Wat een plaatjes die babietjes van ons,.. Shenoby, Bolbuikje,,,!!! wow!! Geeske,..super he die lach en wat fijn dat alles goed is met Levi. Goed gegroeid hoor! Kan me voorstellen dat dit een mooie dag is! Miinicole,.. wat jammer dat Liam niet meer zelf in slaap valt. Het ging zo goed. Het inbakeren lukt ook niet meer? Maar hij groeit super hoor, dus ik zou wat betreft de voeding geen zorgen maken. Mupkuh, hoe is het bij jullie? Lovely,.. de rust is weer wat teruggekeerd? En je bent weer werken? Dat is snel,.. Succes. Ik dacht dat je nog een baan moest zoeken. Dus dat is gelukt? Super hoor. Acnaib,..hier toch liever geen buikgriep hoor . Maar die is wel effectief als ik het zo lees. 3 kilo,.. goed hoor! En ik herken helemaal het verliefde gevoel! Dat wordt echt steeds sterker he. Echt heel bijzonder. En hoe is de eerste keer oppas gegaan? En de vergadering? Jacky,.. Amy en Evy doen elkaar wel een beetje na he . Alleen vandaag kwam ze opeens om 5:00, 8:00, 11:00, 14:00. Dat wordt wel een voeding meer vandaag. maar dat geeft niet hoor. Ze ligt nu soort van te slapen. Lees:.. grote ogen open druk aan het sabbelen op handje of speen en lachen naar de vlinder en bloemen op de muur. Speen er weer uit en huilen. Haha, maar de aanhouder wint, dus ik leg haar elke dag toch op bed. Ze rust in ieder geval uit. (hoop ik) Ja dat ontzwangeren,..ik hoorde zelfs een jaar ontzwangeren,.. zolang duurt het voordat alle zwamgerschapshormonen er weer uit zijn. Maar dat duurt te lang hoor. Eind juni ga ik naar Texel en dan wil ik er toch wel weer een beetje uitzien in bikini,.. Fairy,.. wat klinkt dat heftig zeg wat je dochter heeft meegemaakt. En heerlijk een ritme!! Is wel fijn als je nog 3 kids hebt rondlopen,....! Evy is vandaag echt een zuipschuitje. Zeker weer even bijregelen ofzo. Maar ze is vrolijk als altijd. Ineens is de maxicosi helemaal super. Vindt ze heerlijk! Ze heeft lekker liggen tukken in de auto en tijdens het winkelen. Ik voelde me wel schuldig, want ik had heel lang die inzet voor onder haar billen erin laten zitten en ik vond het er ook niet goed uitzien. Maar ik wist niet dat dat er apart uit kon en de hoofdsteun erin,... Nu zit ze er dus veeeeel beter in. Daarvoor was het huilen. Vanmorgen geprobeerd Evy's voetje in gips af te drukken voor Kevin's verjaardag. Het resulteerde in een gegipste keuken, evy en mama. De gips zit in het blikje, maar voor de afdruk moet je een hoop fantasie hebben. Ik ga het niet nog een keer proberen hoor. het kostte 10 euro en een hoop gehuil bij Evy. Je moet best hard drukken. Vind ik zielig. Papa krijgt nu een kus. Heeft iemand een idee waar minder ellende van komt? Liefs Judith
Het ging heel goed met inbakeren alleen heeft het nu geen nut meer.. dus jah dan meneer maar inslaap wiegen of als hij tijdens de fles in slaap valt in bed leggen en hopen dat hij na de nachtvoeding weer wil slapen.... ach gaat oowk wel weer over Over de voeding maak ik me ook niet druk, hij groeit super! Een kus is toch oowk een mooi kado Groetjuhs!
@judith: ik heb vorige week ook gegipst. bij de blokker hadden ze blikjes met spulletjes om een afdruk te maken. de voetjes zijn hier wel gelukt maar de handjes dus niet. had voor de handjes gelukkig een apart blik. want die zijn regelrecht de prullenbak ingegaan. hij is wel stevig in de voeten dus drukte zichzelf weg maar met de handjes moest ik zo hard drukken. dus dat is mislukt. doe nu ter vervanging maar verf. net voordat hij in bad moet en zorgen dat je met zn tweeen bent zodat we direct door kunnen in bad en neit zijn handjes in de mond stopt.
He judith, dat is wel heel toevallig... amy kwam vandaag ook al eerder. Ze wilde om 06.30uur echt al een voeding, maar ik heb het aantal voedingen weer rechtegtrokken door een beetje te 'sjoemelen' met de tijden.... Dadelijk om 22.30uur dus gewoon de laatste (5e) fles) Lovely Fijn dat het de rust er weer is. Ik hopo dat hij nu ook echt beter en eerlijk met je gaat communiceren! Zodat jullie weer het vertrouwen in elkaar krijgen. Succes
hallo dames hier even een berichtje van mij. @ lovely fijn dat de rust weer een beetje is weder gekeerd. @ geeske wat een verhaal zeg! fijn dat je je mannetje lekker thuis hebt nu en je hebt gelijk dat je nog een paar kraamdagen erachter aan hebt geplakt. oh ja.. super he? als ze echt gericht naar je lachen? @ mininicole. nikki heeft dat ook een aantal dagen gehad met de flessen nu drinkt ze weer vrolijk 5 flessen van 150. + ergens tussendoor 1 extra omdat ze honger heeft dus ik ga binnenkort weer verhogen. jammer trouwens dat het inbakeren niet meer helpt. ik weet hoe zwaar het is als je de hele dag met je kindje om moet togen. hoeveel je ook van ze houd af en toe ben je zelf toch ook wat rust nodig. @ bolbuikje. weet niet of ik je al gefeliciteerd had dat benthe thuis is? zo niet alsnog bij deze GEFELICITEERD! hopelijk mag ze nu ook gewoon lekker thuis blijven. na alle voeding schema's gooi ik die van mij er ook maar even tegenaan. 08.00 11.00 15.00 19.00 en de laatste om 23.00 en ze komt 1 keer tussendoor. meestal rond half 9 als een wonder is nikki sinds gisteren gewoon overdag weer aan het slapen. snap er helemaal niks meer van. trouwens is er iemand die nutrilon tegen krampjes gebruikt? zo ja hoe bevalt dat? ik denk namelijk dat ik over ga stappen. nikki heeft zo ontzettend veel lucht in de darmen. en kan daar een hele dag min van zijn. en om nou elke dag infacol toe te stoppen ben ik ook niet zon fan van. dus misschien dat het met verandering van voeding beter word
Leuk, zo'n gipsafdruk! Wil ik ook wel gaan proberen denk ik! Maar ja, alles is leuk want met je kindje te maken heeft Dus toch een beetje opletten! De oppas was opzich wel goed gegaan alleen had ik gezegd dat ik voordat ie de fles moest hebben thuis zou zijn. Dat waren we dus ook , alleen had Niels al eerder honger gehad, volgens opa en oma. Dus oma zat hem de fles te geven toen ik binnen kwam en toen gingen toch even al mijn stekels omhoog. Raar??! Maar ik laat hem liever thuis achter in zijn eigen omgeving dan bij iemand anders , denk ik zo~ De vergadering was opzich rustig verlopen , alleen krijgt het hele gedoe nog wel een staartje. Het gaat om eeb vereniging die nu opgeheven is, met 2 derde van de stemmen. Alleen 1 iemand is een beetje op het geld belust en die wil nu dus in zijn eentje doorstarten. Dat kan dus nooit maar hij beheert wel de kas, heel verhaal, maar niet zo tof dus! Sommige mensen Donderdag dus zijn eerste spuitjes. krijg er nu zelf al de kriebels van. Zit erover in ofdat ik er zelf wel bij moet zijn omdat ikzelf al zo de kriebels heb, voelt Niels dit natuurlijk haarfijn aan daaro. Maar aan de andere kant vind ik dat een moeder ten alle tijde haar kind bij moet staan! Dus zal ik zelf ff door de zure appeel heen moeten. Voor alle mama's een hele fijne moederdag gewenst!! Ik trek hem morgen zo'n shirtje aan met i love mama!! Had ik als kraamcadeautje gekregen en op zo'n dag heel toepasselijk
Acnaib: Mijn zoontje heeft gisteren zijn eerste prikjes gehad en ik moest bijna nog harder huilen dan Pieter . Ik vond het moeilijk om te zien, maar het is voor zijn eigen bestwil (al kun je hem dat nog niet vertellen). Gelukkig was mijn vriend ook mee en die heeft zijn handjes vastgehouden toen hij zijn prikjes kreeg. Pieter is niet hangerig of ziek geweest van de van de prikjes. Verder is hij weer gewogen/gemeten en weegt nu 5520 gr en is 58 cm, hij is flink gegroeid (bijna 1200 gr in een maand). Hij doet het lekker op de borstvoeding. Leuk om alle belevenissen met de baby van iedereen te lezen maar heb geen tijd om op iedereen te reageren. Ik herken soms veel in jullie verhalen, ook dat het af en toe best heel erg zwaar is.
Ja, ik! Of eigenlijk, Kiyan dan dus Kiyan heeft de afgelopen tijd nogal veel last gehad van veel teruggeven van melk en krampjes (wat mekaar nogal versterkt ). Eerst viel het spugen nog niet zo op omdat ik voor het grootste deel bv gaf. Ik gaf maar een klein beetje bij in de fles, omdat Kiyan nét niet genoeg uit de borst haalde. Ik heb 2 weken alleen bv gegeven en toen spuugde hij helemaal niet en vielen de krampjes ook nogal mee. Na die 2 weken bleek hij toch niet genoeg aangekomen te zijn, dus moest ik hem weer gaan bijvoeden. En toen begon het gedoe dus Na een week eerst overgestapt op ander soort (van Friso naar Nutrilon), daarna fles in de maxi-cosi gaan geven zodat hij rechtop kon drinken en daarna niet meteen weer 'geschud' werd door hem te verplaatsen, week daarna maar eens nutriton gaan toevoegen aan de fles. Nutriton hielp goed, alleen werden daar zijn krampjes nog veel erger van! Vorige week zaterdag dus overgestapt op de Nutrilon Omneo. Zondag stond ie compleet op zijn kop! Buikpijn, maagpijn, keelpijn, spugen en dus heeeeeel veeeeeeeel huilen! En sinds maandag...gaat het best wel goed! Geeft wel eens wat terug, maar da's echt als ie te snel wordt opgepakt na z'n fles. Af en toe krampjes, maar ach...dat heeft elke baby zo af en toe wel he? Om een heeeel lang verhaal kort te maken: Overleg met het cb, maar ik zou de omneo wel aanraden hoor! Weten jullie meteen waarom ik zo weinig hier ben Beetje druk dus Hebben jullie trouwens ook van die dagen dat je 's avonds doodop bent omdat je zo druk bent geweest...maar eigenlijk niks gedaan hebt? Moet er al weer vandoor Laterrrrrrrrrrrrr!
Xanado, Gelukkig zit je spiraaltje toch goed! Hoop dat er wat gevonden word als oorzaak van je buikpijn. Sterkte in ieder geval! Buikpijn is niet leuk! Hoe is het er nu mee? En fijn dat jullie nieuwe bed lekker slaapt meid! Das altijd maar afwachten ! Wij moeten eigenlijk een nieuw matras, maar ben bang dat het dan helemaal niet lekker ligt ! Miinicole, Hij slaapt heerlijk zo te zien! Haha! En die flesjes, ach niet zo erg toch dat ie ze niet helemaal leeg drinkt. Tenminste dat zou ik vinden omdat ie prima groeit. Geeske, Dankje! Tjonge bij jullie ook een heel verhaal hoor! Niks aan! Gelukkig nu weer beter meid! Geniet van je kleine ventje! Lekker gegroeid zeg! Super! Judith, Hier ook nog last van vergeetachtigheid hoor (ik lag gistermiddag even te slapen, Leander is me komen vertellen dat ie ergens heen ging en Malou, Ruben en Benthe meenam, en ik word wakker en wist echt niet waar ze nou heen waren !). Flubberbuik valt hier mee, haast mn oude buikje weer terug eigenlijk. Wel iets slapper, maar dat komt wel weer hoor ! Stommigheid en moe komt me ook bekend voor ! Vanmiddag zelfs zo stom dat ik dacht te gaan slapen maar vergat dat ik dan wel Benthe eerst even aan de tiet moet nemen! Haha! Hoezo blond ! Fijn dat jullie meisje lekker doorslaapt en het goed doet met de 5 voedingen. En dankje voor het compliment over de foto van kleine Benthe! Beetje laat, maar ik vind klei makkelijker om een afdruk te maken dan gips ! Hebben wij bij Malou en Ruben gedaan en gaan we bij Benthe ook wel een keer doen denk ik ! Jacky, Dankje! Doen we! Daar ook een lekker doorslapend meisje! Lekker hoor! Geniet er maar van! Acnaib, Fijn dat alles daar goed gaat meid! Houden zo! De fles die opa/oma gaven zou ik persoonlijk geen moeite mee hebben. Honger is honger ! Lekker laten drinken dan is mijn motto ! Sterkte vast met de prikjes! Ben wel blij dat wij voorlopig nog niet hoeven ! Lovelyengeltje, Fijn dat alles nu weer wat beter/rustiger is! Fairy, Tjonge, das ook niet niks zeg bij je dochtertje! Gelukkig was dat hier allemaal niet! Gelukkig is alles nu helemaal goed met haar! Fijn dat het met jullie kleine mannetje goed gaat! En die rode zee, tja niks aan te doen afwachten! En als jullie er liever niet doorheen gaan dan maar niet doen! Shenoby, Prachtig meisje hoor! Ben er maar trots op! Geloof dat je me nog niet gefeliciteerd had, maar wel bedankt meid! Zwiep, Gelukkig heeft die kleine geen last gekregen van de prikjes! Dat is wel fijn! En super gegroeid op jouw melk dus! Fijn meid! Tezzz, Hier zeer herkenbaar, moe zijn terwijl je niks gedaan hebt! Heb ik al weken ! Sterkte met al het spugen, al lijkt het nu wel minder te zijn dan. Das wel fijn! Sorry dat ik gister niet geweest ben ! Maar had gewoon even geen puf! Kan je hebben he ! Maar het belangrijkste, Benthe mag lekker thuis blijven! Ze was sinds maandag 50gram aangekomen. Niet veel dus, maar wel aangekomen, dus prima en lekker thuis blijven waar ze hoort! Verder eigenlijk weinig te vertellen! Gaat hier allemaal hetzelfde! En we genieten nog altijd ! Haha! Liefs, Hanneke! Fijne moederdag trouwens allemaal meiden!
Namens mij ook allemaal: EEN ONTZETTEND FIJNE MOEDERDAG!!! Ik kom morgen weer even schrijven... Nu erg moe...
Jeeetje... er is weer heeeel wat afgeschreven zeg Gezellig... Zag nog een paar foto's voorbijkomen... Wat een plaaaatjes weer! Daar wordt je toch zoooo verliefd op.... Heel mooie foto's weer! Sinds 2 dagen keuvelt Sven! Ooooh wat vertederend is dat he... ? Echt prachtig... Hij keuvelt tegen de mobile in de box... tegen mij en Amber als we tegen hem praten... tegen een foto aan de muur waar Amber op staat! Hahahhaha.... we genieten met volle teugen van het ventje.. Gisteren ben ik met Amber bij de molen geweest... Het was molendag en er werden gratis rondleidingen gegeven door de molenaar. Oooh wat kon die man het mooi vertellen... Bleek dat ie 17 jaar in het onderwijs had gezeten.. dus het was niet zo raar dat ie het zo mooi kon brengen... Maar we hebben alles gezien... hoe het allemaal werkt... hoe het ontstaan is... wat er allemaal moet gebeuren etc. We hebben nog knieperties meegenomen en een lekker brood.. pompoen volkoren brood... Hmmm wat lekker! Van de molenaar heb ik een zakje meegekregen met een meel. Dit zou dan op het kindermeel moeten lijken. Ik moet mijn bevindingen even aan hem doorgeven. Als het fijner moet kan hij het eventueel nog fijner malen, maar dan moet ie er wel een aparte steen voor maken... Maar hij heeft er zeker oor naar om ook wat voor babies te maken... Het is een fijngemalen hele zilvervliesrijstekorrel van biologische teelt... Dat houdt dus in dat er geen gluten inzitten... geen zout... helemaal niets... Maar het is dus wel volkoren aangezien er zilvervliesrijst is gebruikt en dat mag gewoon Normaal gezien betaal je dan voor 500 gram 2.25. Dat vind ik dus ook echt niet duur! Ik ben benieuwd... Ga het vanavond proberen Ik hoorde op een ander topic wat ik geopend had voor de molenaar kindermeel dat de action de molenaar kindermeel zou verkopen... Dat moet ik dan ook nog even bekijken want dan is het nog weer goedkoper... dan is het nl. 42 eurocent voor een pak... Maar als dit spul van de molenaar goed is vind ik dat ook wel wat hebben eigenlijk Iedereeen nogmaals een fijne moederdag!
Oooh trouwens... Even een apart berichtje... Kennen jullie Boogie Baby van LG de telefoon? Dat jongetje in het rode trainingspakje die aan het dansen is op "Blame it on the boogie" van Jay Kid? Oooh ik vind het zoooooo een schatje! Jullie dan? Ik ben aan het kijken of je hem ergens gratis kunt downloaden... maar tot op heden geen succes nog... Maar ooooh zo qute!
iedereen een fijne moederdag gehad? hier wel hoor. alleen was nikki helemaal van slag vanavond. het arme kind kan niet best tegen het gesleep en aangezien ik ook nog een stiefmoeder heb moesten we niet 2 maar 3 moeders bij langs. we hebben al besloten dat we dat soort dingen niet weer doen. met dagen dat het normaal is dat je elkaar bezoekt bijv oud en nieuw, moeten ze maar bij ons komen. trouwens wat me opvalt er zijn eingelijk helemaal geen mensen meer uit het oude deel 1 topic. we zijn eingelijk overgebleven met de mensen van deel 2 van de lijst en een paar nieuwen. moet eingelijk eerlijk zeggen dat ik het wel gezellig vind zo. niet zo veel mensen en niet zo druk. zo weet je beter wat er bij de dames afspeelt die meeschrijven.
Heey, Moederdag hier was ook niet echt een succes.. we moesten naar mijn oma heen en daar was Liam weer super vervelend.. uiteindelijk ( na 3 uur wakker zijn ) viel meneer dan toch in slaap in het grote bed van mijn oma en heeft daar nog even 2.5 uur geslapen.. nu ligt hij weer op de bank te slapen.. Het is fijn zo.. nu weet je idd wat er bij wie speelt en het is lekker rustig zo.. hoef je geen 10 pagina's terug te lezen voordat je eindelijk bent waar je was gebleven.. Groetjuhs!!!