Humbly, Prima toch dat jij gekozen hebt wel potjes te geven ! Hier meerdere redenen om dat niet te doen. Enne ik vind beide prima hoor ! Maar snap wel dat ie aan ander eten moet wennen idd omdat ie het ene al gewend is en het andere nog niet kent. Groenten alleen is idd niks mis mee, dat is gewoon waar wij mee beginnen de eerste 2 weken, dan 2 weken fruit, en nu dus binnenkort fruit en groente op 1 dag en dan bij de groenten ook rijst/pasta, gewoon ipv alleen groente dus een maaltijdje, en das dan dus met de pot mee eten want ze eet dan gewoon hetzelfde als papa/mama/zus/broer. Al eet papa er weleens een stukje vlees bij en soms broer/zus ook, maar dat krijgt ze voorlopig nog niet ! Maar ik ben er weer vandoor! Nog een hoop te doen vandaag! Liefs, Hanneke!
Owjah heeft iemand misschien een idee waar je baby bretels kunt halen? Liam heeft nu maat 68 broek aan maar zakt hem nog van de kont af 62 past perfect maar is te kort,, Liefsz
vandaag weer naar het cb geweest. nikki was nu 9680 en 72.6 cm het ruisje was nu beter te horen,alleen klonk het nu meer op een onschuldig ruisje..
Zooo hier had ik even de schrik te pakken... Maar is gelukkig weer goed afgelopen... Afgelopen nacht had Sven echt koorts... niet normaal.... Hij wilde niet slapen in zijn eigen bedje... maar alleen bij mij op de arm... Hij was heeelemaal klam... en kon niets hebben... alles deed hem pijn... En hij moest heel veel hoesten... Hele nacht dus niet geslapen... Huisartsenpost gebeld en zij dachten dat ie wat grieperig was maar niet extreem en waarschijnlijk ook geen mex. griep... Maar wel voor zeker even ha bellen in de morgen... Toen Amber moest opstaan kon ze niet opstaan zei ze... spierpijn, hoofdpijn, keelpijn... alles dicht.... temp gemeten... Yes verhoging... 38.0 (de temp waarbij je de ha moet bellen)... Dus gebeld en meteen langskomen met beide kids... Gelukkig... beide kids geen mex. griep... Amber waarschijnlijk toch alleen verkoudheid die wat vastzit... Sven waarschijnlijk combi tussen tandjes en oortjes die dreigen te gaan ontsteken... Ook niet leuk natuurlijk... maar gelukkig geen mex. griep... Shenoby Gelukkig is het niets ernstigs met het ruisje... En volgens mij komt ze mooi in evenwicht he... met gewicht enzo... toch?
Hey meiden, zo drukdrukdruk hier. Evy gaat als een speer en is helemaal opgeknapt! Vandaag de laatste antibioticadag, dus dat is mooi. Verder wordt ze nog wel ongeveer 2 keer per nacht wakker. Maar we hebben eigenlijk geen idee waarom. Kan zijn natte broek, kou, honger, speen kwijt, dromen etc. Dus wie het weet,... Dus we hebben al vanalles geprobeerd. Vandaag heb ik de slaapzak eruit gegooid en een dikke pyama gekocht. Misschien heeft ze toch te weinig vrijheid in bed. Wie zal het zeggen. Verder gaan we toch maar wat minderen met de melk. Ze eet niet echt goed haar vaste voedsel als ze ook 3 x 200 cc melk krijgt. Dus nu 's ochtends en 's avonds 200cc en verder bij het eten wat ze wil aan melk. Tussendoor water. Ze eet nu wel wat beter! Wat betreft de inenting, dat weten wij nog niet. We willen nog de resultaten van de onderzoeken afwachten. Volgens mij zijn die december klaar. Maar ik vind het heel dubbel. Bovendien heeft Evy nu een aardige antibioticakuur in haar lijf, dus voor infecties is ze even beschermd. Ik heb dus per 1 januari een nieuwe baan! Helemaal super. Arbeidsvoorwaarden zelfs beter dan verwacht! Meiden, hier laat ik het even bij. Liefs Judith
Goedenmorgen meiden, @Hanneke: mijn afspraak voor het cb staat voor 21-12 ipv 21-11 Weinig puf hier, druk met mn advocaat in gesprek geweest, maandag weer een afspraak, ben er moe van Met de meiden gaat het goed gelukkig, Isabella word wel standaard 2 tot 3 keer wakker in de nacht maar eigenlijk niet voor voeding ofzo, moet haar even terug draaien op haar rug en dan ist goed, 3de en 4de tandje zijn helemaal door Ik ga even lekker op de bank nu met mn ogen dicht.... liefssssss
ohja en het enten, ik weet het ook nog niet, heb hem zelf maandag gehad, en vond hem best wel auw doen haha heb best last van mn arm, zielig als ik isabella laat prikken, maar goed aan de andere kant, ze is astmatisch dus mocht ze de mex. griep krijgen dan zal ze daar waarschijnlijk flink ziek van zijn! en zus word niet ingeent en gaat natuurlijk wel naar school en komt in aanraking met veel andere kinderen dus de griep meebrengen naar huis zit een kans in....denk wel dat ik het laat doen, maar vind het wel sneu
Hee meiden, Ben d'r nog hoor, en gaat allemaal z'n gangetje hier! Morgen heb ik een 2e gesprek bij mijn event. nieuwe werkgever! Met Fay ook alles goed, alleen vandaag tot 2 keer toe heeeeeeeeeeeeel erg gehuild....echt, vol overgave met haar armpjes wijd naar achteren en heel erg snikken.... Ze wordt ook echt eenkennig en als ik de kamer uitloop gaat ze heel hard huilen! Ga gauw weer ff bijlezen hoor... xxxx
Nou was ik gisteren nog zo enthousiast,maar vandaag was het helemaal mis met Evy. Ze heeft helemaal rode dikke wangen, diarree, overgeven en luieruitslag. Zijn dit tandjes? Alleen het overgeven kan ik dan niet verklaren. Gelukkig dronk ze de rest van de dag wel goed. Maar vanmorgen werd ze wakker in een plas met overgeefsel (sorry). Ik was al aan het werk, dus Kevin heeft haar, het bed en zichzelf later moeten poetsen. Daarna heeft ze nog een keer gespuugd. Daarna niet meer gelukkig.
@ judith ach die arme evy, die arme meid treft het elke keer wel. wat dat overgeven betreft daar heeft nikki nooit last van met de tanden. nikki was zonet he-le-maal blij! het lukte haar eindelijk weer om te gaan staan, ze gleed namelijk steeds weg. maar nu kon ze gaan staan tegen de bank aan. trots dat ze was! helemaal schateren en gillen zo blij was ze. helemaal een trots koppie van zie je wel wat ik doe??? daarna liet ze zich steeds vallen om vervolgens weer op te staan.want dat was zo grappig!
@ wish; beterschap met je kindjes!! hopelijk knappen ze snel op en is het geen mex griep @ Judith; Misschien dat het werkt,, had ze een zomerslaap zak aan? misschien dat een winterslaap zak iets warmer is? badstof pyama? haha nieuwsgierig he Is het gisteren goed gegaan met 3 flessen? eet ze nu beter? Ik hoop dat Evy snel weer lekker slaapt 's nachts,, @ efine; gelukkig slaapt ze verder als je haar even terug draait kun je zelf oowk lekker verder slapen,, yeey oowkal tandjes door Rustig aan doen he met al die advocaten,, @ prik; ik denk dat ik Liam wel laat inenten,, bij ons in het dorp zijn nu al 4 kinderen in de leeftijd van 2 tot 10 besmet met de mex griep,, krijg je gewoon de rillingen van,, @ Lady; Mooi dat het goed gaat met Fay Eenkennig misschien dat het idd daar door komt,, hier nog geen teken van,, Succes vandaag met je gesprek zet um op,, 8) @ Judith; als je het niet vertrouwd gewoon weer terug naar de ha gaan,, ik zou niet te lang wachten zeker nadat ze met de oren heeft gehad,, Beterschap! @ Shenoby; haha gefeliciteerd met deze mijlpaal Liam trekt zich op als hij op de bank zit,, in de box en verder nog niet, geweldig! Schema nu van Liam; 08.00 uur; fles 210/7 met 5 schep nutriton 09.30 uur; fruithap ( vers of potje 6 maand ) ** 09.45 uur tot ongeveer 11.30/12.00 uur ** 12.00 uur; een hele boterham zonder kost met een flesje van 120/4 met 3 nutriton 14.00 uur; 1 liga met sap uit tuitbeker ** 14.15 uur tot ongeveer 15.30/16.00 uur ** 16.00/16.30 uur; groentehap ( 6 maand ) Probeer steeds weer vers maar hij moet er nog niks van weten 18.30 uur; pyama pap van bambix en dan naar bed tot 07.30/08.00 uur Heerlijk schema, slapen gaat super! vannacht werd hij wakker omdat hij verkeerd om in bed lag en oowk nog eens vast zat dus kon hij zelf niks aan doen, goed omgelegd en meneer sliep zow verder,, Eten gaat super,, hij eet smiddags een hele boterham tussen de middag zonder mopperen,, er zit nog geen beleg op want dat krijgt hij nog niet weg Ik heb foto's van Liam zijn kamer in een album geplaatst in mijn profiel voor de nieuwsgierigen alles is 2e hand was er staat,, ben zelf super trots op het eind resultaat,, het is een kleine kamer maar wel gezellig Liefsz
Hoi meiden, Nou gelukkig was het maar een dagje. Evy is weer helemaal opgeknapt. Ik denk toch een voedselallergie of allergische reactie. Ze had voor het eerst zalm gegeten, dus misschien was dat het. Vandaag heeft ze een superdag gehad. Ze slaapt goed zonder slaapzak en speen! Ze is al 2 nachten niet meer wakker geworden. En we zien nu ook dat ze op haar zij slaapt en met haar slaapzak deed ze dat niet. @ Shenoby,..wat goed zeg van Nikki! @ Humbly,..wat een mooie kamer heeft Liam. Leuk gedaan! Ons schema is (als alles goed gaat) 7:00-8:00 200 CC melk + stukje brood rond 9:30 fruit met sap 12:00 brood met 100 cc melk 15:00 Tussendoortje met thee/water/sap 17:00 avondeten met 100 cc melk 19:00 200 cc melk Ik reageer niet zo veel. Niet omdat ik niet wil, maar heb effe geen puf. Vooral gisteren was ik echt down. Het gaat steeds even goed met Evy en dan gebeurt er weer iets. Echt om moedeloos van te worden. Zo zielig voor Evy. Dus dan kan ik echt effe balen. Morgen ga ik bruidsjurken passen! Effe wat anders! Liefs Judith
Ladylittleangel Hoe is het gesprek gegaan? Shenoby Zo dus Nikki heef thet echt allemaal heel goed door. Gaat het zelfs al in herhaling doen (voor als mama het misschien nog niet gezien had) Humbly Jij en Liam gaan ook weer super he! Heerlijk hoor! Judith Veel plezier vandaag met de bruidsjurken (misschien ben je al geweest, maar toch veel plezier) Tuurlijk heb je wisselende gevoelens omdat het zo wisselend gaat met Evy. Snap het wel hoor, maar pas op dat je nu niet overal meteen wat ernstigs achter gaat zoeken.... Is moeilijk, dat snap ik echt! Hier verder niets te melden, het loopt eigenlijk als een trein!
@margje hoe is je gesprek gegaan. @zieke kindjes beterschap. amber is ook steeds wat snotterig. steeds de neus vol en daar word ze 's nachts wakker van omdat ze dan "geen adem" meer krijgt. @werken vanaf woensdag ben ik hier pas meer. want heb afgelopen donderdag van 8:20 tot 21:00 gewerkt. zaterdag van 8:20 tot 17:30. a.s. maandag en woensdag moet ik van 8:20 tot 18:00 werken. en als ik dan een dag tussendoor vrij heb moet ik alle was wegwerken. hopelijk kan ik donderdag even rustig alles doorlezen en reageren op iedereen
Nou het gaat wel lekker hier,..Ik was zelf gisteren ziek. Kevin was vrijdag ziek. Volgens mij hebben we een virusje gehad. Verder gaat het harstikke goed hier! Er zitten wel wat rode vlekjes op haar beentje. Dus morgen maar even kijken of het erger wordt. @ Jacky,..inmiddels zijn we idd soms een beetje paranoide. Maar met mate wel hoor. Ik heb gemerkt dat mijn moederinstinct op het juiste moment aanwezig is.
En daar heb je het moederinstinct denk ik ook voor (daarom hebben vaders het niet ) Wat die rode vlekjes betreft. Ze hebben ons pas geleden verteld dat als je ze weg kunt drukken (dus als je er over heen strijkt/duwt, en ze zijn dan niet meer zichtbaar <verdwijnen onder de druk zeg maar> ) dan is het niets ernstigs. Probeer het maar eens. Dus je bent niet jurken gaan passen?
@ Jacky,.. nee geen jurken gepast. Donderdag had ik ook al ergens anders een afspraak, dus een herkansing. Als rust er wel een vloek op, want de eerste keer ook al afgezegd omdat Evy ziek was. De rode bultjes zijn gelukkig een stuk minder. Ze had ook luieruitslag die nu minder is, dus misschien is het luieruitslag op haar been geweest. Ze is verder zoooo vrolijk,..heerlijk gewoon. Ik kan zo genieten! Gisteren zijn we wezen fietsen voor het eerst. Ze vond het volgens mij helemaal niet zo spannend haha. Maar ik kan dus niet tussen het zitje en mijn zadel, dus ik ga misschien toch maar kijken voor een mamafiets.