Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wat een schatje!!!!!!!!!!!!!!

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

he gelukkig nikki is weer een stuk beter te pas.
    krijg mijn vrolijke wijffie weer terug.
    zo en nadat iedereen lekker veel gespamd heeft ga ik dat ook even doen :)

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

lekker klaaien met een fruithap

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

verkeerd om in bed:)

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

zo en nu nog even eentje samen met mama.
    dan hebben jullie ook een beeld van mij,
    is een foto van de eerste week na haar geboorte

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    @shenoby; aaah wat een lekker ding!! verkeerd om in bed :p hier nog maar 1 keer gebeurd hahaha
    Liam ligt nou ineens op de buik in bed,, hij draaide zich ineens om en slaapt nu lekker op de buik verder,,, ga af en toe wel naar boven om te kijken of hij zijn neus nog vrij heeft,,

Leuke foto van de fruithap :p

Liefsz

7. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    leuke foto's van nikki!!!

Dat verkeerd om in bed liggen kennen wij hier ook! haha vanmorgen lag mevrouw overdwars en op haar buik in bed te koekeloeren! Ik ga ook nog ef spamme!!

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een scheetje is Lynn zeg :) mooie lach :D

9. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wat een mooie plaatjes weer! En dat verkeerd om en dwars kennen we hier ook. Sindsdien in ieder geval een slaapzak, want dan blijft ze wel warm.

We hebben dan toch maar de tripp trapp gekocht in het groen. :) Hij staat al klaar voor Evy haha.

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    @judith; jah hier oowk sinds kort een slaapzakje aan want tja onder de dekens uitkomen is leuk :p

Heb hier gewoon een tweedehands kinderstoel van mijn tante :) net zow makkelijk,,

Hier gaat alles super! Liam drinkt netjes rond de 200cc (1e en 2e fles ) laatste 2 flessen zow rond de 220cc,, hij krijgt genoeg binnen :)
    Hij slaapt nu weer lekker en hopelijk klokje rond,,

Liefsz

11. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Wat een leuke foto's van blije baby's!!!
    Hier trouwens ook zo'n zwervertje in bed. Dekens hebben we niet meer nodig. Met slaapzakje aan in bed, want mevrouw komt het hele bed door. vaak achterste voren op de buik vinden we haar terug, of overdwars met handjes en voetjes door de spijlen en een afdruk op haar hoofd, hahaha Sinds ze op haar buik kan draaien, is ze druk aan het gymnastieken.

12. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hier ook 1 die zijn hele bed doorgaat. je legt hem met de voeten naar beneden in bed en de volgende morgen tref je hem met zijn grote kijkers naar je toe :)
    wel erg grappig. maar dus hier ook al een tijdje de slaapzak aan.
    heb ook echt het idee dat hij het een beetje ziet als ritueel voor het slapen. als ik hem zonder slaapzak in bed leg slaapt hij niet maar zodra de slaapzak aangaat slaapt hij zo.
    is het bij jullie ook zo erg dat als ik of mijn man een kopje of glas vast hebben je kindje hem wil pakken. overal ziet hij wel wat lekkers in.
    oja nog een vraagje. wij zijn toen we flesvoeding zijn gaan geven er nutriton door gaan doen. omdat hij zo ontzettend veel spuugde.
    daarvoor kreeg hij al een tijdje borstvoeding dat ik kolfde dus ook met de fles gaf maar dan zonder nutriton. dit ging wel goed. maar mijn vraag is of ik hier gewoon altijd mee door kan gaan of dat het verstandig is om af te bouwen of zo iets???? en hij krijgt ook nog nutrilon forte omdat hij te weinig had aan de standaard. kan ik daar ook gewoon mee doorgaan of is het verstandig om toch over te gaan op standaard?
    ja word er een beetje onzeker over,maar het gaat allemaal wel goed. weet zelf niet hoe ik er bij kom maar goed. :)

en wat spammen betreft het lukt me niet. :( hoe doe ik dat???

13. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ muppie
    als je een berichtje typt ga je naar meer opties.
    dan naar beheer bijlagen en daar kun je een foto uploaden.
    maar 1 per keer.

wat betreft de nutriton zou ik niet weten.
    ik zit zelf ook op speciale voeding.
    ik heb de onmeo maar als ik naar nmr2 ga.
    probeer ik weer naar de standaard te gaan.
    wat betreft het grijpen, geef je al fruithap of e.d?
    men zegt dat als ze je het eten ofzo haast uit de mond kijken ze toe zijn aan bijvoeding.
    maar of het waar is weet ik niet.

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    @muppie; nutriton gaat hier oowk door de fles heen,, je moet alleen even in de gaten houden of je kleintje er geen krampen door krijgt want dat kan gebeuren,,
    wat betreft de andere voeding weet ik niet,, blijf hier bij dezelfde oowk als ik naar 2 ga :)

@slaapritueel; hier oowk,, zonder slaapzak duurt het ineens uren om te slapen! en als dan de slaapzak aangaat, wrijft hij door de ogen zow van ja nou ga ik slapen en dan slaapt hij oowk gelijk,, soms nog even mekkeren maar meestal is het gelijk weg,,

Hebben jullie vanmiddag nog plannen? Hier met Liam naar mijn oma heen :)

Liefzs

15. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @shenoby: thanks,ga het zo onderaan dit bericht even proberen.
    ben sinds gisteren met fruithap begonnen,maar hij kreeg al eerder de groentehap. dit omdat hij zo ontzettend last had van zuur wat onhoog kwam. en fruit kan dit prikkelen.

@humbley: sinds we nutriton gebruiken krijgt hij elke dag poepluiers. op zich is dat wel goed denk ik. maar zal letten erop.
    wij gaan vanmiddag naar mijn ouders. is altijd op zondagmiddag. dan komt de whole family. verder gaan we niet zoveel doen.

zo hier een hele rare nacht gehad. mijn zoontje ontdekt steeds meer het draaien. maar hij had zo'n onrustige nacht. hij draaide elke keer op zijn zij en in het begin begon hij dan te huilen. dus vannacht er een paar keer uit geweest. en vanmorgen lag hij te slapen op zijn buik. hij kon terug draaien maar denk dat het nog niet zo goed gaat. en natuurlijk die slaapzak die in de weg zit. maar goed net even de schade ingehaald want ik ben net uit bed. :)
    ga eens even proberen te spammen.

16. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    jaaaaa gelukt

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    goedemorgen meiden

hihihi ik ben een maart mama 2009
    mijn naam is ramona, 27jaar, ben getrouwd, woon in nieuwegein, werk bij NS en heb 3 grote honden, 2 labradors en kruizing met labrador
    Levi was 26 februari uirgerekend vandaar dat ik bij de februari mama´s meeklets maar kwam 1 week en 1 dag later en dat was 6 maart!!!! en 6 maart ben ik ook jarig:D mooiste verjaardagskado ooit

ben echt helemaal dol op Levi tis echt mijn allesje, hij gaat overal mee naar toe hihi

groetjes ramona

18. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hier nog 1. krijg de smaak te pakken haha.
    daan is hier met zijn voetjes in zee samen met mij.

19. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    welkom iggylover.
    gezellig dat je hier bent. het is echt een schatje. :)
    grappig want mijn zoontje daan is op dezelfde dag geboren.

20. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ahhhh daan is ook echt een lieffie, ja ik had het echt nooit verwacht op me verjaardag!!! mooiste kado ooit... hahaha en erge is ik was er stellig van overtuigd dat levi eerder zou komen ipv later:p

Deel Deze Pagina