Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Haha jah Liam slaapt en het huishouden is oowk wel weer klaar lol,, dus maar achter de pc kruipen,, :p

Ja slapen hoort er allemaal bij,, over paar maanden heb ik al gehoord wil je juist dat ze veel slapen of niet ;)

Liefs

2. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Hoi hoi,

GL013: Sam was ook een huilbaby, dus ik weet hoe het is! Gelukkig gaat het hier nu steeds wat beter. Hopelijk gaat het met ronja ook steeds beter. En dan voel jij je misschien ook meteen wat beter.

Jacky78: verschrikkelijk om zo op je werk terug te komen. Ik kan me helemaal voorstellen dat je dan iets anders wilt zoeken. Hopelijk vind je dan snel iets wat je leuk vindt, in deze tijd.

Bolbuikje: Sam slaapt ook nog veel hoor. De ene dag meer dan de andere dag. Soms ligt zij ook nog maar 5 minuutjes in de box en dan zie ik haar al constant in de oogjes wrijven. Dus dan breng ik haar meteen naar bedje terug.

Wat lees ik..sommige baby's jonger dan Sam al in maatje 68!! Sam heeft nu shirtjes maat 62 en broekjes nog 56. Dan is ze dus een klein meisje denk ik. Heeft ze van geen vreemde haha.

Groetjes tante29

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Humbly,
    Haha, idd als ze wat ouder zijn....! Nee hoor, oke tuurlijk is het lekker zo een slapend kindje ;) maar een lekker wakker ondernemend kindje is ook super! Tenminste ik vond het wel leuk toen Malou en Ruben van die slapende baby's veranderde in twee brabbelende, bewegende, wakkere baby's ;)! Haha! En nu slapen ze inmiddels nog 1-2 keer per dag, en ja dat vinden we wel lekker ja ;) maar ze gewoon lekker in huis hebben is ook heerlijk. Zo super vind ik het ook nu om te zien dat ze echt de hele tijd druk zijn met eigenlijk niks! Maar voor hun wel de orde van de dag en echt heel belangrijk! Want stel je toch voor dat je die bal waar je net langs kroop niet even weg gerold hebt ;) Dat kan toch niet :D! Nee ik vind het echt super! Al die dingen om zo mee te maken! Had van te voren eigenlijk niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden om kindjes te hebben. (al had ik ook nooit gedacht dat ik er zo veel zou krijgen :)!

Tante,
    Hier ook nog maar 56 hoor ;)! Ach we hebben grote en kleine kindjes, gelukkig maar anders was er nooit een gemiddelde gekomen ;)! Bij jullie ook eeen lekkere slaper dus :p! Nouja lekker hoor, heerlijk van die tevreden baby's! En hier eigenlijk niet van die ik-ben-moe-en-wrijf-in-oogjes-handjes ;)! Hier is het gewoon altijd aan de borst in slaap vallen ;) en dan natuurlijk het liefst lekker bij mama blijven liggen ;)! Maar idd zo met die eerste tekenen in bed leggen is ook prima ;)!

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    #1064 Humbly89, 10 jun 2009
    Laatst bewerkt: 10 jun 2009
    Hahaha Liam is ook een beer van een jongen hoor,, hij oogt veel groter dan hij werkelijk is,, hij is grof gebouwt,, ook dat heeft hij niet van een vreemde,, Liam heeft maat 62 maar 1.5 week aangehad,, is maar goed dat ik daar niet veel van had,,
    Als Sam toch maar gezond is het toch allemaal goed ;)

@Bolbuikje; Jaaaa dat is oowk zow,, als Liam wakker is kan hij een lol hebben met helemaal niks!! soms kijkt hij naar het plafon en begint toch ineens te lachen en te keuvelen helemaal super!! hij houd het alleen nog niet zo lang vol,, na 10 min is meneer weer moe en gaat weer naar bed, dan slaapt hij weer 3 uur en tijd voor de fles,, hahahaha
    Als hij eenmaal bezig is met keuvelen is hij ook niet meer te stoppen hahaa en helemala geweldig als je dan tegen hem praat en hij begint terug te keuven super gewoon!!
    Hoeveel kinderen wou je dan? 3 is toch mooi!

5. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Zo is het precies! En dat is ze zeker, gisteren weer gewogen en ze was goed gegroeid. Ze weegt nu 5500 gram.

Groetjes!

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Netjes!! morgen word Liam gewogen als het goed is,, hij woog 2 weken terug 6015 gr,, hoe lang is Sam dan?

7. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ha meiden,

@ Jacky,..wat een heerlijke terugkomen op je werk! NOT. En ga die confrontatie maar aan hoor. Lucht vast op!

@ Bolbuikje,..voel je niet verplicht he om steeds te reageren. Als je een paar dagen geen zin hebt, of een paar weken, maakt toch niets uit..! Je hebt het hartstikke druk met zo'n druk huishouden!

@ Humbly,..ik zie dat je morgen weer naar de ka gaat. Hopelijk alles goed dan. Met drinken nog steeds niet super he. Maar hij is levendig, plast goed en is alert? Volgens mij is dat iig een goed teken.

@ Tante,..Evy is nu 3 1/2 maand en ook niet de grootste hoor. Maatje 62 past nog prima en broekjes 56 ook.

Eigenlijk verder weinig te melden. Evy rolde bijna om, maar doet daar nu helemaal niets meer mee haha. Nu is speelgoed pakken en opeten veel leuker en zitten. Ze wil niet meer als een baby vast gehouden worden. Ze moet op schoot, haar rug tegen mijn buik en alles zien.
    Oja trouwens,..gisteren deed ze voor het eerst een schaterlach. Ik lag helemaal in een deuk en zij ook. Werd er helemaal emo van. Daar heb ik trouwens sowieso nog veel last van. Ik was nooit echt een huilerd, maar nu ,..haha.

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ja dat gelukkig wel allemaal dus maar even afwachten wat hij morgen weegt en hoeveel hij is aangekomen,,

Hahaahah lief he hard op lachen!! Liam moet ook altijd in de wipper zitten of op de bank met kussens in de rug,, dingen pakken doet hij nog niet,, is hij nog een beetje jong voor,,

Liefs

9. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Wat een lieve reacties allemaal! :)

Judith: Met Gabyman is het gelukkig wel goed. Hij vindt het moeilijk om te zien dat ik het moeilijk heb, maar da’s logisch denk ik. Hij helpt & steunt zoveel als-ie kan, en hij zorgt ervoor dat ik ook zelf leuke dingen doe. Echt een geweldige man hoor! En gelukkig ook heel veel lieve vrienden om me heen, die regelmatig een uurtje in huis komen zodat ik even wat leuks kan gaan doen, in m’n eentje of met Simon.
    Simon is trouwens helemaal trots op Ronja! Hij knuffelt haar erg veel, en ze krijgt heel veel natte zoenen van hem. :D Trotse grote broer dus!

Een PND is idd niet leuk nee… Inderdaad, je kunt niet volop genieten, ik heb soms het gevoel dat ik me aanstel, er zijn immers genoeg vrouwen die hun hand er niet voor om draaien. Maar goed, inmiddels weet ik van de HA dat het niet aan mij ligt, maar een combi is van de hormonen en het vele huilen van Ronja. Er hoeft dan maar iets kleins te gebeuren, en het is raak. Maar, ik blijf het mezelf voorhouden, het komt goed!

Shenoby: Heb gelukkig veel steun in mijn omgeving, en Simon vind Ronja geweldig! Zie reactie hierboven…
    Heb het filmpje van Nikki bekeken, wat een schatje zeg!

Humbly: Jeetje, Liam al 4 weken in 68? Groeit ook super zeg! Tijd gaat zeker snel, nog een dikke week en dan zijn ze al 3 maanden!
    Ja, vind het ook moeilijk van dat kaartje. Ga d’r nog eens goed voor zitten!

Jacky: Wat een welkom! Kan me voorstellen dat je de confrontatie aangaat, ik zou er helemaal klaar voor (mee) zijn! Succes vrijdag!

Hanneke: Antwoord komt vanzelf, helemaal niet erg! ;)
    Hopelijk blijf je gezellig op het forum meekletsen, anders horen we het wel! Bevalt je dagje vandaag, met de grote kinderen op het KDV? Nog steeds lief voor hun zusje trouwens?
    Inderdaad, de kindjes alles in hun eigen tempo hoor! De één wat sneller dan de ander, maar het is zeker geen wedstrijd. Gelukkig maar!

Tante29: Ook een huilbaby dus! Nu niet meer? Alweer bijna 3 maanden zeg, wat vliegt de tijd!

Judith: Lees nog je berichtje over de schaterlach, wat heerlijk! :)

Vanochtend naar het CB geweest, Ronja weegt al 6240 gram! Echt een kleine reuzin! :D Ze is 60 cm, maar volgens mij hebben ze niet goed gemeten. Ook heeft ze de prikjes gehad, ze ligt nu gelukkig lekker te slapen. Over een uurtje naar de osteopaat, ben benieuwd!

Morgen hebben we een galafeest van Manliefs werk! Hij is leraar, en het is morgen eindgala. En ik mag mee! We hebben galakleding gehuurd, dus morgen weer lekker optutten! Lief in smoking, wat anders dan normaal! (normaal is het nl een zwarte spijkerbroek met een bandshirt erop… :p)
    De kindjes blijven lekker bij mn moeder, heb er best zin in eigenlijk!
    Meiden, Ronja wordt wakker, tot snel!

Liefs, Gaby

10. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    :(zucht ik zit er echt even helemaal doorheen en zie het niiet meer zitten.

ik wil zo graag op jullie reageren en met jullie meepraten.
    maar het komt er gewoon steeds niet van.

ik ben druk bezig met solliciteren en mn vriend ook.
    zijn contract is einde van deze maand afgelopen en word niet verlengd.
    alles bij elkaar zorgt ervoor dat ik behoorlijk depri ben en niet lekker in mn vel zit.
    elke cent die we hebben moeten we 10x omdraaien.
    vakantiegeld werd al in gehouden.

er moet snel een wonder gebeuren anders komt het niet goed.
    :(

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @Lovelyengeltje; dat is idd kut! ik weet er alles van,, ik hoop dat je snel een baan vind al is het maar voor een paar uur! je hebt dan iets meer speeling,, hopelijk vind je vriend ook snel werk en kun je weer volop gaan genieten!
    Sterkte!

@GLO13; Liam was 4 weken terug ook 60 cm,, moet even afwachten dinsdag hoe lang hij dan is,, dan krijgt hij zijn 2e prikken,, aah zow zielig vind ik dat he!
    Lekker toch, even een avond gezellig met z'n 2en weg! heel veel plezier!

Liam drinkt vandaag super goed :D ik ben helemaal trots,,
    Vanmorgen om 06.00 en om 10.00 uur dronk hij 140cc en net om 14.00 uur gewoon de hele fles leeg (180cc) super gewoon!! hopelijk blijft hij zo goed drinken :D:D:D

Liefs!

12. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    jullie moeten nu niet denken dat amber te kort komt of altijd dezelfde kleertjes aan heeft.
    amber heeft mega veel kleertjes en soms 2x per dag wel andere kleertjes aan.
    kleertjes krijgen we van mn schoonzus. en amber krijgt super veel liefde van ons

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik weet 100% zeker dat Amber niks te kort komt! :D

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Judith,
    Klopt helemaal maar heb dan zo het idée dat ik jullie verwaarloos :$! Evy is natuurlijk allang geen baby meer dus tuurlijk wil ze niet zo vastgehouden worden :D! Haha! Lekker samen aan het lachen is leuk ;)! Nu wachten op de volgende keer! Maar dat is vast snel!

Humbly,
    Succes morgen meid!

Gaby,
    Fijn dat Simon zijn zusje lief vind! En Malou en Ruben vinden haar idd nog steeds erg lief ;). Maar soms wel vervelend geloof ik dat mama veel boven is, maar ook dat komt goed! Dagje vandaag bevalt prima! Ik vind het echt wel fijn zo een dagje ‘rust’. En voor Benthe is het ook fijn vinden we (nu, maar ook als ze straks wat groter is). Maar vooral ook voor Malou en Ruben, zodat ze toch een keertje niet bij mama zijn ;) en ze ook andere kindjes hebben om een keer mee te spelen als altijd elkaar. Dus elke woensdag is het hier rustdag voor mama, papa en Benthe ;) en speeldag voor die twee andere ;)! Wat groeit Ronja goed zeg! (moet je na gaan, Ruben was 2 dagen voordat hij 1 jaar werd 6095 gram en Malou was toen 6370 gram) Maar Benthe gaat ook echt veel sneller dan die twee andere ;) Straks steekt ze er een meter bovenuit, whahaha!

Lovelyengeltje,
    Sterkte hoor meid! Hoop dat het snel weer wat beter gaat allemaal.

Zo nu ga ik proberen of ik de quotes hier neer kan zetten, zal even proberen of het wil lukken en anders komt het er gewoon een beetje gek te staan! Maar vooruit, heb ook geen zin om uren bezig te zijn ;)! Haha! Nu net gevoed dus kan even mn gang gaan ;)!

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Van vrijdag 22 mei is alles bewaard gebleven dus begin bij 23 mei.

Zaterdag 23 mei 2009

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Vervolg zaterdag 23 mei 2009

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007