Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Afspraken voor morgen:

Gaby & Ronja - Consultatiebureau

=================================================

Ronja en Gaby, succes en plezier op het cb morgen meid!

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Muppie,
    Ah spannend dus voor jullie straks! Wel leuk natuurlijk! En het is idd nog maar 4 maanden en dan is de kleine vent alweer 1 jaar! Super toch van je man! En dan maar eens afwachten of er nog zo een prachtig wondertje bij wil gaan komen ;)! Fijn dat de lijst een geheugensteuntje was voor je :D! Hoe is het werken gegaan vandaag?

Lovelyengeltje,
    Fijn dat het zo goed gaat met Amber en 8 maanden borstvoeding is super toch ;)! Succes morgen bij de tandarts!

Humbly,
    Haha, idd dalijk iedereen al een ‘elftal’! Nee maar vooruit je bent niet de enige die het niet in de planning heeft staan om zwanger te worden :D! Hier is 3 echt genoeg! Maar vooruit, eerst een super lieve leuke gezellige super vriend en dan maar weer eens verder kijken toch! Tijd genoeg hoor :D!

Wishgirl,
    Leuk dat Sven nu toch ‘in beweging’ lijkt te komen! Fijn!

Hier is het vanmorgen op het consultatiebureau goed gegaan, heeft niet gehuild tijdens het prikje. Maar lag ook toevallig net te drinken want het duurde nog even en ik denk kan ik mooi de tijd die we daar voor jan l*l zitten even nuttig gebruiken door te voeden. Na het bezoekje daar moesten we namelijk nog even door naar de huisarts voor mijzelf en even bloed prikken, dus zo ging het allemaal in 1 stuk door. Ze lijkt ook helemaal geen last te hebben van het prikje, erg fijn dus! En ik? Tjonge, was vanavond na het eten (half 6) zo moe dat ik tijdens het voeden in slaap gevallen ben, tussendoor een enkele keer even wakker geweest om te kijken hoe laat het was etc om daarna weer in slaap te vallen, uiteindelijk pas om rond half 11 weer waker…! Benieuwd of ik vannacht nog wel kan slapen…! Haha!

Liefs, Hanneke!

3. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hanneke: zeker afwachten of er nog een tweede wonder bij wil komen. fingers crost. gisteren een beetje kleine dingen gedaan op het werk. mdo voorbereid (multidisciniplaire overleg) mensen eten geven enz. heel stom maar was echt kapot na de tijd.
    fijn dat het goed gaat met de prikjes.
    heb je nog kunnen slapen vannacht. haha hoop het wel voor je.

wish: wou draaien. nu op naar het volgende. gaat hard hoor.

vandaag weer naar de manuele therapeute geweest. heb weer in standen gelegen. pfff pijnlijk. maar ze heeft het nu aardig goed. mn bekken staan vrijwel recht en merk ook echt verschil. nu goed de spieroefeningen die ik van de fysio heb volhouden en het gaat geweldig.

er was toch iemand hier die zeepkettingen maakt? wil dat ook eens proberen te maken voor de wintermarkt. misschien leuk om daar te verkopen.
    maar wat voor touw ofzo gebruik je daarvoor. en de zeepjes?

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier een heel verhaal,..

Zondagavond waren we om 19:00 bij de HAP en de huisarts wist het eigenlijk meteen. Geen gewone middenoorontsteking maar een ontsteking in het rotsbeen of wel Mastoiditis. Dit is het bot waar het oor in ligt zeg maar. Haar oor stond bijna dwars op haar hoofd. Veel pijn natuurlijk.
    De kinderarts werd gebeld en we moesten meteen door. Ze is meteen opgenomen in het ziekenhuis. Er werd bloed geprikt, infuus aangelegd en de KNO arts werd ingeschakeld. Enigzins in paniek allemaal, want we waren net op tijd. Het was zo vies in haar oren en rond haar oren dat het naar binnen kan slaan richting de hersenen of ogen. Met hersenvliesontsteking, doofheid en dergelijke als gevolg.
    Er werd een OK team opgeroepen en ze is meteen geopereerd. Ik mocht bij haar blijven toen ze onder narcose werd gebracht. Dat is erg naar!
    Haar trommelvlies is open gesneden om alles eruit te halen. Er zijn meteen buisjes geplaatst. Ook is er vocht achter haar oor afgenomen en die staat nog op kweek.
    Het was een snelle operatie gelukkig. Ze is naar haar kamertje gebracht. Ik mocht gelukkig blijven slapen naast haar. Echt super!

Gisteren werd de bult eerst erger, maar de antibiotica moest nog aanslaan. Gelukkig werd ze 's avonds beter. Helaas moesten we nog een nachtje blijven. Maar ook wel weer goed, want ze wilde haar goed in de gaten houden. Vandaag hebben we nog de hele dag in het ziekenhuis gezeten. Naar de KNO arts, bloed prikken en de kinderarts. Wat duurt wachten dan lang. De artsen twijfelden wel iets, maar we mochten naar huis omdat ze levendig was en goed opknapte.

Nu neus & oordruppel en antibioticakuur en opknappen. Maar als iets dreigt, moeten we direct terug.

Het schijnt nogal zeldzaam te zijn en tegenwoordig niet veel voor te komen. Gelukkig heeft iedereen snel gehandeld en hebben wij niet getwijfeld met bellen. Als we gisteren pas waren geweest had het al te laat kunnen zijn.

Ik ben nu na twee lange dagen en slapeloze nachten helemaal kapot. We hebben haar net in bad gedaan en haar een beetje schoongesopt.

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @judith; pfft echt niet op tijd erbij!! hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar de goede kant op en knapt Evy snel weer op,,
    Kan me voorstellen dat je niet geslapen hebt,, wel heel lief dat je bij Evy mocht blijven slapen!
    Beterschap en geef haar morgen maar een dikke knuf!

Liefsz :)

6. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Dankjewel Humbly,..

Hierbij nog een fototje van onze zielige smurf.

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ach gussie!! dat armpje :( lijkt altijd zow veel erger dan het is he,,
    Je kunt niet zien aan haar dat ze last heeft of wel?

Liefsz

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Nee ze is echt een flinkert. We mochten niet aan haar hoofdje komen, maar voor de rest ziet ze er redelijk vrolijk uit.

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Wees er blij om :) is voor je zelf oowk iets makkelijker als ze er zelf vrolijk onder is :)
    Nu op naar een leuke tijd :D

Liefsz :)

10. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ja want toen ze opknapte zag ze er al weer zo uit:

11. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    judith: gelukkig op tijd erbij. jeetje schrikken joh,maar fijn dat iedereen snel heeft gehandeld.
    beterschap en een dikke knuffel.

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Jeetje Judith, dat is echt schrikken.... Gelukkig allemaal net op tijd dus! En goed dat er meteen zo resoluut gehandeld is dor o.a. de HAP!
    Het zal best heel raar geweest zijn je meisje in het ziekenhuis te hebben.
    Nou heel veel sterkte de komende tijd. Gelukkig lijkt Evy snel op te knappen, hopelijk zet dit zo door.
    Pak je rust even lekker! Dikke knuffel voor jou, je man/vriend en natuurlijk voor Evy!

13. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ judith jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn.
    gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
    moet eerlijk zeggen dat als ik zulke verhalen lees van maart mama's mij de rillingen altijd extra over de rug lopen.
    komt vast omdat je toch wel een beetje een band hebt met elkaar.
    in ieder geval heel veel sterkte en succes thuis.
    en hopelijk is evy er snel weer bovenop en kunnen jullie ook gauw het normale leventje weer oppakken met een supervrolijk en uiteraard weer een ubergezond kindje :)

14. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Vergeet ik nog te melden:

Wij hadden de box en het bedje nog niet naar beneden laten zakken.... ben ik vanavond bezig met het eten maken. Draai ik me om zit Amy op d'r knieen in de box te proberen de dimmer van de verlichting aan te raken :$
    Whahaha ik heb meteen het bedje laten zakken en nu net ook de box.

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Muppie,
    Dus maar goed je oefeningen doen! Das waarschijnlijk ook een voordeel voor als dat wondertje mag komen ;)! Volgens mij was het lovelyengeltje die die zeepkettingen toen maakte (of mn vergiet laat me weer eens in de steek :))! En ja ik heb nog best lekker geslapen, wel pas om half 2 gaan slapen en om 7 uur moest ik er weer uit en veel liggen dromen en draaien, maar toch lekker geslapen ;)!

Jacky,
    Oei, dan idd maar naar beneden zetten, kleine meid was dus aan het kijken of ze kon gaan klauteren!

Judith,
    Tjonge! Had wel het gevoel dat er iets was, maar das wel erg schrikken zo zeg! Fijn dat je lekker bij haar mocht blijven, gelukkig mag dat eigenlijk altijd als je kindje in het ziekenhuis ligt. Nu heel veel sterkte, en natuurlijk beterschap! Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Hier is het prima, Benthe heeft nog altijd nergens last van dus ook dit tweede prikje heeft ze aardig goed doorstaan ;)!
    Liefs, Hanneke!

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Afsprakenlijst:

10/11/2009 Humbly & Liam - Consultatiebureau
    13/11/2009 Efina & Isabella - Kinderarts
    23/11/2009 Lovelyengeltje & Amber - Consultatiebureau
    30/11/2009 Hanneke & Benthe - Consultatiebureau
    01/12/2009 Wishgirl & Sven - Consultatiebureau
    10/12/2009 Wishgirl - IVF verpleegkundige
    10/12/2009 Ladylittleangel & Fay - Consultatiebureau
    21/11/2009 Efina & Isabella - Consultatiebureau
    21/11/2009 Hanneke & Benthe - Kinderarts

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Afspraken voor morgen:

Muppie & Daan - Consultatiebureau

=================================================

Daan en Muppie, succes en plezier op het cb morgen!

18. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Hanneke
    Super dat Benthe weinig tot geen last heeft van de prik!

Hier was ik dus net te laat met de camera en zat ze net weer op d'r kont.
    Ze hing dus over de reling heen en zat met haar hand aan de knop van de dimmer....

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Jacky,
    Nou idd zeg! Als de box nou tegen de muur had gestaan, was het nog iets minder geweest, maar ze zou zo maar net tussen die 'kier' te val komen ofzo. Moet ik echt niet aan denken (ook al is het niet eens mijn kindje :))! Stukkie naar beneden lijkt me idd echt de veiligste optie ;)!

Idd erg fijn dat ze nergens last van lijkt te hebben! Bij Malou en Ruben eigenlijk ook altijd zo geweest, ben daar wel blij om eigenlijk! Weer extra 'bewijs' voor mij dat het goed is zoals we het doen ;)!

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

mijn kleine meid is een echte acrobaat haha.
    vandaag ging ze op haar knieen bij de wasmand zitten toen ik de was net had gevouwen.
    toen staan en toen erin. kon helaas niet snel genoeg een foto maken van toen ze nog stond maar wel hoe ze erin kwam.
    (let niet op de rommel op de achtergrond) was smorgens vroeg en moest nog stofzuigen e.d

Deel Deze Pagina