Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Lynn, super! Gefeli!

Bij Jaimy geweest....en.....hij heeft zijn fles bij mij leeggedronken!
    Jazeker! Goed he!
    3x boeren tussendoor en moest hem op het laatst echt wangsteun geven, maar de fles was leeg! Kinderarts stond er de hele tijd bij, ze wilde zien wat ie deed en tadaaaaaaaaaa. Denk dat ons ventje nu ook graag naar huis wil! De rest vd dag gaan we niet meer, morgen 10:30 weer.
    Hij woog 3970gr, dus 5gr aangekomen. Toch niet afgevallen ondanks dat ie nu toch wel wat ge-rest heeft met wat flessen. Super super! Hoop dat ie zo doorgaat, dan mag hij naar huis. Kinderarts wil dat ie minimaal 75 tot 80cc per fles drinkt. En dan 7 flessen per dag. Dan zit er 's nachts nog 1 bij, maar dat boeit ons niet.
    Ik bel vanavond om 20:30 even hoe hij de voedingen van half 5 en half 8 gedaan heeft......
    Duimen he!

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wat goed mamakitty, goed om te horen. Hopelijk gaat het zo door en mag Jaimy snel naar huis.

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik belde net naart ziekenhuis....wilde weten hoe Jaimy het gedaan had met zijn fles van half 5 en...........................70cc gedronken, maar 20cc ge-rest! Super! Hi doet het echt goed!
    Hoop zo dat dit door zet, dan mag hij naar huis misschien dit weekend of maandag? (duimen!)

4. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Wat een goed nieuws mamakitty! Nog maar een paar nachtjes zonder hem.
    @wishgirl, ik snap dat je het te kwaad krijgt als je hem achter moet laten, is ook niet niks, maar idd ze zorgen dara heel goed voor hem.
    @judith, die kraamtranen daar heb ik ook behoorlijk veel last van gehad, het gaat nu sinds twee dagen beter. Ik denk dat de hormonen een beetje uitgeraasd zijn en we een beetje aan alles gewend zijn. Met hoort er gewoon bij volgens mij.

Mijn man is nu een flesje aan het geven en dat gaat gelukkig heel goed, hij drinkt er gulzig van gelukkig. Gisterenavond wilde het niet zo lukken maar nu gaat het beter. :) Morgen ga ik hem laten wegen op het cb, ik ben benieuwd!

5. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    mamakitty super hoor! ben heel blij voor je...

ik ga morgen vroeg mijn mannetje halen...ow wat zijn we opgelucht en blij dat hij het zo goed doet....
    hier net heel het huis julian proof gemaakt!

een dikke knuff voor wishgirl en mamkitty....dat jullie kindjes maar snel lekker bij jullie zijn want dit is ook niets

mamakitty....vraagje....jij hebt ook een ks gehad ik las ook dat je daar een slecht herstel van had....mag ik vragen hoe dat kwam? want bij mij is er niets....mooie wond weinig bloed verloren en ik vloeide naar 3 dagen al bijna niet meer....
    ik hoor het wel....en volgens mij woon je bij mij in de buurt dat ik me kan herrineren.....maar dat vraag ik nog wel een keertje in een prive beircht want misschien zatten we wel in hetzelfde ziekenhuis!

nou doeg meiden!

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Vanavond even weer bij Sven geweest en vanmiddag ook...

Zijn flessen vanaf 12.00 uur heeft ie allemaal vlot leeggedronken. Toen ik vanavond bij mijn mannetje kwam wist ik niet wat ik zag... Daar lag mijn mannetje... KLAAAAAARWAKKER! Oooh wat een prachtig gezicht! Zo kende ik mijn mannetje heeeelemaal niet... Heb hem nog niet zo helder gezien... en wat een prachtige ogies...

Ik ben er nu van overtuigd dat Sven het in het ziekenhuis al niet goed deed na de bevalling.... Maar ja... das achteraf...
    Het is een juiste beslissing geweest om hem op te laten nemen in het ziekenhuis... Dat absoluut!

Hij is anderhalf uur wakker geweest en helder... reageerde op mijn stem... Keek mij aan... etc.
    Zooo mooi!

Nu is het afwachten wat ie vannacht doet natuurlijk en morgenvroeg... maar ik ben hier al echt heeeel blij mee!

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nou helemaal verbaasd!
    Vanmorgen om 10:30 kwamen we er en....Jaimy had alle flessen leeggedronken! 1 niet, had ie 20cc laten staan, maar dat mag.
    De verpleegkundige zei dat als ie niet afvalt en hij zo blijft drinken dat ie MORGEN naar huis mag!
    Fles van 10:30 heeft ie weer leeggedronken.
    Fles van 13:30 heeft ie 25cc laten staan, maar das niet erg. In totaal vandaag tot nu toe 45cc laten staan, gister was dat om deze tijd al 70cc!
    Hij woog 3980gr, dus 10gr aangekomen.
    Denk dat hij naar huis komt morgen!

8. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    allelujha mijn mannetje is eindelijk thuis en ow wat is dit heerlijk.....mmmm

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hoera, SVEN en JULIAN, welkom thuis jongens!
    JAIMY, hoop dat jij ook snel thuis komt hoor ventje!

Dikke knuffel voor alle mama's en kindjes!
    Liefs, Hanneke!

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    (sorry ff snel)
    Nou....net naar ziekenhuis gebeld....
    En..................

JAIMY MAG NAAR HUIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh ik ben zo blij!
    Hij had weer super goed gedronken...als ie al een keer nog wa laat staan is dat 15cc. En hij was goed gegroeid, dus we mogen hem zo ophalen!
    EINDELIJK vandaag precies 2 weken in het ziekenhuis gelegen en hij mag gewoon mee!

Iedereen bedankt voor het duimen!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

11. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    geweldig! Ga hem maar snel ophalen!

12. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Gefeliciteerd met de thuiskomertjes meiden! lekker genieten nu!

Hier lijkt het erop dat onze Tijl al in z'n dag/nacht ritme zit, hij heeft vannacht weer doorgeslapen, nu van half twee tot half negen, ik vind het wel wat lang maar volgens het cb kon het geen kwaad, hij was genoeg aangekomen en zit nu 100 gr boven z'n geboortegewicht gelukkig. :D
    Z'n flesje ging er ook al sneller in gisteren!

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    JAIMY, joepie! Ook jij lekker thuis! Toppie!

Lisabeth,
    Goed hoor van die kleine! Kunnen jullie ook lekker slapen :D :)! Haha!

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Jaimy is thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    had het al gezegd maar tis zo'n lekker ventje ;)

16. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hallo meiden.
    Ik wil me hier ook graag aansluiten, aangezien mijn mannetje Jayro gister op 12 Maart is geboren! Dus voortaan kom ik jullie hier lastig vallen ipv de bevallingslijst haha.

En mamakitty ik las het al, jeetje wat fijn van Jaimy! Lekker joh, lijkt me lang zat 2 weken je kindje ergens anders. Ben ontzettend blij voor jullie.

17. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Word elke dag wat drukker hier gezellig hoor!

Vannacht niet lekker geslapen Aaron drinkt de fles niet meer bij mijn man. Hij weigert niet gelijk maar sabbelt wat op de speen en drinkt niets. Heb al gekeken maar hij doet niets anders dan ik en als ik Aaron overneem drinkt hij gelijk. :rolleyes: Eigenwijs ventje hoor van het weekend blijven we proberen 10 minuutjes ofzo anders is hij te moe of gefrustreerd. En als noodplan neemt mijn man een shirt van mij tussen hem en aaron zodat hij mij ruikt. Had er nog nooit van gehoord dat dit kon maar nu hoor ik meer verhalen van kindjes die ineens weigeren :( maar oplossingen had niemand gewoon uitzingen maar die nachten breken mij echt op. Dus iemand van jullie nog tips? Maandag voor het eerst naar het cb (gehoortest was ergens anders) ben benieuwd zal het dan daar ook vragen. Nu lekker weekend vieren met heel veel kraambezoek maar wel gezellig bezoek allemaal gelukkig!

Fijn weekend meiden!

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Welkom nieuwe meiden!

Sven doet het nu super hier in huis! Hij drinkt zijn flessen super leeg.... Komt mooi om de 3 uur en snachts om de 6 uur ;) Tenminste... vannacht ;)

Als ie een fles al niet helemaal leegdrinkt, maak ik me geen zorgen want dan weet ik dat de volgende wel goed zal gaan...

Vanmorgen heeft ie 2x 70cc gedronken.... daarna 50cc en vanmiddag 80cc.

Hij is lekker alert nu!
    Heeeeerlijk gevoel dit!

Vanmorgen ben ik lekker met hem gaan wandelen.. Even naar mijn moeder... Daar een bakkie gedaan en toen weer teruggelopen naar huis! Het was zooo een heeerlijk weer hier... Moest ik even gebruik van maken...

Vanmiddag kraamvisite geweest... Morgenmiddag ook...

En nu zit ik te wachten op de huisarts... Ik hoop dat ie snel komt!
    En dat ik niet een 2e dag voor niets zit te wachten...

Mamakitty - Super dat Jaimy naar huis mag... Tis idd een leuk kereltje! ;)
    Ik hoop dat het thuis nu stukken beter zal gaan net als hier!

19. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Zijn er meer die BV geven? En hoe gaat dat?

Ik geef BV, lijkt tot nu toe heel goed te gaan, het komt goed op gang en Jayro snapt goed hoe het moet. Hij heeft veel natte luiers en z'n ontlasting wordt nu al wat bruiniger ipv zwart.
    Allemaal goeie tekens, maar kan het nog steeds 'misgaan'?

Hoe ging/gaat de BV bij jullie? Met flessen weet je tenminste wat de beeb precies binnenkrijgt en ik word toch soms wat onzeker of ons mannetje wel genoeg binnenkrijgt.

20. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    hoi,

Ik geef borstvoeding...en die van mij is iets te veel...maar goed dat was niet erg....Wij hebben hem een paar keer de fles aangeboden....dit omdat hij in het zkh lag en wij thuis...wel afgekolvde melk en dan dronk hij precies genoeg....nu gaan we alleen de borst aanbieden....

Deel Deze Pagina