Heey meiden,, Mijn moeder doet hem nu de fles, hij is om kwart voor begonnen heeft er nu nog 90cc in staan,, hij is weer aan het krijsen tijdens de fles,, maar jah nu gaat mijn moeder ook nog zeuren dat ik de ka wil bellen,, word ze ineens helemaal pissig,, (woon nog bij haar in) we proberen nu in de wipper en dan de fles maar jah heeft ook niet veel nut,, Liefs
Hoi allemaal... Zooo heb jullie ook weer gevonden en ik heb een banner in mijn onderschrift staan als het goed is en als het helemaal goed is heb ik er ook een foto bij staan Heb al een beetje rondgekeken en volgens mij hebben we veel meer mogelijkheden gekregen...
Hmmm... de schermafbeelding pakt ie wel... maar het fotootje wat ik bij de banner heb geplaatst van Sven zie ik nergens terug... Jammer...
Ja weet ik... Maar bij het plaatsen van de handtekening kan je ook een afbeelding kiezen.. Dat heb ik dus gedaan en ik vind em nergens terug.... Jammer jammer jammer... En Tinkerbell hoort bij mij als schermafbeelding hihihi... Heb je moeder en zusje nog gezien gistermiddag... Al was de gelegenheid niet zo fijn! Hoe is het met jullie? En is de koffie al klaar?
huh hoezo wat was er aan de hand dan? mag wel via pb hoor koffie kan ik wel klaar maken hoor. zullen we voor volgende week iets afspreken? dan ben ik niet zo druk denk ik. omdat me oma nu ook in het ziekenhuis ligt enzo heb ik veel andere dingen aan mijn hoofd vandaar..
Ik krijg geen reactie in mijn pstvak... dus moet even uitzoeken waarom niet... Maar de gelegenheid die niet zo leuk was... Gistermiddag hadden we het afscheid van de officieren van het Leger... Ze zijn 4 jaar bij ons geweest en dat heeft er bij mij best wel even ingehakt... Ook nog al die hormonen in mijn lijf hihi.. dus janken!!! Is goed hoor meid... maar als het dan niet uitkomt... ook gewoon zeggen hoor..! Ik heb je telefoonnummer niet meer... Jij de mijne nog wel? Kunnen we even bellen voor een afspraak... Is het ernstig met je oma? Het is wel echt ziekenhuis in en uit bij jullie he... Bah... Heel veel beterschap van mijn kant.. Ik hoop dat je oma snel weer thuis is...
wish, gisteren haddne we het er nog over door de telefoon ; Verwarde vrouw betrapt bij stelen baby in Emmen - Drenthe - Dagblad van het Noorden Het zal dus maar gebeuren in het ziekenhuis waar je ligt...
@ jacky jeetje zeg! ben blij dat ik er niet lag op dat moment. gelukkig hebben ze goed opgelet. haha en ik had mijn kindje niet verder dan een meter bij me vandaan haha.
Jaaa ik las het vandaag... kZei meteen tegen mijn moeder die ook vond dat ik me aanstelde en dat dat niet kon: Zie je nou wel!!! Het kan dus wel!!!!! Dus deze dame is weer doodsbenauwd dat wanneer een van mijn kids in het ziekenhuis ligt dat hij/zij ontvoerd kan worden! Praten ze nu helemaal niet meer uit mijn hoofd... Gelukkig was de verpleging alert en de bewaking beneden ook... maar ja... Ze zullen het even niet zien...
Ik lag er gelukkig in de periode dat jij er ook lag En ik had Sven bijna bij me in bed... hhihihih... maar toch... Brrrr...
Hey het zou ophouden met die nare verhalen,.. bleghh gatsie,.. moet er niet aan denken. Nou ja dit weekend dus wel,.. gatsie bah. Zo ben weer druk aan het banen zoeken, maar het is idd komkommertijd zeg. Heb me gemeld bij het uwv, dus nu hopen dat ik die uitkering krijg. Nu nog maar genieten van het mooi weer, voordat ik weer aan de bak moet. Jacky,.. dus ze hadden de schutting naast je bureau gevonden en alles erover gekiept. Ach,.. neem je tijd idd. Die paar weken maakt nu ook niet meer uit. Zoek je nog een hulpje,..hier een werkzoekende,.. Humbly,..ik zou niet wachten als je het niet vertrouwd. Zeker als zijn plasluiers niet goed zijn. Dan bellen hoor,...
hey meiden, hier even een egobericht van mij. zit me namelijk erg hoog en ik moet het even kwijt. Mijn vriend en ik zijn 6 jaar samen. toen we een jaar bij elkaar waren heeft hij met voetballen een ongeluk gehad waardoor hij voor zijn eigen werk (bouw) is afgekeurd. maar nu.. 5 jaar later werkt hij nog niet. Hij heeft tussendoor wel 2 maanden gewerkt maar kreeg weer problemen met zijn schouder en moest dus deze baan ook weer opzeggen. Hij doet ook helemaal geen moeite om werk te vinden en denkt dat alles hem aan komt waaien. Ik ben druk vacatures aan het zoeken voor hem en ook voor een paar uur voor mij. maar als ik iets heb gevonden is hij gewoon te laks om te solliciteren. vlak voor mijn bevalling kon hij een zeeer goed betaalde baan krijgen,maar die heeft hij laten schieten onder het mom straks mis ik de bevalling. Nu zou ik er wat minder moeite mee hebben als hij mij in huis wat hielp. maar hij doet HELEMAAL NIKS! Als ik hem eens een keer vraag om er met nikki uit te gaan dan scheld ie mij haast de botten vol. geeft nikki geen schone luiers,geen fles, en doet haar niet in bad. alleen als ik er even niet ben. maar als ik weg ga vraagt ie nog, je bent er toch wel weer voor de volgende fles?? Ik heb haast het gevoel een alleenstaande moeder te zijn. ik doe alles alleen en nu het mooi weer is is meneer haast helemaal niet thuis. overdag gaat ie bij kameraden koffiedrinken en savonds gaat ie vissen. als ik dan savonds moe ben en niet meer een filmpje met hem wil kijken kan ie daar geen begrip voor opbrengen. zelfs nikki reageerd niet zo op hem als op mij. tegen mij keuvelt ze honderduit en ook tegen haar oma. tegen mij lacht ze hardop. maar tegen mijn vriend ho maar. soms negeerd ze hem letterlijk. ik vind het zo moeilijk en het maakt me zo boos! zo erg dat ik steeds meer begin te denken dat nikki en ik misschien beter af zouden zijn met z'n 2en. maar dit is niet wat ik wil. ik zal het zoveelste gesprek maar eens moeten aangaan. en zeggen waar het op staat. hopelijk dringt het nu eindelijk eens door dat het zo niet langer gaat.
Jeetje Shenoby,.. wat een verhaal. Idd met hem praten. Hij wilde ook dit mooie kindje, dus moet hij ook de consequenties aanvaarden. Een een band opbouwen met elkaar is zo belangrijk. Wat betreft een baan,.. ik denk ook hoe langer je eruit bent, hoe makkelijker je erover gaat denken. Maar redden jullie dat financieel dan wel? Want dat is ook een goede reden natuurlijk. Ook voor Nikki straks. Ze wordt steeds duurder. Sterkte hoor en schrijf het maar van je af hoor als je dat noig hebt. Geen probleem!
@Shenoby - Ach jee meid... Kan me voorstellen zeg dat dit je hoog zit... Je hebt er immers niet voor gekozen om een alleenstaande moeder te zijn... en wanneer je dan wel het gevoel hebt.. das niet leuk en hoort ook niet zo! Wat Nikki betreft... De eerste maanden zijn zoooo belangrijk in het opbouwen van een band met je kind... Hij zal er dus echt wat aan moeten doen anders heeft hij straks met zijn eigen dochter geen band... Wat werken betreft... Moeilijk...! Op zich vind ik het al geen reden om maar geen baan te nemen omdat je anders misschien niet bij de bevalling kunt zijn... Immers is het zo dat je voor zulke dingen gewoon verlof kan opnemen... Ook al zit je in de proeftijd... En het is dan ook zo... een belletje dat het begonnen is en hij had naar je toe gekund... Jammer dat het zo loopt meid en dat jij je zo voelt nu... Ik hoop dat een goed gesprek hem toch op een ander spoor zal zetten en dat jullie samen verder kunnen! Succes!!! @Judith - Idd wat een schatje! Zooooo cute!