Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @judith; leuke foto's!!
    Hier een tuit van nuby met een speen zeg maar, andere wil hij niet uit drinken en hier gaat het super!
    Hij mag zelf drinken maar krijgt er niks uit.. haha hij doet zijn hoofd nog niet naar achteren :p

Liefsz 8)

2. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    Gisteren soep uit een normale beker gedronken.
    Was wat dikker dus dat is wat makkelijker. Ze vind het echt super leuk om uit een beker te drinken, dus elke dag maar oefenen..

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Net even lekker in de sneeuw gespeeld :D heerlijk vond L.iam het :D haha voor herhaling vatbaar dus :p

Liefsz 8)

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

@humbly
    leuke foto!
    we hadden hier vandaag met nikki of weg willen gaan of naar buiten met de slee.
    maar er is hier allemaal stijfsneeuw dus we blijven maar lekker binnen.

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @shenoby; danke! hij kwam maar moeilijk vooruit lol,,
    Hier valt het nog wel meej,, het sneeuwt soms heel hard maar gelukkig geen stuifsneeuw meer,, dat hebben we gisteren de hele dag gehad,,
    Morgen is er weer dag :D

Liefsz 8)

6. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Leuke foto Humbly!

Alles goed met de dames hier?

Jacky,..ik vergeet het steeds te vragen, maar hoe is het met jou eigenlijk en je bloeddruk? Haha het klinkt nu een beetje raar zo uit het niets,..;)

We hebben net Evy's verjaardagskado besteld. We vinden ze zooo leuk!

7. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Oja weet je,..ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben. Ik ben het vast niet,, ben ook aan de pil, dus haast onmogelijk. Maar ik had zo´n gevoel in mijn buik. gek he. Als mijn ongesteldheid ook maar 1 dag uit blijft ga ik echt een testje doen. Het zal maar zo zijn,....geen goede timing zou dat zijn.

8. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Shenoby
    Nikki al op de WC, hoe ging het vandaag?

Humbly
    Liam had het naar het zin in de sneeuw zo te zien!

Judith
    Lief dat je het nog eens vraagt.
    Mijn bloeddruk was de vorige keer nog steeds te hoog. Denk dat ik na de wintersport (dus half februari) maar weer eens ga laten meten. Verder voel ik me wel heel goed. En ik krijg mijn oude klachten (hoofdpijn) weer terug, misschien betekent dat ook dat mijn bloeddruk weer normaal wordt.

Wat een leuk kadoo voor Evy d'r verjaardag. Wij hadden een duwkar die je kan ombouwen tot loopfiets, maar omdat ze al zo lekker ging rondstappen hebben we die toch maar met kerst gegeven... Nu krijgt ze nog het Clipo Nijlpaard. Mijn broer en ouders hebben ook de kadootjes al in huis. Nog even en dan is het al zover..... Jeetje wat gaat zo'n jaar hard.

Las over tuit/rietjesbekers, hier wil he tnog niet echt, maar we blijven proberen....

Hebben jullie dat ook dat als je je kindje ziet staan, ineens het 'baby' eraf gaat? Wij hebben dat sinds een paar dagen dat we zeggen, het kleine gaat er nu echt af. (We denken ook dat ze een groeispurt maakt want ineens past ze veel kleding niet lekker meer)

Vandaag heb ik even lekker geschaatst op de Loosdrechtse plassen. Amy lekker op de slee mee met pappa (die kan helaas niet schaatsen).
    Het was heerlijk, daarna even lekker ergens gegeten.

9. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Jacky,...hoofdpijn is ook niet leuk. Dat zou wel minder zijn,...
    Ja wij vinden Evy ook echt al een dreumes worden. Soms zie ik ook echt dat ze wat ouder wordt in haar gezichtje. Wij waren bij mijn schoonzus en die heeft een baby van bijna 4 mnd. Wow wat een verschil in ruim een half jaar.

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Let op....

Lieve meiden...

Er zijn mensen die me kennen hier vanuit mijn nabije omgeving en die vertellen dingen waarvan ik niet wil dat ze kenbaar worden (nog) in mijn omgeving door vertellen... En daar hou ik niet van... Ik had hier graag anoniem gebleven... maar dat kan dus niet.. helaas.
    Ik vond het leuk om een forum als dit als uitlaatklep te hebben... maar dat kan dus schijnbaar niet...

Ik ben dus genoodzaakt mijn account hier te sluiten...

Ik laat het account tot vanavond open....

Liefs,
    Wishgirl

11. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    he wish
    das echt balen en lullig van degene die alles doorverteld.

je gaat ervan uit dat alles wat je op het forum verteld dat dat op het forum blijft.
    maar blijkbaar niet dus

echt heel erg jammer dat je hier weg gaat

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @wish; heey meis,,
    Jammer dat je weggaat :(
    Snap heel goed waarom je hier voor kiest,, ik ben hier ook omdat ik hier niemand ken of niemand mij kent,,
    Succes verder nog met je kids en een eventuele 3e :D

Liefsz 8)

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    #4013 Mama Rianne, 11 jan 2010
    Laatst bewerkt: 11 jan 2010
    Zal ik wat leuks vertellen :p

Jurre doet mee met baby van de maand,met een super leuke foto. Maar ik denk dat het toch niks zal worden er doen altijd zoveel kindjes mee aan zulke dingen maar ja wie niet waagt wie niet wint he 8)
    We zullen zien wat eruit gaat komen ;) :D

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    whaha L.iam doet oowk meej anders had je mijn stem gehad :p

15. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wishgirl,...:(:(:x

Waarom kunnen mensen elkaar toch niet in hun waarde laten. Dus voor diegene die naar doet over Wishgirl,....niet welkom hier,..

16. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    oh ja afgelopen donderdag met amber naar het cb geweest.
    ze was 10 kg en 490 gram en 76 cm
    dus een grote dame haha

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja ik zag Liam idd staan :D

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @lovely; idd een grote dame haha,, Moeten jullie maar met 10 maand er naar toe?

@mamarianne; haha ik heb Jurre oowk gezien :p

Liefsz 8)

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wishgirl,
    Tjonge, das toch wel het laatst dat je verwacht natuurlijk. Zeker omdat je regelmatig hebt gezegd dat je eigenlijk nog niet wil dat de omgeving dit soort dingen weet. Lieve meid, heel veel geluk met jullie gezinnetje. Succes voor jullie, en ook met evt die derde ;)!

Heb trouwens antwoord gekregen van Gaby, gaat helemaal prima met haar en de kleine Ronja. Maar heeft het gewoon veel te druk met gezinnetje en andere dingen dat ze zo goed als geen tijd heeft voor forum. Dus nog even geduld voor de lijst, kan dat nog? Dit omdat ik nog wat dingetjes gevraagd heb aan haar daarover. Daarbij moeten we nog even kijken omdat ik niet weet wat er allemaal op haar naam staat.

Nu moet ik zeggen dat ik zelf dus twijfel om me weer bij jullie aan te sluiten, als dat nog mag ;)! Alles hier weer een beetje op de rit geloof ik, want heb vorige keer (toen ik weg ging) een klein beetje gejokt tegen jullie, ik had niet alles op een rijtje en beslissingen gemaakt. Hoewel ik wel echt besloten had hier even niet meer te komen. Maar verder ging het juist echt bijna helemaal fout. Hoop dat jullie me dat vergeven, maar zat echt gewoon niet te wachten om allemaal vragen. Nouja en als jullie liever niet willen dat ik af en toe weer kom kijken (want kan niet beloven overal op te reageren) dan hoor ik het wel.

Liefs, Hanneke!

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @hanneke; tuurlijk ben je welkom :D welkom terug dus :D mooi dat alles daar weer een beetje rustig is :D
    En we kunnen oowk nog wel even wachten op de lijst ;)

Liefsz 8)

Deel Deze Pagina