar zit je op te wachten, maar denk dat er dan even tussen 2 kwaden gekozen had moeten worden en je de AB toch beter nog even door had kunnen zetten. Nu heeft het helemaal geen zin gehad.... Maarja een dokter zal het wel weten Efina Welkom hier bij de maart (en februari en april ) mamma''s Wat betreft de klok.... Tsja Amy was donderdag pas laat wakker en daar heb ik meteen gebruik van gemaakt, ze zit nu dus zeg maar al op het nieuwe schema. Betekent dat ze al 3 dagen wat later naar bed gaat en dat dat vanaf morgen weer gewone tijd is. Verder als je gewoon af en toe een kwartier of een halfuurtje smokkelt met de flessen, dan moet het ook wel goed komen. Hier gaat het verder heerlijk. Amy begint te kruipen! Ze doet een paar 'pasjes' en gooit dan haar buik weer op de grond, maar ze begrijpt het principe wel! Verder niet echt iets te melden, behalve dan dat ik vette zin heb in de wintersport! Jee en dan moeten we nog zo lang wachten..... En daarna nog maar een paar maandjes en dan begint het nieuwe vaarseizoen . Allemaal leuke dingen om naar uit te kijken...
Hoi hoi, Ik heb besloten niet meer op dit forum onderdeel mee te schrijven. Irriteer me mateloos aan de 'goedbedoelde' reacties van Hanneke (blijkbaar ben ik de enige) deze keer ging het mij echt te ver, en heb besloten dat ik die energie liever gebruik voor andere dingen. Ik wens iedereen het beste, liefs van tante29
He jeetje, das wel rot hoor! en jammer toch? Ik ben er pas sinds gisteren dus kan nog niet beoordelen of ik de reacties ook irritant vind de tijd zal het leren Wel heel veel geluk gewenst! groetjesss
hoi hoi, ben dr ook weer eens. sorry ga effe reageren op iedereen. @efina: welkom hier bij de maart mama's (en de februari - april mama's ) ik ben mama van daan. geboren op 6-3-2009. leuk dat er steeds meer mama's hier komen kletsen. ahh isabella ook ziek. het heerst echt he. hoop dat het odnertussen wat beterder gaat. wat stom dat je huisarts niet terug heeft gebeld. is toch eigenlijk wel heel belachelijk. heb je de huisartsenpost nog gebeld? @humbley: balen joh van die uitslag. ja wat is dan slim. je denkt dan altijd dat dokters alles goed weten,maar daar geloof ik niet meer in sinds ik in de zorg werk en regelmatig te maken heb met artsen. hoop dat de klachten van oorontsteking,koorst en de uitslag snel weg zijn. zo zielig voor zo'n kleintje. @sophia: probeer vandaag alles een beetje te rekken zodat hij vanavond wat later uitkom met de laatste fles en dan maar hopen dat het goed gaat. we zien het wel. @jacky: super om te zien he als ze beginnen te kruipen. hier ook iemand die met de kont omhoog gaat op de knieen zit en zp probeert vooruit te komen. komisch. heb er direct een filmpje van gemaakt. haha. @ tante: erg jammer dat je niet meer komt schrijven. ik snap wel wat je bedoeld qua reacties,maar denk dat hanneke het niet zo bedoeld. vaak word iets wat geschreven is anders opgevat. heb dit ooit eerder meegemaakt ergens op dit forum. werd voor alles uigemaakt maar had niks met mn reactie bedoeld. dan voel je je erg kl*te. hanneke heeft een mening die ze niet onder stoelen en banken schuift en dat kan soms hard overkomen. @slaaptijden: hier hebben we ook iets van een schema en dat moet ook echt anders slaapt daan voor geen meter en word alleen maar jengelig en minder drinken. na de 1e fles(7.00) op bed tot 10.00 uur na broodeten (12.00) op bed tot 14.00 uur na warme eten(17.30) op bed tot 19.00 uur. deze tijden houd ik aan en meneer word meestal rond de tijden wakker.
Jammer Tante, Ik denk dat je de laatste posting bedoeld van Hanneke dat ze suggereert dat als je zelf onrustig bent je kindje dan ook onrustig wordt, of dat je begrijpt dat jij je kleine alleen maar laat huilen omdat je aan een schema wilt houden. KJ hebben we ook op schema.... Hij doet het heerlijk hierop. Mijn andere zoon was een huilbaby, schema's of troosten helpt dan al helemaal niet. Ik begrijp je enerzijds dus wel, anderzijds denk ik dat Hanneke het echt goed bedoeld. Iedere mama doet het op haar eigen manier. Tante, ik zou zeggen jij bent de moeder dus jij voelt je kindje feilloos aan. Succes!
--->> Tante Heel veel sterkte en geluk toegewenst in de toekomst,, echt jammer dat je niet meer komt schrijven hier,, Snap wel wat je bedoeld met reactie maar het is goed bedoelt van hanneke --->> Iedereen Nou hier gaat het weer heerlijk gewoon,,, not,,, meneer heeft de hele dag de speen weer nodig,, hangerig,, en jaaaa hoor is ie weer de koorts,, pukkeltjes zitten nog steeds op zijn rug maar zijn buik en de rest niet meer dus dat scheelt weer,, maandag weer naar de ha en kijken wat hij dan gaat doen Verder hier alles goed,, Gisteren sims 3 aangeschaft en haha wat een geweldig spel Liefsz
@humbley: heb je de sims op de pc of ergens anders? heb namelijk net een wii en dat soort spellen vind ik ook helemaal gaaf.
Beterschap!! hopelijk gaat het snel over,, --->> Muppie Sims heb ik voor de pc gehaald,, helemaal geweldig,, je hebt hem toch oowk voor de wii? --->> fairy Wahaha nu al?? Liefsz