@Muppie> Jepz heb de huisartsenpost gisteren om 00.00 gebeld! Ik wilde op bed gaan en toen hoorde ik isabella ineens over de babyfoon een heel raar gorgelend geluid maken schrok me rot rende naar boven en toen lag ze op haar rug in haar eigen slijm en overgeef te happen naar adem, heb meteen gebeld en ben heen gereden. Ze is helemaal onderzocht, longen klonken vol maar geen longontsteking of bronchitus, der neus en borst zit heel erg vol met taai vast zittend slijm, heb neusdruppels gekregen voor volwassenen maar dan verdunt zodat het los komt, helaas vandaag daarvan heel erg veel diarree en mega buikpijn dus het is echt een ramp hier, ben net drie uur bezig geweest met haar op bed te krijgen, ze is doodmoe maar word na tien minuten weer wakker omdat ze zich verslikt in haar ademhaling! iemand tips hoe ik dit goed los krijg?? Ga al 15 minuten met haar in de douche staan met de douche heet en een handdoek voor de drempel, voor het stoom, ze krijgt pufjes ventolin en die neusdruppels en sinds vandaag een 7 daagse kuur vanvsm nisykind forte voor de luchtwegen uitslag op der wangen word ook weer erger, gisteren weer aan de arts gevraagd of deze klachten kunnen komen van een allergie op voeding of katten of weet ik veel wat, maar zij zei van niet, ik twijfel sterk! nog 1 nachtje en dan morgen weer bellen met mn eigen huisarts, kijken of ik deze week nog bij de kinderarts terecht kan! fijne zaterdagavond iedereen, en voor de zieke kindjes heel veel beterschaps, het heerst ind echt! greetzzzzz
@ Efina,... wat bij Evy wel helpt om het een beetje los te krijgen is haar over mijn benen leggen op d'r buik. En dan zachtjes met twee vingers op de rugje kloppen ter hoogte van d'r longetjes. Lijkt als ze binnenkoek krijgt . Evy vindt het heerlijk en houdt zich helemaal stil.
Ja je klopt het dan inderdaad los. Het kan even duren,..Maar je moet gisteren vast geschrokken zijn zeg.
Efina, Mooie namen hebben je dochters! Vervelend dat de kleine niet wil slapen, maar dus geen idee waar het van komt, lastig zeg! Hoewel het natuurlijk zo te lezen toch allemaal niet zo lekker is met dr! Niet netjes trouwens van de huisarts dat hij niet heeft teruggebeld (al kan er natuurlijk wat tussen gekomen zijn ofzo). Dus toch de hapost gebeld, getsie zeg! Kan me voorstellen dat je daarvan geschrokken bent. Vervelend dat ze weinig konden doen eigenlijk. Ik ben het helemaal eens met de tips die Judith gaf of een klein beetje met je vlakke hand op haar ruggetje kloppen terwijl je in de stoom zit kan je ook proberen! Succes meid en hoop dat je toch echt snel even bij de kinderarts langs mag. (Bij mij staat de tijd wel goed overigens )! Margje, Precies, vind ik ook! Maar iemand blijkbaar overduidelijk niet ! Als jullie vinden dat ik maar iets raars doe mogen jullie dat ook zeggen hoor , en ben ik echt niet op mn teentjes getrapt , maar vooruit kan mij het wat joh ! Ik zeg gewoon wat ik vind en wat ik wil. Ik ga niet iets niet schrijven omdat het misschien niet leuk is voor een ander. En idd gelijk heb je! Fijn dat Fay weer lekker is gaan slapen met jou erbij, en zoals in de pb al, je doet het super hoor meid! Sophia, Het verzetten van de klok hier nooit problemen mee gehad, maar mede omdat wij eigenlijk altijd gewoon naar de kindjes kijken. Maar we houden wel gewoon zeker nu de twee oudste groter zijn gewoon de normale tijden aan, dus de tijd die de klok aangeeft ! Normaal is het bijv rond 10.00 fruit, dat doen we nu ook gewoon rond 10.00, en gaan dat niet ineens een uur verschuiven. Met Benthe nu is het ook gemakkelijk, die krijgt smorgens gewoon haar eerste voeding of om 6 uur of eerder als ze zelf eerder komt, maar dat zal niet denk ik. Geef je de voedingen in een vast tijdschema en de kleine gaat er echt geen uur tussen laten zitten zou ik het idd doen zoals Jacky zegt, elke voeding even een kwartiertje proberen te verzetten. Fairy, Fijn dat de vakantie lekker is geweest! Hahaha, jij dus bijna vakantie nu ! Liedje zingen was wel een goed idee zeg! Politieagentje en wasvrouw spelen is niet zo heel leuk, maar hoort erbij zullen we maar zeggen ! Ahh, beterschap voor KJ meid! Humbly, Grrr toch weer koorts, zou idd zeker kunnen dat de kuur nog niet voldoende gewerkt heeft en de ontsteking weer terug komt! Sterkte, succes en beterschap in ieder geval! En anders idd maar naar de huisartsenpost of anders maandag naar je eigen huisarts. Wel fijn dat de pukkels/bultjes weer weg lijken te gaan. Jacky, Ja hoor, alles was weer schoon. Zo een werkje wat elke dag weer terug komt he ! Haha! En minder trek in de flesjes, tja, juist die van 18.00 is de laatste die ze op een dag aan de borst drinkt, dus ik zou wel graag zien dat ze die goed drinkt haha! Daarna kolf ik nog wel een keer natuurlijk voor in de avond als ze niet aan de borst drinkt, maar vooruit, een voeding minder kunnen we eigenlijk nog even niet gebruiken . Maar rustig afwachten, misschien komt het nog wel, en ze drinkt wel hoor, maar moet allemaal andere dingen doen ondertussen ! Kan me voorstellen dat je er zin in hebt! Maar duurt idd nog wel even, maar aan de andere kant is het vast ook zo! Als ik kijk dat we met een week of 9 alweer bij oud/nieuw zijn, dan gaat het echt snel! Muppie, Fijn dat het daar allemaal wel prima gaat. En met die voedingen gaat het vast ook goed komen! En idd ik schuif mijn mening idd niet onder stoelen of banken was ik ook echt niet van plan. Tante, Veel succes verder zou ik zeggen! En dat je me aan me irriteert is spijtig voor jou, het is gelukkig niet wederzijds! Ik hoop dat jullie het gezellig hebben met je gezinnetje en dat de kleine meid nooit meer anderhalf uur hoeft te huilen in haar bedje omdat ze moet slapen! Succes! En sterkte voor de kleine! Toedels! Hier alles prima! En eigenlijk weinig te melden verder. Heerlijk rustig dagje gehad vandaag lekker samen geweest. Wel leek het hier vandaag ineens kouder dan andere dagen maar zal wel aan mezelf gelegen hebben ! Owja en Benthe is gister trouwens eindelijk uit haar wiegje gegaan ! Het paste nog wel, maar ze werd toch wel erg groot! Vannacht prima geslapen in het ledikantje en vandaag overdag eigenlijk er niet in gelegen maar steeds lekker bij ons in bed gelegen! Vannacht zal ongetwijfeld ook prima gaan, nu ligt ze lekker te spelen in de box, zometeen een flesje en dan met papa naar bed! Liefs, Hanneke!
@efina: o jeetje ik zou ook geschrokken zijn. goed dat je direct de huisartsenpost bent gegaan. doodeng. heb eigenlijk verder weinig tips. weet wel dat ik vroeger ooit beklopt ben. dat was ook ivm vastzittend slijm. volgens mn moeder vond ik dat heerlijk en sliep ik zo. maar dat werd dan door een fysio gedaan. wat hanneke al zegt misschien in een stommende douche en dan lekker kloppen op het ruggetje. @hanneke: haha nee hoef je ook echt niet te doen. zo merk je dat mensen heel verschillend zijn en dat is maar goed ook. ik heb wel een mening maar houd dit snel voor me. is ook zeker niet altijd goed. fijn dat bij jullie alles lekker gaat. hier was het trouwens vandaag een sombere dag. allemaal regen. dus ook koud haha. brrrr. fijn dat benthe niet hoeft te wennen aan het ledikantje en direct goed slaapt. wij hadden geen wiegje inhet beginmaar denk dat ik dat bij een 2e wel zou willen. nu stond de kinderwagen naast ons bed. zo ongezellig. de tijden zijn hier inderdaad goed gegaan. de laatste fles was wat later dan anders en ach opa en oma waren hier dus dan vind hij het al gauw goed dat de fles iets later komt. hij slaapt nu lekker. werd net even wakker omdat mn mannetje van de trap viel. maar slaapt gelukkig weer door. wanneer gaat eigenlijk de 3e fles eraf. merk dat hij de fles van smiddags steeds minder goed drinkt. ook omdathij natuurlijk brood eet. dus bied hem al een kleinere fles aan. en nog een vraagje. hoe slaapt jullie kindje nu. daan ligt in een slaapzak (omdat hij altijd zich onder de dekens wegtrapt) en nu nog deken met lakentje. het is nu ongeveer 17 graden op zijn kamertje. als ik bv straks naar bed ga dan ligt hij meestal al half onder het dekentje en als ik wakker word morgenochtend ligt hij helemaal niet meer onder het dekentje. snappen jullie het nog. hihi. dat was het weer even dacht ik zo.
Muppie, Ik snap hem helemaal! Haha! Is misschien zo een dikke slaapzak evt met mouwen iets voor jullie? Die gebruiken ze toch vaak ipv een dekentje? Nouja Benthe slaapt in een pyama (lange mouw) en onder een dubbel dekentje met een lakentje. Dubbele dekentje is omdat wij nog het raam open hebben staan snachts. Malou en Ruben liggen in een pyama en onder een enkel dekentje en een lakentje, bij hun op de kamertjes is het raam snachts dicht. Hier schoppen ze niet de dekentjes weg, daarom hier geen slaapzakken. Je man zich niet bezeerd hoop ik met het vallen? Nouja fijn toch dat het allemaal goed gaat! En die voedingen, komt vast goed met de 'nieuwe' tijd ! Wanneer de 3e eraf gaat, geen idee meid hier natuurlijk borstvoeding maar denk dat die voorlopig nog wel blijft tot hij smiddags echt een volledige broodmaaltijd eet. Misschien even bij het voeding/flesvoeding topic kijken? Hier de eerste twee idd ook niet bij ons op de kamer (ook niet in de kinderwagen) en zo een spijt gehad dat Benthe nu wel lekker bij ons ligt! Zal misschien idd aan dat druilerige weer gelegen hebben dat het ik het koud vond was gelukkig dus niet alleen haha! Liefs Hanneke!
In ons vakantiehuisje lag KJ in een slaapzak en een dubbele deken. Thuis ligt hij in zijn slaapzak met dekentje (deken in hoes) Ook heeft hij een pyjama aan met lange mouw. Efina, dat was wel even schrikken zeg. Ik heb het een keer met een oppaskindje gehad, hij liep toen helemaal blauw aan. Gelukkig hadden de ouders dit wel gemeld en wat ik in dat geval moest doen. Poehee, toch ben ik toen geschrokken. Dames, ik wil jullie nog bedanken voor alle plezierige vakantie berichten. Leuk!!! We zijn met de hele familie in een Accent vakantiepark geweest, ook hebben we daar de verjaardag gevierd van onze zoon. Dubbel feest want er waren er meer jarig in onze familie. Ik hoop dat iedereen snel weer beter wordt! Weltrusten
http://www.zwangerschapspagina.nl/flesvoeding/165519-wanneer-3-naar-2-flessen.html http://www.zwangerschapspagina.nl/voeding/170334-flessen-bijna-9-maanden.html Muppie, even gekeken voor je (niet erg best gezocht ofzo, maar tussen msn even gekeken) misschien heb je hier (topics hierboven) wat aan ivm 3 of/naar 2 voedingen. Fairy, Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje meid! En lekker met hele familie weggeweest is fijn! Dubbel feest altijd mooi meegenomen ! Truste! Liefs, Hanneke!
bedankt voor het zoeken hanneke. hihi. we blijven mooi doorgaan tot zoiezo 9 maand. en we zien het wel wat hij zelf aangeeft. ja hij ligt nu in een slaapzak met mouwen,maar moet dan denk ik een dikkere hebben. nee hij heeft zich niet bezeerd. hihi ikke wel. voel de spieren in mn buik van het lachen (nadat ik zeker wist dat er niks mis was) @fairy: ligt KJ nu in een dikke slaapzak of gewoon zo'n dunnen zomerzak? daan werd net overstuur wakker. gedroomd denk ik. heb hem dus even lekker geknuffeld. was echt aan het snikken. zo zielig. na even knuffelen en een droge luier heb ik hem weer lekker erin gelegd en hij sliep zo weer. wat een heerlijk mannetje toch. helemaal als ik kijk naar mn nichtje van bijna 4. verschrikkelijk. daar zitten ze 3 kwartier bij voordat ze slaapt. dan moeten ze heeeeeel zachtjes weg anders word ze weer wakker. dan slaapt ze 2 uurtjes (tot half 10 ong) en komt huilend beneden. blijft ze zitten tot 23 uur (krijgt dan gewoon chips) en dan samen met pa en ma naar bed. dan ligt ze ongeveer tot 2 uur in haar eigen bed en kruipt dan bij pa en ma in. tot 5 uur en is dan klaar wakker. ouders weten niet meer wat ze nog moeten doen om haar in haar eigen bed te laten slapen.
ik ga nu trouwens ook lekker naar bed. even mn mannetje lief aankijken of hij een kruik wil vewarmen want ben zo koud. hihi. had hij vannacht ook gedaan. had kouwe voeten. lieffff slap lekker allemaal
Was ind schrikken! Vanacht is ze drie keer wakker geweest, valt mee ten aanzien van de afgelopen weken Ze verslikt zich in haar eigen adem en moet dan vreselijk hoesten, zodat ze gaat kokhalzen, even huilen, troosten en dan gaat ze gelukkig weer slapen, ze was vanmorgen om 7 uur wakker, en zit nu met zuslief baby tv te kijken ze lijkt wat minder snotterig, hopen dat dit zo blijft! Pff de klok verzetten maakt deze dag wel lang hoor, haha normaal slapen de kinderen hier tot 8uur half 9, om dan nu om 7 uur beneden te zitten haha is toch wel vroeg hoor, voor het weekend dan, doordeweeks normale tijd @fairy: Isabella ligt in een pyamatje met lange mouwen, en een dikke slaapzak, zonder mouwen en een ledikantdeken in een hoes, ook zij trapt de deken af en ligt smorgens helemaal bovenin het bedje op haar buik ik heb soms wel het idee dat ze het wat koud heeft maar weet niet hoe ik haar onder de dekens kan houden hoor, lastig! En nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! @muppie: Pfff ik moet er niet aan denken om met een kindje van 2 de hele nacht bezig te zijn zeg! wat een gedoe, slaapproblemen zijn zo lastig! mag ook echt in mn handen kneipen met Sofia, de oudste, die leg ik om half 8 op bedje en word de volgende dag om half 8 weer wakker, komt nooit uit bed, en word zelden wakker snachts, is toch wel erg fijn hoor! Denk dat concequent blijven daar een groot deel aan bijgedragen heeft @Hanneke: Wat heerlijk zeg dat Benthe bij jullie in bed ligt, slaapt ze dan ook gewoon? zou ook weleens een daggie met de meiden in bed willen doorbrengen hahaha heerlijk! helaas klimt en klauterd Isabella overal overheen en onderdoor! dus die kukkeld zo van bed! Net als in de box slapen enzo dat doet ze echtttt niet, ze wil alleen slapen in haar eigen bedje anders is ze veel te nieuwsgierig wat er allemaal om haar heen gebeurd hahaha Zo maar eens even lekker douchen met de meiden en dan vanmiddag, als het weer het toelaat, eens even een flinke boswandeling maken! Fijne zondag, groetjesssss
Goedeeemorgen!!! --->> Efina He bah!! ik zou me ook dood geschrokken zijn zeg! heb helaas geen tips,, ( oowk een beetje laat anders ) gaat het nu wat beter met haar? he gatver krijg er de rillingen van,, --->> Hanneke Wauw ze heeft nog wel lekker lang in haar wiegje gelegen zeg,, Liam ligt hier vanaf dag 1 al in een ledikantje,, Heeft ze lekker geslapen bij papa in bed? Liam slaapt nu met een badstoffen truitje met lange mouwen, romper lange of korte mouw ligt er aan wat hij overdag aan heeft gehad,, verder alleen slaapzak korte mouw,, Heel herkenbaar Als ik Liam in bed lig liggen zijn armen er alweer onderuit als ik klaar ben met instoppen,, hij heeft een hekel aan armen onder de deken dus altijd koude armen/handen hier,, owjah hij heeft een dekentje met een flanellen dekbedovertrek en een flanel hoeslaken,, en zomerslaapzakje,, Alles wel goed met je man? niks bezeerd na zijn val? He bah,, moet er niet aan denken om elke avond dat ritueel door te gaan,, slapen doe je in je eigen bed,, Ze is nu 4? pfft hoe houden die ouders het vol zeg... --->> Efina aaaah samen baby tv kijken is een goed teken toch Hahaha had het al wel gedacht Liam was hier om 6 uur wakker,, normaal 7 uur jah tijd een uur terug en meneer is netjes om 6 uur wakker,, zucht,, ik er naar toe, speen erin en meneer sliep nog een uurtje verder tot 7 uur half 8 fles gedaan en meneer ligt nu sinds 10 min weer heerlijk te slapen in bed nog wel koorts, en zit nog veel aan zijn oren,, wou even vanmorgen aan kijken en anders bel ik vanmiddag gewoon weer de ha,, ( mijn eigen heeft dienst ) Verder hier alles goed! Liefsz
Goedemorgen moeders, Muppie Jee een kindje van 4 wat nog niet echt in d'r eigen bedje wil slapen, ik moet er niet aan denken. Gelukkig is Daan dan weer lekker makkelijk met slapen..... Onze Amy heeft gewoon altijd in d'r eigen bedje geslapen, heerlijk dat we daar nooit een 'gevecht' om hebben. Efina, Jeetje zo wil je je kindje toch echt niet aantreffen! Gelukkig ging het vannacht wel een stukje beter. Succes op deze iets langere dag! Humbly De HAP nog gebeld? Liam is dus eigenlijk best goed omgegaan met het verzetten van de klok. Wel al wakker, maar hij was nog tevreden met de speen! Heerlijk zo. Amy ligt in een slaapzakje zonder mouwen. Hieronder heeft ze dan een rompertje met korte mouwen en een shirtje met lange mouwen aan. Verder stoppen we haar wel in onder een enkel dekentje en lakentje, maar hier ligt ze 's morgens niet meer onder (daarom ook de slaapzak!) Hier is het verzetten van de klok zonder noemenswaardige problemen gegaan. Amy ging gisteren gewoon wat later naar bed (die is toch d'r hele slaapschema overhoop aan het gooien) en was vanmorgen om 09.00uur nieuwe tijd wakker. Ze had wel heel erg veel honger, maar dat kan wel kloppen want voor haar lijfje was het natuurlijk eigenlijk al 10.00uur! Ze heeft net nog even een half uurtje geslapen. Verder is ze dus veel meer wakker dan voorheen, ga maar eens een nieuw schema (eten/slapen) in elkaar draaien. Vanavond gaat ze dus weer gewoon om 19.00uur naar bed en morgenochtend zitten we dan weer op de normale tijden!
@Humbly, hoest nu met Liam? ben je nog steeds gestopt met de kuur? Wel vervelend voor jullie beide zeg @Hanneke, ja, ieder zijn eigen mening hoor! en als ik vind dat je gek doet hoor je het wel Fay slaapt nu trouwens weer prima de hele nacht door! dus het was 'goed' geweest om haar even 15min te laten huilen....ging heel erg tegen mijn gevoel in, maar ik hoorde dat elke huil al minder werd en na 15 min sliep ze. @Kleding s'nachts, Fay ligt in een romper lange mouw, katoenen pyamaatje en sokjes en een zomerslaapzakje, ze is altijd goed op temperatuur s'morgens! @Efina, jeej ik zou me ook rotgeschrokken zijn! hopen dat ze snel weer opknapt! @Tante, jammer dat je niet meer mee schrijft! iig veel plzier verder met je gezinnetje en misschien? weer tot schrijfs!!! @de klok, eigenlijk geen problemen mee gehad, was het ook een beetje vergeten hoor...hihi Maar toen Fay wakker werd heeft ze gewoon haar flesje gehad en de rest loopt wel los vandaag. @werk, gisteren belde ze van me werk of ik vandaag een late wilde doen ivm een ziekmelding, nu kan ik toevallig niet maar als ik wel had gekund had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan, zo'n gezeik op me werk, alleen het solliciteren lukt ook niet echt, heb vandaag weer een mail gestuurd dus hoop dat ik snel wat hoor. Ik wil er wel vaat achter zetten want wil echt snel weg van me huidige werk. We gaan zo naar mijn schoonouders (geeeeen zin) en blijven daar eten.... Gelukkig nu een paar dagen vrij, hoef woensdag pas weer!! Fijne middag verder! xxx Margje
--->> Jacky Neej nog niet gebeld,, meneer zijn temp was vandaag 36.6 dus voor zijn doen normale temp,, morgen ga ik gewoon even langs mij ha om te kijken of het helemaal weg is of toch nog niet,, Haha jah Liam sliep heerlijk nog een uurtje verder met speen en verder heeft hij totaal geen last van het uurtje terug Daar oowk lekker gegaan zeg!! jah honger was hier vanmorgen oowk heel erg,, wat wil je oowk natuurlijk Langer wakker zijn is toch oowk leuk Liam slaapt nog heel veel,, minstens 4.5 a 5 uur overdag alleen al,, --->> Lady Jah ben nog steeds gestopt,, zijn uitslag is helemaal weg dus kwam idd wel van de kuur lijkt me,, en morgen maar weer naar de ha om te kijken hoe zijn oren eruit zien en anders maar weer een andere kuur,, zucht,, Vanmiddag lekker even met Liam naar mijn oma heen lopen lekker dik inpakken en gaan met die banaan! hahaha Liefsz
Muppie, Whaha, jij bent erg zeg ! De pijn in je buik weer over gegaan? Maar wat kan je op zulke momenten dan lachen he! Nouja gelukkig heeft ie zich niet bezeerd zeg! Voor wat ik begrijp zijn er dikke slaapzakken idd (maar vraag het me verder niet hoor)! Je had dus wel wat aan die berichten, fijn. En stoppen kan altijd natuurlijk he, of je geeft gewoon een kleinere fles omdat hij wat minder drinkt (zonde om steeds een klets weg te moeten gooien natuurlijk). Whaaaaaa, wat een horror verhaal van dat meisje zeg, maar ook chips savonds? Nouja hoop dat ze toch snel leert in haar eigen bed te slapen ! Hier hebben we nooit een probleem gemaakt van bij ons slapen, maar ook geven ze er niks om om in hun eigen bed te slapen. Owja over die kleertjes met slapen, hier hebben ze ook een romper aan zonder mouwen of evt met korte mouwen. En een luier ! Efina, Tja dan is het wel een beetje vroeg idd, maar de dag vast wel doorgekomen zeker ! Vervelend dat ze zich steeds zo verslikt enzo, hoewel het dus wel lijkt te minderen, en idd wel te hopen dat het zo blijft (of juist veranderd, maar dan beter word)! Denk dat je er weinig aan kan doen om ze onder de dekens te laten blijven. Benthe slaapt ook gewoon als ze bij ons ligt idd, ze drinkt aan de borst en valt dan vaak in slaap of erna als ze uitgedronken is gaat ze gewoon snurken. Niet als broer&zus ook op het bed aan het sporten zijn hoor, dan is samen giebelen veel leuker. Maar als die op bed liggen gaat ze gewoon slapen ook, vind dat wel lekker zo samen liggen samen . In de box slaapt ze ook eigenlijk nooit, maar das meer omdat ze daar geen kans voor heeft ivm M&R en ze er eigenlijk maar heel weinig in ligt. En nog gaan wandelen? Hier was het in de ochtend prachtig met een lekker zonnetje, maar daarna regen en heb het niet meer droog gezien geloof ik Humbly, Klopt, maar we hadden ook een best grote wieg (kan wel eens kijken of ik er een foto van heb). En in een ledikantje is ook prima toch? Malou en Ruben hebben ook altijd in een ledikantje gelegen. Ze heeft prima geslapen, maar ik had het eigenlijk anders bedoeld met papa naar bed (wat overigens ook wel verkeerd gelezen kan worden haha schandalig van mezelf) bedoelde ik eigenlijk dat ze samen naar boven gingen, dat hij haar een flesje liet drinken en dat hij dan in ons bed ging slapen en Benthe naast ons bed in haar eigen bedje ! Fijn dat het eigenlijk helemaal goed is gegaan met het uurtje verzetten. Hoe is het gegaan vandaag? De ha nog gebeld? Of maar gewacht tot morgen? Margje, Zo is het! En fijn toch dat het weer helemaal goed gaat! En een kwartiertje is natuurlijk heel wat anders! Als je met zo een tegenzin aan het werk moet snap ik idd dat je lekker op zoek bent naar wat anders meid! En idd dan is een leugentje om bestwil ook prima (ohooo )! Lekker gewoon bij je gezinnetje zijn en hun maar iemand anders moeten zoeken, er zijn er vast nog meer die ze kunnen vragen. Hier alles prima! Weinig te melden eigenlijk! Morgen naar de kinderarts, eens kijken wat die te vertellen heeft ! En ben ook best wel een beetje nieuwsgierig naar het gewicht dan de kleine meid! Maar nog maar even rustig afwachten. Liefs, Hanneke!
Hanneke,..veel succes morgen bij de kinderarts! Ik be benieuwd hoe hij het met Benthe vindt gaan. Maar gaat vast helemaal goed! Efina,..hoe gaat het vandaag? Jacky,..een langslaper bij jou? Wordt Amy nooit wakker met een plasluier? Dat heeft Evy eigenlijk altijd wel een keer s avonds of 's nachts. Humbly,..in ieder geval geen koorst meer. Hopelijk een goed teken. Tante,..wat jammer dat je niet meer meeschrijft. In ieder geval veel geluk gewenst mer jullie Sam. Margje,..ik hoop dat je snel ander werk vindt. Ik ben ook aan het solliciteren, maar het is niet makkelijk parttime en ook nog een leuke baan met een beetje salaris. Wij hadden net iets engs. Evy had lekker gegeten en ze ging naar bed. Dus nog een flesje voor het slapen en na de fles komt de hele melkvoeding en avondeten er weer uit. Veel te veel voor kleine Evy. Dus volgende keer minder melk. Ze stopt niet met drinken als ze vol zit blijkbaar. Alles en wij allemaal zaten onder het spuug. Dus nog even snel onder de douche. Arme Evy. Vandaag wezen geocachen in het bos. Erg leuk met vrienden. Evy vind het allemaal super.