Humbly Sven is dus niet de enige die geen vocht tussendoor wil.. Ik blijf het ook proberen... maar tot nu toe ook tevergeefs... Hij lacht er wat om en dat is het dan ahahhaha Precies... als het niet wil... dan wil het niet... Ik denk dat de smaak wel verandert met jbpm ja... Proef het eens zou ik zeggen... Dat doe ik altijd wel... Alles wat ik Sven geef proef ik eerst... Precies als de luiers maar nat blijven! Ach arme meid... De heeeeele dag werken... pffffff.... En dan 30 graden! pfffffff. Denk ik dan extra aan je!
@wish; haha daar word dus oowkal overal om gelachen Liam vind het nou leuk om tijdens de fles te gaan blazen zodat alles overal heen vliegt Heb het een keer geproefd en VIES!! het is dat hij niet zonder dat spul kan maar anders had hij het nooit gekregen Danke!! ben niet van plan om morgen veel te gaan doen Werk jij niet? Liefsz
Hahahah.. ja tis hier een lach en gierbende hahahaha... Als het aan Sven ligt tenminste... Nee Sven doet gelukkig niet blazen en ook niet prrrttttt tijdens het eten Ja nee lekker is het niet hahahaha.... Gewoon rijstebloem kan hij ook niet tegen? Dat vind ik persoonlijk lekkerder dan jbpm. Helaas ik werk niet nee... Heb chronische bekkeninstabiliteit overgehouden aan de zwangerschap en bevalling van Amber.... mijn dochter. Ik had de hoop nu met Sven weer te kunnen herstellen maar dat is niet gelukt. Ik heb hierdoor mijn baan binnen de fertiliteit op moeten geven helaas. Ik vond het zoooo een ontzettend leuk en dankbaar werk. Maar ik kan het niet volhouden. Amber is alweer ruim 8... dus kan je nagaan hoe lang ik er alweer mee zit... Tijd terug gigantisch depressief van geweest ook nog... Ik ben iemand die iets moet doen.
@wish; wees maar super bij dat Sven dat nog niet doet!! Liam doet het allebei,, word je soms helemaal gek van Ow dat is minder kan me voorstellen dat je het werk mist,, ben zelf blij dat ik een paar uur werk smiddags even er tussen uit heb je tijdens de zwangerschap geen last gehad dan? Gelukkig ben je uit die depressie gekomen dat is idd al lang zeg haha ik kan oowk niet stil zitten Nou jah ik ga maar eens naar mijn werk toe moet om 1 uur beginnen tot half 4 dus valt nog reuze meej Liefsz
Heej, Even snel een berichtje van Fay is helemaal niet lekker. Fysio is geweest voor haar afplatting en komt volgd weel terug over hoe en wat. Ontwikkeling van Fay was prima op schema. Was echt een lieve vrouw/meid! Gister even extra o het CB geweest, pfffff, wat een rotmens!!! er was een vervangster ivm vakantie. Ze ging mij wel even vertellen hoe ik anders 'moest' doen...Fay was het minimale aangekomen wat goed is... En ik moest de afspraak met de kinderfysio maar afbellen want dat was nergens voor nodig en zonde van hun tijd!!!! Ze heeft wel kweenie hoeveel keer gezegd dat we haar echt op veel op d'r buikje moesten leggen bla bla bla... Ben nu echt zoooo onzeker, leggen we haar dan niet genoeg op de buik? moeten we het eten er soms in proppen??, zucht... Fay is hardstikke vrolijk en ziet er gezond uit, dus dat is voor mij wel een teken dat we het gewoon goed doen, maar jeej, wat kunnen die lui je onzeker maken! Ze is nu 6390 gram en 64,5 cm. Toen de fysio hier was vanmorgen was ze al de hele morgen aan het huilen en aan haar oortje frunniken enzo, de fysio zei dat het vast van haar tandje kan komen. Om 12.00 kreeg ze weer een fles en is als een blok in slaap gevallen daarna en slaapt nu nog! Was eigenlijk van plan om met mijn broer en zijn vriendin naar een strandje te gaan, maar heb maar afgebeld....laat haar lekker slapen en ga straks wel lekker wandelen. Verder alles goed bij jullie?
LADYLITTLEANGEL! Maak jij je nou maar geen zorgen hoor en vergeet dat rotmens. Rick is 65cm en 6800gr, lijkt me niet een inmens verschil en hij is een jongetje! Net wat je zegt je kan het eten er niet inproppen en het is ook niet erg zolang ze vrolijk is! Hou wel haar oortje in de gate! Chamodent van VSM zijn druppeltjes voor de tandjes die ook de oorpijn aanpakken, werkt hier uitstekend! LIEFS
@ladylittheangel'; gewoon niks van aantrekken joh!! zolang jij het gevoel heb dat je het goed doet en ze goed aankomt lekker doorblijven gaan ieder kindje is toch anders! en het eten erin proppen wil idd niet! heb het hier zelf meej gemaakt en nou jah dat is echt geen doen!! Liefsz
@Chamodent, heb het wel in huis maar ben d'r niet zo'n fan van aangezien er alcohol in zit. Heb ook Gengigel liggen, maar dat werkt natuurlijk niet tegen de oorpijn... Om half 4 werd ze pas wakker!!! zo lang geslapen, ze kreeg een flesje-> helemaal leeg, en zijn toen gaan wandelen en boodschappen. Eenmaal thuis begon ze weer vreselijk te huilen, daardoor lukte het groentehapje ook niet. Net om 18.00 weer in slaap gevallen.... Kan het kwaad dat ze zoveel slaapt? dit is echt heel veel voor haar doen. Huilen huilen huilen en alleen maar bij mij willen liggen/hangen, en dan nog is het niet goed want ik moet blijven lopen...niks anders... Zou misschien ook de 19 weken sprong kunnen zijn?? en dan haar tandje nog, dat maakt het ook niet makkelijk voor haar, arme meid... Hoop dat het morgen wel wat beter gaat zodat we nog wel even ergens heen kunnen...en anders gewoon lekker thuis de hele dag knuffelen
@ladylittleangel; Liam slaapt oowk ineens weer super veel,, hooguit een uur wakker tussen de voedingen en dan slaapt hij weer 2 a 3 uur en snachts oowk hele nacht door duss neej hoor kan geen kwaad Net lekker buiten geweest met Liam,, hahaha en een pet op ff spammen natuurlijk Komt ie Liefsz
haha danke Jah dan moet je in het grote bericht dus op meer opties klikken op het paperclipje en dan daar kun je dan zoeken naar je afbeelding 8) jmmr genoeg kan er maar 1 per berich Liefsz