Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ze zeiden in het ziekenhuis dat het normaal was.
    ik vind het niet normaal dat het zo dik is maar goed.
    morgen word het waarschijnlijk nog dikker enz.
    en dan moet het vanaf zaterdag weer afzakken.
    lekker zaterdag moet ik werken zit ik daar met mega wang.

als het zaterdag nog neit beter gaan krijg ik antibiotica kuur.
    maar ga die morgen voor de zekerheid ophalen.
    anders kan ik het pas na het weekend ophalen en gaan gebruiken.

kuss

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Efina,
    Prima hoor meid ;)! Sterkte met alles! Hoop dat het snel wat lekkerder gaat daar allemaal!

Jacky,
    Super toch dat die kleine Amy zo een heerlijke meid is en er eigenlijk nooit iets geks/raars/bijzonders is. Lekker genieten van die kleine uk! Wat ik me later bedacht, stond er laatst niet op jullie site een foto van de kleine met haar naam op haar trui? Zodat iedereen kon zien hoe ze heette? Haha, of was dat dan weer bij Evy ;)! Hahahha! Zou wel een ideale trui zijn voor mij *gniffel*!

Judith,
    Ik vind het eigenlijk wel fijn dat de vaccinatie gewoon door ging, zo loopt ons eigen schematje dus toch een beetje gewoon door ;)! Haha! Verder leuk hoor van die ondernemende kindjes! Hmm plantenbakgrond is toch ook heerlijk? Vind dat ze groot gelijk heeft dat ze alles even proeft en overal even kijkt wat er ligt en zoekt of er nog iets is dat ze wel eens van dichterbij wil bekijken :D! Maar idd dan blijf je er wel mee bezig, lastig maar ook zo leuk en schattig vond ik altijd. Mooie meid hoor! Hmmm al een aftel banner, pfff, zo komt het wel heel dichtbij he! Moet je nagaan hoe klein ze bijna een jaar geleden waren en hoe groot ze nu al zijn! Onvoorstelbaar soms dat dat zo snel gaat! En wat ze allemaal al leren in dat even!

En nee hoor volgens mij ben je geen zeurpiet ;)! Iedereen is gewoon anders, ieder kindje is anders en iedereen reageert anders op dingen. Zo kan iemand het helemaal niet erg vinden om 3 nachtvoedingen per nacht te hebben en de ander het erg vervelend vind om 1 nachtvoeding te hebben. Is gewoon maar net je eigen gevoel ergens bij en maakt niet dat de een wel of niet een zeurpiet is toch! Is gewoon het gevoel en de beleving van iemand! En dan is niet de ene beter of slechter of liever of akeliger oid ;)! En lekker zeuren als het wat minder gaat is juist best fijn

Fairy,
    Hoe is het geweest vandaag op het cb? Weer helemaal goed gekeurd? Leuk dat ie gaat proberen om in ‘kruipstand’ te komen ;)!

Lovelyengeltje,
    Sterkte met je mond/wang/kaak. Als je die kuur morgen al op kan halen prima natuurlijk, kan dat niet dan kan je uiteraard altijd terecht bij de apotheek die dienst heeft het weekend (en vaak zijn ze gewoon ook open op zaterdag toch?). Fijn dat je vriend in het weekend naar huis mag, zijn jullie toch als gezinnetje samen, erg fijn lijkt me!

De lijst,
    Er zijn nu dus 2 stemmen dat ie weg mag, de rest heeft er niet naar gekeken denk ik, kortom, dan laat ik hem gewoon verdwijnen hoor. Wil je afspraak voor ka of iets anders erop hebben kan dat gewoon op die andere site en dan bij bijzonderheden. En niet omdat het me teveel werk is ofzo, het is gewoon dat ik er in mn eentje niet altijd aan denk dat ie weer omhoog gehaald moet worden ;)! En blijken er nu toch zijn die hem wel willen, dan meld je het maar (evt pb) en dan probeer ik er weer aan te denken!

En hier gewoon zoals meestal lekker zn gangetje! Heb een tijdje savonds nog even gekolfd om Malou en Ruben te laten drinken overdag, maar ben daar toch maar weer mee gestopt! Ze vinden het wel erg lekker, maar kost me te veel energie eigenlijk heb ik het gevoel, kortom, ik voed Benthe, ik kolf 1xp er dag voor haar en verder vind ik het prima en laat ik het zo ;)! Komt misschien wel weer een tijd dat ik ga kolven voor ze, maar voor nu weer even een punt achter gezet!

Verder gaat het met het eten ook prima! Ze krijgt nu gewoon alles, dus smorgens lekker fruit en savonds gewoon hetzelfde avond eten als de rest hier. Dus lekker groenten met pasta of rijst maar natuurlijk nog geen vlees ;). Drinken gaat ook gewoon alle voedingen weer prima! Kruipstand die ze laatst een paar dagen deed is ze voor het gemak toch maar weer mee gestopt, en rollen doet ze heel de tijd! Ben blij dat ze toch niet meer in de wieg ligt, had toch wel ‘gevaarlijk’ geworden denk ik.

Zo en nu weer stoppen want druk druk druk ondertussen!

Liefs, Hanneke!

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Lovely
    Succes joh met je wang. Wordt het al wat minder?

Hanneke
    idd wij hadden van de zomer een shirtje met d'r naam erop! (dat je dat nog weet...)
    Misschien moeten we maar gewoon de namen in de avatars zetten. Kun je je niet meer vergissen. Maar voorlopig gaat het goed toch!?

En het is idd flink genieten van zo'n makkelijke meid. Als we ook ergens zijn zegt iedereen dat ze zo makkelijk en lief is. Ja hoort haar ook niet (natuurlijk wel de gewone babygeluidjes)

Benthe gaat dus ook lekker. Al volledig aan de groente en de fruit. Omrollen ook al, nou die kruipstand komt waarschijnlijk ineens weer terug en dan moet je er achteraan (waarschijnlijk is ze zich aan het voorbereiden op de 100m sprint :D)

Afgelopen maandag/dinsdag had ik keelpijn en vandaag werd mijn stem steeds minder. Ondertussen komt er niet veel geluid meer uit bij me (wel lekker rustig voor mijn man :p)

Morgen allemaal een fijne Sinterklaas!

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Moest zo lachen om je foto!
    Heerlijk die mond. Hihii!

Alles gaat goed met jullie dus. Mooi schema hoor!
    Pas maar op met dat lopen want straks kan je alles van de ene naar de andere kant van de tafel leggen. Gelukkig duurt het even als ze leren de hoek om te gaan.:D

5. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    mn wang word alleen maar dikker
    heb er nu antibiotica bij.
    en het helpt maar niks.
    zal ff kijken of ik de kaakchirurg kan bereiken.
    of dat ze misschien 2 nummers hebben.
    het ene nummer neemt niemand op

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

hey dames,
    voor alle zieke mama;s en kindjes BETERSCHAP!

@ lovely sterkte met je vriend.

Hoe is jullie pakjes avond geweest? als jullie er aan gedaan hebben tenminste..
    Nikki is errug goed verwend was eerst bang dat ze misschien niet zo veel cadeautjes had,maar ze kreeg er toch niet veel van mij dacht ik. maar vanuit hele onverwachtse hoeken had sinterklaas nog cadeautjes achtergelaten haha.

ze heeft een pop gekregen met badje (die is favoriet)
    een bouwtoren van fischer price.
    een ballenbaan die ballen eruit schiet waar ze achteraan kan kruipen en er weer in kan doen.
    een soort kralen ding van poeh.
    een activity kubus.
    badeendjes.
    een warmhoud bordje.
    een boekje met liedjes en versjes met geluid van fischer price.
    een giraffe die helemaal uit elkaar kan in de vormen van instrumenten. zo heeft ze een gitaartje een tamboerijn een fluit en 2 rammeldingen.
    en nog een loopkar waar je later een loopfiets met karretje erachter van kan maken.

het leukste vond ik dat ze overal echt super enthousiast op reageerde terwijl ik dat niet had verwacht maar dame had het dondersgoed door!
    bij ieder uitgepakt cadeautje werden de ogen helemaal groot en was ze helemaal blij.zo geweldig leuk.
    heb heel veel foto's gemaakt en het opgenomen op de videocamera. vond het echt helemaal super heb er echt een heerlijk gevoel aan over gehouden en zie al helemaal uit naar de kerst.
    en dat terwijl ik voorheen echt een hekel had aan de feestdagen,die waren eerder bij ons niet zo leuk.
    morgen ga ik het huis al een klein beetje in de kerstsfeer brengen. vraag me af hoe nikki alle lichtjes gaat vinden.en hoe ze de kerstboom gaat vinden.maar.. die komt later morgen nog niet. vind ik nog een beetje te vroeg.

7. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hoi meiden!

Jeetje wat heeft Nikki veel gekregen zeg. Wij hebben haar een kralenbaan gegeven van hout. Is zo mooi speelgoed. En van opa en oma heeft ze haar eerste laptop gekregen. Het enige wat ze leuk vind is het ding dichtklappen,...:D En dan gaan de muziekjes uit, dus mama vindt dat niet heel erg. Is ook wel genoeg vinden wij, want ze snapte er helemaal niets van. Ze vond het leuker om met haar nichtje en neefje te spelen haha.

8. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Lovely
    Nog gelukt om gisteren de kaakchirurg te pakken te krijgen?
    Wordt de pijn al minder?

Zo Shenoby
    Bij jullie is er flink uitgepakt met Sinterklaas! Nikki is lekker verwend. En nu dus gaan kiezen waar mee te spelen!

Judith
    JUllie hebben het dus ook vrij klein gehouden met Sinterklaas. Maar wel leuke cadeaus!
    Voor Amy heb ik een paar weken terug een laptopje gekocht. Hier zit ook een echte muis op, dez eis toch het leukst. Maar ik bewaar dit kado nog voor de wintersport. Heeft ze nog echt iets nieuws waar ze zich een tijdje mee kan vermaken.

Wij deden niets aan Sinterklaas. Heb gistermiddag op de vlareep een dierengeluidenboek gekocht! Deze vindt ze wel leuk!
    Verder dus niet echt iets aan gedaan. Alleen een choco-letter.

Ik ben nu dus al voor de 3e dag mijn stem nagenoeg kwijt. Dat is allemaal niet zo erg, maar nu begint Amy ook te hoesten (echt slijm wat ze loshoest. Hopelijk zet het niet verder door bij haar.

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Shenoby
    Jeeeetje Nikki is echt lekker verwend!!! En wat superleuk dat ze het zo leuk vond!
    Nu kan ze vast niet kiezen waar ze mee spelen wil hahaha..

Judith
    Ik las dat Evy weer wat beter is... gelukkig maar! Zieke kindjes is altijd heel vervelend....
    Sven snapte er hier ook niet veel van hoor... van alle cadeautjes... Die zat echt te kijken van: Heee was dat nou???!!!! En dit???!!! hahahaha

Jacky
    Oooh jee... Amy begint ook al... He bah toch..
    Hopen dat het mee gaat vallen en dat ze er toch een beetje bij langs loopt...
    En al 3 dagen je stem kwijt... Dat is echt niet leuk meer....
    Van harte beterschap allemaal!!!

Hier zijn we allemaal snotverkouden ;)

Lovely
    Oooh jee... de kaakchirurg... Ik las al dat je eerst naar de chirurg moest en daarna de vaccinatie halen... Ik vond het al heel dapper...
    Als het goed is is de zwelling weer wat aan het afnemen.. Ik hoop het voor je...
    Heb het ook eens gehad... Had gekoeld en al... maar ooooh jeeee... mij hele hoofd leek wel gezwollen.... en pijnlijk!!!! Pfff.. is echt niet fijn... Hopenlijk voel je je alweer wat beter....

Sinterklaas
    Hier wel wat aan Sinterklaas gedaan... maar niet veel meer... Mijn dochter is op het punt dat ze half om half geloofd...
    Amber heeft van mijn moeder en mij het hobbyhuis van Little Pet Shop gekregen... (daar zit het egeltje bij in en Amber is heeeeeelemaal weg van egeltjes hihi)....
    Dan heeft ze van mij nog het nieuwe spelletje gekregen van Tinkerbell voor haar DSi... en omdat ze zo een superrapport had en zo goed haar best doet op school en om op tijd te komen de laatste tijd heeft ze de nieuwe film ook gekregen van Tinkerbell...
    Van mijn broertje heeft ze een discolamp gekregen voor op haar kamer...

Sven heeft van mijn moeder een stuurtje gekregen van V-tech, van mij verrassingsauto's van Fisher Price (deze kan je stapelen, je kan ze in elkaar doen en ze kunnen echt rijden... dan hebben ze verschillende kleuren (de primaire) en de getallen van 1 tot en met 4... Heel leuk en leerzaam dus ;)
    Van mijn broertje heeft Sven een telefoontje gekregen met allerlei geluidjes en leerzame dingen ;)

Was wel een geslaagd avondje uitpakken geloof ik ;)

10. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wow ook al van die mooie kado's voor de kindjes wish!
    He wanneer heb je eigenlijk de 2de intake voor IVF? Ben benieuwd hoe het daarmee is!

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Judith
    Dank je ;)

Ik heb wel iets van... als we dan cadeautjes doen moet het wel leuk zijn, leer- en duurzaam ;)
    En ik ben zooooo ontzettend trots op mijn meissie... daar mag best eens een keer wat extra's naar toe...

Zo wou ze nooooit naar school... Altijd smorgens te laat op school... niet uit bed te krijgen... niet in de kleren te krijgen... en echt huilend naar school... Elke morgen weer drama!
    Sinds ze een dag op die andere school is wezen kijken is ze bijna elke morgen uit zichzelf opgestaan en in de kleren...
    En ze is perfect op tijd om naar school te gaan... Zonder mijn hulp! Nou echt... super toch?!?
    En dat terwijl ze tegen me gezegd hadden dat Amber dat nooit zou kunnen zonder hulpmiddelen met haar PDD-NOS.. En nu... ???!!! Echt zonder wat dan ook he...
    pffff...

Aankomende donderdag moet ik voor mijn 2e intakegesprek... Dit is het gesprek met de IVF-verpleegkundige.
    Ik krijg dan te horen wanneer ik met welke medicatie moet beginnen en hoeveel....
    Het schema zeg maar...

Maar ik wil nog even bellen of dit nu wel door kan gaan aangezien we nog op uitslagen van mijn schildklier wachten...

Maar in principe dus aankomende donderdag....

Ik moet dinsdagmorgen eerst naar de tandarts... wortelkanaalbehandeling.. bbrrrrrr....

12. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @sterkte met je wortelkanaalbehandeling.
    en vanmorgen zat mn oog half dicht.
    zo dik was alles.
    gelukkig zakt alles nu weer af.
    ben ik zo blij mee.
    en de pijn is ook al een stuk draaglijker.

liefs

13. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    wish
    super toch dat Amber zo makkelijk naar school gaat nu!

Lovely
    gelukkig wordt je wang wat minder dik, nu zal het met de dag beter gaan!

@all
    Is iedereen meegenomen door sinterklaas?
    Jeetje wat is het hier stil de afgelopen dagen!

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Lovely
    Gelukkig dat het wat af gaat zakken nu... De weg naar beterschap is ingetreden ;)
    Het is niet makkelijk met zoiets en dan ook nog Amber erbij en je vriend die gelukkig heeft gekozen voor behandeling... Maar dat hakt er nu allemaal wel even in!
    Ik hoop dat het goed gaat met je vriend... en dat hij het nut van de behandeling blijft inzien!

Jacky
    Ja goed he? Het is net of die proefdag op de andere school de school heeft wakker geschud en Amber ook... Jeetje wat een verandering zo ineens....
    Ik heb wel gezegd: Ze blijft op deze school... maar zodra ik merk dat haar cijfers naar beneden gaan of dat ze op deze school niet meer lekker in haar vel zit, gaat ze meteen naar de nieuwe school....

Wortelkanaalbehandeling
    Ik was dus als de dood ervoor... Volgens mij ben ik vannacht en vanmorgen wel 30x naar het toilet geweest... pffffff....

Maar het is me ontzettend meegevallen... Verdoving heb ik niet gevoeld... Deze tandarts kan supergoed verdoven...
    De wortelkanaalbehandeling ook niet gevoeld... En normaal lig je een kwartier voordat de wortel schoon is... Maar nu was het 2 tellen... Deze tandarts doet het elektrisch.. Jeetje... In een vloek en een zucht gewoon!

Hij heeft ook meteen even een gaatje boven gevuld... en nu hoef ik dus nog maar 2x heen...
    En dan is het klaar....
    Anders had ik nog een keer extra gemoeten....

Ik ben dus klaar.. Loop nu alleen met een verdoofd hoofd rond hahahaha... Hopen dat ik straks geen pijn heb als de verdoving is uitgewerkt...

Wat een druilerig weertje buiten he... pfff...

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

jeeeetje het is hier echt stil ;-(

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Haay haay

Hier is Liam nog steeds super verkouden,, morgen even aan kijken en dan donderdag naar de ha,, hij zit nu een week aan de neusspray en werkt niet,,

Verder gaat het goed,, hij loopt de box door, tafel langs,, banken enz,, kan weer zelf gaan zitten, speelgoed pakken en kan van de bank naar de tafel en terug komen,,

Liefsz 8)

17. Arti13

Arti13 Niet meer actief

#3697 Arti13, 8 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2009
    Wow wat goed zeg Humbly van Liam. En inderdaad als je er niet zeker van bent, gewoon even naar de huisarts.

Hey Sweetlake zag ik voorbij komen,..hoe is het bij jullie? Nog altijd Pauline aan de borst? Goed hoor!

Alles goed in huize Hanneke en Leander en Kids??

Hier is verkouden inmiddels een gewoonte. Dus Evy is ook weer lekker aan het snotteren. Maar geen ramp hier, vindt ook madam zelf niet. Die gaat als een speer! Ze heeft het weer super naar d'r zin en zit echt in een goed vel. Heerlijk gewoon. Helemaal ons meisje die we wel plat kunnen knuffelen. Als ze ziek is doe je dat natuurlijk ook, maar dan maak je je ook zorgen en nu zijn die zorgen heerlijk weg!

Evy is een schatje dus en zij en een jongetje op het kdv zijn echt aan elkaar gewaagd en gaan achter elkaar aan. En als het haar niet zint, zet ze het op een gillen,..haha geweldig! Ze spelen een soort tikkertje in de grote box. :D

Sinterklaas is hier geweest,..of eigenlijk bij opa en oma en ze ging op schoot zitten en ze vond het helemaal niet eng! Of had ik dat al verteld. Uhm,..nee volgens mij niet. Haha,...ik word ook een dagje ouder. ;)

Maar effe wat minder leuk was dat mijn oma opgenomen is in het ziekenhuis zaterdag. Ze voelde zich niet goed en de ambu gebeld en naar het umc. Het gaat nu beter en ze mocht vandaag naar huis als alles goed was met de uitslagen van de onderzoeken.

Hey Wish,..je hebt het overleeft! Gelukkig. Ik heb nog nooit wat gehad, zelfs geen gaatje, maar ik moet er ook niet aan denken,.. au! En nu op naar donderdag. Leuk !
    En wat betreft Amber verwennen,...heerlijk toch dat je dat kan doen! Zeker als ze zich zo heeft ingezet. Inderdaad maar eens goed verwennen een keertje. Zou het haar laatste jaar zijn dat ze erin gelooft? Ja he,..weer een nieuwe fase!

Lovely,...gaat het nu beter? Ik hoop het maar,..het klonk niet echt fijn,..

Jacky,..En hebben jullie de boot bekeken? Jullie eigen kerstkado? Kijk maar uit, straks vraagt Amy ook om een boot!
    Dus jullie gaan lekker op wintersport! jaloers! :):):)
    Ik wil graag leren skien. Ik snowboard nu, maar dat lijkt me met Evy geen succes, omdat ik het ook niet zo goed kan. Ik heb alleen net alles nieuw gekocht 2 jaar geleden. Maar goed, dat vergaat niet. Wij gaan denk ik in 2011. Dan is Evy iets ouder. Als we voor een 2de kindje gaan en ik ben zwanger, dan gaan we denk ik toch. Ik vind het zooo speciaal die bergen en de sneeuw.

Wij zijn nu een zomervakantie aan het uitzoeken. Het wordt natuurlijk een soort huwelijksreis, dus het moet wel een beetje speciaal. Maar wij houden niet zo van hitte, dus het zuiden wordt het niet. We kijken nu naar schotland of ierland, scandinavie, oostenrijk of zwitserland. Denemarken zijn we eens geweest en hebben we een motorrondrit gedaan. Is erg leuk! Maar Zweden moet erg mooi zijn. Anyway,..leuke dingen!

Zoooo weer wat leesvoer voor jullie. Alhoewel als jullie dit lezen, be je er al doorheen. ;)

En hoe is het met Efina, Mamavandaan, Xanadoo, Acnaib, Gaby, Sophia, Ilona en Hartewens, Rythem, Mupkuh, Ladylittleangel en Fairy natuurlijk? Misschienn mis ik iemand,...was benieuwd hoe het met jullie en de kids is,...

Hebben jullie ook het verhaal van Nadine, zusje van charlotte* gelezen,...zoo aangrijpend.

Een fijne avond n trusten voor srtaks!
    Liefs Judith

18. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Oja en omdat ik niet kan laten,...nog effe spammen! Met papa de nieuwe speelgoedkist in elkaar zetten!

19. Arti13

Arti13 Niet meer actief

En wie ben jij rare man met een rare hoed op!?!

20. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik wil lekker het onderste speeltje uit de kist,...en al val ik er in, dat maakt niet uit!

Deel Deze Pagina