Nou ik ben de eerste denk ik? Uitgerekend op 2 maart 2009. Van nr 2... Dochterlief is 4 jaar (bijna) en komt uit een eerdere relatie. Spannend weer!
Wouw, maart mama's 2009 alweer. Iedereen gefeliciteerd metd de zwangerschap... Ook voor iedereen die nog komen gaat. Dikke kus november 2008 mama
MamaKitty, super zeg! gefeliciteerd! en lekker genieten! Heb je uiteraard gevolgd bij de tempkaartjes
Zo dat gaat snel! Maart 2009 alweer! Super hoor! Heel veel succes, en dat heel meiden je mogen komen vergezellen!
Zo, alweer een a.s. maart 2009 mama... Pff, wat gaat het hard zeg! Meisje0123, ik hoop dat jij je hier ook gauw bij aan kan sluiten... Liefs een juli-mama 2008
Joehoe de maart 2009 mama's alweer! Waar blijft de tijd. MamaKitty gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat je over een aantal maanden een mooi beebje in je armen mag hebben. Alle andere mama's die nog gaan komen ook alle geluk toegewenst. Meisje0123, zal voor je duimen dat het raak mag zijn want ik gun het je echt! Liefs Sen, juli 2008 mama
oeioeioei de maart mamma's alweer! Wat gaat dat snel zeg! Hoop dat je snel gezelschap krijgt. Gefeliciteerd in ieder geval met jou zw.sch. Hoop dat alles goed mag gaan! Groetjes Nettie een jan2009-mamma
Gefeliciteerd met je zwangerschap Ik sluit me bij Nathalie1973 aan Maart baby's zijn leukkkkkk ( uitgerekend in maart zijn ook ) Een hele fijne zwangerschap
*** Inbraak van een maart 2008 mama*** Gefeliciteerd met jullie zwangerschap meiden. Geniet ervan. Ik sluit me bij MamaNona en Nathalie aan, maart baby's zijn zoooo leuk en maart-mama zijn ook. *** Uitbraak van een maart 2008 mama ***
Gefeliciteerd en inderdaad zoals Nathalie, MamaNona en Divi zeggen maartbaby's zijn leuk. Groetjes van zuurtje
Wauw maart 2009 alweer! Wij zijn niet meer de jongsten haha. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Liefs van een februari 2009 mama
Gefeliciteerd. Leuk weer een maart topic. Maart baby''s zijn leuk hihihihi. Ik was uitgerekend op 5 maart en Yannick is op 2 maart geboren.