Ja Judith het was erg leuk. Wij hebben nu ook de maxicosi tobi! Prenatal heeft aankomende maandag mamma-mazzel-dagen, dan krijg je 15% korting (in de vorm van een tegoedbon helaas)... Wij hebben nu een tobi voor euro 179! Denk niet dat ze goedkoper zullen worden. En nee, we gebruiken hem nog niet hoor, dat kleine poppetje verdwijnt er zowat in! Kijk anders even op Amy d'r site , kun je d'r zien zitten in d'r nieuwe stoel. Haha, Evy d'r eerste buil.... en er zullen er nog vele volgen denk ik! Wish, super geen speen meer! En dat terugdraaien komt toch vanzelf wel, voor je het weet doet hij het toch zelf!
Ik vind het een heeeeeele mooie stoel Jacky... Amy zit er ook geweldig in! Echt een stoere meid hahaha Sven zit hier al een paar weken in de autostoel... Hij werd echt te groot en te zwaar voor de maxi-cosi... Hij vindt het heeeeerlijk want nu kan ie lekker bij Amber achterin zitten... Samen dollen hahahah Ik heb de stoel gekregen van een vriendin van me... te leen... dat wel... maar dat mag gerust een aantal jaren duren... Scheelt toch weer enorm! Ach ja... en met het draaien.. Je hebt gelijk Jacky... Het zal vanzelf wel komen.. en anders maar niet hahaha Kunnen jullie kids trouwens al wel zelfstandig zitten... En dan ook blijven zitten? Sven valt dan echt meteen om... In de kinderstoel gaat het wel goed... (zit trouwens geen verkleiner in)....
@ Wish,..ja er zullen nog wel wat bulten volgen. Die kilo's ik weet het niet, maar door de bv ben ik er wel veel kwijt geraakt en nu let ik gewoon op wat ik eet en 1 keer per week sporten. Evy gaat zelf zitten en blijft nu ook goed zitten. Dus wel kunnen fietsen! Joepie! @ Jacky,..ik had idd al op Amy's site gekeken. Echt superleuke foto's! Ik kwam net een Tobi voor 169 tegen. Misschien gaan we die bestellen.
amber kan staan in de box. ze trekt zichzelf aan de spijlen op en dan staat ze. oohh wat gaat het toch snel. morgen is ze alweer 8 maanden. @muppie jij vroeg toch over touw voor de zeepketting. het is bruinachtig touw ongeveer de dikte van wol. geen idee hoe het heet, mn moeder had het in de kast liggen haha.
@wish; hier gaat het super! voel me goed ga steeds beter in me vel zitten gelukkig,, Beterschap meis! Heerlijk geen speen,, hier nog steeds als hij gaat slapen of als hij niet goed in orde heeft,, vind het persoonlijk niet zow erg want hij loopt niet de hele dag met dat ding in de mond gelukkig,, Haha iemand die je terug draait is idd veel makkelijker dan het zelf doen Heeft Sven goed bekeken 8) @Judith; zow veel al kwijt super jah!! hoe lang ben je bezig geweest dan? mooi dat ze geen last meer heeft van haar oortjes,, haha vallen ken ik,, Liam stoot heel vaak zijn hoofd aan de tafel omdat hij denkt dat hij er onderdoor kan maar jah wil nog niet Als ze lopen word het idd nog wel,, Liam kan oowk nog niet zelf zitten,, als hij mijn vinger vast heeft wel maar laat ik los valt meneer gelijk weer om Hij komt wel zelf tot zitten in bed en in de box begint het te komen dus wie weet Hier nog geen kinderstoel,, Liam zit nog in de wipper met eten,, binnenkort de stoel want meneer klimt bijna uit de wipper,, @Jacky; idd hele mooie stoel zeg!! nog even wachten en dan kan ze erin Hier een stoel van nijntje,, mijn tante heeft deze gebruikt voor mij neefje en nu mocht ik hem hebben want jah hij is onderhand 5 jaar dus past er niet meer in,, Liam zit oowk sinds 2 weken in de stoel achterin,, hij zat gewoon klem in de maxi cosi,, nou scheelt het,, we zijn hooguit 10 min met de auto weg naar de winkel en 10 min terug dus zow lang zit hij er nog niet in,, haha hij vind het super! lekker kijken naar buiten,, @lovely; wat goed van Amber zeg! nog even en dan staat ze overal tegen aan dan word het opletten Kleine meisjes worden groot Verder hier niks te melden! alles gaat lekker zijn gangetje Liefsz
Wish Seven zit dus al een tijdje in de andere autostoel. Wij kunnen Amy wel neerzetten en dan blijft ze zitten, maar ze gaat nog niet uit zichzelf in zitstand. Judith Tobi's zijn echt prettige stoelen! Goedkoper dan die aanbieding van jou ga je ze volgens mij niet vinden.. Wij hebben dus ook meteen een stoel voor een vriendin meegenomen. Lovely Amber gaat ook al zo hard! Die staat gewoon in de box... haha Humbly Super toch dat je een stoel van je tante hebt! Scheelt een heleboel geld hoor... En ook Liam zit hier al in... jeetje wat worden ze groot! Wij waren vandaag bij vrienden van ons, hun zoon is 10 dagen ouder dan Amy, maar hij staat gewoon al. Stapt ook al voorzichtig langs de tafel . Maarja Amy kruipt echt en hij tijgert.... Dus elk kindje doet het echt op zijn/haar eigen tempo.... We zijn in de middag even met z'n allen naar het strand gegaan, heerlijk was het. Alleen trok het om 17.00uur helemaal dicht van de mist, maar toen waren we al bij de auto. Nu allemaal lekker rozig, dus lekker slapen dadelijk....
@ Jacky,..wij waren lekker in het bos. Heerlijk he die herfst! Volgens mij is die aanbieding wel goed ja. We gaan er toch maar eens achteraan. En idd elk kindje doet zijn ding op zijn tijd. Evy gaat helemaal nog niet staan bijvoorbeeld. En ze brabbelt ook niet echt veel. Maar fysiek is ze dan weer niet te houden haha. Leuk toch om te zien.
@jakcy; Jah is echt super lief! ik heb oowk mijn wandelwagen van haar, buggy, fiets stoeltje, schommel ( lief he ) maxi cosi,, ben heel erg blij dat ik het van haar gekregen hebt want had het geld oowk niet om het allemaal aan te schaffen,, dat is snel! jah iedereen is snel op zijn of haar eigen temp ach zow lang ze maar gezond zijn toch Heerlijk het strand! even lekker uitwaaien hier trok het oowk ineens weer dicht met mist,, de dag begon met mist en eindigt met mist,, haha 8) Liam ligt net op bed en even gehuild ( nog geen 2 min ) en nu is het stil,, hopelijk gaat het nu oowk goed en kan ik vanacht oowk weer lekker slapen Owjah vandaag oowk weer 1 kilo eraf dus totaal nu 8.2 kg Liefsz
@ Humbly,..ik was eigenlijk na 3 maanden op mijn oude gewicht en sindsdien dus nog ruim 5 kilo er af. Dus ongeveer 1 per maand. Gaat dus nu niet zo snel meer hoor. Nog effe spammen
amber is ook volop aan het brabbelen en "zingen" haha maar ja ieder kind heeft zn eigen snelheid qua ontwikkeling. zo kruipt of tijgert amber niet. ze kan ook niet uit zichzelf rechtop komen. en echt draaien van buik op rug en andersom doet ze ook niet. haha eigenwijs meisje is het.
Isabella kruipt sinds gisteren echt volgas! haha de hele kamer rond, heel goed! en vanmorgen stond ze ineens tegen de bank aan, rechtop! weet niet hoe ze het voorelkaar gekregen heeft want ik was de was ophangen maar ze heeft het binnen een minuut of 3 voorelkaar gekregen hahaha nu snel slapen, voel me vreselijk beroerd, mn hele lichaam doet zeer! trustennnn
Humbly Nog steeds alles rustig met Liam en het slapen? Lovely Echt alle kindjes doen het op hun eigen manier, bij jullie juist veel gebrabbel en gezing... hier meer wat gegil van plezier op zijn tijd! Ach het komt allemaal vanzelf wel goed. Efina Beterschap ermee! Judith Super stoer die meid van jullie. Je zou niet zeggen dat ze nog zo kort geleden zo ziek geweest is. Ze zit er echt heerlijk tevreden bij! Ik heb gisteren wel wat leuks (vind ik)besteld: zie de bijgevoegde afbeelding. Dit is een krijtbord afbeelding. Deze gaan we op een blauwe achtergrond (magnetische achtergrond) plakken, dan kan Amy in de toekomst met d'r vriendjes en vriendinnnetjes met krijt en met magneetletters spelen. Nu moet ze alleen nog iets groter groeien... Ja meiden, nu moeten we een keuze gaan maken voor onze kleintjes. Wel of niet laten inenten.... Bij jullie de keuze al gemaakt?
ik weet het ook nog niet. maar ik denk dat ik haar wel laat inenten. ik word zelf ook ingeent morgen.
effies ego: gaat hier wat minder. daan slaapt weinig tot niet overdag. huilt veel. hij drinkt weinig. heeft vandaag de papfles niet opgedronken (140 op) de 2e fles ook 140 op en de laatste fles 90 op. totaal dus maar 370cc. wel heeft hij een boterham gehad,fruithap en warm eten met danoontje.maar normaal dronk hij 3 x 200cc. ook was zijn laatste luier vandaag erg dun. vanaf morgen maar even goed bijhouden wat hij drinkt anders moet ik vitamine d bijgeven. dacht ik zo. en de dunne luiers in de gaten houden. sorry voor de ego.
'Symptomen' klinken als de 8-maandensprong en eventueel een tandje... Een paar weken terug dronk onze Amy ook minder haar flessen. Overdag sliep ze helemaal niet meer 's nachts gelukkig wel gewoon goed), maar was wel moe. Ondertussen hebben we weer gewoon een ritme te pakken hier. Succes in ieder geval ermee.
dank je hoop dat dat het is. ga nu lekker naar bed. morgen vroeg weer fysio en daarna even lekker knuffelen met mn neefje. kom gauw weer uitgebreid reageren.