Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

@enfina leuke foto's!
    ik zal ook even een spammetje doen.

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

en 1 samen met mama

3. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    wij hebben ook de maxi cosi priori psp.
    ideale auto stoel.

ik zal ook ff kijken of ik sneeuw foto heb.

4. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland

5. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    leuke foto's shenoby

6. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    Oke, ik heb even moeten googlen wat het nu was. Vervelend zeg.. ik kan me goed voorstellen dat je het zeker weer gaat proberen. Hopelijk gaat het eerder kort dan lang duren.

Mijn vriend en ik willen ook wel meer dan 1 kindje, dus we gaan het zeker weer proberen.

Ik ook effe spammen.. zo trots dat ze kan staan!

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

dames dit gaan jullie niet geloven!
    maar het is toch echt waar!!!
    ik zal even het hele verhaaltje vertellen.
    Nikki en ik waren alleen thuis.
    papa was bij een kameraad op bezoek.
    Ik moest naar de wc en nikki kroop vrolijk rond.
    de deuren stonden op en ze kwam bij mij bij de wc.
    dus ik zeg voor de grap "moet nikki ook plassen?"
    (ze had toch een natte luier dus die moest sowieso worden verschoont)
    ik trek haar broek uit en de luier voor weg en zet haar op de wc.
    Net op het moment dat ik haar er af wil halen begint ze te plassen!!!
    dus ik helemaal hyper. en juichde door dit leuke toevalstreffertje.
    zij schrok enorm totdat ze door had dat ik heel blij was en trots op haar en toen was zij ook blij.
    Gelijk papa gebeld en die kon het ook niet geloven.
    Maar dit is nog niet alles.
    Op het moment dat robert thuis komt zeg.
    wil je het zien??? doe ik het nog eens.
    dus ik zet haar erop.
    en jaaaaaa hoor! weer plassen.
    mijn mond viel open van verbazing.
    voor het naar bed gaan,nog eens op de wc gezet en weer geplast.
    Ze heeft gewoon 3x op de wc geplast.
    en tussen de laatste 2x plassen was haar luier droog gebleven.
    Morgen ga ik haar dus toch een paar keer op de wc zetten.
    we zien wel.
    Ik weet het is niet te geloven. en als iemand het mij zou vertellen dat hun kind van 10 maanden op de wc plaste zou ik het ook niet geloven.
    we hebben het er nog even over gehad of we het zouden filmen.
    maar we vinden het toch een raar idee om ons kind te showen die op de wc zit en dat iedereen die het maar zou willen zien ook kan zien.
    maar binnenkort ga ik weer bij wishgirl op visite, en als ze het blijft doen zal ik het bij haar even demonstreren.
    dan kan ze mijn verhaal bevestigen haha.
    en al zal ze er niet mee doorgaan.
    tis toch een heeeeel grappig verhaal voor later.
    want dit vergeten we natuurlijk nooit weer.

sorry voor het lange en ego verhaal maar ben helemaal hyper en trots.
    kan het gewoon niet geloven.
    ik hou jullie op de hoogte over de voortgang./

8. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Wow Shenoby! Dat is niet te geloven zeg :) Wat zou het fijn zijn als ze gewoon nu al zindelijk aan het worden is! Als ik jou was zou ik volhouden en een potje kopen waar ze op kan gaan. Serieus, gewoon telkens op het potje zetten. YOU GO NIKKI!!! :D

Meiden hier van mij even een zo kort mogelijke update...
    Jullie weten dat ik laatst kwam vertellen dat ik zwanger was?! 2 weken geleden begon ik afentoe te bloeden. soms 2x op een dag een klein beetje, dan weer twee dagen niks en vorige week maandagavond ineens heel veel en bleef maar aanhouden. Dinsdag avond spoedecho (6w4d naar eigen berekening) en er was alleen een leeg vruchtzakje te zien met een afmeting van 5w2d. Er was me dus verteld dat ik een incomplete miskraam had en moest met de gyn opvolgen om te zien of mijn hormonen wel goed dalen. Gisteren dus bloed laten prikken en ik kreeg doodleuk te horen dat ik waarschijnlijk nogsteeds zwanger ben want de hormonen blijven zich netjes verdubbelen! :$
    De dokter heeft direkt de gyn gebeld en een echo voor morgen (donderdag) geregeld. Ik heb een hoop onderzoek op internet gedaan en ALLES wijst er inderdaad op dat ik gewoon zwanger ben en nooit een miskraam heb gehad.
    Het is nu 10:35 en lig in bed met mijn laptop. Ik kan niet wacten tot het ochtend is en hopelijk goed bericht te krijgen. Ik moet er wel bijzeggen dat ik nu wel het motto heb van "eerst zien en dan geloven" maar DAMN het zou toch wat zijn zeg!

Ik laat het nog wel weten.

9. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    he bah lynnami

das echt balen dat je zo in onzekerheid zit.
    gelukkig weet je vandaag meer.
    hoop zo voor je dat de kleine nog mooi op zn plek zit.
    ik duim voor je.

liefs ons

10. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @lynnami: jeetje dat is schrikken. ik hoop voor je dat je vandaag goed bericht krijgt. laat het ons wel effies weten he.

@shenoby: wouw plassen op de wc. zoals al eerder is gezegd zou ook gewoon een potje halen en proberen. misschien vind ze het wel zo leuk dat ze het zo geleerd heeft.

heb mooie foto's voorbij zien komen.
    zal zo ook eens effies spammen. haha.

hier gaat het iets minder.
    eigenlijk is daan niet ecth van zijn verkoudheid afgeweest. alleen is het even iets minder geweest tussendoor. maar hij is zo lang verkouden en nu echt hoesten,veel snot '(dacht dat het los kwam maar hij ademt nog niet door zijn neus) eegisteren en gisteren koorts (wat nu weer over is)
    wat vinden jullie. zal ik eens een controle doen bij de huisarts of zal die de koorts wijden aan tandjes en dat verkoudheid heerst? ben daar zo'n zeikerd in. haha erg he.
    verder drinkt,plast,poept hij goed en is vrolijk.

oja zag nog schema's voorbij komen. sinds gisteren gaan wij de laatste fles minderen/weg doen.
    dit deed ik eigenlijk met de fles van tussen de middag. maar als ik hem na het eten naar bed breng dan is hij zo moe en slaapt direct maar word dan niet meer wakker voor een fles. en als ik hem wakker maak dan maakt hij de laatste tijd die fles ook niet op. ook is hij dan daarna klaar wakker en komt niet gauw meer in slaap. gisteravond geprobeert en vanmorgen 7 uur heb ik hem een fles gedaan maar hij sliep nog. maar wilde hem wel geven want vond anders zo lange tijd ertussen zitten.
    hoe lang mogen kindjes nu al slapen? weet iemand dat?

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @lynnami; pfft dat is even schrikken zeg!! hopelijk krijg je goed nieuw te horen en kun je lekker verder genieten :D

leuke foto's kwamen er lang zeg!! heb er jammer genoeg geen met L.iam in de sneeuw,, meneer is veel te sagerijnig om iets te doen :p

@ mamavandaan; ik heb geen idee hoe lang ze mogen slapen lol,, L,iam heeft gisteren van 17.00 tot 7.00 vanmorgen geslapen,, hij is alleen wakker geworden voor de fles om 18.30 en sliep zow weer verder..

Ik zou gewoon even langs de ha gaan,, ik ga oowk heel vaak haha L.iam heeft nog wel vaak oorontsteking,, je kunt beter 1x te vaak gaan dan 1 x te weinig :) en dan ben je zelf ook weer gerust :)

L.iam zit midden in een groeispurt,, ik heb truitjes van 80 in de kast die heb vorige week nog pasten maar nu al te kort worden,,, armen zijn goed maar romp is veel te kort,, nu heb ik hem een 86 aangedaan en zit perfect bij de romp :D maar armen te lang hahaha je kan niet alles hebben he :p

Liefsz 8)

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    L.iam aan de bier op oudjaarsdag ( haha hij kreeg niks hoor ;) hij wou gewoon het flesje hebben :p )

13. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    kijk eens hoe trots haha. ik kan staan. zelf tegen de tafel opgeklommen.

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @mamavandaan; goed zow!!! haha blijft super om te zien :D
    Mooi mannetje heb je :D

Liefsz 8)

15. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    @shenoby, wow echt bijzonder!!!!! Ben benieuwd of ze het gaat volhouden. houd ons op de hoogte!

@lynnami, we hebben elkaar volgens mij nog niet echt gesproken hier, maar ben erg benieuwd of je nu wel of niet zwanger bent. Heb wel eens gehoord dat je best wel kan vloeien, maar dan dat lege vruchtzakje en nu weer zwanger.. echt heel vreemd

@mamavandaan, voel je eigen gevoel over wel of niet naar de huisarts gaan. Ik zelf denk dat het wel meevalt, aangezien het en winter is en de kindjes tot 1 jaar volgens mij aan 1 stuk door verkouden zijn. Marit ook..

Wat ik wel eens eng vind is dat Marit echt al weken met een knobbeltje in haar nek zit. Dit zijn opgezette lymfenklieren (eh goed geschreven??) en dit heb ik al laten checken bij de huisarts, maar ze blijft dus maar verkouden en dus gaat knobbeltje ook niet weg! Bah.. wil dat ze niet meer verkouden is... dan kan ik tenminste zien dat het knobbeltje daar echt van komt.

16. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Nee wij kennen elkaar nog niet. Ik kom niet zoveel meer op de maart mama's. Toen ik zwanger was zat ik hele dagen op ZP op de maart 09 bevallingslijst. Velen van hier kennen me dus ook nog wel.
    Over een uurtje vertrek ik naar de gynaecoloog... Wish me luck!

17. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    @lynami: GOOD LUCK!!

(ik ben pas sinds kort bekend met zp en is prettig om wat vragen aan elkaar te kunnen stellen, dus vandaar!)

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    succes!!!

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Dat doet Jurre precies zo :p

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    whaha geweldig gezicht he! het flesje mocht oowk niet weg want dan begon L.iam toch te huilen whahahaha

het was vanmorgen weer zow ver,, opruimen van de kast,, dag dag maat 80,, hallo maat 86,,
    L.iam heeft een lange romp en maat 80 werd veel te kort terwijl de mouwen nu perfect zaten,, nu maat 86 zit super alleen de mouwen weer te lang,, zucht,, het zit oowk nooit goed,,

Deel Deze Pagina