@ Humbly ook wel eens lekker als de kleine veel slaapt. Als Vanisha dat doet kan ik altijd lekker mijn eigen ding doen.
Heey meiden, ff een vraag,, hebben jullie kindjes oowk bijna geen plasluiers meer met dit weer? Liam heeft nog maar ongeveer 2 goede en verder bijna helemaal droog,, zelfs als hij snachts doorslaapt zit er sochtends amper wat in,, hij drinkt verder wel rond de 150cc tot 210cc,, Liefs
Ik dacht dat ook wel te merken. Maar net had hij toevallig weer een hele volle! Dus ben stiekem toch wel blij!
misschien dat het er oowk wel bijhoort,, ze hebben natuurlijk nu ook heel veel vocht zelf nodig met dit weer en dat zweten wat ze doen,, als het aanblijft bel ik gewoon ff het cb dan heb ik oowk iets meer duidelijkheid,, hij drinkt gelukkig nog wel goed,, soms iets minder maar jah ik heb oowk geen zin om te eten met dit weer,, straks gewoon lekker wat extra water als hij dat tenminste wil hebben,, het is alleen zow iritant dat het ingedikt moet worden haha is soms net lijm hier,, nou jah beter dat dan dat alles erweer uit komt toch? 8) Liam heeft net even lekker buiten in de wipper gezeten haha vond hij super! samen met zijn rammelaar aan het kletsen en lachen haha buiten de fles wou meneer vandaag niet,, alles was veel te interessant Liefs
Goeiemorgen meiden! Even snel een berichtje want ik moet zo werken en ik moet Fay nog naar mijn vader brengen. Alles gaat goed hier, wel erg druk en warm enzow... Morgen naar CB voor de 3e prikjes en weet niet o ik voor die tijd nog hier kom want heb het echt zo druk. Maar, ben jullie niet vergeten hoor! Fijne en zonnige dag gewenst voor jullie! Margje
Ik had dat 2weken terug ook ontdekt. betekent dat hij waarschijnlijk tussendoor even wat water zou moeten drinken of dat je hem te warm kleed en hij inderdaad meer zweet! Onze Amy krijgt tussendoor soms wat water en ligt gewoon boven de dekens alleen in romper en nu heeft ze weer veel betere plasluiers. Het is wel iets om in de gaten te houden hoor!
Liam ligt de hele dag in zijn romper en slaapt oowk alleen maar in zijn romper,, en water tussen door drinkt hij niet,, Vanmiddag maar ff cb bellen,, Liefs
een druppeltje roosvice in het flesje doen, wilt ook wel helpen sherena gaat over dr nek van water maar met roosvice drinkt ze gelukkig wel en anders een beetje fruithap mengen met water en dat in de fles doen. de kleintjes hebben met dit weer echt meer water nodig anders drogen ze uit.
Hey meiden, Even laten weten dat ik nog leef. Met Jurre gaat alles goed hij wordt alweer zo groot Ik zal eens kijken of ik jullie weer wat kan gaan bijhouden hier Liefs
Heey mama van Lukas, Mooi dat alles goed gaat haha leuk dat je gaat proberen het hier weer bij te houden Zo met Liam naar de dokter,,hij heeft bijna geen plasluiers meer,, en als hij er 1 heeft zit er misschien een paar drup in,, als ik hem verschoon is het net alsof ik een lege luier in de handen heb en dan heeft hij normaal nooit,, Verder is hij wel super vrolijk en lekker hangerig,, Hou jullie op de hoogte,, Liefs
Hier net terug van de dokter,, Liam had super veel vocht,, dus dat hij weinig plasluiers had was niet erg,, hij neemt zelf de extra vocht op duss gaat super! Nou ligt hij nog even lekker te slapen en dan om 10 uur weer de fles,, Liefs
ik ga straks even pasfoto's laten maken van Amber. kunnen we straks ook meteen paspoort voor Amber aanvragen. Daarna door naar het consultatieburo even kijken hoe zwaar amber nu is. Daarna door naar mn zusje in haar nieuwe huisje, gaan we helpen met schoonmaken enz. dus de dag is alweer helemaal vol gepland. morgen waarschijnlijk naar mn schoonouders. 's avonds gaan we dan weer naar huis. dus waarschijnlijk ben ik hier zaterdag pas weer. nu mijn vriend thuis zit (omdat dinsdag z'n contract afgelopen was en niet werd verlengd) kom ik niet zo vaak hier. sorryyyyy. spreek jullie hopelijk snel weer.
@humbley: heb gestemd hoor. leuke foto trouwens. haha. fijn dat het goed was bij de dokter. ben altijd bang dat ze van alles vinden. @mama van lukas: leuk dat je er weer bent. fijn dat alles goed gaat bij jullie. ja wat groeien ze hard he. haha. kan het zo goed merken aan dingen wat hij elke keer leert. hij kan steeds meer en word steeds minder baby. haha. extra vocht ik geef hem rooibosthee. die mag je speciaal voor kindjes gebruiken. is ook nog eens goed voor zn darmpjes. hij moest er even aan wennen maar hij drinkt het nu gewoon op. laatst een beetje roosvicee geprobeerd omdat ik theezakjes was vergeten en dat was natuurlijk zo weg. haha. maar dat wil ik liever eigenlijk nog niet. denk dat ze dat nog niet mogen. @ladylittleangel: hoe was het bij het cb. weinig last gehad van de prikjes? ik moet zo ook met daan naar het cb. zijn 3e prikjes ophalen. hij ligt nu net lekker te slapen dus leg hem zo maar voorzichtig in de wandelwagen. zijn er meer die de quinny wandelwagenbak hebben en je kindje er al bijna uitgegroeid is (of met een andere wagen) heb zaterdag de buggyopzet erop gezet (weet niet zo goed hoe die dingen allemaal heten. haal het volgens mij nu door elkaar) maar de buggyopzet daarvan zijn de banden die over zijn schouders gaat zo groot. wel kan hij helemaal plat liggen. wandelwagenbak bedoel ik waar hij gewoon in kan slapen en de buggyopzet is waar hij normaal alleen in zit. maar deze kan helemaal plat. dus ligt hij ook. ik hoop dat jullie het snappen en anders hoor ik het wel. ga me even snel klaarmaken moet zo weg naar cb. als ik tijd heb kom ik vandaag nog effies melden hoe de prikjes gingen. groetjes
@muppie; jah hier is er oowk 1 bijna uitgegroeid,, nog even dan en de wandelwagen erop hele plat,, haha wat een wereld gaat er dan open voor hem,, Maakt niet nog uit wat voor merk je dan haalt van de thee? Hoevaak dompel je hem erin dan? Ja ik ben oowk altijd bang dat als ik naar de dokter ga en hij ineens vanalles vind dat niet goed is of dat hij ziek is enz,, poeh,, echt stom oowk eigenlijk hahaha,, Succes bij het cb Liefs
ben ik weer. prikjes gingen goed. de 2e prik is altijd het ergst. volgens hun is die ook het dikst. dus dan kan het kloppen dat dat pijn doet. maar goed hij lachte al weer snel. zoals die vrouw zei hebben we hem goed onder controle. mag voorzichtig beginnen met groente en 1 fles minder en dan de laatste fles rijstebloem. maar we blijven eerst nog wel even op 5 flessen de laatste fles moetenw e geven zolang nodig is. dus de 1 na laatste fles met rijstebloem en kijken hoeveel hij drinkt van de laatste fles. oja hij mag ook 12 uur slapen. nu maak ik hem na 10 uur slapen wakker. dus we gaan het bekijken. @humbley die thee is speciale thee van annigue. is cafeine vrij en looizuur arm. sommigen maken daar ook gewoon de melk mee. dus water warm maken,thee zakje erin en dan de melkpoeder. helpt goed tegen krampjes werd mij vertelt. dat was de reden waarom ik het toen had gekocht. maar nu gebruik ik het voor tussendoor. ik dompel het zakje er even in. het water moet niet donker wezen. dus niet te sterk. ik heb het gekocht bij de kruidvat. geloof niet dat het in de super is. tenminste daar heb ik het nog niet gezien. het is wel een grote doos. zitten 80 zakjes in. dus kan even voorruit. maar als je googled vind je denk ik ook wel wat en waarschijnlijjk ook wel slechte dingen,maar dat is altijd zo. ja wat die wandelwagen betreft. afgelopen zaterdag er even ingehad tijdens boodschappen doen. er gaat zeker een wereld open. haha.
@muppie; mooi dat de prikken goed gingen oowh dan hoeft hij nu pas met 11 maand weer toch? Ik zal eens kijken als ik in het centrum ben,, we hebben hier wel een kruitvat Liefs
ja geloof het wel. we moeten met 6 maand trouwens weer terug komen bij het cb. dacht dat dat gewoon door ging elke maand. nou ik ga eens even de papegaai schoonmaken. lekker buiten met de sproeier. haha.
Jah klopt,, na 4 maand pas met 6 maand weer en dan geloof ik met of 7 maand of 7.5,,, hahaha Lekker lekker,, afkoeling Liefs
Met 4 maanden kan je ook beginnen als je dat wil met diksap,dan doe je daar toch een beetje van in een flesje?? Jurre krijgt af en toe water maar ook dat wil hij niet echt,laatst dronk hij er wel wat van. Heb ik hier nog een boel dingen gemist Ik ben alweer aan het werk,dus veel tijd zal ik nog wel niet hebben haha,en voel me zooooooo moe,BV neemt veel energie van je hoor pfff en dat is niet altijd even prettig. Liefs