Maart 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Gezond, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    haha dank je,
    dat geloof ik ook wel ja dat het je mooiste kado ooit is. toevallig is dat dan he.
    daan is 4 dagen eerder geboren. ik had eigenlijk helemaal geen verwachting van wanneer. maar was wel blij dat hij eerder kwam. lijkt me ook niks als je er echt zo op zit te wachten.

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nee das echt zo langdradig ieder steekje dacht ik ahhhh zou het dan nu??? maar nee hihihi
    ja had een laptop van mijn man voor mijn verjaardag gehad maarre levi overtrof echt alles

3. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Wat een mooie foto's!

Zijn er hier al kindjes die tandjes hebben? Zo ja, hoe merkten jullie dat ze er waren/ dat ze doorkwamen?

Sam doet namelijk niets anders meer dan alles in haar mond stoppen, happen, zuigen op haar lippen, kwijlen etc.
    Ze heeft al een week veel meer en andere poepluiers dan normaal.

Ik zie onder haar tandvlees wel bobbels van tandjes zitten, maar dat is altijd toch? Verder nog geen scherpe puntjes of iets dergelijks.

Zou wel vroeg zijn..

Liefs tante

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

@ tante,..Evy stopt al 2 maanden alles in haar mond en kwijlt aardig wat doekjes vol, maar hier nog geen tekenen van tandjes. Maar het kan wel hoor zo vroeg. Hier ook geen bobbeltjes zichtbaar.

@ foto's,...mooi zijn Daan en Levi!! Wow. Wat een scheetjes!

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hier ook baby die alles in zijn mondje stopt... en verslaafd aan fruit en groente hapjes!!!

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    vinden jullie het goed en gezellig als ik hier mee kom kletsen??

7. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Heb vandaag de grote beslissing genomen, de borstvoeding te gaan afbouwen tot 2 voedingen per dag. Ergens heel dubbel. Maar ik heb geen zin om bij een nieuwe werkgever meteen om een kolfruimte te moeten vragen en tijd om te kolven. Ik heb in de vriezer voldoende melk om tot 6 maanden vol te maken en daar ben ik al heel trots op. Had ik van te voren nooit verwacht.

Welk merk voeding gebruiken jullie? Heb namelijk helemaal geen idee. Gebruikt iemand biologische voeding? Nog tips?

8. Ik heb hier laatst wel zomaar een bericht neergezet, maar ik vroeg me eigenlijk af wat gebruikelijk is :p

Stel je jezelf eventjes voor en praat je dan gewoon mee? ;)

9. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    jahoor dat is toch prima! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Wij gebruiken nutrilon hypoallergeen 1, i.v.m. verhoogde kans op allergieen.

Sam stopte ook al heel lang alles in haar mond, maar nu is het gewoon opvallend hoe enorm ze met haar mond bezig is, de hele dag.. ik weet het ook niet hoor, maar voor mijn gevoel kan het bijna niet anders of die heeft last van tandjes. We zullen het vanzelf wel zien. Vind het zelf wel erg vroeg, van mij mogen ze gerust nog even wegblijven ;)

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    heb wel al vast van die druppeltjes gehaald voor als de tandjes doorzetten het verlicht de pijn zeggen ze
    hij ligt nu al vanaf 11 uur lekker te slapen

11. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    even een vraagje, zijn er hier mama's die zelf groente en fruithapjes maken????
    ik wil dit vanaf vandaag doen en heb nu sperzieboontjes op het vuur staan. maar las ergens op internet dat je er een aardappel door moet stampen,maar is dit zo. dacht dat ze nog geen aardappel mochten. pas vanaf 6 maand ofzo.
    dacht alleen de boontjes te pureren en dan klaar????

haha laptop is ook leuk natuurlijk maar een zoontje. haha

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja ik maak fruit en groente zelf en ik doe er sinds een weekje een half klein aardappeltje doorheen gaat super goed
    maar moet wel zeggen levi zit al vanaf 2 en halve maand aan frutihapjes

13. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    owke, nou ik wacht dan nog maar even met de aardappel denk ik. probeer eerst wel gewoon alleen de groente.
    thanks

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    pft hahaah zow word er niks gepraat en zow bijna 2 pagina's :p

Welkom!! tuurlijk mag je hier meej praten allebei :D hoe meer zielen hoe meer vreugd,,
    Zow spullen zijn hier bij elkaar en op weg naar oma :p

@muppie; wat een skatje is daan zeg!!!! dat kan oowk nog jah :p het tegenoverstelde effect,,

Kom vanaaf uitgebreid reageren :)

Liefsz

15. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    oja de tandjes: ja hier kwijlt daan ook al een flinke tijd en hij stopt alles in zijn mond en knabbelt echt op alles incl mijn vingers haha. maar tot nu toe nog geent andjes te bekenen. af en toe denk ik he ik voel iets scherps maar zie nog niks wits naar boven komen. dus we wachten geduldig af.

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ iggylover welkom.

@ judith geen ervaring met biologische voeding.
    borstvoeding afbouwen dus? succes!

@tante ja nikki heeft een tandje.
    ze trok ervoor veel aan haar oren.
    en veel "dunne"luiers. heeft ze nu ook weer last van ik verwacht dat de tweede binnen een dag of 2 door is.

@muppie kan allebei hoor.
    alleen sperzieboon of met aardappel.
    ze mogen het wel al hebben.maar dan doe je er maar gewoon een klein stukje door.

@ shadixxx ja hoor gewoon even voorstellen en dan lekker meekletsen.

17. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Hoi dames, hier nog een maart 2009 mama! :D
    Ik was 23/03 uitgerekend, maar 13/03 via keizersnede bevallen nadat inleiden op mij geen effect had maar wel op mijn meisje.
    Ze wilde er gewoon uit! :)
    Volgende week wordt ze alweer 5 maanden, wat gaat dat toch snel, hè?

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja de tijd gaat zo snel.... jeetje het is echt waar wat ze zeggen geniet ervan want gaat zo snel

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    Goedemiddag!!

Iedereen welkom :D Liam is van 21 maart een week te vroeg geboren :)

@tandjes;; owjah het bijten en kwijlen,, jaah ken ik :p Liam krijgt een wit puntje onderin zijn mond,,

Vanmiddag naar mijn oma geweest, was heel gezellig maar jah het werd Liam iets te veel van het goede,, dus huilen en hangerig maar op dat na was hij verder wel vrolijk en iedereen was lief :p

Nou ligt meneer uitgeteld op bed en slaapt heerlijk :D

Liefsz

20. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    @ladydaisy: mijn dochtertje Sam is ook op 13 maart geboren!! Om 14.50 uur.
    Gaat snel he, alweer bijna 5 maanden!!

@all: Sam pakt sinds deze week wel bij haar oor, maar ik dacht dat ze haar eigen haar voelde, miss dan toch van de tandjes?

Liefs!

Deel Deze Pagina