Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bigsmile

bigsmile Lid

6 jan 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ons kleine meisje Liz

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

bigmsile (bleu) leuk dat je weer eens komt kijken, maar denk dat dit niet helemaal klopt :D (check je datum even)

Enne druk is het hier niet meer.... (daarvoor schreef je destijds volgens mij niet meer mee )
    Leuk als je weer wat vaker mee gaat lezen/schrijven.

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Voor de meiden met het slaap/drinkprobleem
    Onze Amy slaapt overdag nog maar zo weinig (2x een uur is echt maximaal) en daardoor is ze zo rond 17.00uur af en toe wel moe, dan leg ik haar nog even extra op bed, al is het maar een half uur, want ik maak haar wel wakker voor het avondeten (tussen 17.30 en 18.00uur)
    Ik ga dan boven even een beetje de was opruimen of 'schoonmaken', dan wordt ze vanzelf wel wakker....

ons schema nu
    07.00 fles (180/6)
    09.30 - 10.30 slapen
    11.00 fruit
    12.30 broodje
    14.3 - 15.30 slapen
    15.30 fles
    17.00 - 17.30 soms ook nog een korte slaap
    17.45 groente + toetje
    19.00 fles

4. bigsmile

bigsmile Lid

6 jan 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    O.. thx ! Heb het al snel veranderd. Stom, stom.. Dat krijg je na al die kerstkaartjes schrijven. :)

5. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hey Bigsmile leuk dat je er ook weer bent. Ik ben hier ook heeeel lang niet geweest en kom pas sinds een paar dagen weer even piepen soms hoor. Ik ben ook van plan om wat aktiever te zijn in de maart mama topic.
    Ik zal ook even kijken of ik wat leuke foto's van Ryker kan plaatsen.

6. bigsmile

bigsmile Lid

6 jan 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk ! Ik ben dol op foto's.

7. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Die is lief! Mijn schoonzus heeft ons ook een "my first Christmas" muts gestuurd maar die is pas afgelopen dinsdag binnengekomen! :)

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ bigsmile.
    leuk om weer eens iets te horen.
    leuke foto trouwens!

@lynnami leuke foto's!

@ all.
    ik zou jullie nog op de hoogte houden over hoe het ging met het plassen op de wc.
    gisteren niks aan gedaan. was naar het cb geweest om te vragen of ik er geen kwaad mee kon doen.
    maar die vrouw nam me niet echt serieus en zei dat ik het ook niet zo serieus moest nemen en haar niet moest gaan dwingen.
    nou daar had ik dus ook niets aan.
    t was gewoon per toeval dat het zo ging.
    gelukkig ben ik iemand op het forum tegen gekomen waarbij de kleine meid ook vanaf 10 maanden op het potje ging.
    vandaag nikki 2 keer op de wc gezet waarvan 1 keer geplast.
    harstikke goed dus!
    en ze vind het hartstikke leuk om naar de wc te gaan.
    want daar hangt een grote poster met allemaal foto's van haar.
    en als ze geplast heeft mag ze zelf een stuk wc papier afscheuren en doortrekken.helemaal leuk!
    ben harstikke trots op de kleine meid.
    ook blij blij blij gaat steeds leuker.
    klappen en "zo groot" gaat super alleen dat boze bolletje kan ze nog niet vinden haha.

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

ook nog maar ff een spammetje.
    met oma boekje lezen

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

spelen met de bal

11. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Shenoby- Ik vertelde net aan mijn man dat Nikki op de wc plast en hij zei: NO WAY!
    Maar harstikke cool hoor dat ze dat al doet.

Ik zit nogsteeds in dubio of ik nou wel of niet de medicatie ga inbrengen om een miskraam op gang te brengen... Ik moet dat doen als ik naar bed ga. Ik wou eigenlijk vroeg gaan slapen maar nu, omdat ik er maar niet over uit kan komen of ik het nou wel of niet moet doen, zit ik hier (23:40) nogsteeds... PFFF wat een K*Tzooi.
    Iedereen een heel fijn weekend!

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Haay haaaay

@lynnami; wat leuk om te zien wat Ryker zijn schema is,, echt heel anders dan hier haha,,
    Leuke foto!! en super dat je hier wat vaker meej komt praten :D

@Blue; super meis!! ik ging eerst onder de naam miinicole maar door prive redenen heb ik hem veranderd,,
    Liz gaat groeit oowk lekker hard :D haha oowk al lekker aan het staan en kruipen :D
    En jah hier oowk een ongelooflijk ondeugend kindje :p hahaha maar oowk niks verlegen :p

@Jacky; mooi schema! en heerlijk dat ze dan nog een half uur slaapt om 5 uur,, lol als ik L.iam hier op die tijd op bed leg slaapt hij zow door,, hij word wakker voor de fles en daarna slaapt hij zow verder en word hij snachts wakker :(

@shenoby; super joh!! ik zou oowk gewoon lekker doorgaan als het ze het super vind :D
    Laat het cb maar lekker kletsen,, die denken toch dat alles volgens het boekje moet gaan en zow niet dan klopt jou verhaal gewoon niet,,
    Mooie foto's!!

@Lynnami; he bah dat is inderdaad een moeilijke keuze,, en het is ook een keuze die je zelf moet maken,,
    Slaap lekker!

Heey meiden,,

Zow hier gaat het zijn gangetje,, L.iam word al iets minder saggie overdag dus dat is mooi,, pfft gaat al 3 weken met gezeur en gemekker,, nu lijkt het beter te gaan :D
    Verder gaat het zijn gangetje,, L.iam kan nu los staan en zelfs 1 stapje zetten voordat hij valt lol ,,

Liefsz 8)

13. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    Leuk dat je ook (weer) komt meeschrijven. Ik ben dus wel nieuw hier. Dochtertje Marit geboren 15 maart.

@all.. Over de schema's.. ik heb ook een schema en kan me daar goed aan houden, maar ik kan dan wel altijd maar heel even weg om bv een boodschap te doen, want ze slaapt nog best veel. (2x 2uur op de dag)
    Vanmiddag toch maar even schema opzij, om lekker de stad in te gaan. Gelukkig viel ze in de wagen in slaap dus liep wel wat rustiger kleren te passen.

Verder wijk ik ook op donderdag altijd af van haar schema, want dan ga ik naar zwemmen. Doen jullie nog iets met je dochter of zoon?

Even zwemspam..

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @Gem; leuke zwemfoto!!
    Hier geen activiteiten samen,, ik wandel alleen heel veel met L.iam,, ( goed voor de lijn ;) :p )
    Dan wil ik oowk nog wel eens afwijken jah van de slaap uren,, L.iam slaapt dan oowk in de wandelwagen,,

Liefsz 8)

15. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ gem
    wij doen niets speciaals.
    zoals zwemmen we doen dat wel eens, maar dan als gezin.
    ik ga net als humbly wel veel wandelen.
    boodschappen doe ik ook als het even kan lopens.
    en als de wegen het een beetje toelaten gaan we morgen of even zwemmen,of naar ballorig.

met nikki op de wc gaat heel goed.
    ze heeft nu een soort zitje met trappetje op de wc.
    dan kan ze zelf zitten en zich vasthouden.
    en als ze dan plast is ze zoooo trots.
    ze giert en klapt in haar handen.
    echt super!

16. Arti13

Arti13 Niet meer actief

haha wat geweldig Shenoby! Nou dat zou super zijn als ze zindelijk wordt.

Gem,..ook hier niet perse iets speciaals. Maar het ziet er wel leuk uit zeg dat zwemmen. Ik hou alleen niet echt van zwemmen.
    We zijn wel veel bij familie te vinden. Dat vinden we erg gezellig. maar dat is niet echt een activiteit.

Hier ook effe spammen:

17. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Zelf drinken

18. shenoby

shenoby Niet meer actief

leuke foto's judith!
    nikki wil hier niet uit een tuitbeker drinken dus zij heeft er 1 met een rietje.
    en dat gaat super

Deel Deze Pagina