Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Owjee en nu heeft ze weer honger ;)! Dus ga er weer vandoor ;)! Kijken of ik er wat extra afvalstoffen in kan krijgen :p :D! Haha!

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    hahaha hier is er ook 1 wakker haha heeft ook honger!

Byebye!

3. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Grappig, Sam poepte juist met bv veel meer dan nu met fv. Het was wel fijnere poep met bv, lekker dun en niet zo veel. Nu met fv poept ze 1 keer per dag of om de dag, maar dat is echt van die dikke groene stinkende poep. En ook meteen een hele luier vol haha.

Sam was 2 weken geleden 57 cm.

Humbly succes morgen bij de kinderarts.

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Dank je wel :)

Liam ligt hier weer te slapen :) even gedronken en ook gelijk weer naar bed zo moe dat hij vandaag is,,

Ga lekker tv kijken samen met mijn moeder,,, komt vanaaf een leuke film op :D
    The prince en me! super film!

Doe morgen als ik er weer ben verslag!

Liefs

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Sorry, had je vraag even gemist ;)! Maar eigenlijk hadden wij 1 kindje in de planning en dan over een aantal jaar pas ;)! Dat liep alleen een beetje anders ;)! Haha! En zou ze nu echt geen van drieen willen/kunnen missen hoor ;)! Maar ik vind 3 kinderen toch best veel eigenlijk :$! Haha!

Die kleine man daar had dus ook honger ;)! Fijne avond hoor meid! Hoop op alleen maar goed nieuws voor jullie morgen!

Tante29,
    Ach het is me toch wat met die poepluiers ;)! Haha! Maar stinkende dat is niet fijn zeg! Hier stinken ze bij Benthe gelukkig niet ;)! Die andere twee kunnen er inmiddels wel een geur aanmaken ;)! Haha!

6. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Haha even over poep,..nou Evy's bv poep STINKT!!! gatsie bah. :$

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hahahhaa nou die van Sven ook hoor... Tis groen... bijna vloeibaar en stinkt enorm! ;)

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Zo de slingers hangen voor morgen...
    De traktaties zijn klaar...
    Morgenvroeg nog even de laatste dingetjes van de winkel halen, nog even snel stofzuigen en met Amber mee naar school de traktaties brengen en dan hopen dat ze een fijne verjaardag heeft morgen...

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Whaha! Ze moesten eens weten dat wij het hier over hun poep hebben :D :) :D! Haha! Maar oke bij Evy en Sven dus ook stinkpoep ;)! Bij ons niet, haha, vind het niet erg hoor! Overigens onze kraamverzorgster zei dat ze borstvoedingspoep altijd naar caramel toffees vond ruiken, dat kan ik nou ook weer niet zeggen, haha!

Wishgirl,
    Ik wil jullie een hele fijne dag wensen voor morgen! Hopelijk heeft Amber een fijne verjaardag en krijgt ze leuke cadeautjes (daar draait het natuurlijk om ;) Haha!)! Heb je zelf de tractaties geknutseld oid? Of dat niet? (zomaar nieuwsgierig ;)).

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

@bolbuikje
    Ach als ik tegen Sven zeg dat ie een Stinkerd is, lacht ie erom hahahaha... Dus ik verwacht niet dat Sven het erg vindt hihihi
    Caramel toffees... nou nee.. heb ook een idee dat dat toch iets anders ruikt haahha...
    Nou ja... ieder zijn ding he... ;)

Dank je .... Ik geef het door aan Amber...

Nou normaal ben ik vrij creatief... Maar het is nu wat anders gelopen....
    Amber is nl. morgen jarig en die zou morgen sportdag hebben.. Dus had ik bedacht dat ze vrijdag zou trakteren.
    Goed... Een meisje uit de klas is de 14e jarig en die zou maandag trakteren, maar de schoolreis is verschoven van dinsdag naar maandag... Dus gaat zij aankomende vrijdag trakteren. En dat vind ik dus niet leuk voor Amber... Sowieso al raar dat dat andere meisje gaat trakteren voordat ze jarig is... Ze had beter dinsdag kunnen trakteren... maar goed...
    Gelukkig kregen we een briefje thuis dat wegens het weer de sportdag niet door gaat en dus kan Amber dus toch morgen trakteren. Maar ik had dan natuurlijk bijna geen tijd meer...

Dus een leverancier gezocht van geschenktasjes en eentje gevonden hier in Emmen...
    Het is een zwart papieren tasje geworden met hardrose handvaatjes. Op het tasje staan stippen: lichtrose, donkerrose en grijs.
    Ik heb er een zakje chips ingedaan en een gummetje in de vorm van een dobbelsteen. Om de handvaatjes een breed lichtrose krullint. Labeltjes gemaakt... een rose barokachtergrond en daar dan met grijs op: Hoera, Amber is 8 jaar!
    Labeltje ook aan het rose lint... en klaar is ie!

Het lijkt wel heeel vrolijk al die tasjes en volgens Amber hebben ze nog nooit zoiets als traktatie gehad...
    Nou gelukkig dan maar he... Is het toch weer uniek!
    En daar hou ik wel van... met iets uniek komen ;)

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dames ik ga mijn bed opzoeken...

Morgen een drukke dag...

Welterusten allemaal!!!

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wishgirl,
    Ookal ben je normaal misschien creatiever ;)! Ik vind het heel leuk klinken! Ik ben zelf totaal niet creatief ;) vond de geboorte bedankjes van Benthe 'knutselen' alweer genoeg werk ;)! Haha! Terwijl Leander bijna alles gedaan had, ik heb daar gewoon niet echt geduld voor ;)

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Denk dat het wel duidelijk is ;)!
    Maar ik heb zojuist mijn naam van Bolbuikje naar Hanneke laten veranderen ;)!

Zo en nu gaan ook wij naar bed!
    Truste!

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Hanneke
    Nou het was ook heel leuk hoor... Echt heel vrolijk leek het... Zojuist hebben we het naar school gebracht en de juf was er ook zeeeeer over te spreken! Hahahaha ja... als je niet van knutselen houdt... dan wordt het nog leuk! Straks 3 kids naar school die moeten trakteren en dan ook nog eens 2 in een keer! ;) Ooooh meid... kheb nu al met je te doen ;)

Ik zag het ineens ja dat je je naam veranderd hebt... Tja... je hebt nu natuurlijk ook geen bolbuikje meer...dus tis wel logisch ;)

@All
    Amber heeft vanmorgen van mij een digitale fotocamera gekregen... Een lichtrose... Ook een echte he...
    Ze is er heeeeeeeeelemaal wous mee....
    Ze pakte telkens die van mij en dat vond ik niet meer zo leuk... Telkens de kaart volledig vol als ik foto's wou maken en de batterijen leeg.... pfff...
    maar nu heeft ze haar eigen!

Mijn meissie heeft er geen mooi weer bij helaas....

15. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    wish
    gefeliciteerd met Amber haar verjaardag.
    hier duurt het nog ff voordat onze Amber jarig is hihi (bijna 9 maanden nog)

vandaag naar het cb voor haar 2e prikjes.
    heb zo met Amber te doen.
    vorige keer huilde ze ook toen de naald in haar been zat.
    naald was eruit en ze stopte met huilen.

liefs

vanmiddag meer....

16. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Gefeliciteerd Wish met Amber!!! En creatief hoor met die traktaties. Leuk! Ik weet naar wie ik moet gaan voor goede ideeen!

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Lovely
    Dank je wel...

De prikjes zijn ook niet leuk! Ik weet nog dat ik het er met mijn Amber ook altijd heeeel moeilijk mee had... Nu met Sven gaat het beter... Je weet dat het moet... Het is het beste voor je kind denk ik dan maar... Ook denk ik dat het niet alleen het beste is voor mijn eigen kind maar ook voor de kinderen waar mijn kind straks mee in aanraking komt...

@Judith
    Dank je wel! Ik ben heel creatief en bedenk altijd alles zelf... Vind ik wel zo leuk omdat je dan ook iets hebt wat uniek is... Die standaardtraktaties heeft iedereen al denk ik dan...

Wat ook een leuk idee is, maar wel wat onhandig... ;) Is een ballon pakken... daar doe je de traktatie in.. Opblazen... lintje eraan en een labeltje en klaar is ie!
    Je hebt een leuke keus in ballonnen... Metallic kleur, hartvormpje, met een leuke tekst erop... of doorzichtig... of met sterretjes ofzo...
    Zorg dan wel dat je een wat grotere ballon hebt die je niet te hard opblaast... Dan knapt ie nl. zo snel...
    Maar misschien vindt je het een leuk idee... Bij Amber was het heeeel geslaagd...
    Nog een tip: Doe er geeeeeen glitter bij in hahaha... Dat had ik nl. toen wel en alle kinderen hebben in de klas die ballon stuk geprikt.. Heeeeeeel de klas onder de glitter hahahaha

18. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Niels heeft net zijn tweede prikje gehad, dus nu slaapt ie weer heerlijk!
    Hij woog 5475 gram en was 62,5 cm! Goed gegroeid! Zo'n 700 gram en 3,5 cm in 4 weken!

Hij tilde volgens het bureau alleen nog niet genoeg zijn hoofjde op, hij laat het nog teveel hangen! Dus nu moeten we oefeningetjes doen in de wipstoel! Ach, komt vanzelf wel hoor! Hij draait al wel op zijn buikje dus dat is de composatie!

Morgen lekker naar Amsterdam en straks nog even sporten!!
    Ben trouwens al een kilootje kwijt naar 3 keer sporten deze week, dus ben helemaal happy!!!

Alleen nog steeds niet ongi , zal straks toch de dokter eens bellen want wil zo langzamerhand wel weer eens aan de pil beginnen!

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey meiden,

Liam is helemaal goed gekeurd,, hij weegt nu 6390 gr en is 62 cm lang,, waarschijnlijk dronk hij zo slecht omdat hij een trauma heeft overgehouden van de eerste 2 maanden dat het drinken pijn deed,, zijn reflux is dus de boos doener geweest,, was niks aan de hand verder,, ik moet nu wel bij elke fles 1 theelepel maiskiemolie doen omdat hij anders geen ontlasting heeft,, ik hoef niet meer terug te komen :D

Liefs!!

@ wish; gefeliciteerd met Amber!!

@acnaid; helemaal weer goedgekeurd dus ;) mooi zow!

20. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    Amber heeft ook net haar prikjes gehad.
    ze weegt nu 6825 gram en is 62,5 cm
    ze is nu 3 maand en 2 dagen oud.
    bijna 500 gram in 2 weken gegroeid
    dus het gaat super goed