ja ik leef ook nog haha. sorry dat ik zo lang niks van me heb later horen. maar mijn vriend heeft vakantie(2 weken) dus dan gaan we vaak een dagje weg. dus daarom zit ik hier bijna niet. donderdag amber laten wegen op cb. ze was 7890 gram en 67 cm. ze was toen 4 maand en 2 weken. amber doet echt al heel veel dingen zelf. het is echt zo'n lekker kind. 3 augustus moet ik beginnen met werken. dan moet ik ook naar de tandarts. dus zal mn werk ff bellen of ik ook anderhalf uur later mag komen?? kus voor iedereen. en hopelijk kan ik snel weer mee "schrijven"
Sorry meiden maar ik breek even in Ilona85, ik heb je 2 pb's gestuurd maar ik denk niet dat je ze hebt gezien dus hier nog even de melding *Breekt weer uit*
Ik zag dat er iemand foto´s had laten maken bij de v&d. Hou je hart dan maar vast voor de prijs. Hier kosten ze namelijk 32,50 per foto.
32,50? Vind ik niet normaal meer sorry en hoe groot? Dan valt het bij mij nog mee 19 euro voor 18 bij 24 centimeter. Maar ben echt verbaasd over de prijzen die ze vragen. Dan kan je nog beter naar een fotograaf gaan dan kost het minder pfff voor dat geld ga ik niet eens en dan ook eerst nog 10 euro betalen om sowieso foto's te nemen laat die "gratis" foto dan maar zitten
Je krijgt dan wel een grote foto. Een iets kleinere foto en 4 op een formaat dat ze in je portemonnee kunnen. Ik had de 7 foto's voor 170 euro. Ik kon ze niet laten liggen..8)
@yvonnee; POEH wat erg dat is idd echt wel duur,, heb geen idee hoeveel ze hier kosten haha kom nooit bij de v&d
wij hadden ook bij de v&d foto's laten maken. inderdaad 32,50 per foto (foto iets groter als normaal formaat 13x18? en 4 kleintjes voor in portemonnee) en grotere foto (a4 formaat??) is 35,00 wij hebben alleen de gratis foto gedaan en 1 fotovel met grotere foto en de 4 kleintjes. volgende keer doe ik alleen de gratis foto want heb bonnen voor gratis foto laten maken
poeh yvonne das veel geld! wij hadden ook foto's laten maken maar dan bij de plus. ik moest 90 betalen en kreeg dan ook een cdtje waar ze allemaal op stonden zodat ik zelf eindeloos na kon bestellen. de foto's staan in mijn album ik vond 90 euro toen al een hele hap geld maar ja als ze zo mooi zijn geworden kun je je moeilijk bedwingen en daar spelen ze juist op in. als ik weer foto's wil ga ik wel naar de fotograaf ben ik goedkoper uit.
Goedemiddag! Zo wat een prijzen voor foto's zeg. We houden het hier wel op onze eigen digitale camera,.. Evy heeft volgens mij een beetje haar dag en nachtritme omgegooid. Niet helemaal hoor,..maar ze gaat 's avonds laat pas slapen en vanmiddag pas uit bed,... met 2 drinkpauzes. Ik zou het liever hebben, dat ze begin van de avond naar bed, 1 x wakker rond 22:00 voor een laatste voeding en dan tot de volgende ochtend slapen. Ze slaapt wel goed hoor. Meestal zo'n 8 uur, dus ze zou geen nachtvoeding hoeven. Ach verder z'n gangetje. De rommel/regelweken hebben wel een groeispurt opgeleverd. Ze is echt zichtbaar groter en zwaarder. Onze meid wordt morgen alweer 5 maanden. Maar ik zie hier al meer die de 5 maanden gepasseerd zijn,.. Zelfs al richting het half jaar. Ik zat ook al te denken aan vorig jaar rond deze tijd schreven we druk in het zwanger topic. Wat gaat het toch hard,..cliche maar wel waar!
Jezus! Wat een prijzen! Dan zijn die bonnen voor 100 euro korting = gratis foto's laten maken ineens ook helemaal zo leuk niet meer Zat er juist over te denken om ze binnenkort eens te laten verzilveren, maar daar zie ik nu toch maar heel erg snel vanaf! Eigenlijk zou je met een hele groep mama's foto's laten maken, allemaal omstebeurt natuurlijk, zijn ze enorm veel tijd kwijt, en dan lekker allemaal niets bestellen Misschien leren ze het dan af
@shadixxx; haha jah dat is een goed idee lol kun je lachen hahahaha Net terug van een bbq haha en Liam heeft zich voorbeelding gedragen,, campingbedje buiten meneer erin en slapen maar haha ( na 5x speen erin ) heeft hij nog even lekker 1.5 uur geslapen tot hij de fles weer kreeg en oowk weer super gedronken helemaal trots Haha natuurlijk wel lekker ingepakt ( dekentje over natuurlijk,,, ) Liefsz
Zo ik las wat over de prijzen voor de foto's bij V&D..... jeetje dan vergaat het lachen je ook wel een beetje. En ik denk dat de meeste dan toch wel een paar foto's willen (als je ze eenmaal ziet zijn ze waarschijnlijk gewoon hartstikke leuk!!!) Ik wil wel zoiets doen maar denk dat we naar de fotograaf gaan...die heeft iets schappelijkere prijzen. En dat doen we dan als ze lekker stevig zelf kan zitten! Wat een lekker weekendje weer gehad zo. Heerlijk weer. Wij hebben lekker gevaren en Amy heeft zich prima vermaakt. Vorig jaar augustus hadden wij vakantie en zat ik een beetje zwanger te zijn... en nu gaat Amy al mee. Jeetje wat gaat het toch allemaal hard. Maar nu nog even 1 weekje werken en dan hebben wij weer 4 weken vakantie! Heerlijk, we kunnen niet wachten. Heb trouwens besloten om te gaan stoppen met kolven. Ik ben er ene beetje klaar mee 8). Ben blij dat ik het zolang heb kunnen doen, maar het gaat me nu steeds vaker tegenstaan en dus denk ik dat ik er in mijn hoofd gewoon een beetje klaar mee ben. Dus ga nu afbouwen. heb nog een voorraadje in de vriezer en ga natuurlijk wel nog wat kolven nu. Denk dat ik dan de 6 maanden net vol kan maken! Ik ben dan best trots op mezelf, denk dat er niet veel vrouwen zijn die 6 maanden fulltime kolven!
@ Jacky,..daar mag je supertrots op zijn!! Wow, idd 5/6 maanden kolven is niet niks. En Amy heeft al het beste mee gekregen!
woow vandaag is het precies een jaar geleden dat ik positief teste en nou,,,,,,, Ligt er een heerlijk mannetje boven in bed 8) Liefzs
ja gek he, ik heb dat op 4 aug, maar op 18 juli kreeg ik mijn injectie en daaruit is nu ook een prachtig kereltje geboren! Ben hier trouwens enorm aan de poets, heb vlooien ontdekt bij de honden. Ben hier met een grote schoonmaak bezig. Fijn hoor
Aah de hond en de kat hebben ze hier oowk gehad,, zijn echt een stel rot dingen,, Heb je ivf gehad? Liefsz
oowh op die manier raar he als je daar aan terug denkt ,, @lovelyengeltje; het is hier binnen lekker koel,, vanmiddag om half 4 werken en daar is hetl wel war,, zucht,, Liefsz Haha Liam weer wakker maken voor de fles,, hij is bezig met draaien naar de buik lukt half hij moet nog 1 arm weg doen en dan rolt hij zow verder lol Liefsz
Humbly, Toch wel een speciale dag zo he, die testdag! Wij hebben 15 juli gehoord dat we zwanger waren, en afgelopen 15 juli toch ook echt nog even extra aan gedacht ! Jacky, Meid je hebt het super gedaan, al ruim 5 maanden borstvoeding en dat fulltime gekofld. Ik vind het zeker netjes hoor! Toppie! En als het voor jou genoeg is dan is het natuurlijk prima als je wil stoppen. En er zijn natuurlijk wel mensen die fulltime kolven, 3 mnd, 6mnd, 12 mnd, 18mnd, 24mnd, maar dan nog, maakt dat jouw prestatie minder? Nee hoor! Je hebt het super gedaan! Hier een oplossing gevonden dat ik alle gekolfde melk niet weg hoef te gooien. Ruben lust hem wel, dus die drinkt hem nu ipv de kunstvoeding. Alleen kolf ik meer op een dag dan hij op een dag drinkt dus nu zelfs ingevroren voor hem. Nouja alles beter dan weggooien omdat Benthe hem niet lust! En voor Ruben is borstvoeding natuurlijk ook nog altijd beter dan kunstvoeding ! Verder niet gelezen hoor, sorry! Geen puf voor!