SHENOBY! spoort dat mens wel, die is echt niet geschikt voor haar beroep......... gelukkig drinkt ze weer wat beter. Hou haar maar goed in de gate! STERKTE
Humbly Toch jammer dat er zoveel minder mensen komen dan he... Maar ja... misschien trekt het nog weer aan.... Ik ben immers ook een tijdje niet geweest... en zie hier hahah Shenoby Heee joh... doe niet zo gek... Je zit daar compleet te stressen omdat je kind ziek is... Mag je even?!? Gekkie... vind ik toch helemaal niet erg! Wat een naar mens van die HAP en nee dat was niet handig van haar om te zeggen! Pffff.. wat denkt ze wel niet. Ik had er uitgeflapt: Zooo lucht dat op nu je dat eruit gespuugd hebt?!? Dacht je dat ik me daar beter van voelde?!? Had het kind opgepakt en was naar de EHBO gestapt Sorrie... maar ik laat me niet zo kleinerend behandelen door artsen... door niemand niet trouwens! hahaha Maaaaaaaaaaar ik ben blij om te lezen dat het iets beter gaat met Nikki! Hopenlijk zet het snel door en is ze snel weer de oude... Geniet lekker van het weer meid en van je meissie!
Sophia Thanks voor de uitnodiging van Hyves...! Voor wie me nog meer wil uitnodigen voor Hyves: http://vergeetmenietje74.hyves.nl Wie weet zijn we binnenkort dan ook hyvesvriendjes!
@shenoby; nou jah zeg!! wat is dat dan voor een dokter??? wel mooi dat het beter gaat met nikki @wish; jah idd,, er lezen wel steeds mensen meej maar die zeggen dan niks misschien dat ze ineens wel een keer gezellig meej praten De fisio komt zow voor Liam dus ben benieuwd hoe hij vind dat het gaat Liam heeft net lekker 2.5 uur geslapen Liefsz
eeej ik heb ook hyves Trijntje& Nikki - Hyves.net - Always in touch with your friends @humbly wij zijn trouwens wel vriendjes geweest op hyves. maar was je ineens kwijt :s
Komt vast wel goed... Er zijn vast wel mensen die het niet laten kunnen om gezellig mee te doen Oooh toch wel weer spannend he zo een fysio... Ben ook benieuwd hoe het met Liam gaat Sven heeft ook net geslapen en is net wakker geworden hoor ik hahaha
@shenoby; jah klopt, heb mijn andere hyves verwijderd vandaar @wish; ik zal gelijk bericht doen, kan nog net even doordat ik moet werken Liefsz
Haha ik ben ook zo'n meelezer en roep af en toe iets als ik iets voorbij zie komen waar ik mee kan helpen. Ik vind het lastig om veel over mijzelf te vertellen want wat boeit jullie dat lijkt mij haha misschien een beetje vreemd want jullie verhalen boeit mij ook maar goed. Zal proberen meer te posten en dan ook over mijzelf Hyves heb ik ook en ben daar veel actiever dus als iemand het boeit Ilona :crush: - Hyves.net - Always in touch with your friends Mijn ventje is op tv geweest met een reportage op mijn werk over de mexicaanse griep en ze wilden kinderen filmen (kinderdagverblijf) en omdat niet zomaar kinderen gefilmd mogen worden hebben ze kinderen van de leidsters uitgekozen daarvoor dus dat was erg leuk. Heb het opgenomen nu nog op dvd zetten en kan het op mijn hyves zetten. Verder gaat alles goed 1 ste tandje is door aaron is over op nieuwe voeding en eet brood haha net een kliko die van ons als je op zijn tenen staat gaat zijn mond open hij draait alle kanten op en schuift door de kamer. Nu ga ik hem weer sussen want slapen met dit weer is een drama!
Ilona Heeee meis... leuk je weer te zien! Zooo hoo... Aaron is vlot! Schuift al door de kamer... eet al brood... heeft er al een tv-carrière opzitten... Jeeetje hahaha Leuk dat je het ook hebt.. Ik ga je zo ook even toevoegen op hyves en als het erop staat ga ik ook kijken hoor!
heey meiden,, Fisio is weer weg en hij heeft een vergrote kans op een helmpje als het met 5,5 maand niet minder is geworden,, hij zit in de riscio groep met afplatting dus hopen dat het over een maandje beter is geworden Pooeeeh aaron is snel zeg!! Liam begint een beetje te oefenen met tijgeren maar eten is nog steeds alleen melk Liefsz
Eigenlijk niet eens zo zenuwachtig. Dit is een tijdelijk baan als medewerker personeelszaken. Voor 24 uur en in Utrecht. Dinsdag weer een gesprek voor een baan als office manager. Dus ik ga een beetje alle kanten op haha.
@shenoby: wat erg als je meisje zo ziek is!! Ik zou me ook echt ontzettend veel zorgen maken. En wat een stom mens zeg daar bij de huisartsenpost, verschrikkelijk. Sam heeft nog steeds veel en vreemde poepluiers, gelukkig heeft ze er zelf geen last van en alleen wat verhoging. Hopelijk wordt het in het weekend vanzelf minder en gaat het over. Anders maandag naar de dokter. Wat een heerlijk weer zeg, jammer dat het weer minder mooi gaat worden. Liefssss
RICK heeft altijd dunne poepluiers, ik weet niet beter. Soms is het wat vaster . Hij krijgt wel altijd een schepje johannesbroodpitmeel in de fles, dat kan laxerend werken. Maar is volgens HA, CB en Kinderarts niet erg SHENOBY! Hoe gaat het nu met je meisje???? LIEFS
Even kort, Shenoby, wat erg allemaal zeg, hopelijk voelt nikki zich beter nu? en ook nog die warmte... Kom net uit me werk, moest eigenlijk tot 11.30, maja, druk druk druk en ik was de enige gediplomeerde tot 13.00, toen kwam de andere gediplomeerde...dus ik moest echt vanalles regelen bla bla bla... Ga nu naar mijn moeder want die past op Fay en dan daar lekker even in de tuin. Kom gauw bijschrijven hoor!! Byeeee
hoi hoi, hier ben ik weer na een weekje vakantie op texel. heerlijk genoten. lekker weer gehad. daan is zelfs even in zee geweest met zijn voeten. foto ervan volgt nog. heb wel terug gelezen maar het was zo ontzettend veel dat ik neit meer weet hoe of wat. heb wel heel veel super leuke foto's voorbij zien komen. echt geweldig. @shenoby: hoop dat het beter gaat nu. las dat het niet zo goed ging met nikki. daan draait sinds eergisteren van zijn buik naar rug. daarvoor kon hij al van zijn rug naar buik draaien. ga zo even hier wassen draaien en alles opruimen. dat is altijd een nadeel van de vakantie. haha.
Hoi allemaal! Wat een leuke fotos zeg!!! Wat worden al die beebjes toch groot!!!!!!!!!! Het gaat zo snel allemaal! Shenoby... ik hoop dat het al wat beter gaat met nikki???!!! Nou ef een kort berichtje want krijg visite! Volgende keer zal ik wat meer reageren! Hier nog een foto van lynN! xx
@jvd; aaaaaaaaaaaah wat is Lynn een lekkerding lekker bolle wangen en leuk petje haha baby's worden groot