Goedemorgen --->> Hanneke Zoiets had ik al wel door dat je dat bedoelde lol ik dacht alleen dat Benthe bij jullie in bed sliep,, Gisteren morgen ging het goed,, gistermiddag was meneer weer aan het huilen huilen huilen, hij wou niet slapen, temp liep weer op naar 38.3 en zat weer aan zijn oortjes dus ben om 8 uur de ha voor een afspraak voor vanmiddag,, vanmorgen kan jmmr genoeg niet,, het gaat regenen hier en jah ik moet toch een half uur heen lopen en nog een half uur terug,,, ( heb geen rijbewijs ) --->>Judith He bah zeg! volgende keer idd maar wat minder melk anders kun je weer alles verschonen,,, heeft ze verder wel goed geslapen dan? Jah vanmorgen 6 uur meneer wakker,,, zucht,, hij heeft dus echt het oude schema er nog in zitten haha gelukkig hielp de speen weer en heeft meneer nog tot kwart voor 7 geslapen en had hij natuurlijk weer een leuke poepluier als verrassing zo vroeg op de morgen sinds gisteren heb ik elke morgen een leuk kado Rare vraag misschien maar hoeveel poepluiers hebben jullie kindjes per dag? Liam heeft altijd de maiskiemolie gehad omdat hij nooit geen poepluiers had,, daar ben ik nu een maand meej gestopt en hij heeft de laatste 3 weken 5 a 6 poepluiers per dag,,, en dan geen kleintjes neeeej echt gaat er haast naast! ( zit wel een kleine tussen de grote maar over het algemeen ) Liefsz
Hanneke Succes bij de KA vandaag. Zelfs ik ben benieuwd naar het gewicht van onze Benthe . Amy is de eerste van onze lijst en Benthe de laatste <toch?>. Judith Ja dat spugen dat is echt vervelend, weet er helaas alles van.... Maar als iedereen dan weer gedouched is ku je weer verder gaan bij waar je gebleven was Amy wordt nooit wakker van een plas of poepluier... Het gebeurd zelfs regelmatig dat ik haar uit bed haal en ze echt een poepluier heeft van hier tot tokio, en zelfs dat geeft ze dus niet aan!Ik gebruik de luiers van Kruidvat, daar blijft ze veel langer droog in dan die van pampers etc.... Ze heeft zelfs nog nooit echt geïrriteerde billetjes gehad. Humbly Zo dus Liam heeft toch nog de oude tijden in zijn hoofd. Hopelijk snapt hij het snel dat dat allemaal even veranderd is. Vanmiddag dus even naar de huisarts. Ik hoop voor Liam dat de oorontsteking dus toch al over is..... ondanks het stoppen van de antibiotica. Amy is vandaag bij mijn schoonouders, ben benieuwd hoe ze daar is met slapen. Het is nu toch al bijna een week dat ze overdag niet meer wil slapen.
@Hanneke, succes bij de KA vandaag! ben benieuwd hoe het is gegaan! @Judith, ow dat spugen is zo zielig, krijgen ze helemaal traanoogjes enzow... Fay heeft ook een poosje zo erg gespuugd....met bogen kwam het eruit. Heeft Evy wel een beetje geslapen? @Humbly, succes bij de HA vanmiddag! Ik hoop dat je mannetje nu andere AB krijgt waar die niet allergisch voor is....geef em maar een dikke knuffel hoor van hier. Poepluiers hier ongeveer 2 per dag, Fay kreeg eerst ook altijd maiskiemolie door de fles, toen ik ben gestopt werd het niet meer of minder... @Jacky, gek hé dat ze geen middagslaapje meer wilt? Fay wil het ook niet meer, leg d'r altijd wel in bedje maar ze gaat gewoon liggen spelen en kletsen totdat ze het zat is en dan gaat ze huilen, dan haal ik haar altijd maar eruit. Zal wel een fase zijn (hoop ik) want voor 2 weken terug sliep ze zo van 12u tot 16u! @vraagje voor iedereen, Fay heeft een oproep gekregen voor de griepprik, dit omdat ze snel geiriteerd longslijmvlies heeft. Ik heb er ook eentje gekregen (krijg ik al jaren) en Bas ook omdat ie diabeet is (ook al jaren) Nu is het zo dat wij ook alledrie een oproep krijgen voor het mexicaanse vaccin, ik vind het heel erg moeilijk bij Fay, ze is niet écht een risicogroep zeiden ze op het CB, en zeker omdat het nog niet helemaal bekend is wat voor bijwerkingen het op langere termijn heeft vind ik het echt moeilijk. Ook vanwege dat meisje wat is doodgegaan aan die griep doet mij erg twijfelen... Mijn, en Bas' gevoel zeggen niet doen, wel de gewone griepprik, maar niet dat mexicaanse vaccin... Wat is jullie mening/advies/gevoel hierover? Fijne dag allemaal vandaag! xxxxx Margje
Goedenmorgen allen! De meiden hier hebben gelukkig geen last van de klok! vanmorgen keurig om half 8 wakker, heerlijk. Wel 4 keer eruit geweest voor Isabella, die zich weer verslikte in haar eigen slijm en adem, 1 keer overgegeven, bedje verschoond en weer slapen...vanmorgen gebeld door de huisarts, afgelopen vrijdag is de verwijzing naar de kinderarts verstuurd dus zal deze week wel een oproep krijgen! gelukkig! @ladylittleangel: Wat een snoepie! mooie kijkers ook!! @hannke: Is er een reden waarom Benthe naar de kinderarts moet? heb niet alles gelezen in het forum...niks ernstigs hoop ik... @jacky78: lijst? haha vertel.....wat voor lijst? Het spugen tjah das een ramp, Isabella heeft reflux en krijgt daar losec voor, als ze dat niet krijgt spuugt ze de hele dag door! echt een ramp! zielig ook hoor voor die kleintjes, ziet er zo belabberd uit... Een fijne dag allen vandaag, het weer zit hier helaas niet mee, bah. Zo Sofia van school halen om kwart voor 12 en dan vanmiddag maar eens even helemaal niks doen! lekker Groetjessssss
Gelukkig heeft Evy redelijk goed geslapen. Ze was natuurlijk wel om 2:30 wakker omdat ze honger had. Niet gek natuurlijk. Maar na het flesje weer verder geslapen tot vanmorgen. Ze lijkt nu weer tevreden en voldaan gelukkig. Ze had wel honger. Maar dat is niet gek natuurlijk. Ik had vanmorgen een sollicitatiegesprek. Het was erg leuk, dus hopelijk ben ik door aar de volgende ronde! @ Ladylittleangel. Ik heb gelezen dat het gewone griepvaccin ook al wat helpt tegen het mexicaanse griepvirus. Misschien zou je na kunnen vragen wat het nog toevoegt. Verder is dat heel persoonlijk en ik zou het ook niet weten eerlijk gezegd. @ Jacky,..ik heb idd altijd pampers. Ik dacht dat die toch droger bleven, maar jij hebt dus een andere ervaring. Misschien toch het proberen waard. En Amy is lekker wakker aan het wezen? Sprongetje misschien? Evy zit opeens sinds vorige week vanuit kruipstand en los en was ook erg onrustig daarvoor. @ Humbly,..succes vamiddag.
Weer een lange nacht gehad dus hopelijk krijg je snel een oproep van de kinderarts!! Reflux hier oowk heel bekent,, Liam heeft toen hij 2 maand oud was een week in het ziekenhuis gelegen omdat hij zow erg achteruit ging,, hield niks meer binnen, at niet meer,, plasluiers waren bijna weg,, De ha had eerst losec uitgeschreven en hierdoor werd het 2x zow erg,, daarna zantac wat meneer gelijk uit spuugde,, pffft nou kreeg hij 7 schep jbpm door de fles en spuugde hij niet meer,, nu afgebouwd sinds 3 dagen naar 5 schepjes en gaat perfect Fijne dag vandaag!! Liefsz
Heey heey meiden, Liam zijn oorontsteking is over,, gelukkig! hij weet niet waar de verhoging vandaag komt maar als die er volgende week nog is moeten we weer komen,, en gaat hij verder kijken waar het vandaan komt,, Hij heeft wel vocht achter zijn oor en dat moet vanzelf weggaan,, daar kan hij oowk veel last van hebben,, Liefsz
nou het gaat hier weer lekker. mn vriend ligt in het ziekenhuis. vanmiddag kreeg ik rond half 5 een sms. "ik ben in het ziekenhuis niet schrikken het is niets ergs" ik moest tot 6 uur werken. dus ik daarna bellen naar hem. op zn werk waren ze bezig met zwaar staal. en toen viel er een stalen balk ergens vanaf en die zou hij even tegenhouden maar 1500kg hou je niet zomaar tegen. dus die heeft een pees geraakt en die pees is dubbel geknakt. dus ze vingers staan helemaal naar binnengetrokken. dus hij word nu geopereerd en ik word gebeld als de operatie geslaagd/klaar is. dan ga ik weer naar hem toe met schone kleren. vanacht moest hij waarschijnlijk ook nog in het ziekenhuis blijven en dan mocht hij morgenvroeg naar huis.
@Humbly, fijn dat de oorontsteking over is! hopen dat de koorts ook gauw zakt. @Hanneke, hoe was het bij de KA? Verder heb ik voorzichtig goed nieuws, ik ben vandaag al teruggebeld door iemand van het verpleeghuis waar ik gisteren een sollicitatiemail naar heb gestuurd. Ze belde om te zeggen dat ze de mail ontvangen had en dat ik morgen door PZ gebeld wordt voor een afspraak want ze wilde heel graag dat ik op gesprek kwam! Wel grappig want ik heb daar in 2000 tot 2004 gewerkt en de opleiding gevolgd, en ik had dus een oud collega aan de telefoon die nu teamleidster is geworden! Ben erg benieuwd! Verder eigenlijk niet veel bijzonders hier, met Fay gaat t lekker en met mij ook eigenlijk wel goed! op wat rare gedachtenspinslels na dan want die heb ik altijd.... Fijne avond! xxxx
Lovely meid! da's schrikken!!!! Heb je enig idee hoe lang de operatie gaat duren? Voor hoelang moet ie dan gips? Hoe is het met Amber? Sterkte verder! xxxx
de operatie is net klaar. geen idee of hij gips moet. ben amber nog ff drinken geven en dan ga ik er heen
Judith, He getsie! Idd lijkt me dat ze gewoon te vol gezeten heeft. Toch maar een wat kleinere fles geven? Of er langer tussen laten? Nouja hoop dat ze het niet nog een keer heeft. Maar jullie hebben zondag dus wel een heerlijke dag gehad verder, lekker buiten in de frisse lucht! Humbly, Fijn dat de oorontsteking wel weg is. Toch nog een beetje beterschap! En volgende week maar even afwachten dus. Nouja, ze slaapt wel bij ons in bed, maar das vaak omdat ik het zo lekker vind en eigenlijk alleen overdag en ook echt niet altijd. Savonds gaat ze gewoon dr eigen wiegje (nouja nu dus bedje) in. Heb nog gekeken voor een fototje, maar heb dus geen enkele beetje onherkenbare foto van het hele wiegje altijd staat Malou of Ruben er wel bij. Heb nu een foto gedaan van bijna het hele wiegje, het loopt bij haar voetjes namelijk nog een stuk door, maar dat ie groot is kan je wel zien geloof ik en niet de mooiste, maar ik had gezegt dat ik er geen ging kopen meer nu en we mochten deze lenen, is van een tante. Benthe heeft heel afwisselend poepluiers, kan elke verschoning zijn, maar kan ook weleens een paar dagen niets zijn, kortom aan mij heb je niks ! Bekijk bijlage 24086 Jacky, Idd Amy is de oudste/eerste en Benthe is de jongste/laatste. Wel gek om dat zo te noemen eigenlijk! Haha! Maar het is gewoon zo! Hoe is het met Amy gegaan bij je schoonouders? En zelf een lekker dagje gehad? Of was het noodzaak dat je haar een dagje daar gebracht hebt? Benthe heeft trouwens ook nog nooit rode billetjes gehad (Malou en Ruben ook pas een enkele keer en dan door de zure tandjes poep), hier overigens Huggies . Margje, Tja de griepprik, ik heb de oproepen voor mijzelf (gewone + mex griep) al in de papierbak gegooid. Ik neem ze niet (zoals de gewone dus al jaren niet) en wij laten onze kindjes niet inenten. Vinden dat er te veel rotzooi zit in die vaccinaties (beide), en zeker ook die voor de mexicaanse griep vinden wij dat er veel te weinig bekend is over de gevolgen op langere termijn, maar zoals bekend zijn wij het toch niet helemaal eens met al die vaccinaties ! Fijn dat je een goed gevoel hebt bij die mail en het belletje! Hoop dat ze goed nieuws hebben binnenkort voor je ! Efina, Fijn dat ze geen last hebben van de klok! En wel vervelend dat je toch weer 4x naar Isabella bent moeten gaan vannacht. Hoop dat de verwijskaart snel binnen is! (waarom laten ze je die niet gewoon even ophalen trouwens? Das toch gemakkelijker? Nouja vooruit )! Fijne middag gehad? En lekker niks gedaan? Rede waarom Benthe naar de kinderarts moet is dat de bevalling niet helemaal verlopen is als we hadden gewild. Benthe is klem blijven zitten omdat ze de binnenste draai tijdens de bevalling niet gemaakt kon krijgen, toen even geholpen met de vacuumpomp en toen weer verder gegaan zonder pomp, maar door het klem zitten heeft ze een niet zo goede start gehad (niet kunnen drinken en dus ruim 4 weken in het ziekenhuis gelegen) en misschien dat ze er nog iets van een beschadiging in haar hoofdje aan over gehouden heeft, maar afspraak voor een nieuwe scan moet nog gemaakt worden. Zo dat was het heel even kort in sneltreinvaart ! Lovelyengeltje, Sterkte en beterschap voor je vriend meid! Zo en nu over ons ! Nog bedankt voor de succes wensen ! Hier was de kinderarts helemaal tevreden over onze kleine meid! Gaf toe dat het belletje van ons laats ivm dat te lage gewicht toch wat verontrustend vond, maar ons niet bezorgd wilde maken en hij gewoon wilde afwachten tot de afspraak vandaag. Nou ik vind het wel prima! En hij vond het dus eigenlijk gewoon overdreven van het cb om zo te reageren. Hij vond het namelijk reuze meevallen, madam was vandaag 5835gram, dus in 3 weken tijd 410gram aangekomen. En daarbij vond hij dus ook dat ze zeker naar de geschiedenis met Malou en Ruben (ook geen grote groeiers) moesten kijken en pas dan hun mening hadden moeten vormen. Nouja vooruit, dat cb kan me niks schelen eigenlijk op het moment. Ben allang blij dat ze goed gekeurd is. Beleid afgesproken dat we nog even door blijven gaan (ong een week of 4) met in die twee laatste voedingen die ze via de fles krijgt die zakjes toe te voegen. En daarna daar weer mee gaan stoppen en dan weer een week of 4 later bellen voor een afspraak om nogmaals de kleine te keuren. Andere optie waar we uit mochten kiezen was om die 2 voedingen die ze uit de fles drinkt weer live aan de borst te gaan doen,misschien voor jullie gek, maar ik zie dat niet zitten en kies dus liever voor de oplossing met wat extra erbij. Kinderarts denkt namelijk dat ze door die 2 voedingen waarbij ze maar rond de 100cc-130cc drinkt te weinig krijgt. Maarja die 6 andere voedingen wel aan de borst drinkt ze waarschijnlijk rond de 200cc (gezien ik met gemak in 20 min 200cc-250cc kolf). Zo dat was het wel weer meiden! Liefs, Hanneke!
ff update de operatie is goed gegaan. de pees was wel flink geraakt door het stuk ijzer. maar zover ze konden zien geen blijvende schade. morgen vroeg gaan amber en ik weer naar papa toe( ben er om 10 uur weer heen gegaan om schone kleren te brengen) waarschijnlijk mag hij morgenmiddag weer naar huis toe
Muppie) KJ ligt in een dikke slaapzak zonder mouwen... Efina) Dank je voor de felicitaties, KJ trapt de dekens nog niet van hem af, ik stop hem heel strak in. Dekentje in een "dekbedhoeslaken" en die dwars neerleggen, zo heb ik meer deken over om de uiteinden goed onder het matras te stoppen. Aangezien de voetjes toch de achterkant van het bedje moeten raken (kort opmaken) is dit ideaal. Veel sterkte met het hoesten enz. is niet zo leuk, hopen dat het snel overgaat! Hanneke) Dus Benthe ook weer goed gekeurd, fijn is dat! Ik had toendertijd ook meer vertrouwen in de kinderarts. Ik stond toen met mijn meisje bij het cb, even wegen en meten... Zegt dat mens in 1x heel hard zodat iedereen het kon horen Weet je wel dat haar ene been langer is als de andere, daar moet je echt even naar laten kijken! Toen zei ik tegen haar dat ze net 2 operaties had gehad en dat ze haar mond eens dicht moest houden want een ander heeft daar niets mee van doen (woon in een dorp) Wat een blunder van haar zeg... Lovely) Beterschap voor je lieve mannetje!
Efina, Fijn dat ze geen last hebben van de klok! En wel vervelend dat je toch weer 4x naar Isabella bent moeten gaan vannacht. Hoop dat de verwijskaart snel binnen is! (waarom laten ze je die niet gewoon even ophalen trouwens? Das toch gemakkelijker? Nouja vooruit )! Fijne middag gehad? En lekker niks gedaan? Rede waarom Benthe naar de kinderarts moet is dat de bevalling niet helemaal verlopen is als we hadden gewild. Benthe is klem blijven zitten omdat ze de binnenste draai tijdens de bevalling niet gemaakt kon krijgen, toen even geholpen met de vacuumpomp en toen weer verder gegaan zonder pomp, maar door het klem zitten heeft ze een niet zo goede start gehad (niet kunnen drinken en dus ruim 4 weken in het ziekenhuis gelegen) en misschien dat ze er nog iets van een beschadiging in haar hoofdje aan over gehouden heeft, maar afspraak voor een nieuwe scan moet nog gemaakt worden. Zo dat was het heel even kort in sneltreinvaart ! Bij de huisarts hier faxt de huisarts de verwijsbrief zelf naar het ziekenhuis, zij maken dan direct een afspraak en sturen mij daarvoor de uitnodiging, komt dat niet uit dan kun je bellen voor een andere optie, helemaal handig dus, hoef je zelf niets te doen Jeetje heftige bevalling dus! heerlijk dat ze het nu zo goed doet dan! De scan dus nog afwachten, hopen dat het allemaal goed is! @Fairy11: Das ind een goed idee, om de ledikantdeken in de hoes te doen en dan dwars leggen, misscien dat dat bij Isabella ook helpt, ze is echt een mega worstelaar! weet alleen niet of de deken dan tot haar borst komt ze is al 74cm dus vrij groot! zal het straks eens even proberen!! @lovelyengeltje! heel veel beterschap met je vriend, hopen dat hij er niet al te veel last van heeft en houd! Hier alles aardig op orde isabella ligt te slapen en sofia is met een vriendje van school aan het rondjes fietsen, vanacht drie keer bij isabella geweest, niet gespuugd gelukkig, wel drie keer verslikt maar sliep weer verder toen ik haar even rechtop had gehad, wel kwam ze gisterenavond megaaaaa slecht in slaap, heeft een uur lopen draaien en kreunen en steunen, ik heb het gevoel dat haar boventandjes komen, ze kauwd ook echt op alles wat ze te pakken kan krijgen! toen ik vanmorgen op haar kamertje kwam had mevrouw zit opgetrokken aan het bedje haha ze zat op haar knietjes over de rand te kijken pfffff gaat wel erg snel hoor! nu even eten koken en dan lekker optijd eten, kindjes lekker vroeg naar bedje en mama even lekker zonnebanken vanavond! Fijne avond allemaal
4 november moet hij weer heen en dat gaan ze zien of de 8 hechtingen eruit kunnen hij heeft echt mega geluk gehad, iets erger en hij kon zn hand nooit meer gebruiken hij moet nou sowieso een aantal weken revalideren. grrrr gaat weer lekker dus.
Meiden enven kort, heb a.s. donderdag om 09.30u een sollicitatiegesprek!!! ga nu gauw mijn haar uitspoelen, heb het weer geverfd... xxxx
Lovelyengeltje, Gelukkig is het allemaal nogal aardig goed afgelopen! Het had natuurlijk veel slechter kunnen zijn. Beterschap nogmaals! Fairy, Idd zeg wat een stom mens! Vind het sowieso een beetje irritant dat dat wegen/meten in een open ruimte gedaan word, hier gewoon waar je de kindjes ook uit kan kleden en waar je binnen komt. Dus hier ook idd altijd die onzinnige opmerkingen waar iedereen bij is ! Maar wat schandalig zeg dat ze dat gewoon roept zonder ook maar verder iets te weten. En idd ze is weer goedgekeurd, over 8 weken weer terug komen voor de herkeuring ! Efina, Ahaaaa, dat had ik niet begrepen ! Is idd wel handiger ja! Nee ik begreep dat hij een brief naar jullie gestuurd had en dat jullie daarna zelf een afspraak moesten gaan maken met de kinderarts ! Maar zo gaat het bij ons ook altijd als je via de huisarts word doorgestuurd naar een andere arts. Bevalling was op zich niet heftig hoor, ik vond het juist een hele fijne/relaxte bevalling, behalve dan dat ene stukkie en het gedoe na de bevalling. Scan idd afwachten, gaan we binnenkort afspraak voor maken maar is 2mnd wachttijd voor. Hmmm zonnebank, lekker joh! Lag er vroeger nog wel eens onder, maar dan viel ik altijd in slaap en dan werd ik weer wakker als het koud werd omdat de lampen uit waren haha! Fijn dat het ietsjes beter lijkt te gaan. Nouja sterkte maar weer he meid! En al aan het klauteren in het bedje dus goed van haar hoor ! Margje, Nog een beetje vroeg ! Maar alvast heel veel succes met je sollicitatie gesprek! Joepie echt fijn dat je dat al zo snel weet! Nu nog hopen op een goed verloop en resultaat. En kleur geworden zoals je wilde haha! Liefs, Hanneke!