Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hoi meiden,
    ik heb besloten om wat minder hier te reageren. het lukt me gewoon niet. wel lees ik alles. maar op 1 of andere manier heb ik het idee niet goed te kunnen reageren. sorry.
    zo af en toe zal ik vertellen hoe het gaat als jullie daar tenminste nog behoefte aan hebben :)

@griepprik: vandaag heeft daan de griepspuit gehad. het prikken zelf ging goed,maar het spul erin spuiten en de naald eruit halen vond daan minder. hij heeft even gehuild.
    maar hij vond de ingepakte mandarijn en het boekje van david de kabouter zo leuk dat het gauw goed was. (kregen alle kindjes)

@lovely: jeetje meid. heftig. wil je heel veel sterkte wensen.
    dikke knuffel van hier.

2. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    dank jullie wel allemaal.

zit hier echt met tranen in mn ogen.
    zonet weer ff naar hem toe geweest.
    hij zag ons al aankomen en stond al op de trap.
    hij had helemaal rode ogen en pakte amber meteen.
    dus ik zei heb je net gehuild ofzo en toen begon hij meteen weer te huilen en zei ik weet nu pas hoeveel ik van jullie hou want ik mis jullie zo ontzettend veel.
    ik wil jullie echt nooit meer kwijt.
    toen moest ik natuurlijk ook huilen.
    had even een paar foto's meegenomen van hem en mij samen. van mij alleen en van amber.
    en een lijstje met foto van amber die hij voor vaderdag had gekregen.
    en toen moest hij bijna weer huilen.

ik vind het zo zielig voor hem(en mezelf ook)
    maar ik weet gewoon dat het moet.
    anders was het niet goedgekomen tussen ons.

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

#3623 Arti13, 27 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2009
    @ Lovely,..wat een heftig verhaal zeg. Sterkte meis en wat goed van je vriend dat hij hulp heeft gezocht en geaccepteerd.

4. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @jacky
    thanks voor je pb meis

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Jacky,
    Dat dachten wij ook, dus vorige week toen we het hoorden naar het cb gebeld en ze zeiden ons dat het gewoon door ging, dus gaan we nog altijd van uit. Maar is het niet zo dat die griepprikken alleen deze week zijn ofzo misschien? En ze daarom volgende week weer gewoon normaal doen? Nouja wij hebben gewoon een afspraak bij de cb arts en ze weten dat we alleen komen als het vaccinatie tijd is, dus we zien wel ;)! Zal het maandag wel laten weten! Haha! Tenzij we toch niet gaan uiteraard! Pfff zie ik daar ‘eerste verjaardag’ staan, tjonge wat gaat het allemaal toch snel he! Moet daar eigenlijk helemaal nog niet aan denken :D! Maar idd voor je het weet is het allemaal zover!

Fairy,
    Beterschap voor je dochter. En niks te danken.

Lovelyengeltje,
    Fijn dat hij een goede keuze heeft gemaakt voor zijn gezin. En sterkte dat jullie het nu een tijdje zonder hem moeten doen.

Mama van daan,
    Prima toch! En reageren is niet verplicht toch zeker ;)!

Zo en verder heb ik geen puf hoor en ook gewoon geen zin :) ;)!
    Liefs, Hanneke!

6. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

Hier is mij verteld dat ze echt pas op (ik dacht) 28-12 beginnen met de normale vaccinaties. Deze liggen tot die tijd echt stil. Maar misschien gaat het bij jullie iets anders.....
    Ik wilde Amy namelijk of 1 week eerder of 2 weken later dan normaal haar volgende dktp-hib laten krijgen vanwege onze wintersport. Zodoende werd dit verhaal mij verteld.

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

Vindt het altijd jammer als er weer iemand aankondigd niet meer te reageren.... gelukkig geef jij aan MINDER :D te gaan reageren.
    Blijf idd wel lekker vertellen hoe het met en bij jullie gaat! Altijd leuk om te weten vind ik.

8. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

Ja jij hebt het dus weer druk met de kerstbezigheden.... Lekker toch!
    Bij jullie dus iedereen nu gevaccineerd! Zal wel een geruststelling voor je zijn. Fijn dat iedereen zo meedenkt daar!

9. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Met onze dochter gaat het al een heel stuk beter gelukkig.

KJ heeft net de prik gehad, het was er wel erg rustig....

Hanneke, ik zeg dank je wel omdat het zo goed voelt als iemand die je "niet" kent Sterkte zegt.
    Sommige mensen die ik ken hebben dat juist niet gezegd, mensen die je dichtbij staan.
    Dat voelt niet goed hoor.

Morgen ga ik naar Sinterklaas, mits we allemaal beter zijn....

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Jacky,
    Idd ik weet het, dat is ook wat wij op het nieuws hoorden. Daarom hebben wij ook eerst gebeld afgelopen week omdat we natuurlijk geen zin hadden om voor niks naar het cb te gaan. En ons is dus gewoon echt verteld dat de vaccinatie die voor Benthe gepland staat, gewoon door kan gaan. Geen idee of verder het rvp wel helemaal stil staat hier of niet, maar wij gaan er dus vanuit dat ze haar vaccinatie toch krijgt maandag.

De gewone cb afspraken gaan ook gewoon door dus tja eigenlijk snap ik zelf ook niet waarom ze alles stil zetten, maar oke, dat kan aan mij liggen :D! Haha!

We zien wel, en zal het dus maandag wel laten weten of ze wel of niet geprikt is.

Maar jullie dus ivm de vakantie de afspraak voor Amy even verzet ;)!

Fairy,
    Ik snap het hoor, maar bedoelde meer dat je mij niet hoefde te bedanken omdat het eigenlijk vanzelfsprekend is! Overigens snap ik sommige mensen idd niet, en daar is die extra knuffel of dat extra woordje dus niet zo vanzelfsprekend. Verder rustig aan hoor meid! Knuffel ;)! Fijn dat je dochter weer op aan het knappen is! En hoop dat jullie een fijne dag hebben met de sint ;)!

Hier alles lekker rustig, gaat lekker dus!
    Whaha nog iets wat ik eigenlijk zelf erg beschamend vind, maar ook o zo grappig, ik heb vandaag voor het eerst in mn leven ramen gewassen! Whaha! Geloof dat het aardig gelukt is (op wat druipers aan de buitenkant na, kozijn vergeten te drogen een stukje bovenin dus gaan druppelen...). Maar pfffff wat een pokkewerk zeg! Tjongejonge! Haha! Maar vooruit we hebben het overleefd en flink gelachen samen :D en we hebben aardig helder zicht ;) (hoewel dat toch wel was hoor)!

Liefs, Hanneke!

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja ja.. ik is weer heel druk...

;)

Ik ben echt wel opgelucht dat we allemaal een vaccinatie hebben gekregen! Pfff.... Ze hadden daar gelukkig echt begrip voor de situatie en daar ben ik dus heel blij mee...
    16 december mogen we weer ;)
    Hopenlijk heeft Sven dan minder last van de prik...

Mag het gewone vaccineren dan wel tussen 2 griepprikken door????? Dat zou ik wel even navragen...
    Het lichaampje is nu wel bezig een afweersysteem op te bouwen tegen de griep he...
    Wordt het dan niet teveel om nu ook het gewone programma te prikken??

Jeetje Fairy... je dochtertje ziek..
    Beterschap!!!!

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hey drukke meid ;)! Haha! Dit bedoelde je aan mij? Wij laten niet vaccineren tegen de mexicaanse griep en dan zou het echt veel te veel worden, moet er niet aan denken, zoveel vreemde stoffen in zo een klein lijfje ;)! Maar laatste vaccinatie is voor Benthe dus gewoon 4 weken geleden, en degene na deze zal over 4 of evt 8 weken zijn, dat weten we nog niet en ligt natuurlijk ook een beetje aan wanneer het cb plaats heeft ;)!

Liefs, Hanneke!

13. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hier krijgt amber met 2 weken de 2x mex. prik.
    en daarna met 11 weken pas de 4e prik voor ??weet ik veel??

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Haha, als je gewoon het rvp volgt naast deze 2 extra vaccinaties zou je dat gewoon op kunnen zoeken ;)! Geen idee hoe dat schema er precies uitziet.

Wij volgen natuurlijk ons eigen schema, Benthe heeft nu dus de dktp1 en hib1 gehad en krijgt maandag (onder voorbehoud van onze keuze en evt toch het cb...) de pneu1. Die hebben de meeste kindjes hier (of allemaal denk ik eigenlijk behalve Benthe) allemaal al met 2 maanden (of 3 maanden, dat weet ik dus nooit he ... ) in een keer gekregen.

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Maar lovelyengeltje,
    Hoest nu met je? En met je vriend? Al een klein beetje meer rust over de beslissing en het nu dus niet bij je zijn van je vriend?

En had het even opgezocht, was toch met 2mnd ;)!

16. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Volgens mij is inderdaad de volgende prik van het rvp met 11 maanden, dus daar komen onze kindjes nog niet helemaal in de buurt,..hoewel,..het gaat snel!

Hey meiden,..hier alles OK. Evy verkouden, maar what else is new?
    Ze ging vandaag opeens staan, vasthoudend aan de rand van de box. Trotse mama hierzo :).

Fairy,..jouw dochter ziek? Hopelijk is ze snel beter en steekt ze jullie niet aan!

Lovely,..hoe is het met jullie? Beetje bijgekomen na gisteren?

Wish,..succes met alle kerstvoorbereidingen. Duurt nog eeuwen voor mijn gevoel.

Hanneke,...haha ramen lappen vind ik op zich niet erg,...maar ik wacht altijd tot buiten is gedaan door de glazenwasser. Anders schiet het niet echt op met die regen.

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    #3637 Hanneke, 28 nov 2009
    Laatst bewerkt: 28 nov 2009
    Judith,
    Leuk! En natuurlijk trotse mama (en papa ook zeker ;))! Leuk hoor, dat gaat ze vast vaker doen als het haar bevallen is! En ramen lappen, tja heel erg, maar hier dus de glazenwasser die elke 3 weken buiten en binnen doet :) maar we werden gebeld dat ie ziek was, dus tja toen konden we het of laten zitten, of het zelf eens proberen ;), hoop dat ie snel beter is :D! Haha!

Owja boven hebben we overigens overgeslagen hoor! Dat komt wel een keer en anders gewoon lekker niet :D! Vies word het toch niet eigenlijk in dat eventjes!

18. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik bedoelde met 11 maanden krijgen de meeste kindjes weer prikjes toch. voor pneu

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Volgens het rvp (even gespiekt he want weet dat echt niet -> Vaccinatieschema) weer de combi dktp/hib & pneu ;). En idd met 11 mnd maar kan ook best zijn dat dat voor jullie over ong 11 weken is, dacht dat je dat bedoelde, Judith zei idd ook al 11 mnd ;)!

20. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    De gewone dktp-hib & pneu voor ons wordt gewoon weer met 11 maanden gegeven.
    Mag pas 3 weken na de mex.griepprik, maar wordt dus voor ons gewoon rond de 11e maand.

Bij ins ligt nu de gehele gewone vaccinatie stil. Worden geen uitzonderingen gemaakt volgens mij.
    Maar het kan zomaar zijn dat Benthe idd wel d'r vaccinatie mag halen omdat ze dus de mex.griepprik niet krijgt. Dat ze dat bij jullie CB wel gewoon bijhouden zeg maar.

Deel Deze Pagina