Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ha meiden,

Geeske,.. Levi over z'n sprongetje heen,..goed zo! En lekker geshopt. Heerlijk hoor. Ja zo'n mutsje moet ik ook nog. Lijkt me wel handig met de zon.

Acnaib,... 7 kilo moet wel te doen zijn in 3 maanden. Maar ik vind het wel lastig hoor. En dan zou de bv nog moeten helpen. Ik moet minimaal nog 5. Succes ;)

Humbly,..hopelijk werken de medicijnen.

Hartewens,..wat een schatje is Lara! Echt een meisje.

Hanneke,...Benthe krijgt de smaak te pakken ;) :D

Muppie,..met 5,5 kilo is 10 uur slapen volgens mij geen probleem hoor. Je moet ook een beetje je gevoel volgen en een half uur meer of minder maakt niet uit hoor als Daan het verder goed doet en er zijn geen zorgwekkende signalen. Evy zal niet zwaarder zijn dan Daan en die laten we rustig slapen. Ze drinkt 5 keer per dag, maar ik heb geen idee hoeveel ze uit de borst drinkt. Maar ze heeft altijd goed aangegeven wanneer ze honger heeft en dan geef ik ook meteen. Soms komt ze 6 keer per dag en dat is ook prima.

Lovelengeltje,.. ik zou toch wel vragen aan je vriend om wat meer te doen. Kevin haalt haar 's ochtend meestal uit bed en als hij er is verschoont hij Evy. Hij doet ook een gedeelte van het huishouden. Ik doe wel wat meer, maar dat vind ik logisch, want ik ben de hele dag thuis. Vooral de zware dingen laat ik aan Kevin over (vuilnis, bed opmaken, zware boodschappen, kattenbak enz.). Niet meer dan normaal vind ik. En dingen zeggen als "dan neem ik Amber mee" zou ik niet van gediend zijn.

Kevin is 5 daagjes thuis,..heerlijk! Kan ik me storten op oefenen voor de examens!
    Ik kreeg gisteren mijn afrekening van mijn werk met afkoopsom,.. Judith blij! :D

Evy gaat al langzaam richting maat 68 en broekjes 62. Vervelend hoor, .. moet ik weer shoppen ;)

Oja even spammen,...

Liefs,
    Judith

2. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Wandelen is ook heel goed!
    Alleen heb ik altijd staand en lopend werk gedaan en heb ik een hele lieve hond waarmee ik 2 of 3 keer per dag een flink stuk mee loop. Dus mijn lichaam is dat wandelen zo gewend dat de kilo's dan maar heeeeeel lamgzaam gaan. En met 3 maandjes sporten gaan ze wat sneller en hoop ik binnen een wat kortere periode lekker in me zomerkleding te passen. Anders moet ik alles nieuw kopen :(

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey meiden,

Hier gaat het op dit moment niet goed, Liam heeft normaal een temp van 37,5 en nu nog maar 36,8,,, hij spuugd nog meer dan wat hij ooit gedaan heeft terwijl het door de medicijnen minder moet worden, hij is al vanaf half 7 wakker tot nu, totaal maar een uur geslapen,, vanaaf nog even tempen anders gewoon weer naar de dokter,,

Groeten!

@Judith; wat een heerlijke foto :D

@Acnaib; hopelijk vliegen de kilo's er snel af en kun je lekker je normale kleding weer aan,, sporten is oowk wel lekker soms,,

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Humbly,..leg jij Liam overdag op bed? Of slaapt hij in de box? Met Evy hebben we op een gegeven moment elke keer als ze een beetje moe was haar naar bed gebracht. Speentje hielp ook goed. Nu slaapt ze goed overdag. Zo'n 4 uurtjes verdeeld over 2-3 slaapjes.
    36,8 is opzich een normale baby temp.
    En begrijp me niet verkeerd, maar je probeert wel heel veel hulpmiddelen,..inbakeren, middeltjes tegen krampjes, verschillende poedermelk, jbpm, medicijnen. Ik oordeel niet hoor, want ik ken Liam natuurlijk niet. Maar wellicht dat de verschillen in aanpak hem niet rustiger maken? Evy spuugde ook veel, maar nu al een stuk minder door "trucjes"na het eten. Een half uur half rechtop zitten, niet lopen met haar, niet op bed of in de box leggen. Het gaat nu heel goed. Ook nemen we veel pauzes tijdens het drinken om een boertje te doen. Ik hoop voor jullie dat het beter gaat! succes!

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Liam word al niet meer ingebakerd, heeft al 5 of 6 weken geen medicijnen meer voor darmkrampen, hij ligt al een half uur omhoog of in de wipper ( deze staat vast beweegt niet ), hij wil niet slapen in de box of in bed, dan heb je van voeding tot voeding gekrijs,, dus slaapt hij in de arm of op de bank ( wil hij nu beide maar even hebben ) met speen slapen doet hij al,, Liam heeft nu 5 pauzes tijdens het drinken om te boeren,, ik heb nooit van melk gewisseld alleen nu omdat liam kma heeft en jbpm heeft hij nu al 4 weken door de voeding,, we hebben alles al geprobeerd, niks werkt bij hem, ik heb hem nu al 5 verschillende truitjes aan moeten doen omdat hij met bogen alles terug spuugt,, niet alleen na de voeding, een uur na de voeding word het erger, 2 uur na de voeding nog erger en net voordat hij de volgende fles krijgt nog meer eruit,, vanmorgen sliep hij net een kwartier lekker en ineens kam het uit zijn neus en met een boog weer eruit, hij was helemaal in paniek,,, liam heeft nog nooit onder de 37 gehad,, vanaf zijn geboorte niet,,
    begin zelf een beetje bang te worden,, mijn moeder is nu even met hem bezig,,

6. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Humbly,.. dat klinkt niet echt goed nee. Nogmaals, ik kan niet oordelen, want jij kent Liam het beste natuurlijk. Sterkte,...!

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het is net of ik afgestoten ben hier van het forum... Ik krijg geen enkel berichtje dat er hier geschreven wordt... van heel zwangerschapspagina niet...
    Echt gigantisch lastig... Ik krijg dus ook echt niets mee...

Het nu weer allemaal nalezen is gewoon echt teveel...

Krijgen jullie wel gewoon bericht in je inbox?

Ik zal even kijken of ik de foto's van Sven met de gynaecoloog hier in een fotoalbum kan zetten... kunnen jullie deze ook even zien ;)

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey wish,

Ik krijg gewoon nog bericht in mijn inbox als er gereageerd is,,, raar dat jij dat niet krijgt,,

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik krijg dus helemaal niets! Ik word er simpel van en heel sjachie... Ik krijg zo niets mee van jullie... Weet compleet niet hoe het met jullie is... wat er speelt bij jullie of juist niet... Niets... nada...
    En dat vind ik dus heel jammer!

Zwangerschapspagina is hier ook ontzettend traag! Niet vooruit te branden...
    pfff...

De foto's zijn wel geplaatst! ;) Staan in mijn fotoalbum...
    De foto's van de opdrachtdienst moet ik nog bewerken... Komen later...

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @wish; Mooie foto's hoor!, haha Sven is echt een schatje! had hem nog niet eerder gezien op foto ;)

11. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    @muppie

Dat ligt eraan of ze snachts doorslaapt of niet
    als ze snachts doorslaapt krijgt ze er 4 en als ze snachts komt krijgt ze er 5
    maar het wil ook wel eens zijn dat ze er 4 heeft gehad en dan die 5e toch nodig heeft en dan komt ze een keer om de 3 uur.
    maar ze doet het erg goed
    5x180 ze woog vandeweek precies 6 kilo en ze was 61 cm

Knuffff

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hahahahah... ja schatje he... Hij ligt daar zo lief met van die tuitlipjes hahahah..
    Ik vind de foto's ook heel mooi... goed gelukt ook! Heb ze ook naar de arts gestuurd dus die kan ze later met zijn pensioen ook nog eens bewonderen...
    Hier gaan ze in het fotoalbum van Sven...
    Sven staat ook met de kraamhulp op de foto... vind ik toch leuk voor later...

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Liam staat wel op de foto met kraamzorg maar niet met de vk, is wel jammer maar jah :) doe je niks aan haha

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Is idd jammer... Staat er niet toevallig een foto van je vk ergens op het internet? Dan zou je die foto evt. nog kunnen nemen voor later ;)

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Neej jammer genoeg niet,,

Zow ff liam zijn temp opmeten,, hij was al weer gezakt,, had om 2 uur 36.9 en om half 7 36.7,, ff kijken hoe het nu is,, hij is heel koud en voelt heel klam aan ( zweterig ) ,, en dan krijgt hij lekker de laatste fles en naar bed toe,, hopen dat hij weer door wil slapen voor de 5e nacht op rij,, zal lekker zijn :)

Groeten en lekker slapen allemaal,, 8)

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hmm das niet fijn dat zijn temp zo zakt... Een kruik erbij in misschien een idee?
    Zou idd lekker zijn als Liam lekker wil doorslapen!
    Welterusten...

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Goedemorgen,

Gisterenavond was liam zijn temp 39.7 en vanacht en vanmorgen weer 37.5 dus gaat weer omhoog :D,, ook heeft hij al weer ongelovelijk veel gespuugd, net en vanacht dus kan al weer een andere trui en romper aan,, straks nog 1 keer medicijn proberen en anders ben ik de ha weer op want ik ga geen medicijnen blijven geven die toch niet werken,,

Groeten,,

@wish; Liam heeft niet doorgeslapen hahaah gisteren heeft hij van de 180cc voeding, 120cc laten staan,,, ik kreeg het er niet meer bij in,, vanacht heeft hij 60cc gehad en sliep lekker verder tot half 7 vanmorgen,,, ach jah het is niet altijd feest

18. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    :D Die Niels :D
    We hadden gisteren een feestje en meneer is dus uit wakker geweest tot 0.00 uur!Heel de avond liggen lachen en liggen kijken!
    En vanochtend dus door geslapen tot kwart voor negen :D
    Alleen ff kijken met de voedingen vandaag!

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @acnaib; lekker toch! hahaha dat is altijd lastig ja, dat geschuif met de voedingen als ze later of eerder wakker worden,, komt oowk wel weer goed :)

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

@humbley
    nee het is idd niet altijd feest.... Dat blijkt wel he...
    Is Liam ziek geweest omdat ie de temp zo hoog heeft?
    Heb ik natuurlijk weer niet meegekregen...

@acnaib
    Niels is een echt avondmens dus hahahaha.... Lekker hoor dat ie dan zo vrolijk is...
    Gelukkig komt het met de voedingen niet zo nauw dus je kan wel het een en ander schuiven gelukkig!

Sven slaapt over het algemeen super door..... Vannacht ook weer van 22.30 tot 08.00 uur...
    Heeerlijk is dat...

Deel Deze Pagina