TANTE! Dat zal ik eens vragen, heb hem net in de slaapzak laten slapen. Nu is hij al wakker, ligt wel lief rond te kijken maar is nu dus al wakker. HIj moet nog 1 uurtje, straks zwemmen. Krijg hetzelfde als vorige week, in slaap vallen tijdens de zwemles JACKY! Ik wil ook helemaal nog niet die fles eraf hoor, maar ik vind het zo zielig dat ik hem wakker moet maken. Ik bedoel hiermee overigens dat hij wakker wordt van het optillen. HOe doe jij dat dan, gewoon liggend in bed LIEFS
Wij doen Amy in bed haar slabbetje om (ze wil nogal eens wat naast d'r mondje laten lopen), dan pakken we haar zachtjes op en gaan we op haar kamer in het (half)donker op de schommelstoel zitten, Amy even goed neerleggen en dan de fles erin. Soms wordt ze wel wat wakker, maar dan zakt ze zo weer lekker weg (van de warme melk?!). En daarna leggen we haar zachtjes weer in d'r bedje. Ook nu wordt ze soms een beetje wakker (van het neerleggen zeg maar) al snel valt ze alweer in slaap. Moet wel zeggen dat wij een heel makkelijk meisje hebben hoor!
JACKY! Zo doen wij het ook precies, maar Rick wordt toch wel helemaal wakker. Nou ja, hij valt dus ook halverwege in slaap en gaat slapend zijn bed in hoor
@laatste fles; Liam krijgt hier oowk nog 5 flessen,, 06.00 10.00 14.00 18.00 en 22.00 uur de laatste waarna hij vaak als een blok in slaap valt,, soms moet ik hem wiegen voordat hij weg valt,, Liam is savonds vanaf 20.00 uur altijd wakker tot de volgede fles om 22.00 uur hahaha je kunt de klok erop gelijk zetten Liefsz
Rick is vanmiddag gaan babyzwemmen en daar slaapt hij nu pas van, eigenlijk om 19.30 uur weer tijd voor de fles, maar sinds 15.30 uur is hij steeds wakker geweest en actief. Dus ik laat hem nu slapen tot later vanavond en geef hem dan een 210/7 fles. Eens kijken wat hij dan doet! Overigens bedankt allemaal voor jullie reacties LIEFS
Nou, heb hem om 23.00 uur wakker gemaakt voor een flesje en nu slaapt hij weer! Zal het nodig hebben gehad! LIEFS
Sophia welkom hier, ik bep ook niet zo veel hoor Hanneke, Dank je wel! Wat leuk dat je aan me heb gedacht, als ik afscheid neem van jullie zal ik dat plaatsen middels een berichtje. Zolang dat niet gebeurt ben ik nog actief, hetzij wat minder maar toch Ik heb nog meegelezen dat jullie kindje uit het ziekenhuis kwam, heb toen nog een afbeelding geplaatst volgens mij. Mijn dochtertje heeft toen ook een maand in het ziekenhuis gelegen. Maar moest wel verder worden verzorgd in huis. Ook jullie hadden / hebben misschien nog wel wat "ziekenhuiszorgen" Maar goed, het gaat nu prima met jullie! Houden zo! Ik las dat muppie al aan groentehapjes doet, KJ vond banaan wel lekker maar toch wacht ik er nog even mee. Misschien rond de 6 mnd er maar mee beginnen, CB zegt dat dat beter is in verband met allergiën. Ik las ook van iemand dat ze een makkelijk kindje heeft, hier net zo! Heerlijk! Ik zal proberen om een foto te plaatsen van KJ alias zijn vader Hebben we nog een fotoalbum? Ik zal dat eens nakijken... Liefs, Fairy11
@fairy: fijn dat je er weer bent. ja ben begonnen met groentehap. hier in beide families helemaal geen allergieen. voor mijn gevoel was hij er aan toe. met fruithapje wacht ik nog even. laatst mango geprobeerd maar dat vond hij 3x niks dus ik hou het nog even bij groente alleen. er is nog wel een fotoalbum. vind het alleen niet meer zo makkelijk te bereiken. moet je effe uitzoeken. @sophia: ja dat zijn de schepjes voeding. daan vond het echt niet leuk als ik hem altijd wakker maakte voor de 5e fles. heel soms is het nu zo dat hij wel komt of smorgens vroeger komt. dan zitten we nog wel eens aan 5 flessen maar die 5e fles is dan niet zoveel. ik lees soms dat er kindjes zijn die veel minder drinken dan daan. dan denk ik wel eens heb ik dan zo'n hongerhalsje. we hebben ook nog steeds nutrilon forte. heb laatst geprobeerd om gewone te geven met een paar scheppen forte erin maar dit werkt niet. kan iemand me trouwens vertellen wanneer je een broodkorst mag geven? is dit met 6 maand of ouder? lijkt me echt eng. heb toen wel een lijstje gekregen van cb met rond welke tijden ik het zou kunnen geven maar niet vanaf wanneer. en natuurlijk denk ik er dan ook neit aan om dat te vragen. haha.
Het is gelukt Even kijken hoe je het album nu moet vinden Ik denk dat jullie dan gewoon op mijn alias moeten klikken....???
hahaha wat een grappige foto! MUPPIE! Ik weet dat ook niet van die broodkorst. Ik kan niet wachten tot de volgende afspraak op het CB, heb me toch een berg vragen
jeetje zeg! wat zijn er een hoop pagina's bijgeschreven, Ik zie dat we uitgebreid zijn sophia welkom. heb alles wel bijgelezen maar als jullie het niet erg vinden haak ik vanaf hier even weer in met reageren. Hier gaat alles redelijk goed. alleen is het hier savonds nogal een strijd. NIkki is steeds heel moe maar kan savonds niet uitzichzelf in slaap komen. dus dat is contstant huilen. normaal loop ik dan rond met haar op de arm te suzen maar jaa gisteren zo veel pijn dat dat niet lukt en was natuurlijk op zo'n moment alleen thuis. daarnaast word nikki alweer steeds wakker voor een nachtvoeding. word er helemaal gek van. zal de komende dagen niet zo heel veel reageren (wel lezen) want mijn vader zit tot zondag in denemarken dus heb ik het bedrijf voor mijn rekening. dus 2 keer per dag paarden voeren. water geven. beesten wat beweging geven enz enz. haha heb er bijna een dagtaak aan.
Heb jullie ernstig verwaarloosd. Heb dat soms dat ik een poos niet schrijf en lees, sorry! Zag een hele leuke foto van KlaasJelle!! Heb even 2 laatste pagina's bekeken. Ons meisje is echt makkelijk. 's Avonds tegen 20.00 op bed en dan om 23.00 flesje en ze slaapt verder tot 7.00. Ze heeft een flinke bos haar, had ze bij de geboorte al, maar er is niks uitgevallen. Ze krijgt ook af en toe fruithapje en groente. CB hier zei dat we daar mee konden beginnen. Ze vindt het in ieder geval eg humor hebben, want ze ligt helemaal in een deuk zodra ze een hapje krijgt. Banaan vindt ze heerlijk, maar krijgt er moeilijke stoelgang van dus maar even niet. Het is wel een meisje met pit. Kan krijsen en echt boos worden als het niet gaat zoals ze wil. Moet er altijd wel om lachen. In de kinderwagen doet ze ook al buikspieroefeningen, hoofd omhoog en rondkijken, pffff waar is mijn kleine baby!!!!
@hartewens; mooi dat daar alles goed gaat meis!! haha jah tijd gaat snel he! Liam wil oowkal zelf omhoog komen om te gaan zitten en te kijken soms mag de tijd wel even terug maar het is oowk geweldig om te zien hoe ze zich ontwikkelen Liefsz
Hey lieve mama's, Hier even een vermoeide mama,...dus effe geen puf om te reageren. Evy heeft haar hele ritme omgegooid, slaapt nauwelijks overdag en het duurt lang voordat ze 's avonds in slaap valt. Geen idee wat er is. Heb al even een topic geopend mij baby en dreumes voor hulp . Ze is gelukkig wel vrolijk en drinkt wel op redelijk vast tijden. Maar ik ben gewoon wel moe. Liefs Judith
Ai, dat i niet zo mooi Judith1982, hoop toch dat je probeert wat tijd voor jezelf te kunnen nemen. Nu even een oproepje voor de moeders die borstvoeding geven, zie ook http://www.zwangerschapspagina.nl/borstvoeding/155256-wereld-borstvoeding-week.html
Na een goede nachtrust voel ik me een stuk beter! Waarom zo moe,....? Evy heeft besloten nu niet/nauwelijks meer te willen slapen. Gelukkig slaapt ze 's nachts wel door. Maar ook is ze de hele avond wakker. Ik begrijp er niets van,...Misschien nog steeds de sprong? Ze draait steeds op haar buik in bed en kan dan niet terug rollen. Vanmorgen lag ze op haar buik, dus heeft ze ook zo geslapen. Gelukkig is ze sterk genoeg en daar maak ik me ook niet zoveel zorgen over. Maar ze kan haar draai niet vinden in bed. Ze is dan wel hartstikke moe. Ik vind het best zielig. Het gevolg is dat ik met haar bezig ben van 7:00 tot 23:00. Misschien heeft iemand tips? Of herkenning?
Jah ken het Liam doet dit al 3 weken zow ) ben aan het hopen dat het snel een keer overgaat want steeds inslaap wiegen is helemaal niks Liefsz
Hallo, Ik lees altijd wel mee maar reageer haast niet. Maar Aaron had hier ook van die avonden dat hij klem lag in bed op zijn buik. Het enige wat wij deden/doen is hem terug draaien kus en aai over zijn bol muziekdoosje aan en dan weltrusten aaron. Dit moet je een aantal keer herhalen en we laten hem eerst 10 minuten huilen (of het moet echt een pijn huil zijn) en dan weer en het gaat erg goed moet ik zeggen. Verder gaat het met ons prima. We hebben foto's laten nemen bij bell photo bij ah maar achteraf kregen we de prijzen heel duur vond ik het maar goed dan staat aaron al op de foto en zo leuk dus dan neem je ze toch. Maar volgende keer ga ik naar een ander iemand ervaring met v&d (omdat daar een bon in zo'n blij doos van zat?) Aaron gaat als een speer hij krijgt tandjes, rolt van rug naar buik en terug en kan zich al voort bewegen op de grond door te schuiven. Volgende week weer naar het cb dus ben benieuwd hoe het nu allemaal weer is. Hier onder de foto's Ga nu weer lekker meelezen en als ik iets herken horen jullie mij vanzelf weer