Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey meiden

Heb ff jullie mening nodig,, mijn opa en oma zijn 14 november 50 jaar getrouwd en nou wou ik een mooie foto van Liam aan hun geven,, vanmorgen 2 gemaakt maar weet niet welke :p haha mijn zusje vind de 1 mooier dan de andere dus haha even helpen :D

Foto 1 ( vind ik de mooiste! )

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Foto 2 ( vind mijn zusje mooier )

3. nou deze kan ik niet laten schieten , nog 1 keer reageren! :p

HUMBLY! Foto 1 is echt fantastisch die moet je doen!!!

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw

hahaha jah toch wel he ;)
    Hopelijk kom je af en toe nog een keertje spieken!!!

Liefsz!!! :):D

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Sorry, heb ‘jullie’ gister even overgeslagen! Zo een super drukke en vermoeiende dag gehad, had echt geen puf, wel gelezen al gister maar niet gereageerd, dat gaan we nu maar eens doen :D!

Fairy,
    Ah gelukkig toch de verlanglijstjes meid! En moet de sint flink in de buidel tasten van het jaar om iedereen tevreden te houden :D? Whaha, krijg je wel bobbels in je behang dus nog maar eens over nadenken of je dat wel echt doet. Die sint komt wel vaak bij jullie, haha!

Efina,
    Sorry, ik heb er even helemaal niet bij stil gestaan om te vragen! Maar natuurlijk mag je op de lijst. Als je in het onderschrift van gaby (glo13) of mij klikt op die maart lijst kom je op onze lijst uit. Gegevens die erin staan zijn, roepnaam, geboorte datum, geboorte gewicht, evt geboorte lengte, laatste afspraak cb, gewicht dat ze die keer had, lengte die ze dat keer had, de datum van nieuwe afspraak en evt bijzonderheden. Wil je de afspraak met de kinderarts ook op de lijst hebben die in het topic af en toe langs komt, pb me dan ff ;)! Die andere gegevens doe maar even naar Gaby. Of zet het in het topic, dan komen we er ook wel uit :D!

Hmm dus toch nog ruim 2 weken wachten. Nouja gelukkig in ieder geval dat de afspraak staat meid! Fijn dat het slapen weer lekkerder ging hoop dat het zo blijft gaan, voor jullie, maar vooral voor de kleine want dan heeft ze misschien toch wat minder last. Grappig is dat heen en weer schudden idd, haha, wel super leuk natuurlijk dat ze af en toe 2 ‘stapjes’ kruipt :D! Nog even en dan gaat ze achter haar zus aan ;)!

Jacky,
    Ahaaaaa, haha! Gewoon de vaste opa/oma dag. Nou prima toch joh, vroeg het me zomaar af :D! Ach gerum, kleine meid dus steeds een beetje overstuur wakker, tja wat het geweest is, denk dat je daar niet achter komt, gelukkig waren jullie er in ieder geval om haar te troosten en weer veilig te laten voelen zodat ze verder kon slapen. Hoop dat vannacht beter gegaan is. Boot bijna klaar is wel super natuurlijk! Alleen nog zoooo lang wachten he voor je er lekker mee kan varen…! Nouja geduld hebben maar he?

Gaby,
    Fijn dat je pc het weer doet! Heb meteen gister nog maar even een mailtje gedaan met wat ik veranderd had aan de lijst ;)! Had dat nog niet gedaan, was ik te lui voor, dus nu weet je weer wat ik gedaan heb :D!

Judith,
    Kinderarts was idd prima en fijn zo. Vind het een hele fijne arts, maar we ‘kennen’ hem al vanaf dat Malou en Ruben geboren zijn, das ook wel fijn, gewoon dat we dezelfde gehouden hebben. En ze is idd prima gegroeid, maar veel meer hoeft niet, dus we doen nu ook iets minder poeder in de flesjes. Joepie, fijn zeg dat je door bent naar de volgende ronde met je sollicitatie. Temp van Evy is ineens wel erg hoog zeg. Fijn dat ze wel lekker blijft drinken. Hoe is het nu? Leuk wel dat ze kan kruipen nu maar toch beterschap!

Lovelyengeltje,
    Fijn dat het eigenlijk goed gaat, maar last ervan hebben dat zal ongetwijfeld idd. Wel vervelend idd met het werk, net weer werk en nu dus weer dit idd. Fijn dat het met de kleine goed gaat, die boventandjes komen vast ook binnenkort ;)! Uhm, ik moet zeggen dat ik het toch wel een raar verhaal vind dat iemand zwanger word omdat ze jaloers is. Neem aan dat het of een ‘ongelukje’ is geweest of dat ze het gewoon toch samen besloten hebben. Nouja in ieder geval wat het ook mag zijn, toch gefeliciteerd, want het is en blijft gewoon een prachtig nieuw leven wat in haar groeien mag.

Wishgirl,
    Van mij mag je binnen komen vallen wanneer jij tijd en zin heb hoor. Succes met de loting vandaag! Hoop op goed nieuws! En succes met dobbelen, meteen de 6 he meid :D!

Sophia,
    Jammer meid, maar af en toe binnen vallen is ook prima toch. Ik lees altijd gewoon savonds bij omdat ik dan toch op de computer zit (en soms overdag als de twee grote slapen of met papa weg zijn) dus voor mij is het te doen, maar snap voor sommige niet hoor! Doei terug meid! Wil je trouwens wel op de lijst blijven staan? Of wil je daar af? (stuur je anders wel een pb omdat ik niet weet of je leest hier ;))!

Humbly,

Ik vind foto nummer 1 mooier dan foto nummer 2. Foto nummer 1 vind ik het meer om Liam gaan, en is de knuffelbeer een super leuke achtergrond. Foto nummer 2 vind ik het punt van waar je de foto genomen hebt te hoog, je kijkt vanaf boven naar de kruin van Liam eigenlijk en beslaat de knuffelbeer haast meer van het foto oppervlak dan dat Liam doet ;). Dat is bij nummer 1 niet, daar gaat het echt om zijn blije koppie, die vind ik dus mooier/leuker. Hoop dat je me snapt zo! Is ie weer helemaal opgeknapt trouwens?

Hier nu vandaag een rustig dagje! Heb Malou en Ruben uitbesteed, whaha, dat klinkt niet aardig! Ze zijn een dagje naar opa en oma. Ze hebben natuurlijk een hele tijd heel veel bij opa en oma gelogeerd etc, dat de opa’s en oma’s weleens bellen wanneer ze weer eens een dagje mogen komen, vind dat eigenlijk zo lief, maar ben juist ook zo blij dat ik het zelf weer allemaal kan (met hulp van Leander natuurlijk he)! Maar vooruit, af en toe toch maar weer eens doen, leuk voor iedereen eigenlijk. Leander is werken en ik ben alleen dus met een nu slapende Benthe.

Gister erg drukke dag geweest, begon al met dat ik zelf slecht geslapen had, ging pas om 2 uur slapen, om 3 uur wakker om te voeden, om 6 uur op staan en tussendoor nog een aantal keer wakker geweest om niks, maar gewoon wakker. Toen oudste twee gewassen en aangekleed, samen met Leander naar het kdv gebracht, toen met Leander en Benthe flink wat boodschappen gaan doen en wat sint ‘boodschappen’ gedaan, toen even thuis geweest, gegeten en even in bed gelegen, toen weer eruit, om half 4 Malou en Ruben weer op gaan halen op het kdv en meteen erna naar een verjaardag waar het echt stampend vol zat, toen daar blijven eten omdat ze vroegen en het leuk vonden als er wat bleven eten dus uiteindelijk rond een uur of half 8 thuis, toen alles weer in bad en naar bed. En toen pas rust en een mama die kapot was, maar ach, vannacht weer wat beter geslapen (en samen met Benthe tot half 10 in bed gelegen) dus nu weer helemaal uitgerust :D!

Liefs, Hanneke!

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Jah gaat iets beter,, hij heeft nog wel last maar koorts is wel weg,, :D
    Dank voor je mening! denk oowk dat het 1 word haha vind hem gewoon super!

Lekker dagje alleen met Benthe dus :D heerlijk :p

Vanmiddag naar de tandarts bah,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, mijn verstandskies is door en zit een gat in,,, en dat doet verrekte pijn,, pijnstilling heeft geen nut meer dus nu moet ie er maar uit,, of hij dan vandaag doet weet ik niet,,
    Ben doodsbenauwd,,

Liefsz

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Humbly,
    Oke, je snapte dus wat ik bedoelde? Kan wel zeggen foto 1, maar dan weet je nog niet waarom ik voor die foto kies ;) hoop nu wel!

FIjn dat de koorts toch weer weg is! Fijn zo! Dat moeten we hebben.

Idd hier heerlijk rustig, ga zometeen als ze wakker is lekker even douchen samen.

En jij sterkte en succes bij de tandarts! Komt vast helemaal goed meid! *houd je handje wel vast* :)!

8. HANNEKE! Nou, haal me maar van de lijst. Ik gaf toch al niks door, schiet niet op he!
    Ik beloof dat ik zal blijven lezen hihihihih

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Sophia, is prima hoor meid! En lezen is prima toch! Je reageert maar als je wil oid ;)!

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    jep jep snapte wat je bedoelde :D

haha komt oowk wel goed maar jah de tandarts,,, spuiten,,,, BAH,, zie er nu al tegen op :(
    Haha hou me hand maar vast jah :p is ie straks blauw,,

-->> Sophia
    Goed zow :D

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Humbly,
    Geeft niks hoor! Dat blauw trekt wel weg!
    Vraag anders of de tandarts in je wang wil knijpen als ie de verdoving gaat zetten, dat doen er echt heel veel hoor (tandarsten waarmee ik gewerkt heb, vroegen het allemaal zelf, maar een patient die erom vraagt is ook niet gek hoor ;))! Doordat ze spuiten en in je wang knijpen (wat niet zeer doet overigens oid) voel je dat knijpen in je wang meer dan dat je de naald+verdoving voelt. En ja ik heb het zo 3x laten doen en 1x anders (4 verstandkiezen eruit) en ik vond met knijpen toch echt fijner! Maar wilde het toch ook eens ervaren zonder knijpen :D!

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    --->> Hanneke

Goeie tip!! zal het vanmiddag als het toch mocht gebeuren gewoon vragen of hij dat wil doen :D
    Thnx!

Liefsz

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Zo en nu ga ik er vandoor :D! Neem dr gewoon slapend bij me! Haha! Wil onder tussen ook weleens douchen, krijg het koud! En ze slaapt nog wel, maar word wel wakker zo dan, en straks toch ook weer laten lurken, dus moet toch wakker worden. Daarna gaan we wel weer snurken :D! Haha!

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Humbly,
    Succes! Ze knijpen dan gewoon met bijv wijsvinger en duim in je wang, dus wijsvinger aan de binnenkant van je wang en duim aan de buitenkand, die wijsvinger zit dan vlak bij de plek waar je de verdoving krijgt!

Sterkte!

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw

Dank je!!
    Haha veel plezier vandaag :D geniet van je dagje alleen met Benthe!

Liefsz!
    :):)

16. efina

efina Actief lid

13 jul 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    Komt ie:

baby: Isabella
    mama: Efina
    geboren: 25 maart
    4380gram en 52 cm
    laatste bezoek CB: 19 oktober
    gewicht: 9655 gram
    lengte: 73cm
    nieuwe afspraak CB: 21 december
    Afspraak kinderarts: 13 november

greetzzzzz

17. efina

efina Actief lid

13 jul 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    de grootste en de zwaarste zie ik al hahahahahah

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    hahaha je bent oowk als 1 van de laatste geweest ;) lol
    Ach zow lang ze maar gezond zijn toch :D

Liefsz!!

19. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Gaby
    Zo je bent weer in de lucht! Je hebt zowat een nieuwe computer (moerderbord & processor) :D
    En ben je al bij met lezen?

Judith
    Dus Evy ook aan de kruip en dat ondanks de koorts!
    Hoe gaat is het nu met haar?

Wish
    Jammer dat je het niet meer bij lijkt te kunnen houden. Maar af en toe een berichtje hoe het nu gaat kan geen kwaad toch, dan maar even geen reacties op anderen.
    Succes met de loting vandaag (misschien heb je zelfs al antwoord op dit moment)

Sophia
    Ook jammer dat jij je afmeldt, met zo'n grote groep zijn wel volgens mij niet meer..... en dat de een wat vaker / vollediger reageert op de rest maakt toch niet uit?! Ik vondt het in het begin ook wel rot als ik niet op iedereen reageerde, maar daar heb ik me bij neer gelegd. Soms kan het gewoon even niet.

Efina
    Met die plaatsing van jou komt het wel goed op de lijst. En jee, Isabella is een flinke meid!

Humbly
    Foto 1, deze gaat meer om Liam (die toevallig bij een beer zit) en zijn blik vindt ik hier mooier.
    Succes met de tandarts vandaag!

Hanneke
    Wat het die nacht geweest is zullen we waarschijnlijk nooit weten. Stiekem vond ik het best 'leuk' dat ze me een keer nodig had die nacht. We hebben heerlijk samen gelegen.
    Vannacht heeft ze weer heerlijk geslapen.
    En ja nu moeten we nog wachten tot ongeveer april op de nieuwe boot, dan begint het vaarseizoen pas weer.....

Jij een lekkere rustige dag vandaag, maarja gisteren was het dan ook een superdrukke dag haha.
    Lekker genieten van Benthe vandaag!

Hier gaat het eigenlijk heerlijk. Sinds een paar dagen gaan de fruithapjes er ook in als zoete koek en het groentepotje gaat ook helemaal op. Dan nog een broodje en een sapje. Ben nu dus bezig om over te gaan naar 3 flessen. en het lijkt wel dat ze het ok vindt.
    Alleen het slapen wil nog niet echt. Voorheen had ze overdag echt vaste tijden, maar op het moment even niet.....
    Ondertussen kruipt ze wel echt de hele kamer door!:D

Hoe ziet jullie schema met 3 flessen eruit?

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    heb het overleefd!! hahaahahaha de tandarts heeft eerst voor verdoofd en in de mond eerst met ijskoud watje er tegen aan en eerst de bovenhuis verdoofd,, later pas de rest zodat ik het niet meer voelde,, en heb oowk niks gevoeld gelukkig!! mijn tand was echt verrot,, was ook niet raar dat ik er last van had,,

--->> Jacky

Liam zit nu een maand op 3 flessen;
    Schema met 3 flessen;

07.30 uur; fles 210/7 met 5 nutriton
    09.30 uur; fruithap of vers fruit
    12.30 uur; fles 210/7 met 5 nutriton en eventueel beetje brood
    14.00 uur; danoontje met sap
    16.00 uur; groente hap
    18.45 uur; pap van bambix avondpapje ( Liam wil de fles niet meer )

Fruit en groente gaan hier zonder problemen op :)

Liefsz

Deel Deze Pagina